[N201] Omlegging Aalsmeer en Uithoorn

Discussies over N-wegen en het overige onderliggend wegennet - ook voor wat betreft planvorming.

Moderator: Moderatoren

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76494
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [N201] Omlegging Aalsmeer en Uithoorn

Bericht door Chris » za 17 mei 2014, 15:28

Het kruispunt met de Amsterdamseweg lijkt me er één waar nog wel eens ongevallen gaan plaatsvinden. Je komt daar uit het aquaduct dat meer op een tunnel lijkt en vervolgens heb je ineens de VRI. Ze hadden wellicht beter de verdiepte ligging iets verder kunnen verlengen zodat er een ongelijkvloerse aansluiting mogelijk was. Er is ruimte genoeg voor een halfklaverblad.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76494
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [N201] Omlegging Aalsmeer en Uithoorn

Bericht door Chris » za 17 mei 2014, 15:33

Een paar foto's van de N201 vanaf het viaduct Aalsmeerderweg. Die is voorlopig alleen vanaf de Pudongweg-Incheonweg te bereiken, vanaf de N196 (voorm. N201) kan dat niet (die was nu ook dicht).

1. Kijkend richting Hoofddorp.
Afbeelding
N201 Aalsmeer-1 by Chriszwolle, on Flickr

2. Geleidelijke zoom richting Hoofddorp en de aansluiting met de A4.
Afbeelding
N201 Aalsmeer-2 by Chriszwolle, on Flickr

3. Het is een best complexe verkeerssituatie. Die handwegwijzers aan de mast bij de splitsing is overigens waardeloos, je kan ze pas lezen als je zo dicht bij bent dat je niet meer kan wisselen van rijstrook.
Afbeelding
N201 Aalsmeer-3 by Chriszwolle, on Flickr

4.
Afbeelding
N201 Aalsmeer-4 by Chriszwolle, on Flickr

5.
Afbeelding
N201 Aalsmeer-5 by Chriszwolle, on Flickr

6. Schiphol Logistics Park.
Afbeelding
N201 Aalsmeer-6 by Chriszwolle, on Flickr

7. En Aalsmeer-Centrum!
Afbeelding
N201 Aalsmeer-7 by Chriszwolle, on Flickr

8.
Afbeelding
N201 Aalsmeer-9 by Chriszwolle, on Flickr

Tobias98
dorpsstraat
Berichten: 225
Lid geworden op: ma 13 mei 2013, 15:19
Locatie: Friesland

Re: [N201] Omlegging Aalsmeer en Uithoorn

Bericht door Tobias98 » za 17 mei 2014, 17:31

Het is een mooie weg geworden vind ik. :top:

Hoewel ik het wel jammer vindt dat er niet is gekozen voor een iets toekomstvaster (2×2) ontwerp tussen Uithoorn en de 'oude' N201. Maar ik neem aan dat dit is gedaan om financiële redenen.

Ach je kunt niet alles hebben ;)

Rein
2x4 autosnelweg
Berichten: 10215
Lid geworden op: zo 10 jun 2007, 10:18
Locatie: Haarlemmermeer

Re: [N201] Omlegging Aalsmeer en Uithoorn

Bericht door Rein » za 17 mei 2014, 17:54

Het is natuurlijk een project dat getrokken is door de provincie Noord-Holland. Het deeltje tussen Uithoorn en de oude N201 bij Amstelhoek ligt na het aquaduct in de provincie Utrecht. Het lijkt mij niet dat de provincie Noord-Holland in dat deel extra geld stopt wat niet per se nodig is. En blijkbaar vond de provincie Utrecht het allemaal wel best en had die er ook geen geld voor over. Sowieso heeft de provincie Utrecht niet veel over voor verdere verbetering van de weg zoals ook te merken is aan het overbelaste vervolg van de N201 en dan met name na Vinkenveen (al kan je hier met al het water eromheen ook niet zo heel veel kanten op natuurlijk).
Chris schreef:Het kruispunt met de Amsterdamseweg lijkt me er één waar nog wel eens ongevallen gaan plaatsvinden. Je komt daar uit het aquaduct dat meer op een tunnel lijkt en vervolgens heb je ineens de VRI. Ze hadden wellicht beter de verdiepte ligging iets verder kunnen verlengen zodat er een ongelijkvloerse aansluiting mogelijk was. Er is ruimte genoeg voor een halfklaverblad.
Ik vind het nogal meevallen. Je ziet ruim van te voren door de borden :L4: aankomen dat er een kruising aankomt en doordat de weg daar komend uit het aquaduct wat omhoog loopt zal het met de snelheden ook wel meevallen.

