[OWN] Gementweg en Heetmanplein 's-Hertogenbosch

Discussies over N-wegen en het overige onderliggend wegennet - ook voor wat betreft planvorming.

Moderator: Moderatoren

Gebruikersavatar
captain007
Forumbeheerder
Berichten: 8713
Lid geworden op: di 21 okt 2008, 16:21
Locatie: Beneden-Leeuwen
Contacteer:

Re: [OWN] Gementweg en Heetmanplein 's-Hertogenbosch

Bericht door captain007 » zo 20 feb 2011, 11:54

Gisteren heb ik nog gereden over de rondweg van 's-Hertogenbosch totdat je verplicht linksaf moet slaan en angs het station wordt gestuurd. Dat deel ligt er strak bij. Daarna via wat omwegen weer op het Heetmanplein gekomen en naar knooppunt Vught gereden. Zag dat het oude tankstation er weer prachtig uitziet, terwijl het een paar jaar geleden nog een betonnen geval was waarvan je dacht, wat moet dat voorstellen en waarom is dat nog niet gesloopt. De rotonde ziet er daar ook goed uit en zag dat ook de onderdoorgang voor de noordelijke ontsluitingsweg al klaar is maar nog niet open is. Alleen bij de Vughterweg zelf is men nog niet klaar.

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31587
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: [OWN] Gementweg en Heetmanplein 's-Hertogenbosch

Bericht door Palance » zo 20 feb 2011, 12:05

Heb je op het Heetmanplein nog een idioot gezien op een geel-blauwe OV-fiets?

Dat was ik :twisted:
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Naturist
expressweg
Berichten: 3508
Lid geworden op: zo 16 jan 2011, 15:48
Locatie: Meijerij, omgeving 's-Hertogenbosch

Re: [OWN] Gementweg en Heetmanplein 's-Hertogenbosch

Bericht door Naturist » wo 23 feb 2011, 9:47

Geel-blauw? Dan kumde gij nie ut Oeteldonck Vriend!
(Dan woont U niet in de gemeente 's-Hertogenbosch geacht heerschap!)
Wie heet er gezeet dé gij zomar de grens méé Dommelboarzedurp meugt passère?
(Heeft U wel vergunning gekregen om zonder opgaaf van reden de dorpsgrens tussen Vught en 's-Hertogenbosch over te steken?)
't is daar rood wit geel!
TOEVOEGING
Vught wordt met carnaval Dommelboarzedurp genoemd.
Laatst gewijzigd door Naturist op za 05 mar 2011, 0:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik verlang naar de tijd dat de Nederlandse regering deed wat het hoort te doen: Vooruit zien.
Wat daarbij hoort is toekomstvast en redundant bouwen. 

N ° de membre 40

kees
expressweg
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 23:21
Locatie: Het Bosch van de Hertog

Re: [OWN] Gementweg en Heetmanplein 's-Hertogenbosch

Bericht door kees » wo 23 feb 2011, 13:31

Trouwens, nu dit topic toch omhoog gehaald wordt, zal ik het maar weer even on-topic om te buigen.

De randweg mag dan bijna geheel geopend zijn, de volgende fase, de aanpak van de Vughterweg is in gang gezet. Deze wordt versmald naar 2 x 1.
Men denkt eraan om busstroken neer te leggen. Dat betekent het visueel toch 2x2 blijft en dan schiet je er nog niets mee op, vind ik.
Trouwens, ik vind dat het Heetmanplein nog steeds veel verkeer krijgt te verwerken. In de nieuwe situatie (Randweg af en Magistratenlaan doortrekken naar A59) zou het Heetmanplein nog steeds rond de 35.000 auto's moeten verwerken.

waldo79
4x3 autosnelweg
Berichten: 20586
Lid geworden op: do 05 mei 2005, 10:28
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: [OWN] Gementweg en Heetmanplein 's-Hertogenbosch

Bericht door waldo79 » wo 23 feb 2011, 14:08

Hmm..de verkeersafwikkeling aan de zuid- en westkant van Den Bosch wordt er niet bepaald rooskleuriger op :|

Gebruikersavatar
Naturist
expressweg
Berichten: 3508
Lid geworden op: zo 16 jan 2011, 15:48
Locatie: Meijerij, omgeving 's-Hertogenbosch

Re: [OWN] Gementweg en Heetmanplein 's-Hertogenbosch

Bericht door Naturist » wo 23 feb 2011, 23:37

kees schreef:Trouwens, nu dit topic toch omhoog gehaald wordt, zal ik het maar weer even on-topic om te buigen.

