"Roosendaals outletcenter moet op de borden"

Moderator: Moderatoren

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36666
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

"Roosendaals outletcenter moet op de borden"

Bericht door Rene » di 08 aug 2006, 13:35

BN De Stem (1-8-2006) schreef:Rosada: minister in de fout

BREDA – Minister Karla Peijs van Verkeer en Waterstaat weigert ten onrechte om bewegwijzering naar het outletcentrum Rosada in Roosendaal te plaatsen.
De rechtbank in Breda tikt de bewindsvrouw daarom op de vingers. Ze vernietigt haar besluit en verplicht haar om haar huiswerk over te doen. B en W van Roosendaal vroegen al in maart 2005 om plaatsing van aanduidingsborden langs de rijkswegen A17 en A58 ter verbetering van de bereikbaarheid van het in aanbouw zijnde Factory Outlet Centre Rosada bij knooppunt De Stok. De minister wees dat verzoek af. Extra bewegwijzering zou niet in haar beleid passen.

Roosendaal neemt daar geen genoegen mee. De gemeente verwacht enorme aantallen bezoekers. Rosada heeft volgens B en W van de stad internationale allure. Bezoekers zouden het spoor bijster raken, omdat Roosendaal meerdere afritten van de rijkswegen heeft. Bovendien wordt Outlet ‘Batavia’ in Lelystad wel op de rijkswegen aangegeven.

De rechtbank constateert dat de zaak niet grondig is onderzocht.

Dat had de gemeente moeten doen, vindt de minister. Maar daar is de rechtbank het niet mee eens. De minister had niet zo makkelijk voorbij mogen gaan aan de door Roosendaal geuite vrees voor verkeersonveiligheid rond Rosada, oordeelt de rechter.

Die stelt ook vast dat Peijs door ‘Batavia’ bij Lelystad wel te bewegwijzeren ‘onderling goed vergelijkbare gevallen’ ongelijk behandelt.

Volgens de minister was dat besluit indertijd eigenlijk ook al in strijd met haar eigen beleid. Ze is niet van plan om een eerder gemaakte vergissing te herhalen, zo liet zij de rechtbank weten.

Die neemt ook met dat argument geen genoegen. Gelijke monniken, gelijke kappen blijft het uitgangspunt, vindt de rechter.

De minister moet de zaak ‘volledig heroverwegen’, zo bepaalt de rechtbank. „Dit betekent dat zij duidelijker en concreter dan tot nu toe dient aan te geven in welke gevallen de noodzaak tot geleiding van verkeer van de A17 en A58 ontstaat. En ze moet ook aan aangeven waarom de ongelijke behandeling van Rosada ten opzichte van Batavia gerechtvaardigd is.“
Laat de totale heroverweging dan maar inhouden dat ook Batavia-Stad van de borden moet.
Belachelijk, al die lokale onzin op de snelwegborden. 't Is feitelijk gewoon niet meer dan gratis reclame op kosten van de belastingbetaler. Ze zetten maar op eigen kosten een hoge mast langs de weg, net als de bekende restaurants met de M.

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41380
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Bericht door Vinny » di 08 aug 2006, 13:37

Nee, dan Roosendaal Ind. Terrein 7800 tm 8200 op de bewegwijzering aangeven zeker... :kots:
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Pino
4x3 autosnelweg
Berichten: 21978
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 9:17
Locatie: Sesamstraat
Contacteer:

Bericht door Pino » di 08 aug 2006, 14:22

Afschieten, die lui. De Nederlandse wegwijzers worden steeds voller, omdat alles en iedereen maar een eigen verwijzing wil hebben. Vervolgens worden richtlijnen bewegwijzering opgesteld, waarin paal en perk wordt gesteld aan die wildgroei (naar mijn mening overigens nog te weinig) en dan is het huis te klein. Vorig jaar klaagden de houders van restaurants bij afritten, en nu de outletstores.

Feitelijk wil men dat de staat op kosten van de belastingbetaler reclame maakt voor een groepje middenstanders. Ik vind het volkomen terecht dat daarop nee is gezegd en zou de minister dan ook eerder aanmoedigen om in hoger beroep te gaan. Als het gelijkheidsbeginsel een rol zou spelen, zou dat er juist toe moeten leiden dat de borden bij Lelystad worden verwijderd, niet dat er bij Roosendaal wordt geplaatst.

Een attractie van internationale allure, noemen ze dat. Ik moet zeggen dat ik er nog nooit van had gehoord.

