[N366] Veendam - Ter Apel

Discussies over N-wegen en het overige onderliggend wegennet - ook voor wat betreft planvorming.

Moderator: Moderatoren

Gebruikersavatar
Willem
2x4 autosnelweg
Berichten: 10948
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:46
Locatie: Delft

Re: N366 Veendam - Ter Apel

Bericht door Willem » za 31 okt 2009, 21:41

Wellicht is het goedkoper. Je hoeft in die situatie maar een afrit aan te leggen (het verbindingsstukje), terwijl bij een normale ongelijkvloerse kruising er meer op- en afritten aangelegd moeten worden.

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36667
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: N366 Veendam - Ter Apel

Bericht door Rene » za 31 okt 2009, 22:17

^^
Dat is dan qua verkeersveiligheid een heel slechte kostenbesparing geweest...

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17416
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: N366 Veendam - Ter Apel

Bericht door Kaaiman » za 31 okt 2009, 22:29

Ds79m schreef:Waarom zijn er op deze weg eigenlijk van die rare T-splitsingen met een viaduct aangelegd, in plaats van normale ongelijkvloerse kruisingen?
Ik heb mijn reactie even in het algemene topic voor gelijkvloerse autowegen gezet.

De N366 tussen N365 en N378 is overigens rond 1970 geopend; de N366 tussen de N378 en de Duitse grens in fasen medio jaren '80.
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Rudolf
woonerf
Berichten: 89
Lid geworden op: za 24 okt 2009, 19:58
Locatie: Westervoort

Re: N366 Veendam - Ter Apel

Bericht door Rudolf » di 09 mar 2010, 13:22

De voorbereidingen voor het ongelijkvloers maken van de kruising met de N378 is begonnen. Er is een groot deel van de bossages gekapt voor de nieuwe kruising :)

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17416
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: N366 Veendam - Ter Apel

Bericht door Kaaiman » di 09 mar 2010, 13:53

De infokrant (PDF) over de N366, met op pagina 3 een overzicht met wat er allemaal gaat gebeuren:

KLIK

Helaas heb ik geen toekomstimpressies of detailkaarten kunnen vinden. Blijkbaar doet Groningen nog niet aan bolfoto's zoals Drenthe vaak doet bij grotere wegenbouwprojecten.
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Koesj
verkeersader
Berichten: 905
Lid geworden op: vr 24 mar 2006, 21:35

Re: N366 Veendam - Ter Apel

Bericht door Koesj » di 09 mar 2010, 14:37

De ontsluiting van Ter Apel gaat er wel behoorlijk op achteruit als de aansluiting naar de Westerstraat komt te vervallen. Dan kun je alleen nog via de rotonde aan de zuidkant het dorp binnen en dat is nou niet bepaald een een prettige route. Langs woonwijken met drempels en uitkomend op de kruising over het kanaal waar je slecht zicht hebt :?

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17416
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: N366 Veendam - Ter Apel

Bericht door Kaaiman » di 09 mar 2010, 14:40

Zal wel zijn om de erftoegangsweg N364 wat te ontlasten. En omdat er anders wel erg veel aansluitingen achter elkaar zijn. De genoemde aansluiting is van het ehle rijtje bij Ter Apel denk ik wel de eerste die voor opheffing in aanmerking komt.
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Koesj
verkeersader
Berichten: 905
Lid geworden op: vr 24 mar 2006, 21:35

Re: N366 Veendam - Ter Apel

Bericht door Koesj » di 09 mar 2010, 14:42

Sterker nog, ik ben in de war. De route die ik beschrijf is de sluipmogelijkheid als je vanaf Emmen komt en rechts/links via de Roswinkelerstraat en het buurtschap De Maten rijdt. Ter Apel krijgt in de huidige plannen alleen maar een aanlsluiting aan de absolute Noordwest- en Zuidoosthoek. Niet echt handig als je bedenkt dat de N361 de enige fatsoenlijke doorgaande route is daar.

@Kaaiman: mensen die uit het midden van het dorp komen en richting Emmen gaan worden op deze manier wel gedwongen om langs de kanalen of via sluiproutes te rijden, dat is vervelend voor de omwonenden.

Rudolf
woonerf
Berichten: 89
Lid geworden op: za 24 okt 2009, 19:58
Locatie: Westervoort

Re: N366 Veendam - Ter Apel

Bericht door Rudolf » di 09 mar 2010, 15:34

Ik vind het ook een raar idee dat ze de aansluiting met de Westerstraat opheffen. Het verkeer langs het kanaal neemt toe als de aansluiting wordt opheven en kan leiden tot onveilige situaties lijkt me.

