[N236] Amsterdam - Bussum: Reconstructie

Discussies over N-wegen en het overige onderliggend wegennet - ook voor wat betreft planvorming.

Moderator: Moderatoren

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18191
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: [N236] Reconstructie

Bericht door mavas » do 31 aug 2017, 13:55

Ik denk inderdaad dat hij deze bocht bedoelt.
Jackbauer1350 schreef:Afbeelding
Oversteek aan de westzijde.
Ik zou de klacht/opmerking aan de provincie sturen als ik jou was. Niet geschoten is altijd mis. Wellicht dat een medewerker het met je eens is.
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

Arend7
zandpaadje
Berichten: 13
Lid geworden op: do 31 aug 2017, 13:05

Re: [N236] Reconstructie

Bericht door Arend7 » do 31 aug 2017, 14:05

Ik weet niet wat met flauw wordt bedoeld. (In mijn woordenboek staat: niet zout). Onder een hoek van 180 graden bedoel ik gewoon rechtdoor. 90 graden is op een normaal kruispunt rechtsaf of linksaf. 45 graden is een hoek die de helft van 90 graden is. Bijvoorbeeld als je van Noord naar Zuid rijdt maak je een bocht/hoek naar Noord-West of Noord-Oost. Zoiets is hier het geval. (kleine correctie op mijn vorige bijdrage: 'recht' in de laatste zin moet 'rechts' zijn)

Lekkere Kwal
autoweg
Berichten: 2416
Lid geworden op: ma 04 apr 2005, 1:30

Re: [N236] Reconstructie

Bericht door Lekkere Kwal » do 31 aug 2017, 14:17

^^ Naar mijn weten is 0 graden = geen wijziging = rechtdoor. Hoe groter het aantal graden, hoe meer wijziging, hoe scherper de hoek, waarbij bijvoorbeeld 45 een flauwe bocht is:
Afbeelding

Rechtsomkeert staat toch echt in het woordenboek als 180 graden:
Definition of U–turn
1
: a turn resembling the letter U; especially: a 180-degree turn made by a vehicle in a road
Maar on-topic: het klopt dat die nog wat scherper is dan ik zo op de video had gezien. Eigenlijk ook vreemd want de relatie naar Amsterdam zal niet klein zijn. Ik zou het inderdaad melden bij de Provincie zoals Mavas adviseert.

Arend7
zandpaadje
Berichten: 13
Lid geworden op: do 31 aug 2017, 13:05

Re: [N236] Reconstructie

Bericht door Arend7 » do 31 aug 2017, 14:38

Ik redeneer vanuit de cirkel. Daar is 180 graden de overkant. De melding aan de provincie was ik mee bezig toen ik dit forum tegenkwam.

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22844
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: [N236] Reconstructie

Bericht door harry » vr 01 sep 2017, 0:13

Grappig dat je een hoek van twee kanten kunt bekijken.
Als een bocht in de weg een hoek van 0 graden heeft, moet de auto een "hoek" van 180 graden maken.
Als een bocht in de weg een hoek van 45 graden heeft, moet de auto een hoek van 135 graden maken.
Als een bocht in de weg een hoek van 90 graden heeft, moet de auto een hoek van 90 graden maken.
Als een "bocht" in de weg een hoek van 180 graden heeft, moet de auto een hoek van 0 graden maken.
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7874
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [N236] Reconstructie

Bericht door Jackbauer1350 » vr 01 sep 2017, 9:13

Link
Een dronevideo van de Vechtbrug. Dit was 19 juli in de vooravond toen men bezig was met de balanspriemen.

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41327
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: [N236] Reconstructie

Bericht door Vinny » vr 01 sep 2017, 20:44

harry schreef:Grappig dat je een hoek van twee kanten kunt bekijken.
Als een bocht in de weg een hoek van 0 graden heeft, moet de auto een "hoek" van 180 graden maken.
Als een bocht in de weg een hoek van 45 graden heeft, moet de auto een hoek van 135 graden maken.
Als een bocht in de weg een hoek van 90 graden heeft, moet de auto een hoek van 90 graden maken.
Als een "bocht" in de weg een hoek van 180 graden heeft, moet de auto een hoek van 0 graden maken.
Ik probeerde dat dus gisteren nog even uit te zoeken, maar daar ben ik niet helemaal achter gekomen. In mijn optiek zijn de meeste bochten tussen de 90 en de 180 graden. De scherpst mogelijke bocht is in feite 0 graden, dat is namelijk recht achteruit, de flauwste bocht is 180 graden: dat is rechtdoor. De range tussen 180 en 360 is mooi om duidelijk te maken hoe je op een rotonde rijdt, maar praktisch relevant voor bochtscherpte is die niet. 270 graden heen is 90 graden terug en dan heb je het toch over een hoek van 90 graden lijkt me.
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18191
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: [N236] Reconstructie

Bericht door mavas » ma 04 sep 2017, 9:40

Jackbauer1350 schreef:In september zijn er enkele wegafsluitingen gepland tussen Weesp en Ankeveen in verband met de werkzaamheden.

