[N366] Veendam - Ter Apel

Discussies over N-wegen en het overige onderliggend wegennet - ook voor wat betreft planvorming.

Moderator: Moderatoren

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76520
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Chris » di 04 dec 2018, 17:11

Sinds 12 november is de N366 dicht tussen Alteveer en Stadskanaal om de rijbaan van 7,5 naar 8,6 meter te verbreden. Naar verwachting zou de weg volgende week maandag weer open gaan, maar de werkzaamheden zijn eerder klaar dan verwacht, de N366 heropent morgenochtend.

>> https://www.rtvnoord.nl/nieuws/202133/W ... en-al-open

Gebruikersavatar
mhkamp
2x2 autosnelweg
Berichten: 6137
Lid geworden op: vr 15 jun 2007, 21:32
Locatie: Nieuw Buinen
Contacteer:

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door mhkamp » di 04 dec 2018, 19:25

^^ Mooi bericht. Ik hoorde het vanmiddag al. Dan hoef ik niet meer het sluipverkeer uit te hangen.
Als je wilt worden wie je nog nooit bent geweest, zal je moeten doen wat je nog nooit hebt gedaan!
WeFo Lidnummer 0010.

Peter
2x4 autosnelweg
Berichten: 10231
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 8:42
Locatie: Gieten

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Peter » ma 25 mar 2019, 16:19

Intussen vordert het verdubbelen tussen Pekela/N367 en de N33 al aardig. Nabij de N33 rijdt het verkeer 1+1 over de noordelijke rijbaan (hier lag reeds een lange weefstrook) en wordt de zuidbaan verbreed (men is bezig met frezen van de oude laag) en een stuk verder rijdt verkeer over de nieuwe 1+1 zuidbaan (zonder toplaag nog), waarbij men nu bezig is de oude weg van nieuw asfalt te voorzien. De werkzaamheden nabij de N367 (vanaf de tankstations waar de rijbaan al heel lang gesplitst was) zijn nog niet begonnen.
130 km/h ? Dan haalt de trein me nog steeds in ...

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17416
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Kaaiman » zo 25 aug 2019, 21:32

Afgelopen zaterdag kwam ik over de N366 Stadskanaal - Veendam. Een paar zaken die mij opvielen:
  • Tussen Stadskanaal-Noord en Alteveer is de N366 verbreed. De oude bomen zijn allemaal vervangen door jonge boompjes.
  • Tussen Stadskanaal-Noord en Nieuwe Pekela heeft de N366 elke halve kilometer een volledig geel hectometerpaaltje in RWS-model. Het zag er ondanks de kleur behoorlijk permanent uit, want de paaltjes hadden een geïntegreerde reflector onder het bord, net als bij RWS-paaltjes. Zelfs Kaaivrouw vond ze lelijk omdat ze veel te opvallend waren.
  • Vanaf Nieuwe Pekela tot aan de N33 wordt aan de weg gewerkt. De Vmax is 70 km/h, maar er zitten een aantal verraderlijke tijdelijke slingers in de weg die ik niet vond uitblinken in duidelijkheid. Voor 70 km/h waren de bochten eigenlijk te krap en de bebakening vond ik maar matig. Bovendien was de dikke witte markering bijna overal nog aanwezig en meer opvallend dan de dunne gele markering. Zeker met het tegenverkeer vond ik het wat verraderlijk allemaal.
  • De verdubbeling Nieuwe Pekela - Veendam vordert gestaag. Het verkeer werd op het gedeelte langs Nieuwe Pekela over de noordbaan geleid, even na de verzorgingsplaatsen ging het verkeer verder over de zuidbaan. Voor zover ik kon zien leek op de gehele noordbaan inmiddels (onder)verharding aanwezig.
  • Hoewel de Vmax ook op het rechte stuk officieel nog 70 km/h was, reed iedereen harder dan dat. De snelheid werd ook niet elke x meter herhaal, dus kennelijk wordt het niet heel erg gevonden. De middengeleider was ook vrijwel overal al aanwezig.
  • De bomen langs de zuidbaan waren verplaatst voor de verbreding. Ze staan met drie palen en banden vast en leken het goed te maken, want ze stonden redelijk goed in blad.
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Peter
2x4 autosnelweg
Berichten: 10231
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 8:42
Locatie: Gieten

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Peter » do 29 aug 2019, 9:54

De bebakening is slordig (zeker bij de slingers) en er zijn ook al veel ongelukken gebeurd. De aannemer noch de provincie lijken geneigd hier wat aan te doen (vermoedelijk is de vraag wie de kosten betaalt). De verdubbeling gaat ook op een laag=goedkoop pitje (ma-vr 8-16 met een zomerstop).