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41380
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Bericht door Vinny » di 08 aug 2006, 15:00

attractie van internationale allure,
Juist. Een zeer populaire bestemming is weedboulevard, uh, pardon: Roosendaal Centrum...., trekt heel veel reizigers uit zuidelijke richting...
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Peter
2x4 autosnelweg
Berichten: 10230
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 8:42
Locatie: Gieten

Bericht door Peter » di 08 aug 2006, 16:08

Pino schreef:Afschieten, die lui. De Nederlandse wegwijzers worden steeds voller, omdat alles en iedereen maar een eigen verwijzing wil hebben. Vervolgens worden richtlijnen bewegwijzering opgesteld, waarin paal en perk wordt gesteld aan die wildgroei (naar mijn mening overigens nog te weinig) en dan is het huis te klein. Vorig jaar klaagden de houders van restaurants bij afritten, en nu de outletstores.

Feitelijk wil men dat de staat op kosten van de belastingbetaler reclame maakt voor een groepje middenstanders. Ik vind het volkomen terecht dat daarop nee is gezegd en zou de minister dan ook eerder aanmoedigen om in hoger beroep te gaan. Als het gelijkheidsbeginsel een rol zou spelen, zou dat er juist toe moeten leiden dat de borden bij Lelystad worden verwijderd, niet dat er bij Roosendaal wordt geplaatst.

Een attractie van internationale allure, noemen ze dat. Ik moet zeggen dat ik er nog nooit van had gehoord.
Inderdaad, flauwekul. Hoogstens kan een nieuwe bestemming of een nieuwe route tijdelijk (1 jaar of zo) op wegwerkborden komen te staan. Dat zie je wel vaker, net zoals afslag Delft/Pijnacker ri Den Haag nu tijdelijk afslag IKEA heet doordat Delft en Pijnacker hier tijdelijk niet te bereiken zijn.

En als het centrum mega-populair wordt en Efteling-proporties krijgt kan ie alsnog op de borden. Eerst aantonen graag....

Mijn afweging: ofwel heel veel bezoekers (van buiten) ofwel een onlogische afslag voor een redelijk aantal bezoekers ofwel een gebrek aan andere bestemmingen (strand Nulde) als leidraad voor snelwegverwijzing.

De industrienummers vind ik beter dan de namen van industrieterreinen. Over de nummers lees je als automobilist heen en vrachtverkeer dat de verkeerde afslag neemt (en moet keren of dwars door het centrum moet) geeft veel overlast en oponthoud.
130 km/h ? Dan haalt de trein me nog steeds in ...

Gebruikersavatar
Via
2x5 autosnelweg
Berichten: 15231
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 17:09

Bericht door Via » di 08 aug 2006, 20:55

Ik begrijp hieruit dat er op de borden in de stad wél verwijzingen komen te staan? Dan kunnen ze langs de rijkswegen toch een paar via-borden zetten en klaar is Kees. Anders wordt het nogal druk op de borden ja.

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18215
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Bericht door mavas » di 08 aug 2006, 21:10

Via-borden langs de A17 en A58 zou wel een goed idee zijn.

Jullie gaan trouwens wel voorbij aan het feit dat die bewegwijzering er moet komen om sluipverkeer door Wouw tegen te gaan. Het Rosada-terrein kan namelijk ook bereikt worden door eerder van de snelweg af te slaan en door Wouw heen te rijden. Dat sluipverkeer wil men juist voorkomen door deze bewegwijzering.

Dit was trouwens het eerste project wat wij op school hadden, Jeroen kan er wel over mee praten.

Edit Pino: discussie over verwijzingen naar industrieterreinen in het algemeen en nummering van industrieterreinen afgesplitst.
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

peejay
autoweg
Berichten: 1176
Lid geworden op: wo 20 apr 2005, 13:24
Locatie: Bergen op Zoom, nabij de A4/A58

Re: "Roosendaals outletcenter moet op de borden"

Bericht door peejay » ma 21 apr 2008, 13:27

Uit een lokaal huis-aan-huis-blad:
Afbeelding
(foto Leo Adriaansen)

Het artikel waar de foto bij staat gaat overigens over reclame die de gemeente Bergen op Zoom voor zichzelf wil maken langs 's rijks wegen, maar niet mag van Rijkswaterstaat.

In de draad over de nieuwe ASW-bewegwijzering schreef ik al over deze borden. Nadat ik inmiddels iets beter heb gekeken vat ik hier de bebording nog een keer (verbeterd) samen.