Van maandag 4 september tot en met vrijdag 8 september is de N236 tijdens vijf avonden en nachten, tussen 20.00 uur en 05.00 uur afgesloten.
Er wordt dan gewerkt aan de fundering voor de nieuwe weg in de huidige berm.
Die nachtafsluitingen vanaf vanaonvd vervallen volgens mij, als ik het nieuwsbericht zo zie. :top:
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

IIVQ
verkeersader
Berichten: 901
Lid geworden op: di 28 mar 2017, 20:30

Re: [N236] Reconstructie

Bericht door IIVQ » wo 13 sep 2017, 20:40

Vinny schreef:
harry schreef:Grappig dat je een hoek van twee kanten kunt bekijken.
Als een bocht in de weg een hoek van 0 graden heeft, moet de auto een "hoek" van 180 graden maken.
Als een bocht in de weg een hoek van 45 graden heeft, moet de auto een hoek van 135 graden maken.
Als een bocht in de weg een hoek van 90 graden heeft, moet de auto een hoek van 90 graden maken.
Als een "bocht" in de weg een hoek van 180 graden heeft, moet de auto een hoek van 0 graden maken.
Ik probeerde dat dus gisteren nog even uit te zoeken, maar daar ben ik niet helemaal achter gekomen. In mijn optiek zijn de meeste bochten tussen de 90 en de 180 graden. De scherpst mogelijke bocht is in feite 0 graden, dat is namelijk recht achteruit, de flauwste bocht is 180 graden: dat is rechtdoor. De range tussen 180 en 360 is mooi om duidelijk te maken hoe je op een rotonde rijdt, maar praktisch relevant voor bochtscherpte is die niet. 270 graden heen is 90 graden terug en dan heb je het toch over een hoek van 90 graden lijkt me.
In de meetkunde heb je gelijk. Een gelijkbenige driehoek heeft 3 hoeken van 60°.
Maar bij de weg is het andersom: Je volgt de afwijking van de rechtdoorgaande lijn.
Letterlijk actherop een enveloppe:
Afbeelding
Bovenaan een flauwe 45°-bocht,
Daaronder een zeer flauwe 0°-bocht (rechtdoor)
daaronder een haakse bocht van 90°
Daaronder een U-turn/haarspeldbocht 180°-bocht, haaks.

Qua benaming:
Elke bocht tussen de 0 en 90° is flauw.
Een bocht van exact 90° is haaks.
Elke bocht tussen de 90 en 180° is scherp.
Een bocht van 180° (en in de praktijk ook wel iets minder of iets meer) is een haarspeldbocht.

Berrychello
stadsweg
Berichten: 406
Lid geworden op: vr 27 aug 2010, 0:42
Locatie: Vreeland

Re: [N236] Amsterdam - Bussum: Reconstructie

Bericht door Berrychello » do 14 sep 2017, 21:27

Mooie fotoseries hier! Zowel van Driemond als van de Vechtbrug!

Dat fietspad is wel gek ja, vanuit Driemond oversteken en dan rechtsaf naar Amsterdam, dat is een gek scherp bochtje.

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7874
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [N236] Amsterdam - Bussum: Reconstructie

Bericht door Jackbauer1350 » za 16 sep 2017, 19:51

Een volgende update, gemaakt op de eerste dag van de afsluiting van de N236 tussen 15 en 25 september.

Een selectie van de foto's hieronder.
De gehele serie is te vinden in dit album. (foto's 262 t/m 326)

Afbeelding
Afbeelding
Boskalis is vrijdagavond even na achten aan de slag gegaan. Nog geen 24 uur later is de kruising met de N523 al geheel weggefreesd.
Ook de rijbaan van de N236 richting de 's-Gravelandseweg en het deel tussen de Klompweg en Aetsveld was al voor een groot deel afgefreesd.

Afbeelding
N236 richting Ankeveen. Rotonde met de N523 in aanleg op de voorgrond.

Afbeelding
Afbeelding
De nieuwe rijbaan oostelijk en westelijk van de Vechtbrug.

Afbeelding
Afbeelding
Nu de oude rijbaan is verwijderd is men gelijk gestart met de afbouw van de rotonde Lage Klompweg.

Afbeelding
Richting Aetsveld laat men er ook geen gras over groeien. De oude rijbaan is hier grotendeels verdwenen en wordt heraangelegd
waarbij de nieuwe rijbaan iets breder zal worden.