De randweg mag dan bijna geheel geopend zijn, de volgende fase, de aanpak van de Vughterweg is in gang gezet. Deze wordt versmald naar 2 x 1.
Men denkt eraan om busstroken neer te leggen. Dat betekent het visueel toch 2x2 blijft en dan schiet je er nog niets mee op, vind ik.
Trouwens, ik vind dat het Heetmanplein nog steeds veel verkeer krijgt te verwerken. In de nieuwe situatie (Randweg af en Magistratenlaan doortrekken naar A59) zou het Heetmanplein nog steeds rond de 35.000 auto's moeten verwerken.
welnu, dan inderdaad maar weer even volledig on-topic!
Graag hoor ik van jou waar jij die analyse vandaan haalt? iedere dag verheug ik mij, en samen met mij vele duizenden automobilisten op het moment dat je niet meer over dat plein heen hoeft om naar West, Noord of Vlijmen te moeten, of vise versa. nooit meer die "slimme" linksaffer vanuit Vught waar 30% op het plein iedere dag weer die overtreding begaat om linksaf op rechtdoor naar het station weer 6 auto's op een irritante manier af te snijden.
Het sluipverkeer vanaf A 59 afrit maaspoort is door slimme bewegwijzering al afgenomen, en de noodzaak voor die sluiproute ebt nog verder weg, juist door de zo noodzakelijke randweg. (maar dat wisten ze 30 jaar geleden ook al, voordat dat clubje dit zo lang wist tegen te houden)

Nee kees, je slaat de plank volledig mis, geen mens wil straks nog over dat plein, tenzij je echt in het centrum moet zijn. En dat zijn echt geen 35.000 auto's.

Nog even wat betreft mijn reactie op Palance: Het is binnenkort weer Carnaval, en van oudsher gaan dan o.a. Vughtse jongelui, net als ik ooit, een meisje zoeken. Het is ook weer niet zó off-topic om dan de "grens" tussen Vught en Den bosch aan te halen in een grapje over de Vughtse kleuren.
De infrastructurele werken gaan namelijk dwars over, en dwars door die van oudsher geldende grens.

En even zéér actueel, het lijkt alsof de verantwoordelijke voor de Vughtse infra, er nu alles aan gelegen ligt om de tunnel op Vught-noord een eclatent succes te laten worden. Alle andere doorgaande routes zijn door groot onderhoud buiten gebruik en degene die nog over zijn krijgen nu zoveel verkeer te verwerken, dat de Vughtse bevolking schreeuwd om die enige ongelijkvloerse kruising met het zeer druk bereden spoor daar over te steken om van Vught centrum naar Vught ZUID! te komen.

Ondergetekende snakt als zelfstandig ondernemer in Vught inmiddels naar een goede randwegverbinding, ondanks dat hij plaatselijk veel met de fiets doet (alles ligt dicht)
Laatst gewijzigd door Naturist op vr 04 mar 2011, 23:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik verlang naar de tijd dat de Nederlandse regering deed wat het hoort te doen: Vooruit zien.
Wat daarbij hoort is toekomstvast en redundant bouwen. 

N ° de membre 40

kees
expressweg
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 23:21
Locatie: Het Bosch van de Hertog

Re: [OWN] Gementweg en Heetmanplein 's-Hertogenbosch

Bericht door kees » do 24 feb 2011, 0:04

Naturist schreef: Graag hoor ik van jou waar jij die analyse vandaan haalt?(
Uit de papieren versie van het Brabants Dagblad. Er stond een artikeltje in op zaterdag of maandag. Ik kan het artikel niet op internet vinden.

