Zierikzee-blues

Discussies over de bewegwijzering. Voor zowel het hoofdwegennet als het onderliggend wegennet. Over systeem, wegnummering, redesign, fouten, ANWB, Tebodin, etc.

Moderator: Moderatoren

Gebruikersavatar
Mark
Forumbeheerder
Berichten: 10234
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 21:11
Locatie: Spijkenisse

Re: Zierikzee-blues

Bericht door Mark » do 28 mei 2015, 12:11

Niet perse, maar een verwijzing naar het gebied tussen de Maasvlakte/Europoort en Rotterdam zou niet gek wezen in mijn ogen. Bijvoorbeeld het doel Hellevoetsluis (N57) wat er vroeger stond (verwijzing naar Voorne-Putten en de route over de Zuid-Hollandse/Zeeuwse eilanden).

RSK
Penningmeester
Berichten: 7088
Lid geworden op: do 19 sep 2013, 11:40
Locatie: Knooppunt Bodegraven
Contacteer:

Re: Zierikzee-blues

Bericht door RSK » do 28 mei 2015, 12:38

Daarnaast vind ik het betreft Spijkenisse niet bijster onlogisch om een stad met zo'n 70.000 inwoners te vermelden. Ook de vermelding Europoort/Maasvlakte vind ik een draak, daar had men beter twee doelen van kunnen maken. Wellicht is volgend jaar de vermelding Den Haag (A4) geen gek idee.
Ceterum censeo arcum Bodegravum construendam esse.

Albaufstieg
autoweg
Berichten: 1029
Lid geworden op: ma 30 dec 2013, 23:45
Locatie: Gouda

Re: Zierikzee-blues

Bericht door Albaufstieg » do 28 mei 2015, 12:39

Mark schreef:Mogelijk dat voor de automobilisten de aanduiding 'Bergen op Zoom' (dit bord) te vaag is om duidelijk te maken dat de A29 ("Zierikzee") via de parallelrijbaan is.
Ik zou het sterk op prijs stellen als ik op dit portaal het nummer A29 zou zien terugkeren. Al was het maar als toevoeging tussen haakjes achter de doelen van de A29. Vanaf knp. Benelux zie ik achter Hellevoetsluis bijvoorbeeld wel de N57 tussen haakjes verschijnen, maar op zo'n cruciaal beslispunt blijft een vergelijkbare bewegwijzeringssituatie achterwege? Allerminst faciliterend, zeker bij een nieuwe situatie.

Hetzelfde geldt trouwens voor het portaal komende uit de noordelijke richting op knp. Ridderkerk richting de A15, deze dus.

Wat mij betreft de afslaande doelen voor de A15-Par op knp. Ridderkerk:

Rotterdam-Zuid
Bergen op Zoom (A29)
Zierikzee (A29)
Barendrecht (A29)
[RING A15]

edit: een L-paneel in elkaar gesleuteld:
Afbeelding

De vermelding RING-Zuid achterwege gelaten, de RING-aanduiding in het nummerschildje lijkt me de lading meer dan voldoende dekken.
Laatst gewijzigd door Albaufstieg op do 28 mei 2015, 13:01, 2 keer totaal gewijzigd.

RSK
Penningmeester
Berichten: 7088
Lid geworden op: do 19 sep 2013, 11:40
Locatie: Knooppunt Bodegraven
Contacteer:

Re: Zierikzee-blues

Bericht door RSK » do 28 mei 2015, 12:46

^^ Op zich een aardig voorstel, maar met zoveel hoek-om-doelen zou ik bijna geneigd zijn om de A29 vanaf Vaanplein oostwaarts door te trekken over de Ring-A15 en A38. Een beetje de A59-oplossing bij Den Bosch.
Ceterum censeo arcum Bodegravum construendam esse.

Albaufstieg
autoweg
Berichten: 1029
Lid geworden op: ma 30 dec 2013, 23:45
Locatie: Gouda

Re: Zierikzee-blues

Bericht door Albaufstieg » do 28 mei 2015, 12:50

RSK schreef:Wellicht is volgend jaar de vermelding Den Haag (A4) geen gek idee.
Den Haag wordt vanaf knp. Ridderkerk en alles wat tussen knp. Ridderkerk en knp. Terbregseplein zit geleid via de A16 - A20 - A13. Direct na knp. Vaanplein wordt deze vermelding relevant op de A15-Li.

