Het Italiaanse centrum-symbool in NL?
Moderator: Moderatoren
-
- 4x5 autosnelweg
-
- 2x5 autosnelweg
-
- Forumbeheerder
Ik geloof het niet, maar ik heb wel een foto gezien op het forum wat lijkt op een GRIP.
http://forum.autosnelwegen.nl/viewtopic ... &start=257
Ongeveer halverwege , je eigen bericht over een ringwegbord maar over dat VMS heb ik volgens mij nog nooit wat over gezegt.
http://forum.autosnelwegen.nl/viewtopic ... &start=257
Ongeveer halverwege , je eigen bericht over een ringwegbord maar over dat VMS heb ik volgens mij nog nooit wat over gezegt.
Laatst gewijzigd door Mark op wo 03 aug 2005, 10:01, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 2x5 autosnelweg
Heb hier het URL (en jij was het inderdaad niet): http://www.mobinet.de/themen/urban/ur_theme_april.htmMark schreef:Ik geloof het niet, maar ik heb wel een foto gezien op het forum wat lijkt op een GRIP.
En http://mitglied.lycos.de/abbilder/A8/a8_ul_mu_20.jpg
-
- 2x5 autosnelweg
Tja. Ik rijd zelf nooit met een tank vol chemicaliën achter de auto, dus ik volg die borden nooit zo. Heb het idee dat ze op veel wegen al hoe dan ook niet staan, dus dat risico van rotzooi in de Nederlandse centra bestaat toch al. Maar misschien let ik niet goed genoeg op.Palance schreef:1 nadeel: Je hebt kans dat het in Nederland wordt verward met de zwarte stip bij "Route Gevaarlijke stoffen". Dan wordt een hoop vrachtverkeer met rotzooi in de Nederlandse centra.
Daarnaast: zijn die gevaarlijke stoffen borden bekend buiten Nederland? Heb namelijk het gevoel van niet, terwijl ik zou menen dat er op dergelijke borden met belang voor het internationale vrachtverkeer wel eens wat standaardisatie zou moeten plaatsvinden. Dan gaan we voor het Italiaanse centrum-symbool en pakken we iets anders voor de gevaarlijke stoffen.

-
- 4x4 autosnelweg
-
- 2x2 autosnelweg
-
- autoweg
-
- 2x2 autosnelweg
-
- 4x4 autosnelweg
Hahaha, doodshoofd als centrumsymbool!Hajo schreef:Ik heb Palance's bericht niet goed gelezen. Dacht dat je het centrum-symbool bedoelde: dat door een doodshoofd vervangen.Niettemin: de stip op de route-aanduiding voor gevaarlijke stoffen door een doodshoofd vervangen is geen gek idee.

"Waarschuwing, u nadert het centrum. Zet uw airco uit, houdt u de ramen dicht, en stap niet uit uw wagen zonder beschermende kleding!"

"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk
-
- 2x2 autosnelweg
-
- Forumbeheerder
-
- 2x2 autosnelweg
-
- Secretaris
In Rio de Janeiro dus heel toepasselijk voor de aanduiding naar het centrum, als je vanaf het vliegveld komt (zo las ik 2 weken geleden). De criminaliteit is daar zo groot in sommige wijken dat je inderdaad je leven niet zeker bent als je op die route rijdt en je rond het middernachtelijk uur voor een stoplicht durft stil te gaan staan...Palance schreef:Hahaha, doodshoofd als centrumsymbool!
"Waarschuwing, u nadert het centrum. Zet uw airco uit, houdt u de ramen dicht, en stap niet uit uw wagen zonder beschermende kleding!"
Bereikbaar op emailadres: secretaris [at] wegenforum.nl (zonder spaties, en met apestaartje i.p.v. [at])
-
- 4x5 autosnelweg