Gebruikersavatar
Naturist
expressweg
Berichten: 3508
Lid geworden op: zo 16 jan 2011, 15:48
Locatie: Meijerij, omgeving 's-Hertogenbosch

Re: [OWN] Gementweg en Heetmanplein 's-Hertogenbosch

Bericht door Naturist » do 24 feb 2011, 20:45

^^ Ze noemen die krant niet voor niets "de brabantse leugenaar".
Alle gekheid op 'n stokje, helaas zijn wij alleen op de Zaterdageditie geabboneerd, en kan je citaat dus niet nalezen. Ik geloof best dat het geschreven is, alleen denk ik dat de soep nooit zo heet gegeten wordt, als dat ie wordt opgedient. Met andere woorden; vanuit een negatief perspectief, -en daar moeten de meeste nieuwsmedia het van hebben-
liggen er heel veel beren op de weg.
Laatst gewijzigd door Coen Tunnel op ma 28 feb 2011, 9:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Indien je op het voorgaande bericht reageert is quoten niet nodig. M.v.g., NL-moderator Coen Tunnel
Ik verlang naar de tijd dat de Nederlandse regering deed wat het hoort te doen: Vooruit zien.
Wat daarbij hoort is toekomstvast en redundant bouwen. 

N ° de membre 40

kukel360
stadsweg
Berichten: 469
Lid geworden op: do 21 dec 2006, 16:39
Locatie: Vught

Re: [OWN] Gementweg en Heetmanplein 's-Hertogenbosch

Bericht door kukel360 » wo 09 mar 2011, 21:19

Er is inmiddels een gedenksteen, ter nagedachtenis aan de overleden man, gelegd bij het viaduct. Een mooi gebaar.

Gebruikersavatar
Naturist
expressweg
Berichten: 3508
Lid geworden op: zo 16 jan 2011, 15:48
Locatie: Meijerij, omgeving 's-Hertogenbosch

Re: [OWN] Gementweg en Heetmanplein 's-Hertogenbosch

Bericht door Naturist » wo 09 mar 2011, 23:29

^^ Het is goed dat deze man op zo'n waardige manier herdacht wordt.
Ik verlang naar de tijd dat de Nederlandse regering deed wat het hoort te doen: Vooruit zien.
Wat daarbij hoort is toekomstvast en redundant bouwen. 

N ° de membre 40

Gebruikersavatar
Via
2x5 autosnelweg
Berichten: 15233
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 17:09

Re: [OWN] Gementweg en Heetmanplein 's-Hertogenbosch

Bericht door Via » do 10 mar 2011, 13:50

Inderdaad een nette manier om iemand te herdenken. Wat mij betreft komt er op de A2 ook een aandenken aan de omgekomen hoofduitvoerder daar die ik ook nog heb gekend...

Gebruikersavatar
Naturist
expressweg
Berichten: 3508
Lid geworden op: zo 16 jan 2011, 15:48
Locatie: Meijerij, omgeving 's-Hertogenbosch

Re: [OWN] Gementweg en Heetmanplein 's-Hertogenbosch

Bericht door Naturist » do 10 mar 2011, 15:54

^^ Je bedoelt de 39 jarige Arno Mies, die toen bij de afronding van de werkzaamheden aan de Rondweg Den Bosch om het leven kwam?

Misschien is het mogelijk om de geste bij RWS voor te stellen?

Het zou ook nog kunnen dat het wel aan de familie aangeboden is, maar er geen prijs op heeft gesteld.
Jammer dat er ondanks de vele veiligheidsmaatregelen, tegenwoordig toch nog zulke drama's afspelen.

Overigens wens ik familie en vrienden alsnog sterkte met het verlies.
TOEVOEGING
op condoleance.nl staan aangrijpende verhalen over en aan hem, erg indrukwekkend.
Ik verlang naar de tijd dat de Nederlandse regering deed wat het hoort te doen: Vooruit zien.
Wat daarbij hoort is toekomstvast en redundant bouwen. 

N ° de membre 40

kees
expressweg
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 23:21
Locatie: Het Bosch van de Hertog

Re: [OWN] Gementweg en Heetmanplein 's-Hertogenbosch

Bericht door kees » za 12 mar 2011, 19:18

Op het risico dat ik weer door de Naturist onder de mat wordt geveegd, omdat hij blijkbaar twijfelt aan de betrouwbaarheid van de berichtgeving van het Brabants Dagblad:
Heetmanplein oude situatie: 45.000 voertuigen per etmaal.
Heetmanplein na volledige openstelling Randweg: 37.000 voertuigen per etmaal
Heetmanplein na doortrekking van Parallelweg naar A59: 32.000 voertuigen per etmaal

En als je commentaar hebt op deze cijfers: ga mij dan niet afzeiken ('Kees, je slaat de plank volledig mis', terwijl ik alleen maar globaal aangaf wat er in het BD stond) maar kom dan zelf met betrouwbare cijfers die het tegendeel bewijzen, meer betrouwbare gegevens dan: 'geen mens wil straks nog over dat plein, tenzij je echt in het centrum moet zijn. En dat zijn echt geen 35.000 auto's'.