A58 uit Bergen op Zoom (tussen afrit Wouw en KP De Stok):

Code: Selecteer alles

<vrouw met boodschappentassen> Rosada Outlet
route A17
Roosendaal-West
A58 uit Breda (tussen afrit Roosendaal-Oost en afrit Roosendaal) (dit is het bord op de foto):

Code: Selecteer alles

<vrouw met boodschappentassen> Rosada Outlet
route A17
Roosendaal-West
en ook nog (tussen afrit Roosendaal en KP De Stok):

Code: Selecteer alles

<vrouw met boodschappentassen> Rosada Outlet
afrit 19
A17 uit Dordrecht:

Code: Selecteer alles

<vrouw met boodschappentassen> Rosada Outlet
afrit 19
Bij afrit 19 van de A17 is dan "Outlet Rosada" aangegeven:

Code: Selecteer alles

Roosendaal-West (wit op blauw)
[H] Franciscus (zwart op wit)
<vrouw met boodschappentassen> Rosada Outlet (zwart op wit)
Rij met je hart

Pino
4x3 autosnelweg
Berichten: 21978
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 9:17
Locatie: Sesamstraat
Contacteer:

Re: "Roosendaals outletcenter moet op de borden"

Bericht door Pino » ma 21 apr 2008, 14:03

De mensen bij de Gemeente en Rijkswaterstaat halen schijnbaar twee dingen door elkaar. Aan de ene kant de reclames die Roosendaal kennelijk door heel het land mag plaatsen en aan de andere kant de borden op de A58 en de A17. De eerste is gewoon iets volledig privaats en daarvoor moet je een overeenkomst sluiten met de verhuurder van Abri's of met een boer in wiens land je een bord mag neerzetten. De tweede zijn de tijdelijke borden -inmiddels vervangen door definitieve- langs de A58 en de A17. Rijkswaterstaat kan maar moeilijk ontkennen dat het bij de plaatsing van die borden een rol heeft gespeeld. Maar goed, er zijn ook min of meer objectieve gronden aan te wijzen waarom de Rosada op de borden verschijnt, en er nergens op de Rijkswaterstaat-borden iets verschijnt over de onlangs aan Bergen op Zoom verleende titel.

Wat een vreselijk jankverhaal trouwens, van die wethouder uit Bergen op Zoom. Het gebruik van het woord "etters" als het over Rijkswaterstaat gaat is ook niet echt magistratelijk te noemen. Uit wat voor minderwaardigheidscomplex c.q. vijandsbeeld ten opzichte van Roosendaal komt dit voort? En hoe nodig is het om meteen ook maar even het spitsstrook-debacle erbij te halen in een beslissing als deze?

Neemt overigens niet weg dat ik de Rosada-verwijzingen graag zo snel mogelijk zie verdwijnen, maar dat heeft niets met het gehuil van deze wethouder te maken.

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32169
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: "Roosendaals outletcenter moet op de borden"

Bericht door Coen Tunnel » ma 21 apr 2008, 14:32

Inderdaad, wat een zielige wethouder. Wethouder-onwaardig, zijn uitlatingen. :down:

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41380
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: "Roosendaals outletcenter moet op de borden"

Bericht door Vinny » ma 21 apr 2008, 14:47

Het lijkt mij gewoon dat zijn intellectuele opmerkingen zijn omgevormd tot tokkie-niveau zodat het plaatselijke sufferdje ook onder de minder opgeleide inwoners begrijpen wat er bedoeld wordt ;)
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

peejay
autoweg
Berichten: 1176
Lid geworden op: wo 20 apr 2005, 13:24
Locatie: Bergen op Zoom, nabij de A4/A58

Re: "Roosendaals outletcenter moet op de borden"

Bericht door peejay » ma 21 apr 2008, 17:57

Ach, deze politicus heeft nogal de gewoonte geen blad voor de mond te nemen, en ongenuanceerde uitspraken te doen. Dat deed hij in de oppositie, en dat doet hij nog steeds nu hij wethouder is.
Zie hier voor de website van zijn onafhankelijke partij.