De aansluiting met de Onstwedderweg komt overigens ook te vervallen.

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17416
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: N366 Veendam - Ter Apel

Bericht door Kaaiman » wo 10 mar 2010, 0:42

De aansluiting met de Onstwedderweg is geen groot verlies. Die aansluiting is alleen relevant voor lokaal verkeer van/naar Onstwedde en van/naar de noordoostelijke wijken van Stadskanaal. De Atlantislaan zal het misschien wat drukker krijgen voor Stadskanaals verkeer en verkeer naar Onstwedde kan ook wel via Alteveer.

De N974 wordt volgens mij vooral gebruikt door verkeer tussen Stadskanaal en Onstwedde en de rest is te verwaarlozen.

Wel jammer dat hier niet tegenover staat dat de op zich redelijk uitgebouwde N365 tussen Alteveer en Vlagtwedde een GOW wordt met twee komtraverses. Een rondweg om i.i.g. Alteveer (langste komtraverse) zou natuurlijk mooier zijn (ook met het oog op toeristisch verkeer naar de vesting Bourtange), maar dat zal wel niet rendabel geacht worden.
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18216
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: N366 Veendam - Ter Apel

Bericht door mavas » za 15 mei 2010, 12:53

* Schopperdeschop *

Ik zag afgelopen donderdag dat ze al hard bezig waren op het deel tussen Ter Apel en Nieuwe Pekela. Ik weet niet wat de werkzaamheden inhouden, maar ze hadden de westelijke rijstrook/rijbaan afgezet, waardoor voor kilometers lang alleen zuid-noordverkeer is toegestaan. De oostelijke rijstrook en af en toe rijbaan, staat vol met bakens, en de maximumsnelheid is beperkt tot 70 op de wegvakken en 50 bij de kruispunten.
Nou ik reed daar, en als er niet gewerkt wordt en je voor tig kilometers lang geen verkeer tegenkomt, dan wordt die snelheid ook ongeloofwaardig. Na 2 kruispunten had ik het wel gezien, en ben ik weer 100 gaan rijden (en 70 bij de kruispunten).

Goed dat die weg wordt aangepakt, zoals deze er nu uitziet vind ik het maar een vreemde weg.
Ik zag ook dat enkele uitvoegstroken ingekort waren, door middel van afstreping aan het begin van die uitvoegstrook. Omdat de beslissingswegwijzer nog op precies dezelfde plek staat (vroeger dus op het actiepunt), klopt de wegwijzer niet meer met de actie die men moet maken. Deze is pas tientallen meters na het bord. Daardoor geven de borden verkeerde informatie en hadden ze dus ook verplaatst moeten worden tegelijk met het aanpassen van de markering.
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

Rudolf
woonerf
Berichten: 89
Lid geworden op: za 24 okt 2009, 19:58
Locatie: Westervoort

Re: N366 Veendam - Ter Apel

Bericht door Rudolf » wo 26 mei 2010, 13:15

mavas schreef:* Schopperdeschop *

Ik zag afgelopen donderdag dat ze al hard bezig waren op het deel tussen Ter Apel en Nieuwe Pekela. Ik weet niet wat de werkzaamheden inhouden, maar ze hadden de westelijke rijstrook/rijbaan afgezet, waardoor voor kilometers lang alleen zuid-noordverkeer is toegestaan. De oostelijke rijstrook en af en toe rijbaan, staat vol met bakens, en de maximumsnelheid is beperkt tot 70 op de wegvakken en 50 bij de kruispunten.
Nou ik reed daar, en als er niet gewerkt wordt en je voor tig kilometers lang geen verkeer tegenkomt, dan wordt die snelheid ook ongeloofwaardig. Na 2 kruispunten had ik het wel gezien, en ben ik weer 100 gaan rijden (en 70 bij de kruispunten).

Goed dat die weg wordt aangepakt, zoals deze er nu uitziet vind ik het maar een vreemde weg.
Ik zag ook dat enkele uitvoegstroken ingekort waren, door middel van afstreping aan het begin van die uitvoegstrook. Omdat de beslissingswegwijzer nog op precies dezelfde plek staat (vroeger dus op het actiepunt), klopt de wegwijzer niet meer met de actie die men moet maken. Deze is pas tientallen meters na het bord. Daardoor geven de borden verkeerde informatie en hadden ze dus ook verplaatst moeten worden tegelijk met het aanpassen van de markering.
De N366 wordt verbreed, aan beide kanten van de weg wordt een extra strook asfalt aangebracht.