De gele hm-bordjes op het stuk bij Stadskanaal zijn aannemersbordjes. Geen idee of er nog werk volgt (kan ook kabels leggen zijn). De provincie Groningen zelf plakt alleen maar hm-stickertjes op reflector-paaltjes (zonder wegnummer of Vmax). Eind dit jaar moet het stuk tot Pekela (de benzinestations) klaar zijn. Het stuk daarna (geen verdubbeling voorlopig maar wel verbreding en ongelijkvloerse kruising) zal vast tot ver in 2020 of 2021 duren.
130 km/h ? Dan haalt de trein me nog steeds in ...

Gebruikersavatar
mhkamp
2x2 autosnelweg
Berichten: 6137
Lid geworden op: vr 15 jun 2007, 21:32
Locatie: Nieuw Buinen
Contacteer:

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door mhkamp » do 29 aug 2019, 17:54

^^ Inderdaad gaat het langzaam. Ik erger mij kapot dat de toerit naar Ter Apel al heel lang dicht is. Ook de toerit Nieuwe Pekela Zuid hebben ze afgesloten (vanaf N366 Veendam kan je Nieuwe Pekela-Zuid wel pakken) dus moet het verkeer via de parallelweg naar afrit Alteveer om de N366 richting ter Apel te volgen. Dranghekken over het gehele stuk (Nieuwe Pekela-Zuid - afrit Alteveer) moet voorkomen dat het verkeer vanaf de parallelweg de N366 op gaat. Het stukje parallelweg is éénrichting en in beide richtingen verboden voor fietsers en bromfietsers.
Als je wilt worden wie je nog nooit bent geweest, zal je moeten doen wat je nog nooit hebt gedaan!
WeFo Lidnummer 0010.

Geisterfahrer
dorpsstraat
Berichten: 101
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:11

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Geisterfahrer » zo 01 sep 2019, 23:20

Peter schreef: do 29 aug 2019, 9:54Eind dit jaar moet het stuk tot Pekela (de benzinestations) klaar zijn. Het stuk daarna (geen verdubbeling voorlopig maar wel verbreding en ongelijkvloerse kruising) zal vast tot ver in 2020 of 2021 duren.
Het einde van de verdubbeling komt toch niet bij de bezinestations, maar ergens ten oosten van het viaduct over de N367 te liggen? Daar waar voorheen ook de rijbaansplitsing en ruimtereservering voor 2x2 eindigde? Vandaag gezien dat er tot dat punt op de zuidbaan reeds een laag asfalt breed genoeg voor 2 rijstroken is aangebracht. Het verkeer wordt nu in beide richtingen via de noordbaan geleid, die provisorisch verbeed is. Als je het zo ziet zou je zeggen dat het niet heel lang meer hoeft te duren voordat dit klaar is.

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17416
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Kaaiman » ma 02 sep 2019, 7:41

De verdubbeling hebben ze zo ver mogelijk naar het oosten doorgetrokken als veilig mogelijk was zonder kunstwerken te hoeven bijbouwen. Oftewel: de verdubbeling begint net ten westen van het viaduct over de Pekel Aa.
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Peter
2x4 autosnelweg
Berichten: 10231
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 8:42
Locatie: Gieten

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Peter » do 26 sep 2019, 12:25

Verkeer reed gisteren op de noordbaan (in tegenverkeer zonder barriere of paaltjes). Ze waren strepen aan het trekken op de zuidbaan, dus ik vermoed dat dit weekend verkeer met 2+2 kan rijden tot de benzinestations. De oprit van de N367 naar de N366 ri Veendam gaat vandaag of morgen dicht, dus ik vermoed dat verkeer hier de komende 2 maanden met 1+1 naar de zuidbaan gaat.

Er staan tweezijdige hm-bordjes in RWS stijl (geen provinciaal logo) in de middenberm (vangrail eigenlijk) met wel Li-Re erop, maar dan moet je wel in de rijrichting kijken om dit bij pech de juiste Li-Re te vermelden. De km-waardes hebben ook een Vmax 100 logo. Kennelijk gaat Groningen op provinciale autowegen eindelijk hm-bordjes met wegnummer en Vmax aangeven… (ipv reflectorpaaltjes met alleen sticker met hm-waarde).
130 km/h ? Dan haalt de trein me nog steeds in ...