Gebruikersavatar
Naturist
expressweg
Berichten: 3508
Lid geworden op: zo 16 jan 2011, 15:48
Locatie: Meijerij, omgeving 's-Hertogenbosch

Re: [OWN] Gementweg en Heetmanplein 's-Hertogenbosch

Bericht door Naturist » za 12 mar 2011, 19:46

@ Kees, ik ga je niet "afzeiken", en dat was ook niet mijn bedoeling, alleen wil ik het heetst van een discussie, wel eens wat zwaarder aanzetten.
En onder die mat veeg ik je niet, ik ga eerder nog met een nieuwe mat voor jou op de knieën :D

Het spijt me dat ik getwijfeld heb aan jouw cijfers, en kwam zelf al niet met betere aan (dat zou op zich al een goede 2-1 moeten zijn geweest :top: )
En ten overvloede, deze cijfers zullen hopenlijk leiden tot een verbreding van de aan- en toevoerwegen van het Heetmanplein, waar gelukkig in de opzet van de brug over de nieuwe tunnel voldoende rekening mee is gehouden.
Het enige wat ik zeker niet terugneem is mijn stelling dat niemand voor zijn plezier straks nog over dat Heetmanplein heen wil, dat is namelijk zeker met de door jou hier gepresenteerde cijfers geen vraag, maar een feit.

Hopende je hiermee voldoende voldoening te hebben gegeven, sluit ik hiermede graag deze discussie af met de suggestie, eens bij even voorstellen 2011 te kijken, om misschien een ander beeld van mij te krijgen.

Groetjes Naturist
Ik verlang naar de tijd dat de Nederlandse regering deed wat het hoort te doen: Vooruit zien.
Wat daarbij hoort is toekomstvast en redundant bouwen. 

N ° de membre 40

Gebruikersavatar
captain007
Forumbeheerder
Berichten: 8713
Lid geworden op: di 21 okt 2008, 16:21
Locatie: Beneden-Leeuwen
Contacteer:

Re: [OWN] Gementweg en Heetmanplein 's-Hertogenbosch

Bericht door captain007 » za 12 mar 2011, 20:10

^^ Als de gemeente die 30 zone invoert :facepalm: wil het nog niet zeggen dat iedereen zich eraan gaat houden (natuurlijk rijdt iedereen gewoon 50 als er geen vaste flitspalen komen). Het is dus maar de vraag of niemand meer over dat plein wil rijden. Bovendien zul je moeten kijken waar die cijfers vandaan komen. Zijn dat mensen die toch niet anders kunnen rijden of is het verkeer wat ook over andere wegen had kunnen rijden?

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41383
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: [OWN] Gementweg en Heetmanplein 's-Hertogenbosch

Bericht door Vinny » za 12 mar 2011, 21:45

Nee, het heeft te maken met een tekort schietend verkeerscirculatieplan. "Verkeer moet altijd ergens heen", is een simpel statement dat helaas door de wegbeheerders van tegenwoordig niet meer begrepen wordt... :nothanks:
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Gebruikersavatar
Naturist
expressweg
Berichten: 3508
Lid geworden op: zo 16 jan 2011, 15:48
Locatie: Meijerij, omgeving 's-Hertogenbosch

Re: [OWN] Gementweg en Heetmanplein 's-Hertogenbosch

Bericht door Naturist » za 12 mar 2011, 22:48

^^ Maar in dit geval heeft het wel decennia geduurt voordat de weg er kwam, en dreigt de uitvoering van om het even welk verkeerscirculatieplan, altijd hopeloos achterhaald te zijn.
Ik verlang naar de tijd dat de Nederlandse regering deed wat het hoort te doen: Vooruit zien.
Wat daarbij hoort is toekomstvast en redundant bouwen. 

N ° de membre 40

Paulw
dorpsstraat
Berichten: 166
Lid geworden op: zo 18 apr 2010, 20:07

Re: [OWN] Gementweg en Heetmanplein 's-Hertogenbosch

Bericht door Paulw » vr 18 mar 2011, 20:00

Om 4 uur vandaag is de weg geopend! De 'ruit' om de Den Bosch is nu een feit. Ik ben wel benieuwd hoe rustig het Heetmanplein nu werkelijk wordt.

