[N271] Venlo - Nijmegen

Discussies over N-wegen en het overige onderliggend wegennet - ook voor wat betreft planvorming.

Moderator: Moderatoren

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Hoofdmoderator
Berichten: 18031
Lid geworden op: do 21 sep 2006, 16:02

Re: [N271] Venlo - Nijmegen

Bericht door Snelwegfreak » zo 18 sep 2016, 10:50

Goed dat de mensen in opstand komen tegen deze nonsens, maar waarom geen 100 km/h?
Enne gojje mins blieft altied leave.

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41327
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: [N271] Venlo - Nijmegen

Bericht door Vinny » zo 18 sep 2016, 11:05

Omdat er dan geen tractoren meer op de weg mogen rijden :facepalm:
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Seat Ibiza
2x2 autosnelweg
Berichten: 6382
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 22:05
Locatie: Ibiza ;-)

Re: [N271] Venlo - Nijmegen

Bericht door Seat Ibiza » zo 18 sep 2016, 11:11

^^
Ook al is de gekozen tijdelijke oplossing met barriers wellicht slecht, toch is dit vooral een onzinnige en voorbarige publiciteitsstunt van CDA/VVD. De Provincie laat momenteel een onderzoek doen naar wat de beste oplossing zou zijn voor de N271 en laat de diverse varianten onderzoeken, zoals 2x2 met Vmax 80, 1+1 met parallelweg voor langzaam verkeer, etc. Vooraleer je een besluit neemt, zou je de uitkomsten van dat onderzoek in ieder geval moeten afwachten.

Ik denk zelf dat 2x2 ook prima mogelijk moet blijven. Wel met Vmax 80 km/u omdat je landbouwverkeer liever wel toelaat op deze weg i.p.v. het door de bebouwde kom te sturen van Gennep. Autowegstatus en Vmax 100 km/u is dan dus niet wenselijk. Echt erg is dat ook niet voor een stukje weg van 7 km. dat een zeer beperkte functie heeft voor doorgaand verkeer (dat verkeer gebruikt nu de A73 op andere Maasoever).

Ds79m
2x3 autosnelweg
Berichten: 9079
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17

Re: [N271] Venlo - Nijmegen

Bericht door Ds79m » zo 18 sep 2016, 12:32

^^ Niets onzinnig en voorbarig, als politici besluiten om dit soort onzin überhaupt te laten bestaan, moet je daar als burger altijd tegen in het geweer komen. Zeker als een stel jokers vanuit hun ivoren toren wellicht nog gaan concluderen dat deze oplossing de beste is. Mocht dat zo zijn, dan zijn genoeg politici na die uitkomst ongetwijfeld met geen 10 paarden meer op andere gedachten te brengen, laat staan door een handvol klagers. Door de publiciteit te zoeken, voorkom je dat het onopgemerkt wordt besloten en kan het invloed hebben op toekomstig stemgedrag.
Peter - Als je veel tegenwind hebt, kun je beter zelf gaan liggen

Seat Ibiza
2x2 autosnelweg
Berichten: 6382
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 22:05
Locatie: Ibiza ;-)

Re: [N271] Venlo - Nijmegen

Bericht door Seat Ibiza » zo 18 sep 2016, 14:22

^^
De (slechte) oplossing met barriers is altijd als een tijdelijke oplossing gebracht. Deze variant valt volgens mij dus ook niet onder de te onderzoeken varianten die er in de toekomst gerealiseerd kunnen worden.

En nee: dit heeft niks met "ivoren torens" te maken. Politici in Provinciale Staten gaan (als het goed is) af op de adviezen die door verkeerskundigen worden onderzocht en gepresenteerd. De protestactie is niet iets dat uit de bevolking komt, maar gewoon een populistische actie van de lokale VVD en CDA.