Overigens is het natuurlijk wel opvallend dat er een hele hoop ongelijkvloerse kruisingen in de nieuwe N201 zitten, maar ook een heleboel gelijkvloerse kruisingen. De kruising bij de Koolhovenlaan bij Schiphol Rijk is zeker in de spits al aardig zwaar belast met veel verkeer uit alle richtingen. Nu kan daar op termijn wellicht ook wel een ongelijkvloerse kruising komen, maar dat het niet direct gebeurt is is best opvallend. En ook de kruising met de N231 zou in mijn ogen een volledig ongelijkvloers karakter hebben moeten krijgen.
Chris schreef:
3. Het is een best complexe verkeerssituatie.
Ik denk dat er weinig aansluitingen op ASW's zijn in Nederland die zo complex zijn vormgegeven. Door het in extremis doorvoeren van tijdige splitsingen van verkeer dat verschillende bestemmingen heeft kan deze aansluiting erg veel verkeer verwerken. Zo heeft verkeer komend vanaf de N201 west andere invoegstroken de A4 op dan verkeer komend vanaf de N201 oost waardoor deze verkeersstromen zonder met elkaar in conflict te komen tegelijkertijd de A4 op kunnen komen. Alleen eeuwig zonde dat die busstrook er nog tussenin ligt, dat is nog iets dat een beetje belemmerend werkt en wat er helemaal niet tussen had hoeven liggen. Maar verder echt chapeau voor degenen die deze aansluiting hebben uitgedacht! :top:

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18215
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: [N201] Omlegging Aalsmeer en Uithoorn

Bericht door mavas » za 17 mei 2014, 19:31

tobiasdeelstra schreef:Hoewel ik het wel jammer vindt dat er niet is gekozen voor een iets toekomstvaster (2×2) ontwerp tussen Uithoorn en de 'oude' N201. Maar ik neem aan dat dit is gedaan om financiële redenen.
Officieel schijnt de reden te zijn dat men verkeer richting Utrecht niet wil stimuleren. Utrecht wil namelijk geen cent investeren in extra capaciteit tussen Uithoorn en de A2.
Nu maar hopen dat de superprovincie binnenkort doorgaat, dan is die grond ineens van die superprovincie en zal men er wel wat aan willen doen.

En qua financiën was dit zo een beetje het best haalbare. Als men alle wensen had willen uitvoeren dan had het project rond de 1 miljard gaan kosten. In de toekomst kunnen er vast wel kleine verbeteringen uitgevoerd worden.
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41380
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: [N201] Omlegging Aalsmeer en Uithoorn

Bericht door Vinny » za 17 mei 2014, 20:22

Verbreding door de Vinkeveense Plassen gaat niet zomaar. Dat zou bijzonder veel geld kosten, en daar hadden de wegbeheerders het geld niet voor over. Verkeer richting Amsterdam en Utrecht zou daarom voornamelijk via de N 201-west gestuurd moeten gaan worden, daar hebben we te elfder ure ook de ongelijkvloerse kruising bij de Zijdelweg aan te danken.
Ik verbaasde me daar ook over. Dat is echt een onbeduidende aansluiting. Volgens de satellietbeelden van Google Earth wordt er alleen een bouwbedrijf op ontsloten, plus een paar huizen. Hopelijk is die VRI gekoppeld met de VRI met de N196. Dat als je daar moet stoppen, dat je dan niet ook eens hoeft te stoppen bij die ondergeschikte aansluiting. Die paar bewoners wachten maar mooi.
Ik neem aan dat daar wel wachtstand groen geldt. Punt is ook dat de wegen gedeeltelijk over particulier terrein lopen, waarschijnlijk zonder recht op overpad. De satellietbeelden suggereren dat je naar de Amstelkade kunt, maar daar staat dus een hek, dat altijd dicht is...
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Frits
2x2 autosnelweg
Berichten: 6048
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:32

