Opmerkingen en verbeterpunten Nederlandse bewegwijzering

Discussies over de bewegwijzering. Voor zowel het hoofdwegennet als het onderliggend wegennet. Over systeem, wegnummering, redesign, fouten, ANWB, Tebodin, etc.

Moderator: Moderatoren

nickdh
autoweg
Berichten: 1662
Lid geworden op: wo 30 dec 2015, 19:44

Re: Opmerkingen en verbeterpunten Nederlandse bewegwijzering

Bericht door nickdh » ma 28 nov 2016, 11:32

^^ de ruimte in de berm voor het bord voor rechtsaf thv het linkerbord is daar nihil (?)

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Hoofdmoderator
Berichten: 18029
Lid geworden op: do 21 sep 2006, 16:02

Re: Opmerkingen en verbeterpunten Nederlandse bewegwijzering

Bericht door Snelwegfreak » ma 28 nov 2016, 11:50

Dan zal hij (t.z.t.?) op een mast (moeten) komen.
Enne gojje mins blieft altied leave.

boe!
2x5 autosnelweg
Berichten: 18233
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 20:02
Locatie: Leusden

Re: Opmerkingen en verbeterpunten Nederlandse bewegwijzering

Bericht door boe! » di 29 nov 2016, 21:47

nickdh schreef:^^ de ruimte in de berm voor het bord voor rechtsaf thv het linkerbord is daar nihil (?)
Dat lijkt mij het meest voor de hand liggend. Toen dat bord nog wel op de oude positie stond was dat geluidsscherm er nog niet.

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18185
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: Opmerkingen en verbeterpunten Nederlandse bewegwijzering

Bericht door mavas » wo 30 nov 2016, 7:25

^^ Dat klopt. Maar feitelijk heeft het huidige rechtsafbord nu geen functie meer, omdat het totaal niet meer op het beslissingspunt staat. Kun je het wat mij betreft net zo goed weghalen.
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

Gebruikersavatar
mhkamp
2x2 autosnelweg
Berichten: 6129
Lid geworden op: vr 15 jun 2007, 21:32
Locatie: Nieuw Buinen
Contacteer:

Re: Opmerkingen en verbeterpunten Nederlandse bewegwijzering

Bericht door mhkamp » za 17 dec 2016, 13:22

Ik weet niet of het hier geplaatst kan worden, maar een indirecte verwijzing naar de A59 in Oosterhout.
Als je wilt worden wie je nog nooit bent geweest, zal je moeten doen wat je nog nooit hebt gedaan!
WeFo Lidnummer 0010.

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Hoofdmoderator
Berichten: 18029
Lid geworden op: do 21 sep 2006, 16:02

Re: Opmerkingen en verbeterpunten Nederlandse bewegwijzering

Bericht door Snelwegfreak » za 17 dec 2016, 13:27

Die zijn al een tijdje bekend. Onderdeel van de i-Route bewegwijzering die we kennen van Almelo, Weert, Middelburg, Zoetermeer, Oosterhout... ;)
Enne gojje mins blieft altied leave.

Steyn_E
autoweg
Berichten: 1431
Lid geworden op: ma 27 dec 2010, 22:40

Re: Vreemde verkeersborden

Bericht door Steyn_E » zo 28 mei 2017, 21:11

Dit is wel een vreemd samenraapsel: https://goo.gl/maps/Z6rnJ5P6mRN2
Bruine doelen op een oldschool bord met hartkoppijl? Onder de streep staat 150m, dus echt op de oldschool manier.
En hij is ook nog niet zo heel oud, in 2009 stond ie er nog niet https://goo.gl/maps/8AzVDgAiXcz
Hij heeft ook een "RWS code" in de hoek staan, die kan ik echter op streetview niet zien.