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41383
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Vinny » do 26 sep 2019, 20:58

In Friesland hebben ze dergelijke bordjes volgens mij alleen op de Centrale As:
https://goo.gl/maps/ZUQoGC3RFkdBcJ698
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Peter
2x4 autosnelweg
Berichten: 10231
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 8:42
Locatie: Gieten

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Peter » vr 27 sep 2019, 7:57

Ook op de N381. In beide gevallen wordt de Vmax echter niet op de km-paaltjes vermeld, wat Groningen nu wel lijkt te gaan doen.
130 km/h ? Dan haalt de trein me nog steeds in ...

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41383
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Vinny » za 28 sep 2019, 11:00

Maar voor zulke bordjes geldt dus 2x2/autoweg classificatie als minimum? Dan is het beleid in beide provincies wel vergelijkbaar. :yes:
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Geisterfahrer
dorpsstraat
Berichten: 101
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:11

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Geisterfahrer » ma 30 sep 2019, 0:17

De volgende bouwfase gaat van start. Tussen Veendam en de tankstations rijdt het verkeer op de nieuwe rijbanen maar met de linkerstrook kennelijk nog afgezet:
“N366 Veilig” schreef:Wijziging situatie op- en afritten Pekela en Pekela-Zuid

26-09-2019

Vanaf 28 september verandert de verkeerssituatie bij Pekela op de provinciale weg N366. De zuidelijke op- en afrit van de N366 bij Nieuwe Pekela gaat op dat moment weer open. De noordelijke op- en afrit Pekela gaat nu dicht voor werkzaamheden aan het laatste stuk weg tussen Veendam en Pekela. Tegelijk starten werkzaamheden op het traject Pekela – Alteveer voor de ongelijkvloerse kruising bij Pekela-Zuid. De afrit Pekela-Zuid gaat daarom vanaf 1 oktober volledig dicht.

Tussen Veendam en Pekela rijdt het verkeer vanaf 28 september gedeeltelijk over de nieuwe rijbanen. Tot en met 22 november rijdt het verkeer hier enkelbaans, om de werkzaamheden aan de middenberm af te maken.

Op- en afritten Pekela
De noordelijke op- en afrit Pekela (kruising N367) is van 28 september t/m 22 november volledig afgesloten. De zuidelijke op- en afrit is vanaf 28 september weer open voor verkeer. In deze periode wordt de parkeerplaats van het Total Tankstation aan de noordzijde van de N366 geasfalteerd en de op- en afritten worden vernieuwd. Het Total Tankstation is van 28 september t/m 22 november dicht.
Bron: http://www.n366veilig.nl/nl/news/nieuws ... ekela-zuid

Per 22 november dus 2+2 in gebruik.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76520
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Chris » zo 24 nov 2019, 10:02

Provincie Groningen schreef:Noordelijke op- en afrit Pekela N366 weer open

De noordelijke op- en afrit Pekela van de provinciale weg N366 is vanaf vrijdag 22 november 18.00 uur weer open. Het verkeer rijdt dan weer via de normale routes van Pekela naar Veendam en van Stadskanaal naar Pekela. In de dagen daarna rondt de aannemer de laatste werkzaamheden aan de weg tussen Veendam en Pekela af. Dinsdag 26 november worden alle rijstroken opengesteld en is de verdubbeling een feit.

Eén rijstrook
Vanaf 22 november 18.00 uur kan het verkeer weer langs de noordelijke op- en afrit Pekela. Het verkeer rijdt dan tussen Pekela en Veendam over de nieuwe rijbanen, tijdelijk nog over één rijstrook. Vanaf 26 november kan het verkeer weer over twee rijbanen, met elk twee rijstroken en de maximumsnelheid is 100 kilometer per uur. De werkzaamheden aan de provinciale weg N366 tussen Veendam en Pekela zijn daarmee nagenoeg afgerond.

N366 Veendam - Pekela
Sinds oktober 2018 werd er tussen Veendam en Pekela gewerkt aan de verdubbeling van de N366. Dat was nodig vanwege de grote verkeersdrukte en om de verkeersveiligheid op het traject te verbeteren. De weg heeft nu twee rijbanen met ieder twee rijstroken. Aan weerszijden van de weg zijn de bermen verbreed en staan de bomen verder van de weg af. Op een aantal plekken plant de provincie Groningen nog nieuwe bomen.