Re: [N201] Omlegging Aalsmeer en Uithoorn

Bericht door Frits » zo 18 mei 2014, 18:41

Afbeelding
^Vallende pijlen en omhoogwijzende pijlen achter elkaar geeft het een wat rommelige indruk.
De autogordel: een band voor het leven.

Claus Plein
stadsweg
Berichten: 366
Lid geworden op: di 26 nov 2013, 21:11

Re: [N201] Omlegging Aalsmeer en Uithoorn

Bericht door Claus Plein » zo 18 mei 2014, 20:01

Frits schreef:Afbeelding
Wat ik zelf nogal storend vind is de 'N2 01'

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7885
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [N201] Omlegging Aalsmeer en Uithoorn

Bericht door Jackbauer1350 » zo 18 mei 2014, 20:47

Gevalletje onnodig spatiegebruik, of eigenlijk verkeerd spatiegebruik

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41380
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: [N201] Omlegging Aalsmeer en Uithoorn

Bericht door Vinny » zo 18 mei 2014, 21:58

Goh dat zie je ook alleen als iemand je er op wijst. En nu kan ik het beeld niet meer uit mijn oogkassen verwijderen. Dank je wel... :roll:


:mrgreen:
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Hensepens
autoweg
Berichten: 1072
Lid geworden op: wo 09 mar 2005, 21:17
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: [N201] Omlegging Aalsmeer en Uithoorn

Bericht door Hensepens » ma 19 mei 2014, 7:50

Ben er nu al een paar keer onderdoor gereden, maar zie dit nu ook voor het eerst dat er een spatie tussen de 2 en de 0 staat.

Claus Plein
stadsweg
Berichten: 366
Lid geworden op: di 26 nov 2013, 21:11

Re: [N201] Omlegging Aalsmeer en Uithoorn

Bericht door Claus Plein » ma 19 mei 2014, 11:12

Vinny schreef:Goh dat zie je ook alleen als iemand je er op wijst. En nu kan ik het beeld niet meer uit mijn oogkassen verwijderen. Dank je wel... :roll:
Sorry! M'n oog viel er ook op en nu blijf ik het ook zien :|

Gebruikersavatar
Via
2x5 autosnelweg
Berichten: 15231
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 17:09

Re: [N201] Omlegging Aalsmeer en Uithoorn

Bericht door Via » ma 19 mei 2014, 17:38

Ik zie, vast en zeker versterkt door de zoom, vooral weer een ontzettend rommelig en druk wegbeeld met een overdaad aan masten, portalen, verkeersborden en handwijzers allemaal op een kluitje gepropt. Gelukkig geen onderbroken kantmarkering hier, anders was het feest helemaal compleet geweest. :roll:

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41380
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: [N201] Omlegging Aalsmeer en Uithoorn

Bericht door Vinny » ma 19 mei 2014, 18:15

Wat mij verder een doorn in het oog is, dat op vrijwel alle veiligheidsvoorzieningen is bezuinigd, maar er wel geld over was voor dure en relatief onnodige kustwerken zoals de Pergola in de busbaan, en de fietserstunnel onder de rotonde Zijdelweg. Dat had allemaal een stuk soberder gekund, met dezelfde functionaliteit.

Maar goed: "ken uw zegeningen". Het uitgevoerde project is al weer een stuk beter dan wat er eerst in de plannen stond.
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Hoofdmoderator
Berichten: 18065
Lid geworden op: do 21 sep 2006, 16:02

Re: [N201] Omlegging Aalsmeer en Uithoorn

Bericht door Snelwegfreak » ma 19 mei 2014, 20:14

Via schreef:Ik zie, vast en zeker versterkt door de zoom, vooral weer een ontzettend rommelig en druk wegbeeld met een overdaad aan masten, portalen, verkeersborden en handwijzers allemaal op een kluitje gepropt. Gelukkig geen onderbroken kantmarkering hier, anders was het feest helemaal compleet geweest. :roll:
Ik heb er gereden, maar ik vond het reuze meevallen. Alleen de veiligheidsmaatregelen waren zoals Vinny zegt nogal sober. Daar had meer voor uitgetrokken moeten worden.
Enne gojje mins blieft altied leave.