Ds79m
2x3 autosnelweg
Berichten: 9079
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17

Re: Zierikzee-blues

Bericht door Ds79m » do 28 mei 2015, 13:19

RSK schreef:^^ Op zich een aardig voorstel, maar met zoveel hoek-om-doelen zou ik bijna geneigd zijn om de A29 vanaf Vaanplein oostwaarts door te trekken over de Ring-A15 en A38. Een beetje de A59-oplossing bij Den Bosch.
Nee, liever niet, dat soort rare stukjes dubbelnummering sluiten totaal niet bij de logica van de wegnummering. In dit geval van een duidelijke Oost-west en Noord-zuid snelweg.

Ik vind het wel logisch naar de weggebruiker toe dat er een bestemming op de borden bijkomt, die het iets makkelijker oriënteren maakt dan Europoort en Bergen op Zoom. Spijkenisse lijkt me dan het meest geschikt, of anders Barendrecht, Hellevoetsluis, Oud-Beijerland of Hoek van Holland.
Peter - Als je veel tegenwind hebt, kun je beter zelf gaan liggen

boe!
2x5 autosnelweg
Berichten: 18233
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 20:02
Locatie: Leusden

Re: Zierikzee-blues

Bericht door boe! » do 28 mei 2015, 13:19

Albaufstieg schreef:edit: een L-paneel in elkaar gesleuteld:
Afbeelding
Ik zou Bergen op Zoom weglaten. Vanaf Ridderkerk maakt het toch niet zoveel uit of je via A29/A4 of via A16/A17 rijdt.

Rein
2x4 autosnelweg
Berichten: 10197
Lid geworden op: zo 10 jun 2007, 10:18
Locatie: Haarlemmermeer

Re: Zierikzee-blues

Bericht door Rein » do 28 mei 2015, 13:43

Ik snap net als Boe! niet wat Bergen op Zoom hier op het bord doet eigenlijk. Vanaf de A15 oost is BoZ via de A16 / A17 / A58 korter en sneller en op dit punt zou dus eigenlijk geen verkeer die kant op moeten zitten (nog afgezien van het feit dat je hier nog richting het noorden rijdt terwijl BoZ in het zuiden is). Hier BoZ weghalen geeft ruimte voor Barendrecht en Zierikzee.
Laatst gewijzigd door Rein op do 28 mei 2015, 13:44, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Zierikzee-blues

Bericht door Kaaiman » do 28 mei 2015, 13:43

Wat ik mis, is een verwijzing naar Barendrecht via de A29 in KP Ridderkerk. Vanuit de richting Dordrecht leg ik bij KP Ridderkerk niet de link dat ik voor Barendrecht moet aanhouden Bergen op Zoom.

Een andere, misschien wel veel betere mogelijkheid is om tussen haakjes A29 achter Bergen op Zoom toe te voegen. Indirect sluit de A29 tegenwoordig immers op KP Ridderkerk aan. Een verwijzing naar het nummer zou daarom niet misstaan. De link met Barendrecht en Zierikzee zou ik met het wegnummer A29 erbij veel eerder leggen.
TOEVOEGING
Ik zie nu dat ik blijkbaar nog niet op de laatste pagina was toen ik op de reageer-knop klikte. Het ontwerp van Albaufstieg is dus precies zoals ik het zou willen hebben! :top:
Laatst gewijzigd door Kaaiman op do 28 mei 2015, 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: Zierikzee-blues

Bericht door Palance » do 28 mei 2015, 14:16

RSK schreef:Daarnaast vind ik het betreft Spijkenisse niet bijster onlogisch om een stad met zo'n 70.000 inwoners te vermelden.
Al toen ik nog in Spijkenisse woonde (ben er al bijna 20 jaar weg) speelde die discussie. Wat ik me van toen herinner was het argument dat Hellevoetsluis toeristisch nu eenmaal veel meer te bieden had dan Spijkenisse en daarom al van heinde en verre vermeld moest worden (inclusief de N57).
Blijkbaar is er daar ergens nog steeds niet veel in veranderd.

Barendrecht is via 2 afritten te bereiken (1x A15, 1xA29), maar daarvoor moet je wel de parallelbaan hebben. Er is nog een bord met "Barendrecht-Carnisselande route A29" maar die staat langs de parallelbaan net na Ridderkerk-Noord, dus rijkelijk laat :)
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Steptimer
autoweg
Berichten: 1003
Lid geworden op: ma 04 okt 2010, 22:25

Re: Zierikzee-blues

Bericht door Steptimer » do 28 mei 2015, 14:27

Hellevoetsluis staat voor de N57. Spijkenisse niet.
Volgens mij is dat ook een reden dat er Hellevoetsluis staat ipv van Spijkenisse.