Rudolf
woonerf
Berichten: 89
Lid geworden op: za 24 okt 2009, 19:58
Locatie: Westervoort

Re: N366 Veendam - Ter Apel

Bericht door Rudolf » wo 26 mei 2010, 13:15

Ze zijn bezig de N366 te verbreden, aan beide kanten van de weg wordt een extra strook asfalt aangebracht.

Gebruikersavatar
mhkamp
2x2 autosnelweg
Berichten: 6137
Lid geworden op: vr 15 jun 2007, 21:32
Locatie: Nieuw Buinen
Contacteer:

Re: N366 Veendam - Ter Apel

Bericht door mhkamp » wo 26 mei 2010, 17:00

Kom ik net vanuit Veendam, werden we de verzorgingsplaats bij Nieuwe Pekela op gedirigeerd. Net denkende dat er een ernstig ongeval of iets dergelijks gebeurd is, bleek het een politiecontrole. In richting Veendam werd namelijk ook iedereen over de verzorgingsplaats geleid.

En dat tijdens de spits... :neeneenee:
Als je wilt worden wie je nog nooit bent geweest, zal je moeten doen wat je nog nooit hebt gedaan!
WeFo Lidnummer 0010.

DjIdee
autoweg
Berichten: 2396
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 22:19
Locatie: Marum

Re: N366 Veendam - Ter Apel

Bericht door DjIdee » wo 26 mei 2010, 18:15

^^
Yup, de hele dag al, incl douane, belasting, apkmeuk, rode diesel controle etc...

mennomulder
verkeersader
Berichten: 957
Lid geworden op: do 10 jan 2008, 19:54
Locatie: Groningen

Re: N366 Veendam - Ter Apel

Bericht door mennomulder » di 10 aug 2010, 9:36

Dagblad van het Noorden (9 augustus 2010) schreef:Gevaarlijke kruising met N366 op de schop

Stadskanaal -

De reconstructie van de aansluiting van de N366 met de Van Boekerenweg bij Stadskanaal start in oktober. Volgende week merken automobilisten er al iets van. Dan namelijk beginnen al de voorbereidende werkzaamheden.

De provincie Groningen werkt al jaren aan het veiliger maken van de N366 tussen Veendam en Ter Apel, met name door het aanleggen van ongelijkvloerse kruisingen. Er zijn al diverse van zulke aansluitingen gerealiseerd en nu komt er dus ook eentje bij de aansluiting met de Van Boekerenweg.

Volgende week, op 17 augustus, worden de eerste stappen daartoe gezet. Er zullen tijdens de werkzaamheden zogenoemde noodwegen worden gecreëerd zodat het autoverkeer zo weinig mogelijk hinder ondervindt. Ter hoogte van de kruising zal een maximumsnelheid van 50 kilometer gaan gelden. De nieuwe ongelijkvloerse aansluiting zal rond april 2011 gereed zijn.
Een dutje achter het stuur
Is soms van eeuwige duur !
www.facebook.com/menno.mulder.524

Grouten oet Grunnen (Stad)

boe!
2x5 autosnelweg
Berichten: 18267
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 20:02
Locatie: Leusden

Re: N366 Veendam - Ter Apel

Bericht door boe! » di 10 aug 2010, 9:41

De Van Boekerenweg is dus de N378 richting Gasselte.
Kunnen kranten dat niet meteen vermelden voor de ter plaatse onbekende?

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22895
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: N366 Veendam - Ter Apel

Bericht door harry » di 10 aug 2010, 11:31

boe! schreef:Kunnen kranten dat niet meteen vermelden voor de ter plaatse onbekende?
(Ik heb een bloedhekel aan onleesbaar klein afgedrukte teksten.)
Het wegnummer N378 wordt niet eens overal (meer) aangegeven, dus dat zal de onbekende ook niet veel helpen.
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Peter
2x4 autosnelweg
Berichten: 10231
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 8:42
Locatie: Gieten

Re: N366 Veendam - Ter Apel

Bericht door Peter » di 10 aug 2010, 12:17

De N378 stond vroeger helemaal niet aangegeven in het Groningse deel (Stadskanaal en stukje Bubeko nabij N366). De Groningse N378 (deels vermoedelijk gemeentelijk) is later (rond 2000) van nummers voorzien. De handwijzers op de N366 zijn nog verschoten antiek (en dus nummerloos). Uit de richting Veendam staat N378 wel op de afslaande bermborden (vernieuwd rond 2004). Het bermbord (eentje maar) uit de richting Ter Apel is 3 jaar later (of zo) vervangen, en daar is men het nummer weer vergeten te vermelden....