Runner
dorpsstraat
Berichten: 110
Lid geworden op: za 28 sep 2013, 16:29

Re: [N201] Omlegging Aalsmeer en Uithoorn

Bericht door Runner » ma 19 mei 2014, 20:51

Kom bijna iedere dag in Uithoorn en het valt me op dat de oude N201 (nu N196) bijna nog net zo druk is als voor de opening van de omgelegde N201. Uit Mijdrecht staat er nog steeds een sticker op de borden dat het verkeer links af moet naar Uithoorn en Aalsmeer en niet rechtdoor. Ook veel (buitenlandse) vrachtwagens nemen nog de oude route. Ben bang dat als de gemeente Uithoorn de oude N201 dichtgooit voor het nieuwe centrumplan(zelfs fietsers kunnen er dan niet meer door) er gelijk files gaan ontstaan voor het nieuwe aquaduct.

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41380
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: [N201] Omlegging Aalsmeer en Uithoorn

Bericht door Vinny » ma 19 mei 2014, 21:06

Ik denk eerlijk gezegd dat dat wel meevalt. Vanuit Utrecht hebben de kruispunten bij Mijdrecht en Amstelhoek minder capaciteit en je rijdt in noord westelijke richting op een steeds beter uitgebouwde weg. In de omgekeerde richting is het echte knelpunt, de versmalling van de N 201 bij de Zijdelweg al voorbij. Ik verwacht niet zo heel veel auto's erbij bij de aansluiting Uithoorn-industrieterrein.

Dat de bewegwijzering nu nog niet is aangepast is wel een voorbeeld van jammer. Maar goed, een ramp is dat niet, ik neem aan dat het snel in orde komt. Hoewel..., goede bewegwijzering op de N 231/N 232 laat ook wel lang op zich wachten.
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41380
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: [N201] Omlegging Aalsmeer en Uithoorn

Bericht door Vinny » ma 19 mei 2014, 21:06

Ik denk eerlijk gezegd dat dat wel meevalt. Vanuit Utrecht hebben de kruispunten bij Mijdrecht en Amstelhoek minder capaciteit en je rijdt in noord westelijke richting op een steeds beter uitgebouwde weg. In de omgekeerde richting is het echte knelpunt, de versmalling van de N 201 bij de Zijdelweg al voorbij. Ik verwacht niet zo heel veel auto's erbij bij de aansluiting Uithoorn-industrieterrein.

Dat de bewegwijzering nu nog niet is aangepast is wel een voorbeeld van jammer. Maar goed, een ramp is dat niet, ik neem aan dat het snel in orde komt. Hoewel..., goede bewegwijzering op de N 231/N 232 laat ook wel lang op zich wachten.
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Runner
dorpsstraat
Berichten: 110
Lid geworden op: za 28 sep 2013, 16:29

Re: [N201] Omlegging Aalsmeer en Uithoorn

Bericht door Runner » do 29 mei 2014, 0:27

De gemeente Uithoorn, de provincie Noord-Holland en de stadsregio Amsterdam hebben al het overleg stopgezet met de gemeente De Ronde Venen(Mijdrecht) en de provincie Utrecht over de toekomst van de oude N201(nu N196) ter hoogte van de brug over de Amstel. Uithoorn stelde voor om voor 15 miljoen een nieuwe brug te bouwen ter hoogte van de Molenweg waardoor vooral doorgaand fietsverkeer kilometers moet omrijden en de gemeente de Ronde Venen ook nog miljoenen daarvoor moest bijdragen.