Pino
4x3 autosnelweg
Berichten: 21914
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 9:17
Locatie: Sesamstraat
Contacteer:

Re: Zierikzee-blues

Bericht door Pino » do 28 mei 2015, 15:48

Albaufstieg schreef:Ik zou het sterk op prijs stellen als ik op dit portaal het nummer A29 zou zien terugkeren. Al was het maar als toevoeging tussen haakjes achter de doelen van de A29. Vanaf knp. Benelux zie ik achter Hellevoetsluis bijvoorbeeld wel de N57 tussen haakjes verschijnen, maar op zo'n cruciaal beslispunt blijft een vergelijkbare bewegwijzeringssituatie achterwege?
De N57 achter Hellevoetsluis blijft uitzonderlijk binnen het Nederlandse bestel. Het wegnummer van een kruisende weg tussen haken toevoegen doen we in principe niet. Op snelwegen hebben we er volgens mij maar twee van dit soort, namelijk Hellevoetsluis (N57) en Houten (A27). Beide bestaan omdat de bewegwijzerde plaatsen niet heel beschrijvend zijn voor de route als geheel. Bij Houten (A27) is dat omdat op de plaatsen waar het bewegwijzerd staat vrijwel niemand interesse zal hebben in de A27-zuid (je pakt immers de A2 naar Everdingen en slaat dan af naar de A27-zuid). Hellevoetsluis moet bijna wel gekoppeld zijn aan de sterke wens van de provincie Zeeland dat op de Ring Rotterdam niet al te enthousiast naar de N57 wordt verwezen als route naar de Zeeuwse kust. Dus we eindigden met een redelijk lokaal doel, waaraan dan maar N57 werd toegevoegd om toch nog een vingerwijzing naar de doorgaande richting te hebben.

In die zin zie ik je 'vergelijkbare bewegwijzeringssituatie' bepaald niet. Bergen op Zoom is een prima doel voor de A29. Als aan de andere kant blijkt dat mensen moeite hebben de A29 te vinden vanaf de Van Brienenoordburg en de A15-oost, moet je er wellicht toch iets mee. Maar dan zou je ook voor de Valburg-methode kunnen kiezen met A50/A73 als directe wegnummers.

Albaufstieg
autoweg
Berichten: 1029
Lid geworden op: ma 30 dec 2013, 23:45
Locatie: Gouda

Re: Zierikzee-blues

Bericht door Albaufstieg » do 28 mei 2015, 16:29

^^
Het tussen haakjes aangeven van de N57 en A27 mag dan wel bijzondere beweegredenen hebben, maar we kennen op overige plekken ook indirecte verwijzingen naar wegen tussen haakjes, om bepaalde wegverlopen alvast aan te geven en doelen op voorhand al een wegnummer mee te geven. Vooral dichtbij beslispunten kan dit soms terugkomen. Een voorbeeld is bijvoorbeeld op de A50 bij Eindhoven voor knp. Ekkersweijer. Om alvast vooruit te lopen op knp. Batadorp -en hiermee dus de verbinding naar de A58- wordt hier achter Tilburg de A58 vermeld op de portalen. Een ander voorbeeld dat me direct te binnen schiet is de vermelding van de N222 achter Naaldwijk op de borden voor afrit 12 Den Haag-Zuid van de A4. De N222 sluit in dat geval niet direct aan op de A4, maar om het wegverloop naar Naaldwijk enigszins te verduidelijken werd het nummer toch indirect meegegeven aan het doel. Constateerde bij het doorspitten van wat foto's dat dit laatste voorbeeld gesneuveld is met de komst van NBA.

Me dunkt dat het misschien qua motivatie geen vergelijkbare bewegwijzeringssituatie is hier met het aangeven van de A29 tussen haakjes vergeleken met de N57, doch zeker vergelijkbaar qua uitvoering: het blijven indirecte verwijzingen naar wegen. De voorbeelden die ik net opnoemde zijn trouwens eveneens niet vergelijkbaar qua motivatie. Qua uitvoering is een enig verschil met het voorbeeld van Hellevoetsluis (N57) dat deze al ruim van tevoren aangegeven wordt. Houten (A27) zie ik voor het eerst op een beslispunt terugkomen, namelijk voor knp. Oudenrijn.