Groningen en Friesland zijn nu eenmaal helaas erg slordig met wegnummers (en Drenthe was dat ook tot ergens 2005), ook in afstemming met Rijkswaterstaat....

Maar goed: een nieuwe kans in 2011 na de verbouwing.
130 km/h ? Dan haalt de trein me nog steeds in ...

Rudolf
woonerf
Berichten: 89
Lid geworden op: za 24 okt 2009, 19:58
Locatie: Westervoort

Re: N366 Veendam - Ter Apel

Bericht door Rudolf » wo 11 aug 2010, 11:18

Vandaag stond overigens in Dagblad van het Noorden dat de N366 Ter Apel - Veendam de 2e gevaarlijkste provinciale weg is van Provincie Groningen..

Peter
2x4 autosnelweg
Berichten: 10231
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 8:42
Locatie: Gieten

Re: N366 Veendam - Ter Apel

Bericht door Peter » wo 11 aug 2010, 11:49

Men zal wel ongevallen per wegnummer nemen (en niet per km). Ja: dan wil een zeer lange provinciale 1+1 autoweg met gelijkvloerse kruisingen wel scoren.

Opvallend uit het (slechte redactionele) stukje:
* Een top 10 met 9 wegen (wellicht was de A7 de 10e ?)
* De A7 staat niet in het lijstje van dat is geen provinciale weg. De N33 kennelijk wel .... :kotskots:
DvhN schreef:

Van de provinciale wegen in Groningen is de N361 tussen Groningen en Lauwersoog de gevaarlijkste. Daar vinden de meeste ongevallen plaats die leiden tot (dodelijk) letsel. Dat blijkt uit een lijst van zogenoemde black spots die is opgesteld. De N366 tussen Veendam en Ter Apel prijkt op de tweede plaats gevolgd door de N46 (Groningen-Eemshaven). De A7 tussen Groningen en Winschoten is de allergevaarlijkste weg. Die bleef echter buiten beschouwing omdat de focus in dit geval gericht was op provinciale wegen.
De lijst met black spots is aanleiding voor de politie om vaker te controleren op deze gevaarlijke wegen. Met name wordt gedacht aan het vaker uitvoeren van snelheidscontroles. Doel is de veiligheid te verhogen. "De suggestie die je vaak op het feestjes hoort dat de politie controleert om de staatskas te spekken, is een misvatting", meent de politie.

De top-10 van meest gevaarlijke wegen:
1. N361 (Groningen–Lauwersoog, foto);
2. N366 (Veendam-Ter Apel);
3. N46 (Groningen–Eemshaven);
4. N355 (Groningen– Buitenpost/Leeuwarden);
5. N370 (Westelijke en Noordelijke ringweg van Groningen);
6. N33 (Assen-Veendam/Appingedam/Eemshaven);
7. N360 (Groningen-Ten Boer/Delfzijl);
8. N388 (Grijpskerk–Tolbert);
9. N363 (Winsum-Usquert/Spijk).
130 km/h ? Dan haalt de trein me nog steeds in ...

Rudolf
woonerf
Berichten: 89
Lid geworden op: za 24 okt 2009, 19:58
Locatie: Westervoort

Re: N366 Veendam - Ter Apel

Bericht door Rudolf » wo 11 aug 2010, 13:05

Dat stukje zit niet helemaal goed in elkaar nee, ze gaan er zeker alvast vanuit dat de N33 in de toekomst een provinciale weg wordt :P

KWS heeft trouwens inmiddels een bouwkeet geplaatst bij afslag Onstwedde. Ze gaan beginnen met de voorbereidende werkzaamheden voor het ongelijkvloers maken met de van Boekerenweg en de afslag Onstwedde en de verbreding tussen de Rode loper en van Boekerenweg

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22895
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: N366 Veendam - Ter Apel

Bericht door harry » wo 11 aug 2010, 13:17

^^ Komkommertijd-krantvulling door een stagiair of zomerkracht?