(Ik zal niet gauw op iemand van deze partij stemmen, maar er zijn veel stadsgenoten die dat wel doen. Zo werkt democratie nu eenmaal.)
Rij met je hart

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31586
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: "Roosendaals outletcenter moet op de borden"

Bericht door Palance » ma 21 apr 2008, 18:58

Is het bord in zwart/wit uitgevoerd? :lol:
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Ds79m
2x3 autosnelweg
Berichten: 9081
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17

Re: "Roosendaals outletcenter moet op de borden"

Bericht door Ds79m » ma 21 apr 2008, 19:56

Gisteren ben ik langs de borden op de A17 gekomen. Het afritschild is geïntegreerd, maar er is geen symbooltje gebruikt, waar dat m.i. goed had gekund.
Peter - Als je veel tegenwind hebt, kun je beter zelf gaan liggen

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36666
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: "Roosendaals outletcenter moet op de borden"

Bericht door Rene » ma 21 apr 2008, 20:12

Deze borden zijn ontworpen in dezelfde periode als de Waalwijk-borden, nog voor de Velperbroek-evaluatie.
Vandaar nog geen afrit-symbooltje.

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17415
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: "Roosendaals outletcenter moet op de borden"

Bericht door Kaaiman » di 22 apr 2008, 11:36

[detailmodus]
De bordcodering is in het lettertype Syntax of Symphony (welke veriant RWS ook maar gebruikt), waar het normaal in Ee staat.
[/detailmodus]
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17415
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: "Roosendaals outletcenter moet op de borden"

Bericht door Kaaiman » wo 23 apr 2008, 13:45

Ik had het specifiek over de codering, in dit geval dus 'A058-90,500-Re-1'.
Dat de tekst 'Rijkswaterstaat' in dat lettertype staat is zeer oud nieuws.
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Hoofdmoderator
Berichten: 18065
Lid geworden op: do 21 sep 2006, 16:02

Re: "Roosendaals outletcenter moet op de borden"

Bericht door Snelwegfreak » wo 23 apr 2008, 16:00

Oh dat, ja dat was eerst in Ee, nu dus in Syntax ;)

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31586
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: "Roosendaals outletcenter moet op de borden"

Bericht door Palance » wo 30 apr 2008, 18:42

Een paar foto's van de bewegwijzering en 'extra' bewegwijzering langs de A17 (komende vanaf KP Noordhoek)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Snelwegenkenner
2x2 autosnelweg
Berichten: 6192
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 14:12
Locatie: Roosendaal

Re: "Roosendaals outletcenter moet op de borden"

Bericht door Snelwegenkenner » wo 30 apr 2008, 18:48

Het is wel een beetje overdreven. :?

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Hoofdmoderator
Berichten: 18065
Lid geworden op: do 21 sep 2006, 16:02

Re: "Roosendaals outletcenter moet op de borden"

Bericht door Snelwegfreak » wo 30 apr 2008, 20:05

Een beetje? Het kan toch gewoon of niet, of op aparte borden bij de afslag...

Gebruikersavatar
Snelwegenkenner
2x2 autosnelweg
Berichten: 6192
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 14:12
Locatie: Roosendaal

Re: "Roosendaals outletcenter moet op de borden"

Bericht door Snelwegenkenner » wo 30 apr 2008, 20:25

^^
Met een beetje overdreven bedoelde ik die borden (van Rijkswaterstaat) langs de weg: Rosada Outlet en eronder afrit 19.
dat gaat gewoon te ver.

De rest kan er mee door. ;)

peejay
autoweg
Berichten: 1176
Lid geworden op: wo 20 apr 2005, 13:24
Locatie: Bergen op Zoom, nabij de A4/A58

Re: "Roosendaals outletcenter moet op de borden"

Bericht door peejay » vr 02 mei 2008, 15:53

Afrit 19 ligt in beide richtingen aan een parallelbaan (zie kaartje).
Rosada staat alleen bij afrit 19 zelf aangegeven, en niet daar waar het verkeer de parallelbaan op moet. In plaats daarvan zijn waarschijnlijk die vooraankondigingsborden geplaatst.
Rij met je hart

Queue
autoweg
Berichten: 1454
Lid geworden op: di 08 aug 2006, 18:57
Locatie: Eindhoven-Noord

Re: "Roosendaals outletcenter moet op de borden"

Bericht door Queue » vr 02 mei 2008, 21:38

Het bord op foto 2 valt volgens mij meer op dan de vermelding op foto 4, en zal daarmee meer aandacht vragen van doorgaand verkeer. Ik denk dan ook dat de organisatie van Rosada Outlet blij zal zijn met deze oplossing, maar dat het verbannen van "half-belangrijke doelen" naar een via-bord zoals hier, voor de kwaliteit van de bewegwijzering (in het kader van "less is more" of liever "less is better") lang niet altijd de beste oplossing is.

