[A002] NBA: Randweg Eindhoven

Discussies over de bewegwijzering. Voor zowel het hoofdwegennet als het onderliggend wegennet. Over systeem, wegnummering, redesign, fouten, ANWB, Tebodin, etc.

Moderator: Moderatoren

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: NBA: A2 Randweg Eindhoven

Bericht door Palance » wo 25 aug 2010, 17:21

Dan heb je in ieder geval geen s-weg in oostelijke richting, terwijl dat wel een uitvalsweg is. Maar met een beetje fantasie kun je die s270 noemen :)
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Giuseppe
verkeersader
Berichten: 785
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 15:02
Locatie: Eijsden

Re: NBA: A2 Randweg Eindhoven

Bericht door Giuseppe » wo 25 aug 2010, 19:25

Vinny schreef:Maar goed, in Brussel hebben ze ook een Kleine Ring (R20) en een Grote Ring (R0). Dat is alleen voor buitenlanders verwarrend:
"Aanschuiven op de Kleine Brusselse Buitenring ter hoogte van de Naamse poort en op de Grote Brusselse Binnenring bij Groot Bijgaarden". Het duurt bij mij altijd weer 5 minuten voor ik deze puzzel heb opgelost... ;)
(een groot voordeel van het gebruik van Rx nummers trouwens, maar dan moeten ze die wel gebruiken in de verkeersinformatie :? )
Je hebt niet goed geluisterd, het is de kleine ring, de grote binnenring en de grote buitenring bij de verkeersinfo (zo komt het tenminste iedere dag op stubru voorbij)

Riva
autoweg
Berichten: 1893
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 16:37
Locatie: Leusden

Re: NBA: A2 Randweg Eindhoven

Bericht door Riva » do 26 aug 2010, 8:59

Toch ben ik het wel met Feder eens. In de ene stad wordt de weg om de stad Ring genoemd, in de andere Ringweg, Rondweg of Randweg. In Amersfoort wordt gesproken over de - nog aan te leggen - Westtangent. Ook Leusden heeft een Randweg, maar dit is gewoon een straatnaam. Op de bewegwijzering moet je aan dit soort spelletjes niet meedoen en één benaming kiezen. Ik ben dan ook voorstander van de benaming Ring op de snelweg en S100 op de andere (binnen)ring. Daarnaast is het invoeren van S-nummers voor de radialen in Eindhoven ook een prima idee.
Rainier

Gebruikersavatar
paolie
expressweg
Berichten: 4100
Lid geworden op: vr 14 nov 2008, 15:58

Re: NBA: A2 Randweg Eindhoven

Bericht door paolie » do 26 aug 2010, 9:18

Giuseppe schreef:
Vinny schreef:Maar goed, in Brussel hebben ze ook een Kleine Ring (R20) en een Grote Ring (R0). Dat is alleen voor buitenlanders verwarrend:
"Aanschuiven op de Kleine Brusselse Buitenring ter hoogte van de Naamse poort en op de Grote Brusselse Binnenring bij Groot Bijgaarden". Het duurt bij mij altijd weer 5 minuten voor ik deze puzzel heb opgelost... ;)
(een groot voordeel van het gebruik van Rx nummers trouwens, maar dan moeten ze die wel gebruiken in de verkeersinformatie :? )
Je hebt niet goed geluisterd, het is de kleine ring, de grote binnenring en de grote buitenring bij de verkeersinfo (zo komt het tenminste iedere dag op stubru voorbij)
Iedere Ringweg heeft een binnenring (met de klok mee) en een buitenring (tegen de klok in). Dat is vrij logisch. Vinny zegt het correct.
Riva schreef:Ik ben dan ook voorstander van de benaming Ring op de snelweg en S100 op de andere (binnen)ring.
Gevalletje van niet snappen wat er met binnenring bedoeld wordt. De S100 wordt in Amsterdam overigens de centrumring genoemd.