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7885
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [N201] Omlegging Aalsmeer en Uithoorn

Bericht door Jackbauer1350 » do 29 mei 2014, 0:43

^^ Een nieuwe brug is ook weggegooid geld, De oude N201 route ontmoedigen voor doorgaand autoverkeer of zelfs afsluiten daarvoor kan ook wel met behoud van de bestaande brug. Die brug kan prima door het langzaam verkeer gebruikt worden.

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18215
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: [N201] Omlegging Aalsmeer en Uithoorn

Bericht door mavas » do 29 mei 2014, 23:03

De huidige brug gewoon laten liggen. Al dat gedoe over ontmoedigen. Het aquaduct is gewoon voor doorgaand verkeer, irenebrug voor bestemmingsverkeer. Klaar ben je. Kost geen cent.
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

chriskrusz
autoweg
Berichten: 2341
Lid geworden op: do 25 jan 2007, 11:28
Locatie: Almere

Re: [N201] Omlegging Aalsmeer en Uithoorn

Bericht door chriskrusz » vr 30 mei 2014, 13:55

Gewoon ruk afgestelde stoplichten neerzetten. Moeten ze aan Utrecht vragen, die zijn daar heel goed in.

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41380
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: [N201] Omlegging Aalsmeer en Uithoorn

Bericht door Vinny » vr 30 mei 2014, 18:58

Wat ze misschien beter hadden kunnen doen: De Ringdijk 2e bedijking doortrekken tot het tweede verkeerslicht. Dan wordt de omrijfactor zo groot dat het niet meer aantrekkelijk is voor mensen.
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Rein
2x4 autosnelweg
Berichten: 10215
Lid geworden op: zo 10 jun 2007, 10:18
Locatie: Haarlemmermeer

Re: [N201] Omlegging Aalsmeer en Uithoorn

Bericht door Rein » do 25 sep 2014, 13:42

Nog een laatste stuiptrekking gerelateerd aan de omlegging van de N201: de toegangswegen richting de bloemenveiling in Aalsmeer worden omgebouwd. Nu zijn die wegen met name gericht op de oude N201, thans N196, terwijl de nieuwe N201 aan de andere kant van de veiling ligt. Op korte termijn vinden er wat afsluitingen plaats om de werkzaamheden goed uit te kunnen voeren.
Provincie Noord-Holland schreef:Verkeershinder door afsluiting kruising N231/FloraHolland

In het weekend van vrijdag 3 oktober 2014 (vanaf 18.00 uur) tot maandag 6 oktober 2014 (05.00 uur) is het kruispunt van de N231 met FloraHolland afgesloten voor al het verkeer. Vervolgens is van vrijdag 10 oktober 2014 (vanaf 18.00 uur) tot en met maandag 20 oktober 2014 (05.00 uur) het kruispunt wederom afgesloten voor al het verkeer. Tijdens deze afsluiting is het van maandag – vrijdag wél mogelijk om vanaf de N201 naar de veiling te rijden. Het doorgaande verkeer is tijdens deze afsluitingen op de N231 gestremd.

Veilingverkeer in de weekenden
In de weekenden van 3 tot 6 oktober en 10 tot 13 oktober zal het veilingverkeer gebruik maken van de achteringang van FloraHolland op de Zwarteweg, de voorzijde van FloraHolland is dan voor veilingverkeer niet toegankelijk. Met behulp van verkeersregelaars zal het verkeer zijn route vinden.

Sinds mei 2014 is de nieuwe N201 geopend voor verkeer. De kruising N231 met FloraHolland is echter nog ingericht volgens de oude situatie, gericht op de N196. Deze situatie geeft overlast bij de veiling en zorgt voor een minder snelle afwikkeling van verkeer naar de nieuwe N201. In oktober 2014 start de aannemer met de herinrichting van deze kruising. Hierbij worden nieuwe opstelstroken op de N231 gecreëerd naar FloraHolland en worden de verkeersregelinstallatie en de lichtmasten vernieuwd. Daarnaast ondergaat de N231 (tussen de Transport-brug van FloraHolland en de Lakenblekerstraat) ook groot onderhoud aan het asfalt, zodat de levensduur weer voor een lange periode is verzekerd.