Edit: hij is tussen mei en september 2009 geplaatst https://goo.gl/maps/1m8kjXLwAbo

Gebruikersavatar
Robbert297
expressweg
Berichten: 2867
Lid geworden op: ma 08 aug 2011, 10:27
Locatie: Гронінген

Re: Vreemde verkeersborden

Bericht door Robbert297 » ma 29 mei 2017, 9:42

^^ De N65 is in het beheer van Rijkswaterstaat. Naar mijn weten hebben zij nooit gewerkt met Redesign. Dit Old School bord is dus volkomen normaal.
Слава Україні

nickdh
autoweg
Berichten: 1662
Lid geworden op: wo 30 dec 2015, 19:44

Re: Opmerkingen en verbeterpunten Nederlandse bewegwijzering

Bericht door nickdh » wo 31 mei 2017, 20:30

Even deze uit het NBA-topic geplukt
Widejo schreef:Ook de Belgische doelen kunnen beter. Antwerpen zou een netwerkdoel moeten zijn vanaf Den Haag/Rotterdam maar is niet als zodanig bewegwijzerd. Ook is Brussel een optie op :KP: Markiezaat, aangezien het continue is op de A12 in België.
Dit klopt. Belgie wordt net als Duitsland nauwelijks in het netwerk opgenomen, dus hier een ander rijtje met ideeën.
Antwerpen vanuit Den Haag vind ik net één tikkie te ver. Tenminste, wel totdat de A4-zuid of A16 aan zijn gelegd.

A2 zuid
Afrit Roosteren: Maaseik
Born - Maastricht-Zuid: Luik
Maastricht-Zuid - Grens: Luxembourg / Luik

A2 noord
Kruisdonk - Kerensheide: Antwerpen
Afrit Roosteren: Maaseik

N3
Oprit A16: Antwerpen

A4 / A29
Prins Clausplein - Klaaswaal: Antwerpen-Havens
Vaanplein - Markiezaat: Antwerpen-Havens
Markiezaat - Grens: Brussel / Antwerpen-Havens

A13
Prins Clausplein - Zestienhoven: Antwerpen

A15
Benelux - Vaanplein: Antwerpen-Havens
Vaanplein - Ridderkerk-Zuid: Antwerpen

A16
Zestienhoven / Terbregseplein - Galder: Antwerpen
Galder - Grens: Brussel / Antwerpen

A17
Klaverpolder - De Stok: Antwerpen-Havens

A27
Hooipolder - Galder: Antwerpen

A58 west
De Baars - Galder: Antwerpen
Afrit Goirle, Gilze en Ulvenhout: Turnhout
De Stok - Markiezaat: Antwerpen-Havens
De Poel - Stelleplas: Gent
Afrit Middelburg-Centrum: Gent

A58 oost
Afrit Middelburg-Centrum: Gent
Stelleplas: Gent
Stelleplas - Markiezaat: Antwerpen (-Havens?)
Princeville - Galder: Antwerpen
Afrit Ulvenhout, Gilze, Goirle: Turnhout

A59 oost
Hellegatsplein - Sabina: Antwerpen-Havens
Klaverpolder - Zonzeel: Antwerpen

A59 west
Hooipolder - Zonzeel: Antwerpen (Alleen vanuit Den Bosch en om de A27 te ontlasten)
Klaverpolder - Noordhoek: Antwerpen-Havens

N62
Stelleplas - Zwartenhoek: Gent
Zwartenhoek - Grens: Gent / Brugge / Antwerpen

A65
Berkel-Enschot - De Baars: Antwerpen (om aan te sluiten op de A58)

A67
Duitsland - De Hogt: Antwerpen
Afrit Valkenswaard: Hasselt
De Hogt - Grens: Antwerpen / Turnhout

A73
Het Vonderen: Luik (d.m.v. volgbord Maastricht, eenmalig)

A76
Aachen - Kerensheide: Antwerpen / Brussel
Kerensheide - Grens: Antwerpen / Brussel / Hasselt of Leuven

A79
Kunderberg - Kruisdonk: Luik

Gebruikersavatar
mhkamp
2x2 autosnelweg
Berichten: 6129
Lid geworden op: vr 15 jun 2007, 21:32
Locatie: Nieuw Buinen
Contacteer:

Re: Opmerkingen en verbeterpunten Nederlandse bewegwijzering

Bericht door mhkamp » wo 31 mei 2017, 22:02

nickdh schreef:Even deze uit het NBA-topic geplukt
Widejo schreef:Ook de Belgische doelen kunnen beter. Antwerpen zou een netwerkdoel moeten zijn vanaf Den Haag/Rotterdam maar is niet als zodanig bewegwijzerd. Ook is Brussel een optie op :KP: Markiezaat, aangezien het continue is op de A12 in België.
Van waar op de A12? Daar wordt alleen naar Antwerpen verwezen.