Werkzaamheden tussen Pekela-Zuid en Alteveer
Met het afronden van de werkzaamheden tussen Veendam en Pekela, komt het einde van de werkzaamheden aan de N366 in zicht. De komende maanden gaat de aannemer verder met het ongelijkvloers maken van de kruising Pekela-Zuid. En het verbreden van de weg tussen Pekela en Alteveer. Verkeer dat nu vanuit Veendam richting Stadskanaal rijdt, wordt ter hoogte van de afslag Pekela naar een baan geleid. Hier is de maximum snelheid verlaagd naar 50 kilometer per uur. Zo sluit het verkeer goed aan op de tijdelijke verkeerssituatie bij Pekela-Zuid. De N366 is naar verwachting in september 2020 klaar.
>> https://www.provinciegroningen.nl/actue ... weer-open/

boe!
2x5 autosnelweg
Berichten: 18267
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 20:02
Locatie: Leusden

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door boe! » za 21 dec 2019, 8:49

Afgelopen zondag heb ik de volledige N366 (en nog een stukje B408) gereden van Haren (Ems) naar Veendam. Uiteraard ben ik hierbij ook over het naar 2x2 rijstroken verbrede gedeelte tussen Pekela en Veendam gekomen.

De gehele video (vanaf Haren (Ems) is hier te vinden: https://youtu.be/H-lFNtcOfbM

Wil je alleen het gedeelte vanaf Pekela zien, klik dan hier: https://youtu.be/H-lFNtcOfbM?t=740
De video begint dan net ten zuiden van Nieuwe Pekela, waar je het zandlichaam kan zien voor de nieuwe ongelijkvloerse afslag, gevolgd door de afgesloten oude afslag Nieuwe Pekela-Zuid, gevolgd door het 2x2-deel.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76520
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Chris » za 25 apr 2020, 17:12


Gebruikersavatar
Via
2x5 autosnelweg
Berichten: 15233
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 17:09

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Via » di 28 apr 2020, 21:20

Mooie weg, deden we dat in Brabant ook maar wat meer zo. Die verkeersdruppels bij de afritten zijn trouwens ook wel bijzonder, oogt ouderwets maar zijn splinternieuw.

martien
verkeersader
Berichten: 605
Lid geworden op: di 17 apr 2012, 20:38
Locatie: Groningen

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door martien » di 28 apr 2020, 21:34

^^ de provincie Groningen hernieuwt gewoon heel consequent: oude situatie einde afrit

Helaas is men met de borden iets doorgeschoten qua nostalgie en heeft de 45-graden-hoek door een 90-graden-hoek vervangen: NBD

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76520
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Chris » wo 29 apr 2020, 10:23

^^ Ik moet zeggen dat dat bord ook niet in mijn verwachtingspatroon lag...


Een paar foto's van het 2x2 deel vanaf de weg.
Afbeelding
N366 Ter Apel - Veendam 35 by European Roads, on Flickr

Afbeelding
N366 Ter Apel - Veendam 36 by European Roads, on Flickr

Afbeelding
N366 Ter Apel - Veendam 37 by European Roads, on Flickr

Afbeelding
N366 Ter Apel - Veendam 38 by European Roads, on Flickr

Afbeelding
N366 Ter Apel - Veendam 39 by European Roads, on Flickr

Afbeelding
N366 Ter Apel - Veendam 40 by European Roads, on Flickr

Afbeelding
N366 Ter Apel - Veendam 41 by European Roads, on Flickr

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Hoofdmoderator
Berichten: 18067
Lid geworden op: do 21 sep 2006, 16:02

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Snelwegfreak » wo 29 apr 2020, 10:28

Op de bewegwijzering wordt bij ongelijkvloerse aansluitingen de haakse pijl gebruikt als er (logischerwijs) sprake is van een haakse aansluiting. Meestal gekenmerkt door een of twee haakse bochten. Of dat hier het geval is kan ik niet beoordelen.

Wat ik wel kan beoordelen is dat (rits?)bord op de eerste foto, in de middenberm. Die vind ik niet erg handig uitgevoerd met geschoorde constructie zo dicht op de rijbaan voor tegemoetkomend verkeer. Als men dat bord twee types kleiner had uitgevoerd, had het gewoon op een flespaal in of vlak voor de geleiderail gepast. Ook niet optimaal, maar veel beter dan dit.
Enne gojje mins blieft altied leave.

martien
verkeersader
Berichten: 605
Lid geworden op: di 17 apr 2012, 20:38
Locatie: Groningen

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door martien » wo 29 apr 2020, 10:43

^^ dat is de 'einde autoweg over 300m'

Over die haakse bocht: de meeste afritten op de N366 hebben een scherpe haakse bocht aan het einde van de uitvoegstrook, dit is de eerste afrit met deze wegwijzer.