Gebruikersavatar
Naturist
expressweg
Berichten: 3508
Lid geworden op: zo 16 jan 2011, 15:48
Locatie: Meijerij, omgeving 's-Hertogenbosch

Re: [OWN] Gementweg en Heetmanplein 's-Hertogenbosch

Bericht door Naturist » vr 18 mar 2011, 20:19

^^ HOEZEE! :sproing:
Dan ga ik daar morgen even in de file staan, ik schat dat het er druk zal zijn.
Ik verlang naar de tijd dat de Nederlandse regering deed wat het hoort te doen: Vooruit zien.
Wat daarbij hoort is toekomstvast en redundant bouwen. 

N ° de membre 40

Gebruikersavatar
GrandmasterE
verkeersader
Berichten: 619
Lid geworden op: ma 24 dec 2007, 0:01
Locatie: Zuidoost-Noord-Brabant

Re: [OWN] Gementweg en Heetmanplein 's-Hertogenbosch

Bericht door GrandmasterE » za 19 mar 2011, 2:08

Link
Een filmpje beladen met negativiteit.

boe!
2x5 autosnelweg
Berichten: 18266
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 20:02
Locatie: Leusden

Re: [OWN] Gementweg en Heetmanplein 's-Hertogenbosch

Bericht door boe! » za 19 mar 2011, 8:39

Dat soort mensen is gewoon erg kortzichtig: ze denken dat de wereld nooit verandert en dat hun huisje aan de rand van de stad altijd aan de rand zal blijven staan. Verder hebben ze vaak wel een huis met vrij uitzicht gekocht, maar niet met een blijvend vrij uitzicht. NIMBY-gedrag ten top.

Gebruikersavatar
Via
2x5 autosnelweg
Berichten: 15233
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 17:09

Re: [OWN] Gementweg en Heetmanplein 's-Hertogenbosch

Bericht door Via » za 19 mar 2011, 10:41

Wat een naieveling, allereerst bestaat de Gement uit niet veel meer dan een polder en ten tweede is het toch goed dat die auto's nu niet meer door de stad hoeven en daar hun hoegenaamd schadelijke stoffen uitstoten?

Gebruikersavatar
Naturist
expressweg
Berichten: 3508
Lid geworden op: zo 16 jan 2011, 15:48
Locatie: Meijerij, omgeving 's-Hertogenbosch

Re: [OWN] Gementweg en Heetmanplein 's-Hertogenbosch

Bericht door Naturist » za 19 mar 2011, 18:25

Ik begrijp zijn standpunt wel hoor, dat wijkje daar is eigenlijk door zijn ligging ooit ontstaan als villawijk. En een niet onbelangrijk deel van die ligging, was het uitzicht.
Maar de tijd schreid voort, en het beeld leek onverstoord. Helaas werd er -ondanks de vele rechtzaken een weg doorheen "geboord".
Deze mijnheer neemt even zijn moment, en wordt door zijn fifteen seconds of fame, hopenlijk door zijn negativiteit bekend. Wat wij allen niet beseffen, is dat zijn huis -uiteindelijk door de muur bedwongen- minder waard is door de weg erachter door ons bejubeld en bezongen.
Even zonder rijm, denk ik dat er voor deze heer, nog oplossingen zijn. Hij zou bijvoorbeeld kunnen denken, aan twee spiegels en die boven de muur uit laten zwenken.
Maar het negatieve aspect maakt -en dat geloof ik echt- dat hij zo'n idee daardoor nooit ontdekt.
Toch wens ik deze man het allerbeste, en zal de tijd zijn plezier niet meer pesten
Ik verlang naar de tijd dat de Nederlandse regering deed wat het hoort te doen: Vooruit zien.
Wat daarbij hoort is toekomstvast en redundant bouwen. 

N ° de membre 40

kees
expressweg
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 23:21
Locatie: Het Bosch van de Hertog

Re: [OWN] Gementweg en Heetmanplein 's-Hertogenbosch

Bericht door kees » ma 21 mar 2011, 12:45

Vandaag las ik in het Brabants Dagblad dat het nieuwe ziekenhuis van 's-Hertogenbosch vermeld zal worden op de A2 en de A59. Dit zal gedaan worden door aparte borden en ruiters op de bestaande borden. Hiervoor heeft het ziekenhuis diep in de buidel moeten tasten.
Op dit moment staan er op de snelwegen geen verwijsborden naar de verschillende locaties van het ziekenhuis.