Sowieso zijn doelen verder dan het netwerkdoel beroerd. En dan heb ik het alleen niet over België (E19 Antwerpen, alsof die weg daar ophoudt, hetzelfde als de A12 tussen Zandvliet en Antwerpen). Ook in Nederland kan men er wat van onder andere op de A7 : Groningen. Delfzijl en of Hoogezand en bij voorkeur Oldenburg (D) mogen wmb er wel na Leek er op komen. Alhoewel de A28 dood loopt in Groningen zou ik Drachten (A7-West) en Hoogezand of Oldenburg(A7-Oost) ook wel terug willen zien komen. Zeker na aansluiting N34 vanuit Gieten / Emmen. Ook op diverse snelwegen rond de Amsterdam zie je dat ze daar doodlopen : Je zal pas doelen zien op het moment dat je bij het knooppunt bent (al veranderd dat daar wel langzaam).
Als je wilt worden wie je nog nooit bent geweest, zal je moeten doen wat je nog nooit hebt gedaan!
WeFo Lidnummer 0010.

nickdh
autoweg
Berichten: 1662
Lid geworden op: wo 30 dec 2015, 19:44

Re: Opmerkingen en verbeterpunten Nederlandse bewegwijzering

Bericht door nickdh » wo 31 mei 2017, 22:48

^^ Drachten op dat punt is zeer zeker niet verkeerd, hoewel Leeuwarden daar ook niet zal misstaan. Maar in plaats van Delfzijl zou ik daar gewoon Oldenburg en de Eemshaven neerzetten, met een volgbord voor Delfzijl.

Bremen heeft helaas geen zin om in Nederland aan te geven, eenmaal over de grens wordt het niet meer aangegeven tot aan Dreieck Leer, wat toch al zo'n 25 km over de grens ligt.

Gebruikersavatar
Robbert297
expressweg
Berichten: 2867
Lid geworden op: ma 08 aug 2011, 10:27
Locatie: Гронінген

Re: Opmerkingen en verbeterpunten Nederlandse bewegwijzering

Bericht door Robbert297 » wo 31 mei 2017, 23:12

^^ Over welk punt heb je het?
Слава Україні

nickdh
autoweg
Berichten: 1662
Lid geworden op: wo 30 dec 2015, 19:44

Re: Opmerkingen en verbeterpunten Nederlandse bewegwijzering

Bericht door nickdh » wo 31 mei 2017, 23:39

^^ Deze.
mhkamp schreef:Alhoewel de A28 dood loopt in Groningen zou ik Drachten (A7-West) en Hoogezand of Oldenburg(A7-Oost) ook wel terug willen zien komen. Zeker na aansluiting N34 vanuit Gieten / Emmen.

Gebruikersavatar
BHJ
verkeersader
Berichten: 805
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 15:14
Locatie: Zeeland

Re: Opmerkingen en verbeterpunten Nederlandse bewegwijzering

Bericht door BHJ » do 01 jun 2017, 7:42

nickdh schreef: A4 / A29
Prins Clausplein - Klaaswaal: Antwerpen-Havens
Vaanplein - Markiezaat: Antwerpen-Havens
Markiezaat - Grens: Brussel / Antwerpen-Havens
Waarom Antwerpen-Havens aanhouden na de ring Rotterdam? -Havens is alleen relevant op Pr. Clausplein vanwege de splitsing A13-A16(-E19) en A4-A15-A29-A4(-A12). Dat hoeft niet gecontinueerd te worden op de gehele A4/A29. Als je eenmaal op de A29 zit, is Antwerpen sneller via de A4. Hetzelfde geldt voor Antwerpen op de A58O vanaf Stelleplas. Daar is Antwerpen-Havens ook niet relevant.
Discussieren is de kunst van het weglaten.