Dat "less is better"-idee heeft pas haar uitwerking als een via-bord meerdere vermeldingen vervangt, en dat zou dus zo zijn als het niet alleen op de verwijzing naar de parallelstrook, maar ook bij de afrit zelf zou worden weggelaten. Maar nu het bij de afrit dan toch een vermelding krijgt, had het via-bord ook wel bespaard kunnen worden met die enkele vermeldingen bij de verwijzingen naar de parallelstrook. Bijkomend nadeel van aanduidingen als deze is dat de drempel voor wildgroei van dit soort verwijzingen wel heel laag is, omdat (het toevoegen van) zo'n bord relatief eenvoudig is.

Gebruikersavatar
Snelwegenkenner
2x2 autosnelweg
Berichten: 6192
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 14:12
Locatie: Roosendaal

Re: "Roosendaals outletcenter moet op de borden"

Bericht door Snelwegenkenner » za 03 mei 2008, 18:56

Bij Tilburg staat er zelfs een groot bord van: Rosada Outlet afslag 19 Roosendaal west.
terwijl Roosendaal daar zelf niet eens staat aangegeven. :shock:

Pino
4x3 autosnelweg
Berichten: 21978
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 9:17
Locatie: Sesamstraat
Contacteer:

Re: "Roosendaals outletcenter moet op de borden"

Bericht door Pino » zo 04 mei 2008, 17:16

@Queue, dat ben ik niet met je eens. Het verbannen van bepaalde objecten (of andere doelen) naar een aparte voorwegwijzer is een mooie manier om hoofd- en bijzaken van elkaar te scheiden. Rosada is binnen de bewegwijzering een bijzaak. Het dient op geen enkele manier om het verdere verloop van de kruisende weg aan te geven en staat er alleen maar omdat dat outletcenter de nodige bezoekers trekt. In zoverre weinig anders dan een wegrestaurant of een hotel vlakbij de afrit. Ik vind het een prima ontwikkeling dat dit soort objecten slechts eenmalig terugkomt op één voorwegwijzer. De winst zit hem niet in het vervangen van meerdere doelen door eentje. Die zit hem in duidelijkere informatie op de wegwijzers en in de besparing van materiaal op de andere voorwegwijzers.

@Snelwegenkenner, als ik wil zet ik hier in Amsterdam een reclame neer voor mijn favoriete hotel in Ushuaia. Staat hier ook niet op de borden. Reclame en bewegwijzering staan in zoverre volledig los van elkaar. En Rosada gaat er duidelijk vanuit dat mensen Roosendaal ook zonder een verwijzing op de borden wel weten te vinden. Correcte aanname, lijkt me zo.

ReisThijs
verkeersader
Berichten: 599
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 23:50
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: "Roosendaals outletcenter moet op de borden"

Bericht door ReisThijs » ma 05 mei 2008, 1:31

Palance schreef:Afbeelding
Wat een vreselijk onduidelijk symbooltje is dat toch... zelfs van dichtbij kon ik er de eerste keer dat ik het ergens zag echt niet uit opmaken dat er blijkbaar iets in de trant van winkelcentrum mee bedoeld wordt. Dus laat staan als je dat op de snelweg tegenkomt.

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31586
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: "Roosendaals outletcenter moet op de borden"

Bericht door Palance » ma 05 mei 2008, 7:56

In Rottedam zijn het de mannen die de boodschappen doen. Dan kunnen de vrouwen blijkbaar naar Rosada ;)

Afbeelding
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

waldo79
4x3 autosnelweg
Berichten: 20583
Lid geworden op: do 05 mei 2005, 10:28
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: "Roosendaals outletcenter moet op de borden"

Bericht door waldo79 » ma 05 mei 2008, 8:53

Kortom: iedereen moddert maar wat aan met de bewegwijzering :wijsvinger:

Gebruikersavatar
Wouter N14
Moderator
Berichten: 21943
Lid geworden op: vr 08 jul 2005, 12:56
Locatie: Roosendaal

Re: "Roosendaals outletcenter moet op de borden"

Bericht door Wouter N14 » ma 05 mei 2008, 11:21

En zo heeft Rosada mooi haar doel bereikt: meer naamsbekendheid ;)
Het mooiste overkomt je, het minste is bedacht. Freek de Jonge

Plaats reactie