Jip
dorpsstraat
Berichten: 181
Lid geworden op: di 29 dec 2009, 2:28

Re: [OWN] Gementweg en Heetmanplein 's-Hertogenbosch

Bericht door Jip » di 22 mar 2011, 0:28

Naturist schreef:Wat wij allen niet beseffen, is dat zijn huis -uiteindelijk door de muur bedwongen- minder waard is door de weg erachter door ons bejubeld en bezongen.
Als dat zo is dan heeft deze man gewoon planschadevergoeding gekregen ;) Wel een beetje het type dat ik voor me heb bij een NIMBY, maar dat is eigenlijk niet relevant.
Ik heb zondag wel even over de nieuwe weg gereden en ik vind hem erg mooi geworden :D Misschien dat ik er vrijdag wel even een filmpje van kan maken.
Overigens is het deel van de weg dat vernieuwd is langer dan het filmpje doet vermoeden, vanaf de Oude Vlijmenseweg is de weg compleet vernieuwd en zijn de klassieke betonplaten verdwenen ;)

Gebruikersavatar
Naturist
expressweg
Berichten: 3508
Lid geworden op: zo 16 jan 2011, 15:48
Locatie: Meijerij, omgeving 's-Hertogenbosch

Re: [OWN] Gementweg en Heetmanplein 's-Hertogenbosch

Bericht door Naturist » di 22 mar 2011, 8:53

De betonplaten hebben ze gecrushed, en dienen nu als fundering als ik mij niet vergis. Als jij dat filmpje wilt maken, heel graag, ik kom er door m'n werk deze week niet meer aan toe (wilde het gisteren doen, zie 't wel en wee)
Ik verlang naar de tijd dat de Nederlandse regering deed wat het hoort te doen: Vooruit zien.
Wat daarbij hoort is toekomstvast en redundant bouwen. 

N ° de membre 40

Gebruikersavatar
Naturist
expressweg
Berichten: 3508
Lid geworden op: zo 16 jan 2011, 15:48
Locatie: Meijerij, omgeving 's-Hertogenbosch

Re: [OWN] Gementweg en Heetmanplein 's-Hertogenbosch

Bericht door Naturist » vr 25 mar 2011, 10:40

De afgelopen week kon ik in mijn agenda tóch nog een gaatje vinden, om onderweg naar een afspraak, mijn dochter dit
Link
:top: wegvak(Randweg Zuidwest Den Bosch 426.mp4 ) te laten filmen. :top:
Ik verlang naar de tijd dat de Nederlandse regering deed wat het hoort te doen: Vooruit zien.
Wat daarbij hoort is toekomstvast en redundant bouwen. 

N ° de membre 40

Gebruikersavatar
captain007
Forumbeheerder
Berichten: 8713
Lid geworden op: di 21 okt 2008, 16:21
Locatie: Beneden-Leeuwen
Contacteer:

Re: [OWN] Gementweg en Heetmanplein 's-Hertogenbosch

Bericht door captain007 » vr 25 mar 2011, 11:14

^^ Bedankt voor het filmpje. Het is toch een flinke tunnel geworden onder het spoor en de weg. Ik denk in ieder geval dat het de doorstroming rondom dit gedeelte van Den Bosch ten goede gaat komen.

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18216
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: [OWN] Gementweg en Heetmanplein 's-Hertogenbosch

Bericht door mavas » vr 25 mar 2011, 12:00

Ik dacht dat de Randweg nog niet volledig open was, maar blijkbaar dus wel. Bedankt voor het goede filmpje. De bewegwijzering is ook weer zo onleesbaar als wat zeg :facepalm:
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

Gebruikersavatar
captain007
Forumbeheerder
Berichten: 8713
Lid geworden op: di 21 okt 2008, 16:21
Locatie: Beneden-Leeuwen
Contacteer:

Re: [OWN] Gementweg en Heetmanplein 's-Hertogenbosch

Bericht door captain007 » vr 25 mar 2011, 12:08

^^ Dat is toch standaard tegenwoordig waar ANWB de bewegwijzering vormgeeft ;). It's not a bug, it's a feature.

Plaats reactie