Peter
2x4 autosnelweg
Berichten: 10225
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 8:42
Locatie: Gieten

Re: Opmerkingen en verbeterpunten Nederlandse bewegwijzering

Bericht door Peter » do 01 jun 2017, 8:49

nickdh schreef: Bremen heeft helaas geen zin om in Nederland aan te geven, eenmaal over de grens wordt het niet meer aangegeven tot aan Dreieck Leer, wat toch al zo'n 25 km over de grens ligt.
Ik neem aan dat Duitsland van plan is of van plan was om Bremen aan te geven vanaf de A280. Ik zou Bremen bij de A7/N33 (Zuidbroek) anders niet kunnen verklaren. In Duitsland staat er voornamelijk oude meuk op de A280/A31/A28 tot aan Oldenburg, dus wellicht is het gewoon een uitgelopen Duitse timing.
Maar goed: op de Nederlandse A28 ten noorden van de N33 is het raar om Bremen of Oldenburg aan te geven, daar het hooguit lokaal verkeer uit Haren of Eelde de via de N7 naar Duitsland zal rijden. Eemshaven kan nog een richtingsdoel zijn van de N46 en beter passend dan Delfzijl.
130 km/h ? Dan haalt de trein me nog steeds in ...

Gebruikersavatar
mhkamp
2x2 autosnelweg
Berichten: 6129
Lid geworden op: vr 15 jun 2007, 21:32
Locatie: Nieuw Buinen
Contacteer:

Re: Opmerkingen en verbeterpunten Nederlandse bewegwijzering

Bericht door mhkamp » do 01 jun 2017, 9:12

^^ De BAB280, BAB31 Bunde - Leer en de BAB28 tot Westerstede zijn oude BAB22 plannen. Die kwam niet bij Bremen langs. Dus in die zin Oldenburg is dan wel wat te verklaren.
Als je wilt worden wie je nog nooit bent geweest, zal je moeten doen wat je nog nooit hebt gedaan!
WeFo Lidnummer 0010.

Pino
4x3 autosnelweg
Berichten: 21910
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 9:17
Locatie: Sesamstraat
Contacteer:

Re: Opmerkingen en verbeterpunten Nederlandse bewegwijzering

Bericht door Pino » do 01 jun 2017, 9:20

Er wordt zeker zo nu en dan gekwebbeld tussen Rijkswaterstaat en de betrokken Autobahnämter aan de Duitse kant over het stroomlijnen van de doelen. Maar helaas eindigt dit er tot nu toe alleen maar in dat in Nederland allerlei Duitse doelen worden opgenomen in doelenplannen, die aan de Duitse kant nog niet lekker terugkomen. En of dat dan ligt aan traagheid in Duisland of aan het feit dat de Duitsers hun plannen wijzigen, wordt niet duidelijk. In de discussie Oldenburg/Bremen zou ikzelf redelijk neutraal staan. Bremen is bekender en groter, maar Oldenburg is een behoorlijk regionaal centrum met ook een behoorlijke knooppuntfunctie. Lastiger vind ik wat Rijkswaterstaat en Strassen.NRW zo met elkaar hebben menen te bekokstoven over de te bewegwijzeren route tussen Eindhoven en Köln. Zeker geen rare route op weg naar de Keulse binnenstad, maar veel mensen houden toch vooral Köln aan als doorgangsdoel richting Zuid-Duitsland en dan wordt het alweer een heel ander verhaal.

Zal me verder niet wagen aan deze doelendiscussies. Merk alleen nog op over de verwijzingen naar België: ik heb begrepen dat Rijkswaterstaat graag Brussel had bewegwijzerd op de A16 en A4 kort voor de Belgische grens. Maar dat gaat niet omdat het Belgische systeem de wereld gewoon laat ophouden bij de eerste snelwegring die je oprijdt. Of dat in de gedachten van Rijkswaterstaat ook had kunnen leiden tot bewegwijzering van Luxembourg na Maastricht is me nooit duidelijk geworden.