Ds79m
2x3 autosnelweg
Berichten: 9079
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17

Re: [N271] Venlo - Nijmegen

Bericht door Ds79m » zo 18 sep 2016, 15:02

^^ Het zijn ook verkeerskundigen die allerlei zaken hebben bedacht als Duurzaam Veilig, shared-space of Hengelo op de Amsterdamse bewegwijzering. Kortom, in elke groep deskundigen heb je vreemde vogels. En als die hier tot een soortgelijke oplossing komen, zullen genoeg politici die keuze met liefde omarmen. Het is dan prima dat de bevolking dit niet onopgemerkt laat passeren en ertegen protesteert. En van wie dat dan uitgaat, maakt verder weinig uit.
Peter - Als je veel tegenwind hebt, kun je beter zelf gaan liggen

Gebruikersavatar
Jeroen
2x2 autosnelweg
Berichten: 6389
Lid geworden op: do 23 jun 2005, 17:27
Locatie: Ergens op de rechterrijstrook

Re: [N271] Venlo - Nijmegen

Bericht door Jeroen » ma 19 sep 2016, 12:29

Seat Ibiza schreef:^^
De (slechte) oplossing met barriers is altijd als een tijdelijke oplossing gebracht. Deze variant valt volgens mij dus ook niet onder de te onderzoeken varianten die er in de toekomst gerealiseerd kunnen worden.

En nee: dit heeft niks met "ivoren torens" te maken. Politici in Provinciale Staten gaan (als het goed is) af op de adviezen die door verkeerskundigen worden onderzocht en gepresenteerd. De protestactie is niet iets dat uit de bevolking komt, maar gewoon een populistische actie van de lokale VVD en CDA.
Het probleem is juist dat er helemaal geen probleem was! Iedere cent die in onderzoek en aanpassing van de weg is uitgegeven is pure belastingverspilling. Vanwege één enkel ongeluk vorig jaar door een tractor die daar 1) niet mocht rijden en 2) ondeugdelijke verlichting voerde is er paniek op last van de wegbeheerder terecht gekomen, terwijl de weginrichting helemaal niets van doen had met het ongeluk.

Als Gennep echt al zo nodig die paar landbouwvoertuigen per dag (meer zijn het er ècht niet) in het centrum wil weren, kan men die ook via de Siebengewaldse weg richting Ottersum sturen. Overigens zou dat even goed hypocriet zijn, want in het centrum liggen nog even goed winkels en supermarkten die nog steeds met grote vrachtwagens bevoorraad zullen moeten worden...

Gebruikersavatar
duikgek89
2x3 autosnelweg
Berichten: 7670
Lid geworden op: ma 23 jul 2007, 15:31

Re: [N271] Venlo - Nijmegen

Bericht door duikgek89 » ma 19 sep 2016, 12:45

Jeroen schreef:Het probleem is juist dat er helemaal geen probleem was!
Dit vind ik DE uitspraak die het hele probleem, dat geen probleem was, maar nu door het politieke gekonkel wel een probleem geworden is, samenvat. :top:

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18191
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: [N271] Venlo - Nijmegen

Bericht door mavas » ma 19 sep 2016, 12:51

Waar er hier in Nederland wél een probleem van wordt gemaakt van tractoren op 100 km/h, maken ze er slechts een paar kilometer oostelijker, in Duitsland, geen probleem van. Daar is het dagelijkse praktijk dat tractoren op 100 km/h-wegen rijden, want dat is daar de standaard buiten de bebouwde kom.