Voor een niet-nadenkende leek zijn "niet-autosnelweg" en "provinciale weg" synoniemen...
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Peter
2x4 autosnelweg
Berichten: 10231
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 8:42
Locatie: Gieten

Re: N366 Veendam - Ter Apel

Bericht door Peter » wo 11 aug 2010, 15:01

harry schreef: Voor een niet-nadenkende leek zijn "niet-autosnelweg" en "provinciale weg" synoniemen...
Het feit dat niet-nadenkende quasi-experts het ook zo vaak fout doen zal niet helpen. (De kranten, maar ook in programmas als Wegmisbruikers: Krullenbol Andre heeft het nog steeds altijd over " de provinciale weg N57 of de Rijksweg A325 ")

Het is moeilijk om door slechte journalistiek heen te kijken, maar als het onderzoek zich beperkt heeft tot dodelijke incidenten per wegnummer, dan heeft het ook nog eens geen enkele toegevoegde waarde. Het zal zo landelijk blijken dat op de A2 veel meer incidenten gebeuren dan op de A270 of A22. Aanpakken dus, die nare gevaarlijke A2. En dan eens vergelijken met de Duitse A7 (de langste snelweg van Duitsland): die zal nog veel gevaarlijker zijn !
130 km/h ? Dan haalt de trein me nog steeds in ...

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41383
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: N366 Veendam - Ter Apel

Bericht door Vinny » wo 11 aug 2010, 15:03

Nee, volgens de wegenforummers is de A2 de gevaarlijkste snelweg van Duitsland.

Kom er maar in Snarf... :twisted:
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

wdv
zandpaadje
Berichten: 12
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 22:21

Re: N366 Veendam - Ter Apel

Bericht door wdv » do 12 aug 2010, 22:36

Jammer dat de Aansluiting N974/Onstwedderweg verdwijnt.
Ik kom er dagelijks langs en deze wordt best veel gebruikt.
En hoe gaat de brandweer richting Onstwedde, ook via de Atlantislaan met al die rotondes?
Ik hoop dat de afrit Onstwedde vanuit richting Ter Apel blijft, die ligt er al en kost dus niets.
Maar de nieuwste TomTom kaart kent die afslag al niet meer, dus ik ben bang... :cry:

Zou het anders geen idee zijn om de parallel weg langs de N366 bij het Nautilus viaduct op de rotonde aan te sluiten?
Dan heb je toch een aansluiting op een heel rustig punt.
Laatst gewijzigd door wdv op do 12 aug 2010, 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17416
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: N366 Veendam - Ter Apel

Bericht door Kaaiman » do 12 aug 2010, 22:41

Onstwedde is redelijk bereikbaar via de aansluiting Alteveer (N365), dat zal wel de snelste route zijn vanaf de N366-zuid. En anders kun je nog de N975 via Mussel nemen, maar dat zal trager zijn.
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

wdv
zandpaadje
Berichten: 12
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 22:21

Re: N366 Veendam - Ter Apel

Bericht door wdv » do 12 aug 2010, 22:54

Dat is een beetje omrijden, maar je krijgt wel een verkeerstoename voor de school in Alteveer en op een gevaarlijke weg als de Musselweg.
En daar zit veel vrachtverkeer tussen.
Ik kom dagelijks opvallend veel vrachtwagens tegen op de Onstwedderweg.

Maar voor mij alleen maar gunstig dat het rustiger wordt op de Onstwedderweg natuurlijk. ;)

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17416
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: N366 Veendam - Ter Apel

Bericht door Kaaiman » do 12 aug 2010, 23:42

Tsja, idealiter was de N365 tussen Alteveer en Vlagtwedde als gebiedsontsluitingsweg gecategoriseerd en voorzien van een rondweg om Alteveer. Dan had je een prima en snel alternatief gehad, met minder overlast en meer verkeersveiligheid in Alteveer.

Maar de tijd van zulke plannen ligt al bijna 40 jaar achter ons, en de komende 40 jaar zie ik dit ook nog niet gebeuren.
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18216
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: N366 Veendam - Ter Apel

Bericht door mavas » za 14 aug 2010, 13:05

Wellicht dat ik niet goed opgelet heb, maar wordt de N366 nu helemaal aan de richtlijnen aangepast, dus:
- groene middenstreep
- 100 km/h
- volledig ongelijkvloers?
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

Plaats reactie