Om het allemaal weer wat ingewikkelder te maken, hanteert de gemeente Amsterdam dan weer wel de naam "Binnenring" voor de Marnixstraat-Weteringschans-Sarphatiestraat. Dit is echter niet de S100, en het is ook helemaal geen ring. Een ongelukkig gekozen naam dus.

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41327
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: NBA: A2 Randweg Eindhoven

Bericht door Vinny » do 26 aug 2010, 12:49

De ring Bilderdijkstraat t/m Ceintuurbaan wordt ook wel ring genoemd. Ik ben hem administratief als Ring Oud Zuid tegengekomen. Overigens ook wel als IJzeren Ring door omwonenden die protesteren tegen de vrije trambanen daar... ;)
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Gebruikersavatar
paolie
expressweg
Berichten: 4100
Lid geworden op: vr 14 nov 2008, 15:58

Re: NBA: A2 Randweg Eindhoven

Bericht door paolie » do 26 aug 2010, 16:56

Klopt, die bestaat inderdaad ook nog, de Ring Oud-Zuid/Ring Oud-West. En zonder die vrijliggende trambanen kun je subsidie van de stadsregio wel op je buik schrijven, dus zou er niks gebeuren...
Bewoners waren trouwens niet zozeer tegen die trambaan, maar veel meer tegen de bomen die gekapt moesten worden. Tsja, als je bomen (die vervangbaar zijn) belangrijker vind dan de verkeersveiligheid van mensen....

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22844
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: NBA: A2 Randweg Eindhoven

Bericht door harry » do 26 aug 2010, 17:56

paolie schreef:bomen (die vervangbaar zijn)
Een 50-jarige boom vervang je niet zomaar door een andere 50-jarige boom.
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Riva
autoweg
Berichten: 1893
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 16:37
Locatie: Leusden

Re: NBA: A2 Randweg Eindhoven

Bericht door Riva » do 26 aug 2010, 18:53

paolie schreef:
Riva schreef:Ik ben dan ook voorstander van de benaming Ring op de snelweg en S100 op de andere (binnen)ring.
Gevalletje van niet snappen wat er met binnenring bedoeld wordt. De S100 wordt in Amsterdam overigens de centrumring genoemd.
Niet snappen? Dat de verkeersinformatie de binnenbaan van de A10 binnenring noemt, wil nog niet zeggen dat je een ring in de stad geen binnenring kunt noemen. Op Teletekst wordt deze benaming helemaal niet gebruikt en voor de Rotterdamse ring heb ik hem ook nog nooit gehoord. Het kan trouwens wel wat vriendelijker, vooral aangezien je jezelf in de volgende alinea alweer tegenspreekt... :idea: (Of moet ik aannemen dat jij de wijsheid in pacht hebt?)
Rainier

sirdanilot
2x2 autosnelweg
Berichten: 5457
Lid geworden op: zo 13 sep 2009, 21:42
Locatie: Leiden

Re: NBA: A2 Randweg Eindhoven

Bericht door sirdanilot » do 26 aug 2010, 19:10

Palance schreef:Dan heb je in ieder geval geen s-weg in oostelijke richting, terwijl dat wel een uitvalsweg is. Maar met een beetje fantasie kun je die s270 noemen :)
In amsterdam zijn er ook N-wegen die tevens een s-nummer hebben. Dus gewoon met het s-nummer bewegwijzeren. Op het punt waar hij overgaat in de autosnelweg A270 kan de S-nummering eindigen.