Je kunt dus best tractoren toelaten op de N271.
Ook kan de weg 2x2 blijven, dan kun je die tractoren veilig inhalen.
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

Seat Ibiza
2x2 autosnelweg
Berichten: 6382
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 22:05
Locatie: Ibiza ;-)

Re: [N271] Venlo - Nijmegen

Bericht door Seat Ibiza » ma 19 sep 2016, 13:19

Jeroen schreef:Het probleem is juist dat er helemaal geen probleem was!
Dat vind ik wat te kort door de bocht. Probleem dat er was, is dat men tractoren gedoogde op een autoweg. Dat er vervolgens een overkill aan maatregelen is genomen na één ongeval, ben ik het wel mee eens.
mavas schreef:Waar er hier in Nederland wél een probleem van wordt gemaakt van tractoren op 100 km/h, maken ze er slechts een paar kilometer oostelijker, in Duitsland, geen probleem van. Daar is het dagelijkse praktijk dat tractoren op 100 km/h-wegen rijden, want dat is daar de standaard buiten de bebouwde kom.
Je vergelijkt wel een beetje appels met peren. Dat de Vmax bubeko in Duitsland 100 km/u is, is iets anders dan dat er tractoren op autowegen in Duitsland zouden rijden.
mavas schreef:Je kunt dus best tractoren toelaten op de N271. Ook kan de weg 2x2 blijven, dan kun je die tractoren veilig inhalen.
Ja, dat kan. Maar dus niet in combinatie met de autowegstatus (en de Vmax van 100 km/u).

frame
stadsweg
Berichten: 389
Lid geworden op: vr 14 sep 2007, 21:14
Locatie: Gennep

Re: [N271] Venlo - Nijmegen

Bericht door frame » ma 19 sep 2016, 16:46

Met die barriers is het probleem ontstaan dat het verkeer geen uitwijkmogelijkheid meer heeft. Ik heb het al meegemaakt dat er een verkeersopstopping door panne aan een vrachtwagen ontstond en dat we door het gras op de middenberm er langs moesten zien te komen. Afgelopen weekend werd er een ree aangereden die - eenmaal tussen de barriers - geen mogelijkheid meer vond om te vluchten.

Voor mij daarom simpelweg: vmax 80 en de barriers weg. De stunt van de lokale politieke partijen is daar niet voor nodig.
oost west thuis best

Gebruikersavatar
duikgek89
2x3 autosnelweg
Berichten: 7670
Lid geworden op: ma 23 jul 2007, 15:31

Re: [N271] Venlo - Nijmegen

Bericht door duikgek89 » ma 19 sep 2016, 17:32

Ik heb er 's nachts ook al een paar keer mensen gezien die bijna op die barriers knalden...

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32134
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: [N271] Venlo - Nijmegen

Bericht door Coen Tunnel » do 20 okt 2016, 17:57

L1 meldt dat de barriers gaan verdwijnen, maar van de oplossing die nu komt ben ik ook niet onder de indruk:
De provincie gaat de barrières vervangen voor doorgetrokken strepen met kleine betonnen plateaus, zogenoemde broodjes.
Ontzettend link als je daar met 80 km/u op knalt. :nuts:

Ook dit is een vreemde uitspraak:
De gemeente Gennep wil graag twee keer twee baans met een snelheid van 80 kilometer per uur met landbouwverkeer. De provincie geeft aan dat er te weinig verkeer is voor twee rijbanen aan beide kanten.
Wat is dat nou weer voor onzin? Er liggen al twee rijbanen, waarom daar moeilijk over doen?

Gebruikersavatar
duikgek89
2x3 autosnelweg
Berichten: 7670
Lid geworden op: ma 23 jul 2007, 15:31

Re: [N271] Venlo - Nijmegen

Bericht door duikgek89 » do 20 okt 2016, 22:17

En nog slechter te zien in het donker... Als er daardoor iemand van de weg stuitert komt er straks ook nog voor een hoop geld verlichting. Hoezo, meer problemen veroorzaken dan oplossen? :nothanks:

Wat een idioot gedoe is dit zeg. Te weinig verkeer voor 2x2 dus gaan we er zo'n gevaarlijke poppenkast van maken? Dit is toch niet te filmen? Maak het dan 2x2 80 en geen autoweg, kost bijna niks want je hoeft alleen maar even de autoweg borden door 80 borden te vervangen...