Widejo
verkeersader
Berichten: 727
Lid geworden op: di 22 sep 2015, 17:18
Locatie: Freie und Hansestadt Hamburg

Re: Opmerkingen en verbeterpunten Nederlandse bewegwijzering

Bericht door Widejo » do 01 jun 2017, 9:55

mhkamp schreef:Van waar op de A12? Daar wordt alleen naar Antwerpen verwezen.
Op :KP: Antwerpen-Haven staat Brussel als rechtdoordoel aangegeven.
nickdh schreef: Dit klopt. Belgie wordt net als Duitsland nauwelijks in het netwerk opgenomen, dus hier een ander rijtje met ideeën.
Wat je nu doet met Antwerpen-Havens is inderdaad onlogisch. Vanuit de regio t.z.v. Vaanplein en ten westen van de A16 is Antwerpen via de A4. Alleen op :KP: Klaverpolder en :KP: Vaanplein is een splitsing tussen Antwerpen-Havens en Antwerpen van toepassing.
Hamburg, meine Perle

nickdh
autoweg
Berichten: 1662
Lid geworden op: wo 30 dec 2015, 19:44

Re: Opmerkingen en verbeterpunten Nederlandse bewegwijzering

Bericht door nickdh » do 01 jun 2017, 11:45

^^ Klopt, ik heb A-Havens een beetje 'overdone'. :oops: (Het was dan wel een beetje uit de losse pols met dit doel smijten, moet ik eerlijk zeggen. Excuses :worship: )

Hier een potentiële oplossing voor het Oldenburg probleem.

A28 - Op :KP: Assen Oldenburg laten verschijnen en dit over de N33 > A7 sturen, en dit pas terug laten komen tot na de afrit met de N386.
N33 - Van A28 tot A7 gewoon als een kruisend doel houden, onder de streep.
N34 - Vanaf de afrit met de N374 om vervolgens via de N33 > A7 te gaan. Pas terug laten komen na de N386 om zo met de A7-doelen aan te sluiten.

Hieronder een plaatje om het enigszins te verduidelijken.
SPOILER: TOON

Afbeelding

Gebruikersavatar
Robbert297
expressweg
Berichten: 2867
Lid geworden op: ma 08 aug 2011, 10:27
Locatie: Гронінген

Re: Opmerkingen en verbeterpunten Nederlandse bewegwijzering

Bericht door Robbert297 » do 01 jun 2017, 12:03

nickdh schreef: Hier een potentiële oplossing voor het Oldenburg probleem.
Een probleem zou ik het niet willen noemen. De huidige situatie lijkt mij prima.
A28 - Op :KP: Assen Oldenburg laten verschijnen en dit over de N33 > A7 sturen, en dit pas terug laten komen tot na de afrit met de N386.
Eemshaven en Veendam zijn richtinggevende doelen voor het noordoosten. Daar hoeft dus geen Oldenburg bij. Wel zou je na de kruising met de N34 Oldenburg kunnen toevoegen en even later ter vervanging van Hoogezand.
N33 - Van A28 tot A7 gewoon als een kruisend doel houden, onder de streep.
Dat lijkt mij dus ook niet nodig. Oldenburg na de kruising met de N34 onder de streep is goed genoeg.
N34 - Vanaf de afrit met de N374 om vervolgens via de N33 > A7 te gaan. Pas terug laten komen na de N386 om zo met de A7-doelen aan te sluiten.
A37. Perfecte snelweg om de grens te passeren. Ook op de N34 zie ik dus ook geen Oldenburg voor me, behalve op de kruising met de N33, waar je dus Oldenburg aan zou kunnen geven.
Слава Україні

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22838
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: Opmerkingen en verbeterpunten Nederlandse bewegwijzering

Bericht door harry » do 01 jun 2017, 17:32

Doelendiscussies...
:denk: :geeuw:
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Hoofdmoderator
Berichten: 18029
Lid geworden op: do 21 sep 2006, 16:02

Re: Opmerkingen en verbeterpunten Nederlandse bewegwijzering

Bericht door Snelwegfreak » do 01 jun 2017, 20:02

^^ Inderdaad, die mag stoppen :!:
Afbeelding
Enne gojje mins blieft altied leave.

Gebruikersavatar
Robbert297
expressweg
Berichten: 2867
Lid geworden op: ma 08 aug 2011, 10:27
Locatie: Гронінген

Re: Opmerkingen en verbeterpunten Nederlandse bewegwijzering

Bericht door Robbert297 » do 01 jun 2017, 20:07

^^ :worship:
Слава Україні

Gebruikersavatar
BHJ
verkeersader
Berichten: 805
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 15:14
Locatie: Zeeland

Re: Opmerkingen en verbeterpunten Nederlandse bewegwijzering

Bericht door BHJ » do 01 jun 2017, 20:08

Waar mogen we wel discussiëren over doelen? (of zijn alle discussies al gevochten?)
Discussieren is de kunst van het weglaten.