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41327
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: NBA: A2 Randweg Eindhoven

Bericht door Vinny » do 26 aug 2010, 20:05

Ik vind dat nou juist geen goed systeem. Wat mij betreft loopt de N 270 dood op de S 100, en wordt daar niet tussenin nog een ander fancy wegnummer uitgevonden. Neem nou de oude N 5. Nu moet dat ineens N 200, s 103 en s 104 genummerd worden... ;) (alleen op hectometerpaaltjes is het nummer tot aan de ring-West nog continue N 200)
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Gebruikersavatar
koef
verkeersader
Berichten: 728
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 21:31
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: NBA: A2 Randweg Eindhoven

Bericht door koef » do 26 aug 2010, 20:51

sirdanilot schreef:
Palance schreef:Dan heb je in ieder geval geen s-weg in oostelijke richting, terwijl dat wel een uitvalsweg is. Maar met een beetje fantasie kun je die s270 noemen :)
In amsterdam zijn er ook N-wegen die tevens een s-nummer hebben. Dus gewoon met het s-nummer bewegwijzeren. Op het punt waar hij overgaat in de autosnelweg A270 kan de S-nummering eindigen.
Er zit eerst nog een stukje N270 tussen. Mooi gefaseerd de stad uitrijden wordt dat dan: s270-N270-A270. De Aalsterweg zou in dezelfde systematiek dus het wegnummer s69 krijgen.

sirdanilot
2x2 autosnelweg
Berichten: 5457
Lid geworden op: zo 13 sep 2009, 21:42
Locatie: Leiden

Re: NBA: A2 Randweg Eindhoven

Bericht door sirdanilot » vr 27 aug 2010, 1:15

koef schreef: Er zit eerst nog een stukje N270 tussen. Mooi gefaseerd de stad uitrijden wordt dat dan: s270-N270-A270.
De N270 krijgt dan ook maar gewoon een logisch S-nummer (al ligt hij voor een stukje niet in Eindhoven) tot waar de autosnelweg begint. Of natuurlijk de A270 degraderen :twisted:
Met een logisch s nummer bedoel ik dat een binnenring van Eindhoven de S100 is, en dan als radialen S101, S102, etc.

Gebruikersavatar
paolie
expressweg
Berichten: 4100
Lid geworden op: vr 14 nov 2008, 15:58

Re: NBA: A2 Randweg Eindhoven

Bericht door paolie » vr 27 aug 2010, 8:48

Riva schreef:
paolie schreef:
Riva schreef:Ik ben dan ook voorstander van de benaming Ring op de snelweg en S100 op de andere (binnen)ring.
Gevalletje van niet snappen wat er met binnenring bedoeld wordt. De S100 wordt in Amsterdam overigens de centrumring genoemd.
Niet snappen? Dat de verkeersinformatie de binnenbaan van de A10 binnenring noemt, wil nog niet zeggen dat je een ring in de stad geen binnenring kunt noemen. Op Teletekst wordt deze benaming helemaal niet gebruikt en voor de Rotterdamse ring heb ik hem ook nog nooit gehoord. Het kan trouwens wel wat vriendelijker, vooral aangezien je jezelf in de volgende alinea alweer tegenspreekt... :idea: (Of moet ik aannemen dat jij de wijsheid in pacht hebt?)
Uiteraard heb ik de wijsheid in pacht... :dyn_hyp: . Even zonder gekheid, was niet persoonlijk bedoeld, maar er zijn nogal wat mensen die de S100 aanduiden met binnenring, terwijl dat dus fout en verwarrend is. En dat de gemeente zelf het ook nog eens heeft over een zogenaamde binnenring (Marnixtraat-Sarphatiestraat), vind ik op z'n zachts gezegd niet slim.
Binnenring-buitenring is dan wellicht in Nederland niet overal gangbaar, maar komt dan ook uit het Engels (innercircle-outercircle, voor zover ik weet voor het eerst toegepast bij de metro in Glasgow (sinds 1896), die een perfect rondje rijdt). De benaming wordt in ieder geval standaard bij filemeldingen voor Brussel en Amsterdam gebruikt, en is, als je het door hebt, veel gemakkelijker in het gebruik dan het enkel vermelden van richtingen.
Laatst gewijzigd door paolie op vr 27 aug 2010, 9:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
paolie
expressweg
Berichten: 4100
Lid geworden op: vr 14 nov 2008, 15:58

Re: NBA: A2 Randweg Eindhoven

Bericht door paolie » vr 27 aug 2010, 8:53

harry schreef:
paolie schreef:bomen (die vervangbaar zijn)
Een 50-jarige boom vervang je niet zomaar door een andere 50-jarige boom.
Een 50 jarige boom moet binnen ongeveer 25 jaar gerooid worden. Nu kappen levert én een veiliger profiel op, én een boom die je pas over 75-100 jaar weer hoeft te rooien (omdat je zo'n nieuwe boom veel boom-vriendelijker kunt planten tegenwoordig, waardoor hij minder snel dood zal gaan).
Nu investeren betekent dus dubbel profijt in de toekomst...