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: [N271] Venlo - Nijmegen

Bericht door Kaaiman » vr 21 okt 2016, 6:28

^^ Dus gewoon 2x2 met tractoren op z'n Noord-Hollands?
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41327
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: [N271] Venlo - Nijmegen

Bericht door Vinny » vr 21 okt 2016, 20:20

Dat komt niet door de veiligheidsjihad, omdat mensen dan alsnog 100 gaan rijden en tegen langzaam rijdende tractoren botsen. Misschien is investeren in deugdelijke verlichting een idee :dyn_hyp:
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Gebruikersavatar
Jeroen
2x2 autosnelweg
Berichten: 6389
Lid geworden op: do 23 jun 2005, 17:27
Locatie: Ergens op de rechterrijstrook

Re: [N271] Venlo - Nijmegen

Bericht door Jeroen » za 05 nov 2016, 12:46

De barriers zijn inmiddels verwijderd, maar er zijn een hoop paaltjes voor in de plaats gekomen, zowel bij de afsplitsingen (die vrij permanent lijken te zijn) als losse paaltjes over de lengte van de weg. Ook de onjuiste :D3: borden staan er nog steeds...

Gebruikersavatar
sven_engelen
expressweg
Berichten: 3353
Lid geworden op: ma 09 dec 2013, 10:42
Locatie: Venlo/Arnhem
Contacteer:

Re: [N271] Venlo - Nijmegen

Bericht door sven_engelen » ma 11 sep 2017, 10:35

Uitgebreide videodocu over de oude N271 tussen Venlo en Beesel.
Link
Svenlo

Gebruikersavatar
Jeroen
2x2 autosnelweg
Berichten: 6389
Lid geworden op: do 23 jun 2005, 17:27
Locatie: Ergens op de rechterrijstrook

Re: [N271] Venlo - Nijmegen

Bericht door Jeroen » ma 11 sep 2017, 12:31

^^ Dat is toch juist het zuidelijk deel van de N271? :s
Jeroen schreef:De barriers zijn inmiddels verwijderd, maar er zijn een hoop paaltjes voor in de plaats gekomen, zowel bij de afsplitsingen (die vrij permanent lijken te zijn) als losse paaltjes over de lengte van de weg. Ook de onjuiste :D3: borden staan er nog steeds...
De paaltjes tussen de rijstroken zijn inmiddels vervangen door varkensruggen.

Gebruikersavatar
sven_engelen
expressweg
Berichten: 3353
Lid geworden op: ma 09 dec 2013, 10:42
Locatie: Venlo/Arnhem
Contacteer:

Re: [N271] Venlo - Nijmegen

Bericht door sven_engelen » ma 11 sep 2017, 12:46

Jeroen schreef:^^ Dat is toch juist het zuidelijk deel van de N271? :s


Officieel loopt de N271 over de steilrandweg en de A73. Zo staat het tenminste administratief zover ik weet.
Svenlo

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32134
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: [N271] Venlo - Nijmegen

Bericht door Coen Tunnel » ma 11 sep 2017, 14:32

Jeroen schreef:^^ Dat is toch juist het zuidelijk deel van de N271? :s
Ten zuiden van :AS: Venlo-Zuid bestaat de N271 niet meer.

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22844
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: [N271] Venlo - Nijmegen

Bericht door harry » ma 11 sep 2017, 22:38

^^ Behalve dan op wegwijzers in Tegelen, door Swalmen en door Roermond. In Swalmen zijn dat zelfs vrij nieuwe wegwijzers.