De nieuwe configuratie bij knp. Ridderkerk zorgt ervoor dat een vergelijkbaar beslispunt (richting de A29) al naar voren gehaald wordt. De vermelding van de A29 op dit beslispunt kan inderdaad direct gedaan worden, maar wat mij betreft volstaat de koppeling met de doelen door de A29 tussen haakjes te vermelden. Volgens mij functioneert het indirect vermelden van wegnummers op beslispunten zo prima en vreet het niet extreem veel bordruimte.
Laatst gewijzigd door Albaufstieg op do 28 mei 2015, 23:07, 4 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41327
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: Zierikzee-blues

Bericht door Vinny » do 28 mei 2015, 19:46

Ik vind de bewegwijzering heel erg verwarrend en ik heb even lang moeten nadenken waarom ik dat vind en dat komt denk ik vooral doordat de Ring-aanduiding hier je op het verkeerde been zet: Als niet-Rotterdammer ben ik geneigd om de doelen Maasvlakte en Europoort als Rotterdamse doelen te zien, en Bergen op Zoom (Zierikzee, Hellevoetsluis) als niet Rotterdamse doelen. Als ik naar de Hoekse Waard, Palancedrecht, Markietown of Zeeland zou willen zou ik geneigd zijn niet de "Ring" te volgen, maar als ik naar de Maasvlakte wil zou ik die neiging wel hebben. Hier staat dat dus precies andersom.
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22840
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: Zierikzee-blues

Bericht door harry » do 28 mei 2015, 22:11

Vinny schreef:Als niet-Rotterdammer ben ik geneigd om de doelen Maasvlakte en Europoort als Rotterdamse doelen te zien
Ik denk dat dat toch echt aan jou ligt. :)
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22840
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: Zierikzee-blues

Bericht door harry » do 28 mei 2015, 22:14

Albaufstieg schreef:we kennen op overige plekken ook indirecte verwijzingen naar wegen tussen haakjes
Ik moest direct denken aan deze nogal vergaande haakjesziekte in Almere...
Afbeelding
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

RSK
Penningmeester
Berichten: 7088
Lid geworden op: do 19 sep 2013, 11:40
Locatie: Knooppunt Bodegraven
Contacteer:

Re: Zierikzee-blues

Bericht door RSK » do 28 mei 2015, 22:35

^^ Lijkt me een leuk idee voor een Wegenforum-bordspel: Haakje over. Maar zonder dollen: met name voor Utrecht vind ik de vermelding A6 vrij overbodig, je gaat daar vrijwel direct de A27 op.
Ceterum censeo arcum Bodegravum construendam esse.

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41327
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: Zierikzee-blues

Bericht door Vinny » vr 29 mei 2015, 19:20

harry schreef:
Vinny schreef:Als niet-Rotterdammer ben ik geneigd om de doelen Maasvlakte en Europoort als Rotterdamse doelen te zien
Ik denk dat dat toch echt aan jou ligt. :)
Komt denk ik ook omdat ik gewend ben om parallelbanen als "afrit" te zien. Zo staan ze meestal ook bewegwijzerd. In dit geval is het de hoofdroute. Het schetsje van Albaufstieg vind ik al veel beter omdat het intuïtiever is. Het bord dat er nu staat vereist gewoon best wel wat denkwerk terwijl je 120 rijdt.
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: Zierikzee-blues

Bericht door Palance » vr 29 mei 2015, 22:00

Overigens staat Zierikzee gewoon vermeld op de parallelbaan tussen Ridderkerk en Vaanplein.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Snelwegenkenner
2x2 autosnelweg
Berichten: 6192
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 14:12
Locatie: Roosendaal

Re: Zierikzee-blues

Bericht door Snelwegenkenner » za 30 mei 2015, 0:23

Tja, Roosendaal delft totaal het onderspit op de A29. En Zierikzee mag gewoon blijven staan in de ruit van Rotterdam... :evil:

Gebruikersavatar
Mandelsoft
expressweg
Berichten: 3228
Lid geworden op: za 26 sep 2009, 16:16
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Zierikzee-blues

Bericht door Mandelsoft » za 30 mei 2015, 1:23

Kom op zeg! Roosendaal is daar net zo richtinggevend in die regio als Zoetermeer op de (pak 'm beet A13). En mij hoor je daar ook niet over klagen dat het maar weinig op de borden voorkomt.
Sommige mensen zijn niet in een model te vatten...

boe!
2x5 autosnelweg
Berichten: 18233
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 20:02
Locatie: Leusden

Re: Zierikzee-blues

Bericht door boe! » za 30 mei 2015, 12:09

Snelwegenkenner schreef:Tja, Roosendaal delft totaal het onderspit op de A29. En Zierikzee mag gewoon blijven staan in de ruit van Rotterdam... :evil:
Niet zo zeuren. Roosendaal staat nog steeds ruim van tevoren aangegeven.