Gebruikersavatar
tsov
verkeersader
Berichten: 738
Lid geworden op: ma 12 jan 2009, 10:26
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: NBA: A2 Randweg Eindhoven

Bericht door tsov » vr 27 aug 2010, 10:46

paolie schreef:En dat de gemeente zelf het ook nog eens heeft over een zogenaamde binnenring (Marnixtraat-Sarphatistraat), vind ik op z'n zachts gezegd niet slim.
De toenmalige Gemeentetram maakte in de jaren '10 al het onderscheid tussen de Binnenring (Marnixstraat-Sarphatistraat) en de Buitenring (Frederik Hendrik - Museumplein - Ceintuurbaan). Toen was er nog geen sprake van enige verwarring ;)

Gebruikersavatar
paolie
expressweg
Berichten: 4100
Lid geworden op: vr 14 nov 2008, 15:58

Re: NBA: A2 Randweg Eindhoven

Bericht door paolie » vr 27 aug 2010, 11:00

Ah, daar komt het dus vandaan. Altijd maar weer dat GVB... :roll: ;)

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22844
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: NBA: A2 Randweg Eindhoven

Bericht door harry » vr 27 aug 2010, 11:52

paolie schreef:er zijn nogal wat mensen die de S100 aanduiden met binnenring, terwijl dat dus fout en verwarrend is.
Zolang er geen wet is aangenomen die zegt welke term gebruik moet worden vind ik het nogal ver gaan om te zeggen dat iets fout is.
paolie schreef:
harry schreef:Een 50-jarige boom vervang je niet zomaar door een andere 50-jarige boom.
Een 50 jarige boom moet binnen ongeveer 25 jaar gerooid worden. Nu kappen levert én een veiliger profiel op, én een boom die je pas over 75-100 jaar weer hoeft te rooien.
Typisch geredeneerd vanuit de beheerder en niet vanuit de gebruiker...
paolie schreef:Nu investeren betekent dus dubbel profijt in de toekomst...
In de verre toekomst misschien. Daarvoor moet je wel eerst 10 jaar wachten voordat er weer een beetje boom is. Terwijl je ook nog 25 jaar plezier kunt hebben van de bestaande boom.
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Gebruikersavatar
paolie
expressweg
Berichten: 4100
Lid geworden op: vr 14 nov 2008, 15:58