Maar hoe dan ook, dit topic gaat over "[N271] Venlo - Nijmegen", dus het traject Svenlo - Beesel is off-topic.
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32134
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: [N271] Venlo - Nijmegen

Bericht door Coen Tunnel » di 12 sep 2017, 8:26

Laat ik het dan zo formuleren: ten zuiden van :AS: Venlo-Zuid bestaat de N271 formeel niet meer. :)

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41327
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: [N271] Venlo - Nijmegen

Bericht door Vinny » do 14 sep 2017, 20:20

Harry schreef:Maar hoe dan ook, dit topic gaat over "[N271] Venlo - Nijmegen", dus het traject Svenlo - Beesel is off-topic.
Dat is ter beoordeling aan de moderatoren. Hiermee is de discussie over het al dan niet on-topic zijn van de video beëindigd.
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

eersteopel
polderweggetje
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 02 mar 2016, 20:12

Re: [N271] Venlo - Nijmegen

Bericht door eersteopel » do 26 apr 2018, 15:44

Afgelopen week viel mij op dat de N271 dicht gaat binnenkort. Reden dat het mij opviel was dat er omleidingsborden staan. Wat licht Google werk leverde mij onderstaand bericht op.
N271/N846: Heumen - Molenhoek

In het najaar van 2017 hebben wij het grootste deel van de onderhoudswerkzaamheden aan de N271 en N846 uitgevoerd. De laatste werkzaamheden voeren we tussen 28 april 2018 en 14 mei 2018 uit.

Onderhoud bruggen
In deze periode voeren we groot onderhoud uit aan de brug over het Maaswaal kanaal en het viaduct over de Looistraat. De onderhoudswerkzaamheden bestaan uit:

Betonreparaties
Schilderwerk
Vervangen vangrails
Vervangen hekwerken
Vervangen asfaltverhardingen
Vervangen voegovergangen.

Gelijktijdig met de onderhoudswerkzaamheden brengen we op een deel van de brug over het Maaswaal kanaal ook een geluidsscherm aan. De huidige voegen van de brug vervangen we door speciale geluidsarme voegenovergangen. Deze maatregelen verminderen het geluid in de wijk Hoogenhof als gevolg van het verkeer op de N271. Nabij de op- en afritten van de A73 brengen we tevens nieuwe verlichting aan.

Omleidingsroute
Bij deze werkzaamheden sluiten we de N271 gedurende ongeveer 2 weken volledig af. Landbouw- en fietsverkeer is tijdens de werkzaamheden wel mogelijk. Hiervoor is de parallelweg beschikbaar. Overig verkeer wordt gedurende de afsluiting omgeleid via de A73 en de A77.

Bekijk actuele wegwerkzaamheden op Bereikbaar Gelderland.

Contact
Stel uw vraag via het vragenformulier of neem telefonisch contact op via *******.
Nu mijn vraag. Ik rijdt normaal altijd via Oeffelt naar Gennep. Dat houdt in afslag 5 Haps/Oeffelt/Mill op de A73, de n264 op richting Oeffelt, door de bebouwde kom van Oeffelt (langs Jos Bongers autobedrijf) naar de (maas)brug tussen Oeffelt/Gennep. Over de brug stond gisteren ook nog 1 hectometerpaal die N264 aangaf. Vervolgens rechtsaf de N271 op om bij de eerste verkeerslichten rechtsaf naar Heijen/Gennep te gaan.

Is dit een route die ik ook kan blijven pakken tussen 28 april en 14 mei (uitgezonderd het laatste stukje dan dat je rechtdoor moet naar de rotonde omdat de 271 dicht is)?
Of bedoelen ze met de Maasbrug de brug tussen Oeffelt/Gennep? Ik ken 2 (maas)bruggen en deze zitten op de A73 en tussen Oeffelt/Gennep.
Het viaduct in de Looistraat zou ik ook zo niet kunnen aanwijzen. Ligt deze in mijn route?

Gebruikersavatar
duikgek89
2x3 autosnelweg
Berichten: 7670
Lid geworden op: ma 23 jul 2007, 15:31

Re: [N271] Venlo - Nijmegen

Bericht door duikgek89 » do 26 apr 2018, 16:21

Ik zie geen Maasbrug genoemd in dat artikel, alleen bruggen over het Maas-Waal kanaal. Dat is allebei bij de aansluiting Heumen. De Looistraat ligt in Heumen en gaat daar onder de N271 door.