:mrgreen:

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32132
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: Zierikzee-blues

Bericht door Coen Tunnel » za 30 mei 2015, 12:23

Snelwegenkenner schreef:Tja, Roosendaal delft totaal het onderspit op de A29. En Zierikzee mag gewoon blijven staan in de ruit van Rotterdam... :evil:
In hoeverre is Roosendaal nog een logische bestemming voor de A29 op de ring van Rotterdam? Absoluut niet richtinggevend voor de A29, waar Bergen op Zoom en zelfs Zierikzee dat wel zijn.

Pino
4x3 autosnelweg
Berichten: 21914
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 9:17
Locatie: Sesamstraat
Contacteer:

Re: Zierikzee-blues

Bericht door Pino » za 30 mei 2015, 12:49

^^ Vanuit Rotterdam bezien is Roosendaal afgerond gelijk aan Bergen op Zoom. Pas verder zuidelijk ontstaat een voor de bewegwijzering relevant verschil tussen beide.

Ik snap werkelijk niet waar de gedachte vandaan komt dat Roosendaal al op de A15 genoemd zou moeten worden. Dat is het nooit; de eerste vermelding was als afslaand doel op het Vaanplein. Voor het verdwijnen van Roosendaal op de A29 en dus ook van het Vaanplein bestaat een duidelijke reden: de opening van de A4 waardoor je een heel ander (rechtdoor)doel gebruikt om de zuidelijke richting van de A29 aan te geven.
Laatst gewijzigd door Pino op za 30 mei 2015, 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Steptimer
autoweg
Berichten: 1003
Lid geworden op: ma 04 okt 2010, 22:25

Re: Zierikzee-blues

Bericht door Steptimer » za 30 mei 2015, 13:07

Roosendaal zou ook kunnen staan op de A15 voor de route via de A16/A17, absoluut geen duidelijk A29 doel.
Daarom werd het pas bij het Vaanplein richting de A29 aangegeven.
Ook op de A58 bij o.a knooppunt Markiezaat is Roosendaal van de borden verdwenen. :p
Komt in de nieuwe situatie pas terug bij Zoomland.

Gebruikersavatar
Via
2x5 autosnelweg
Berichten: 15215
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 17:09

Re: Zierikzee-blues

Bericht door Via » za 30 mei 2015, 13:09

Snelwegenkenner schreef:Tja, Roosendaal delft totaal het onderspit op de A29. En Zierikzee mag gewoon blijven staan in de ruit van Rotterdam... :evil:
Zet anders even je eierdopje af joh. Roosendaal op de Ring Rotterdam slaat werkelijk nergens op.

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41327
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: Zierikzee-blues

Bericht door Vinny » za 30 mei 2015, 13:15

Zullen we in plaats van netwerkdoelen gewoon de plaatsen op de bewegwijzering vermelden waar de wegenforummers wonen? Heel makkelijk voor de visite. In ruil daarvoor serveren we appeltaart bij de thee :rofl2:
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

RSK
Penningmeester
Berichten: 7088
Lid geworden op: do 19 sep 2013, 11:40
Locatie: Knooppunt Bodegraven
Contacteer:

Re: Zierikzee-blues

Bericht door RSK » za 30 mei 2015, 13:25

^^ Ja, dat zie ik helemaal voor me!

Code: Selecteer alles

Groningen/Leeuwarden
       volg
       Heeg
Ceterum censeo arcum Bodegravum construendam esse.

Pino
4x3 autosnelweg
Berichten: 21914
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 9:17
Locatie: Sesamstraat
Contacteer:

Re: Zierikzee-blues

Bericht door Pino » za 30 mei 2015, 13:27

Vinny schreef:Zullen we in plaats van netwerkdoelen gewoon de plaatsen op de bewegwijzering vermelden waar de wegenforummers wonen? Heel makkelijk voor de visite. In ruil daarvoor serveren we appeltaart bij de thee :rofl2:
Ja dag. Laat dan Amsterdam maar weg van de borden 8-)

Gebruikersavatar
Snelwegenkenner
2x2 autosnelweg
Berichten: 6192
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 14:12
Locatie: Roosendaal

Re: Zierikzee-blues

Bericht door Snelwegenkenner » za 30 mei 2015, 13:41

Via schreef:
Snelwegenkenner schreef:Tja, Roosendaal delft totaal het onderspit op de A29. En Zierikzee mag gewoon blijven staan in de ruit van Rotterdam... :evil:
Zet anders even je eierdopje af joh. Roosendaal op de Ring Rotterdam slaat werkelijk nergens op.
Roosendaal zou op kp Vaanplein kunnen blijven staan omdat het in het verleden ook op de borden stond. Net zoals Hengelo op de A1.

Plaats reactie