Re: NBA: A2 Randweg Eindhoven

Bericht door paolie » vr 27 aug 2010, 12:03

harry schreef:
paolie schreef:er zijn nogal wat mensen die de S100 aanduiden met binnenring, terwijl dat dus fout en verwarrend is.
Zolang er geen wet is aangenomen die zegt welke term gebruik moet worden vind ik het nogal ver gaan om te zeggen dat iets fout is.
Er is ook geen wet die zegt dat je de A10 niet "Randweg"zou mogen noemen. Toch is dat fout.
paolie schreef:
harry schreef:Een 50-jarige boom vervang je niet zomaar door een andere 50-jarige boom.
Een 50 jarige boom moet binnen ongeveer 25 jaar gerooid worden. Nu kappen levert én een veiliger profiel op, én een boom die je pas over 75-100 jaar weer hoeft te rooien.
Typisch geredeneerd vanuit de beheerder en niet vanuit de gebruiker...
paolie schreef:Nu investeren betekent dus dubbel profijt in de toekomst...
In de verre toekomst misschien. Daarvoor moet je wel eerst 10 jaar wachten voordat er weer een beetje boom is. Terwijl je ook nog 25 jaar plezier kunt hebben van de bestaande boom.
Typisch redeneren met een korte termijn visie en vanuit een egoïstisch perspectief. IK vind die boom mooi, en IK wil die boom behouden, zelfs ten koste van de veiligheid van de weggebruiker. En dat mijn kinderen dan later tegen een jonge boom moeten aankijken, interesseert mij niet, want IK wil NU die mooie boom. En dat de weg nu opgeknapt wordt met een onwenselijk profiel, en dus over 25 jaar, als de boom gerooid wordt, alsnog weer helemaal op de schop moet, intersseert mij niet, aangezien IK NU van die boom wil genieten. Dat dit dus allemaal extra belastinggeld kost, en ook nog eens meer verkeersslachtoffers oplevert, dat is niet MIJN probleem.
Veel plezier met je boom de komende 25 jaar....

Gelukkig wordt niet altijd naar dit soort bewoners geluisterd, en heeft de gemeente soms wel het lef om te kiezen voor het aanpassen van de bomen op het profiel, in plaats van het profiel aan te passen aan de bomen. Mooi voorbeeld is de Rijnstraat (vorig jaar opgeleverd). En wat blijkt achteraf: bewoners zijn harstikke tevreden, en over de bomen hoor je niets meer.
Zie hier: http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF ... 09624&z=17

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36661
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: NBA: A2 Randweg Eindhoven

Bericht door Rene » vr 27 aug 2010, 12:28


Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22844
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: NBA: A2 Randweg Eindhoven

Bericht door harry » vr 27 aug 2010, 13:37

paolie schreef:Typisch redeneren met een korte termijn visie en vanuit een egoïstisch perspectief.
Ik kan niet voorspellen hoe de wereld er over 25 jaar uitziet. De kans is erg groot dat de weg dan sowieso al weer een keer op de schop geweest is.
paolie schreef:IK wil NU die mooie boom.
En IK NIET ALLEEN en NIET ALLEEN NU maar ook nog een paar decennia in de toekomst.
paolie schreef:Dat dit dus allemaal extra belastinggeld kost, en ook nog eens meer verkeersslachtoffers oplevert, dat is niet MIJN probleem.
Dat is het wel, maar die problemen zijn best op een andere manier op te lossen.
Wat een VRESELIJKE weg. Ben ik blij dat ik daar niet hoef te wonen!
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41327
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: NBA: A2 Randweg Eindhoven

Bericht door Vinny » vr 27 aug 2010, 13:38

Het ziet er inderdaad uit als een sfeerloos verkeersriool. Maar goed, dat krijg je als alle wegen in Amsterdam tegenwoordig een vrijliggende trambaan moeten hebben... :twisted:
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22844
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: NBA: A2 Randweg Eindhoven

Bericht door harry » vr 27 aug 2010, 13:39

^^ En zo zijn we weer terug bij de oorsprong van alle ellende. :)
paolie schreef:Ah, daar komt het dus vandaan. Altijd maar weer dat GVB... :roll: ;)
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

snelweg65
stadsweg
Berichten: 300
Lid geworden op: wo 12 aug 2009, 8:13
Locatie: 013

Re: NBA: A2 Randweg Eindhoven

Bericht door snelweg65 » vr 27 aug 2010, 13:42

Het gaat hier niet helemaal meer over NBA: A2 Randweg Eindhoven, wel :?: :shutup:
-- Bart --
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Gebruikersavatar
paolie
expressweg
Berichten: 4100
Lid geworden op: vr 14 nov 2008, 15:58