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Hoofdmoderator
Berichten: 18029
Lid geworden op: do 21 sep 2006, 16:02

Re: Opmerkingen en verbeterpunten Nederlandse bewegwijzering

Bericht door Snelwegfreak » do 01 jun 2017, 20:12

In verband met slechte ervaringen in het verleden zijn doelendiscussies niet langer toegestaan op het Wegenforum. Vaak werden dit letterlijk doelloze discussies zonder einde en die nergens toe leidde. Discussies over Zierikzee of Nettetal zijn hierover bekend. Dat willen we niet meer.

Echter, we kunnen kijken of er in het forumteam ondertussen andere gedachten zijn.
Enne gojje mins blieft altied leave.

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22838
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: Opmerkingen en verbeterpunten Nederlandse bewegwijzering

Bericht door harry » do 01 jun 2017, 21:06

^^ In Belgische topics mag het dan weer wel. :)
SPOILER: TOON

Afbeelding :duck:

EDIT: ik begrijp uit de posting hieronder dat Antwerpen inmiddels Doelloos is.
Laatst gewijzigd door harry op do 01 jun 2017, 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Pino
4x3 autosnelweg
Berichten: 21910
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 9:17
Locatie: Sesamstraat
Contacteer:

Re: Opmerkingen en verbeterpunten Nederlandse bewegwijzering

Bericht door Pino » do 01 jun 2017, 21:21

Snelwegfreak schreef:In verband met slechte ervaringen in het verleden zijn doelendiscussies niet langer toegestaan op het Wegenforum. Vaak werden dit letterlijk doelloze discussies zonder einde en die nergens toe leidde. Discussies over Zierikzee of Nettetal zijn hierover bekend. Dat willen we niet meer.
Expliciet verboden zijn ze dacht ik niet, maar lange lijstjes met "dit doel moet daar en daar bewegwijzerd worden" leveren geen discussie op. Reacties "nee ik vind dat het daar moet worden bewegwijzerd" zijn daarbij geen vorm van discussie, maar hard roepen wat jouw persoonlijke smaak is. En daar ga je door de forumregels heen, zodat in het verleden paal en perk is gesteld (er hebben nog enige tijd aparte draden met doelen-lijstjes bestaan voor enkele liefhebbers, waarbij van tevoren was opgemerkt dat de discussies daar dienden te worden gevoerd en dat de draden na enige tijd automatisch zouden worden verwijderd). De enige manier waarop je hier aan zou kunnen ontkomen is door de discussie te voeren over de onderliggende principes en systematiek. Wat hier ook wel van tijd tot tijd gebeurt zonder dat je een moderator op je dak krijgt.

nickdh
autoweg
Berichten: 1662
Lid geworden op: wo 30 dec 2015, 19:44

Re: Opmerkingen en verbeterpunten Nederlandse bewegwijzering

Bericht door nickdh » do 01 jun 2017, 21:21

harry schreef:
SPOILER: TOON

Afbeelding :duck:

Volgens mij is dat bord inmiddels verwijderd. Ik heb het in ieder geval niet gezien toen ik er voor het laatst was. Wel een heel aparte ervaring om in Doel rond te kijken, echt een aanrader!

nederland24
2x2 autosnelweg
Berichten: 5540
Lid geworden op: vr 04 sep 2009, 19:22
Locatie: Breda

Re: Opmerkingen en verbeterpunten Nederlandse bewegwijzering

Bericht door nederland24 » do 01 jun 2017, 21:30

Even een algemene opmerking om de discussie over buitenlandse doelen af te sluiten. Zulke zaken zal je altijd met het buitenland moeten afstemmen en volgens mij doet Nederland dat prima. Bestemmingen weergeven, die in het buitenland niet terugkomen zijn vrij zinloos.

Gebruikersavatar
Robbert297
expressweg
Berichten: 2867
Lid geworden op: ma 08 aug 2011, 10:27
Locatie: Гронінген

Re: Opmerkingen en verbeterpunten Nederlandse bewegwijzering

Bericht door Robbert297 » do 01 jun 2017, 21:40

^^ And on that bombshell, it's time to end! :top:
Слава Україні

Plaats reactie