Openbaar Vervoer
Het openbaar vervoer houdt doorgang, maar zal een aangepaste route rijden, halteplaatsen blijven gelijk.

Omleidingsroute
Het verkeer zal met behulp van gele borden omgeleid worden.

Hensepens
autoweg
Berichten: 1072
Lid geworden op: wo 09 mar 2005, 21:17
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: [N201] Omlegging Aalsmeer en Uithoorn

Bericht door Hensepens » vr 05 dec 2014, 21:18

Vanavond na langere tijd weer via N201 nieuw van Hoofddorp richting Amstelveen gereden.

Aantal dingen die mij opvielen;
1. Bij de opening werd Amstelveen verwezen via de aansluiting bij de Zijdelweg in Uithoorn. Nu zie ik dat de bebording is aangepast. Amstelveen wordt nu verwezen via Schiphol-Oost en A9. Deels nieuwe borden, deels (soms klungelig uitvoerde) aangepaste borden.

2. Het lijkt of iemand her en der de CTRL-B toets heeft gevonden. Op de Legmeerdijk staan nieuwe borden (op deze locatie, maar oud foto materiaal: https://www.google.nl/maps/@52.2628302, ... iiWVdA!2e0) waarbij de pijlen vetter overkomen. De vallende pijlen komen ook een slag groter over.

3. Er staan (volgens mij nieuwe llichtwijzers het kruispunt naar de Fokkerweg. Ook hier lijkt het alsof ook de witte bies om de wegwijzer heen een CTRL-B behandeling heeft gehard. Vooral in het donker valt de witte rand er omheen erg op.

Zal eens kjiken of ik binnenkort foto's kan posten.

Zijn die dikkere pijlen en biezen nu de bedoeling of gewoon een productie afwijking?

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7885
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [N201] Omlegging Aalsmeer en Uithoorn

Bericht door Jackbauer1350 » za 06 dec 2014, 13:12

Situatie in augustus op de N201 in oostelijke richting bij de aansluitingen tussen de Waterwolftunnel en het Amstelaquaduct . Afgeplakte doelen en op de onderste foto mist nog een portaalbord voor linksaf. Ben benieuwd of dit intussen al is veranderd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Via
2x5 autosnelweg
Berichten: 15231
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 17:09

Re: [N201] Omlegging Aalsmeer en Uithoorn

Bericht door Via » za 06 dec 2014, 15:14

Wat een afschuwelijke bewegwijzering daar zeg, nep-redesign.

Hensepens
autoweg
Berichten: 1072
Lid geworden op: wo 09 mar 2005, 21:17
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: [N201] Omlegging Aalsmeer en Uithoorn

Bericht door Hensepens » zo 07 dec 2014, 0:11

@jackbauer. Kort antwoord ja.

Zal binnenkort kijken of ik nieuwe foto's kan maken.

Voor foto's 1-5 geldt dat Amstelveen is verdwenen (immers al voor de tunnel verwezen via Fokkerweg naar A9) en dat Bloemenveiling is vervangen door HollandFlora.

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41380
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: [N201] Omlegging Aalsmeer en Uithoorn

Bericht door Vinny » zo 07 dec 2014, 10:12

En Nes a/d Amstel staat nu de goede kant op bewegwijzerd. Dat is - samen met ind. Uithoorn - rechtsaf. De grijze sticker is dus verdwenen: het bord is vervangen waardoor er geen doel meer linksaf is. Terecht, want links loopt gewoon dood op een drietal huizen...

http://i62.tinypic.com/294tbsw.jpg
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Rein
2x4 autosnelweg
Berichten: 10215
Lid geworden op: zo 10 jun 2007, 10:18
Locatie: Haarlemmermeer

Re: [N201] Omlegging Aalsmeer en Uithoorn

Bericht door Rein » ma 08 dec 2014, 9:26

Hensepens schreef:... en dat Bloemenveiling is vervangen door HollandFlora.
Eigenlijk FloraHolland op precies te zijn. En ja met twee keer een hoofdletter. :kots:

Plaats reactie