Re: NBA: A2 Randweg Eindhoven

Bericht door paolie » vr 27 aug 2010, 14:13

Toch nog even off-topic, ik kan het niet laten ;)
Hetzelfde vreselijke (Harry) sfeerloze verkeersriool (Vinny), maar dan voor de herprofilering. Wel of geen vrije trambaan maakt (naar mijn mening) voor de beleving van de straat niet zoveel uit.
Afbeelding
@ Harry: je hoeft er ook niet te wonen, dat scheelt. Gelukkig willen er wel een heleboel andere mensen wonen ;)
En wat de bomen betreft: Uiteraard laten we ze als het ook maar even mogelijk is staan. Want ook verkeerskundigen kunnen bomen heel mooi vinden. Kappen is wat dat betreft een laatste optie. Maar als blijkt dat dat echt (veiligheids)voordelen oplevert, dan ben ik van mening dat sentimentele gevoelens van bewoners toch echt even plaats moeten maken.

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36661
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: NBA: A2 Randweg Eindhoven

Bericht door Rene » vr 27 aug 2010, 14:29

:offtopic:
OK, en achter deze discussie zetten we hier dus een punt.
Ga maar een eigen topic aanmaken ergens in het subforum Wegbeeld.

Hieronder weer over NBA Randweg Eindhoven s.v.p.

Sieske
woonerf
Berichten: 95
Lid geworden op: wo 05 aug 2009, 16:16

Re: NBA: A2 Randweg Eindhoven

Bericht door Sieske » zo 29 aug 2010, 11:42

Wat me gister pas opviel, is dat als je vanuit het Zuiden de Randweg nadert (volgens mij vanuit het Noorden ook, maar dat weet ik niet heel zeker), is dat er wel staat aangegeven dat je voor afrit 29-31 de randweg moet hebben, maar dat er niet vantevoren serviceborden staan mbt deze afritten. Zeker voor het vliegveld zou je dit verwachten. Deze serviceborden staan bij Utrecht wel voor de splitsing van hoofd- en parrallelbaan.

Pino
4x3 autosnelweg
Berichten: 21916
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 9:17
Locatie: Sesamstraat
Contacteer:

Re: NBA: A2 Randweg Eindhoven

Bericht door Pino » do 07 okt 2010, 16:00

De Telegraaf meldt dat de doelen bij het oprijden van de Randweg worden aangepast. In het artikel staat dat N2 wordt vervangen door "Eindhoven"; ik neem aan dat eerder het "Randweg" wordt vervangen door Eindhoven. Kortom, we vertrouwen niet langer op het agglomeratiebord vlak voor de splitsing. Dat zou de oplossing zijn die al door enkelen hier op het forum was geopperd. Vind het zelf hoe dan ook positief.

Daarnaast zal op de parallelstrook op een groot aantal borden een vliegtuigsymbool worden neergezet om aan te geven dat je nog rechtdoor moet naar het vliegveld.

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22844
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: NBA: A2 Randweg Eindhoven

Bericht door harry » do 07 okt 2010, 16:16

Pino schreef:Dat zou de oplossing zijn die al door enkelen hier op het forum was geopperd.
Volgens mij is hier op het forum zelfs medegedeeld dat dit zo zou gaan gebeuren.
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Gebruikersavatar
Mandelsoft
expressweg
Berichten: 3228
Lid geworden op: za 26 sep 2009, 16:16
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: NBA: A2 Randweg Eindhoven

Bericht door Mandelsoft » do 07 okt 2010, 17:04

Ben benieuwd hoe de borden na de verandering er uit zien. Eindhoven ligt bij mij niet zo om de hoek. Ik ben er welgeteld één keer in de buurt geweest...
Sommige mensen zijn niet in een model te vatten...

Ds79m
2x3 autosnelweg
Berichten: 9079
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17

Re: NBA: A2 Randweg Eindhoven

Bericht door Ds79m » do 07 okt 2010, 18:20

Toevallig reden we maandag langs Eindhoven, en het heeft inderdaad iets raars dat die stad zomaar van de bewegwijzering verdwijnt, zelfs als je er bewust op gaat letten. Goed dat er iets aan wordt gedaan.
Peter - Als je veel tegenwind hebt, kun je beter zelf gaan liggen

Plaats reactie