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17416
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Kaaiman » wo 29 apr 2020, 11:20

Zo haaks zijn die bochten ook weer niet. Het is volgens mij niet dat je tot 15 of 20 km/h moet afremmen om de bocht te nemen alsof het een reguliere kruising is.
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Hoofdmoderator
Berichten: 18067
Lid geworden op: do 21 sep 2006, 16:02

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Snelwegfreak » wo 29 apr 2020, 11:22

Als ik de aansluitingsvorm vanuit de lucht zie, begrijp ik de gekozen haakse pijlvorm wel heel goed. Zo staat het namelijk ook in de richtlijn.
Enne gojje mins blieft altied leave.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76520
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Chris » wo 29 apr 2020, 11:35

Ik denk dat de meeste mensen zo'n bord associëren met een T-kruispunt, niet met een uitvoegstrook van 200 meter lengte.

Bij deze aansluiting is juist de uitvoeger niet erg krap. De invoeger is een stuk scherper.

Gebruikersavatar
Robbert297
expressweg
Berichten: 2870
Lid geworden op: ma 08 aug 2011, 10:27
Locatie: Гронінген

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Robbert297 » wo 29 apr 2020, 12:43

De Duitsers hebben daar een mooi bord voor:

Afbeelding
Слава Україні

Gebruikersavatar
Wouter N14
Moderator
Berichten: 21944
Lid geworden op: vr 08 jul 2005, 12:56
Locatie: Roosendaal

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Wouter N14 » wo 29 apr 2020, 13:05

Snelwegfreak schreef: wo 29 apr 2020, 11:22 Als ik de aansluitingsvorm vanuit de lucht zie, begrijp ik de gekozen haakse pijlvorm wel heel goed. Zo staat het namelijk ook in de richtlijn.
Afrit 7 van de N11 heeft een "klassieke" haakse afrit, maar wel met een vloeiende "niks aan de hand"-pijl van Nbna...
https://goo.gl/maps/XkZGAtB9aMLymGpW6
Het mooiste overkomt je, het minste is bedacht. Freek de Jonge

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18216
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door mavas » wo 29 apr 2020, 13:34

Chris schreef: wo 29 apr 2020, 11:35 Ik denk dat de meeste mensen zo'n bord associëren met een T-kruispunt, niet met een uitvoegstrook van 200 meter lengte.
Ik zou hier ook een gelijkvloers kruispunt verwachten, waar eventueel een VRI bij aanwezig is. Volgens mij wordt ook in vele andere landen een haakse pijl gebruikt bij een gelijkvloerse kruising en een schuine pijl voor afritten.

Ik vind het maar vreemd dat een haakse pijl in de Nederlandse richtlijn wordt aanbevolen.
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

Gebruikersavatar
Robbert297
expressweg
Berichten: 2870
Lid geworden op: ma 08 aug 2011, 10:27
Locatie: Гронінген

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Robbert297 » wo 29 apr 2020, 13:53

Snelwegfreak schreef: wo 29 apr 2020, 11:22 Zo staat het namelijk ook in de richtlijn.
Rare richtlijn dan.
Слава Україні

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22895
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door harry » wo 29 apr 2020, 16:55

Snelwegfreak schreef: wo 29 apr 2020, 10:28een of twee haakse bochten. Of dat hier het geval is kan ik niet beoordelen.
De bocht is duidelijk te zien op een van de foto's van Chris.
Snelwegfreak schreef: wo 29 apr 2020, 11:22 Als ik de aansluitingsvorm vanuit de lucht zie
Misschien heb je hier gekeken naar de oude vorm, voor de verbouwing? Ik denk ook dat de nieuwe borden domweg gebaseerd zijn op de oude situatie.
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Gebruikersavatar
Robbert297
expressweg
Berichten: 2870
Lid geworden op: ma 08 aug 2011, 10:27
Locatie: Гронінген

Re: [N366] Veendam - Ter Apel

Bericht door Robbert297 » wo 29 apr 2020, 21:50

^^ Maar de oude situatie had wel schuine pijlen. Dan had het mij logisch geleken als ze dan ook de bebording domweg zouden overzetten in een Ddesign jasje.
Слава Україні

Plaats reactie