Edit: Het Viaduct over de Looistraat is hier.

De brug die jij bedoelt is de N264. De N264 loopt van Gennep over de Maas, langs Oeffelt, de aansluiting met de A73 en om Haps heen Brabant in tot Uden.

Edit2: Het stuk Heumen - Molenhoek is vanaf het begin nog niet eens halfweg richting Gennep.

Overigens is die omweg ook vrij ver, er zijn kortere oplossingen te verzinnen. En de (voormalige) locals kennen die ook. Dat zal wel lekker druk worden op de weg.
Laatst gewijzigd door duikgek89 op do 26 apr 2018, 16:35, 2 keer totaal gewijzigd.

verfmeer95
expressweg
Berichten: 3549
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 19:37

Re: [N271] Venlo - Nijmegen

Bericht door verfmeer95 » do 26 apr 2018, 16:27

Het bericht komt van de provincie Gelderland. Ik neem dus aan dat alleen dat stuk dicht gaat.

eersteopel
polderweggetje
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 02 mar 2016, 20:12

Re: [N271] Venlo - Nijmegen

Bericht door eersteopel » do 26 apr 2018, 17:03

duikgek89 schreef: do 26 apr 2018, 16:21 Ik zie geen maasbrug genoemd in dat artikel, alleen bruggen over het Maas-Waal kanaal. Dat is allebei bij de aansluiting heumen. De Looistraat ligt in Heumen en gaat daar onder de N271 door.


Edit: Het Viaduct over de Looistraat is hier.


De brug die jij bedoelt is de N264. De N264 loopt van Gennep over de maas, langs Oeffelt, de aansluiting met de A73 en om Haps heen Brabant in tot Uden.

Edit2: Het stuk Heumen - Molenhoek is vanaf het begin nog niet eens halfweg richting Gennep.

Overigens is die omweg ook vrij ver, er zijn kortere oplossingen te verzinnen. En de (voormalige) locals kennen die ook. Dat zal wel lekker druk worden op de weg.
Ik kan me voorstellen dat ze (onbekende) mensen niet over allerlei binnenwegen willen laten rijden. Als ze ‘gewoon’ de A en N wegen pakken hebben er de minste mensen overlast van.
Qua drukte zal het wel meevallen schat ik zo in. Het is precies in 2 weken schoolvakantie (en dus veel mensen vrij, al is het maar om kinderen zelf op te vangen) gepland. De richtlijn die landelijk gold was 28 april t/m 6 mei maar wegens Hemelvaart hebben veel scholen er een weekje aan vastgeplakt.

Gebruikersavatar
Jeroen
2x2 autosnelweg
Berichten: 6389
Lid geworden op: do 23 jun 2005, 17:27
Locatie: Ergens op de rechterrijstrook

Re: [N271] Venlo - Nijmegen

Bericht door Jeroen » do 26 apr 2018, 17:18

duikgek89 schreef: do 26 apr 2018, 16:21Overigens is die omweg ook vrij ver, er zijn kortere oplossingen te verzinnen. En de (voormalige) locals kennen die ook. Dat zal wel lekker druk worden op de weg.
Het idiote is eigenlijk dat Gennep op de reguliere borden nu al via de A77 verwezen wordt. Vanuit Venlo is dat nog logisch, maar vanuit Uden of Nijmegen niet.

Bij afsluiting van de brug over het Maas-Waalkanaal zal de maasbrug bij Oeffelt ongetwijfeld wel een stuk drukker worden, net als het veer Cuijk - Middelaar.

verfmeer95
expressweg
Berichten: 3549
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 19:37

Re: [N271] Venlo - Nijmegen

Bericht door verfmeer95 » do 26 apr 2018, 17:23

Zolang de kruising met de N844 open blijft zal S104-S100-N844 ook populair worden.

Plaats reactie