Terug naar de kruising met de N523:

Afbeelding
Ook deze rotonde vordert. Nu de oude kruising en rijbaan is verwijderd kan deze rotonde eveneens worden afgebouwd.
Hierboven de rotonde vanaf de oostzijde gezien. Hieronder de N236-tak richting Ankeveen.
Afbeelding

Afbeelding
Hier zal de N523 aantakken. Hier is nog een berg werk te verzetten, met nadruk op berg. Want de voorbelasting moet nog verwijderd worden.

Afbeelding
De N236 richting Ankeveen, in de achtergrond de kruising met de 's-Gravelandseweg.

Afbeelding
Aansluiting nieuwe op de bestaande weg. Ter hoogte van de 's-Gravelandseweg aan de weskant.
Afbeelding
Nabij de kruising 's-Gravelandseweg. Kijkend richting de kruising met de N523.
SPOILER: TOON

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De kruising met de 's-Gravelandseweg wordt ook een rotonde. Maar deze zal pas over een paar maanden gereedkomen. Hiervoor
wordt nog een afsluiting van de N236 gepland.
Dan zal waarschijnlijk ook meteen de rijbaan tot aan de faunapassage worden meegenomen.
26 september zal het verkeer in ieder geval over een nieuwe N236 rijden tussen de 's-Gravelandseweg en Aetsveld.

Berrychello
stadsweg
Berichten: 406
Lid geworden op: vr 27 aug 2010, 0:42
Locatie: Vreeland

Re: [N236] Amsterdam - Bussum: Reconstructie

Bericht door Berrychello » zo 17 sep 2017, 21:49

Oei, wat een lelijke hekjes bij die nieuwe brug!

Mooie fotoserie! Heb je ook als afscheid nog een laatste keer over de oude brug gelopen? :)

Toch mooi dat ze die weg gewoon helemaal dicht kunnen gooien voor zo'n klus. Dat werkt wel makkelijk zo.

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7874
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [N236] Amsterdam - Bussum: Reconstructie

Bericht door Jackbauer1350 » zo 17 sep 2017, 22:07

Die lelijke hekjes stonden nog niet eens helemaal vast.
Ik ben nog over de oude brug gelopen inderdaad. Weet niet precies wanneer de sloop ervan begint. Gisteren werd de brug in ieder geval nog gebruikt door werkverkeer.

De weg dichtgooien was ook de enige optie aangezien de nieuwe rijbaan ter hoogte van de Lage Klompweg en ter hoogte van de 's-Gravelandseweg op de bestaande rijbaan moet worden aangesloten en één helft van de rotondes op de plek van de oude rijbaan komt te liggen.
Daarnaast wordt de rijbaan tussen de Lage Klompweg en Aetsveld breder gemaakt.
Er wordt daarom tien dagen lang 24/7 gewerkt. Vandaar ook de bouwlampen (circa 20!) langs het tracé.

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Hoofdmoderator
Berichten: 18033
Lid geworden op: do 21 sep 2006, 16:02

Re: [N236] Amsterdam - Bussum: Reconstructie

Bericht door Snelwegfreak » ma 18 sep 2017, 7:02

Mooie fotoserie weer. Zo te zien worden de tekeningen goed nageleefd :dyn_hyp: De kantmarkering is rond het beweegbare deel doorgetrokken en onderbroken t.h.v. de bushaltes :top: Het blijft erg leuk om je eerste projectje nu in het wild te zien, in plaats van op tekening.
Enne gojje mins blieft altied leave.

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7874
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [N236] Amsterdam - Bussum: Reconstructie

Bericht door Jackbauer1350 » za 23 sep 2017, 12:28

Kleine update:

Afbeelding
Afbeelding
Aansluiting van de nieuwe rijbaan op de bestaande ter hoogte van de 's Gravelandsweg.
De nieuwe rijbaan is ongeveer een halve meter breder dan de oude.

Afbeelding
Links de restanten van de oude rijbaan.

Afbeelding
De nieuwe rijbaan gezien richting de 's-Gravelandseweg. Achter mij ligt de rotonde met de N523.
Vanaf maandagochtend rijdt hier verkeer overheen.

Afbeelding
Afbeelding
De N523 sluit voorlopig nog provisorisch met een kruising aan op de N236.

Afbeelding
Uiteindelijk komt de N523 dus hier aan op de rotonde.

Afbeelding
De kruising/rotonde N523 gezien vanaf de brug.

Afbeelding
De oude rijbaan ter hoogte van de Lage Klompweg. Voor werkverkeer is er een doorsteekje gemaakt naar de nieuwe rijbaan.

Afbeelding
Oude oversteek voor de fietsers met daarachter de bijna gereedgekomen rotonde met de Lage Klompweg.
Vlak voor het verkeerslicht rechts sloot de Lage Klompweg voorheen aan.

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18191
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: [N236] Amsterdam - Bussum: Reconstructie

Bericht door mavas » za 23 sep 2017, 22:56

Ziet er goed uit. Het lijkt er dus op dat de N523 nog een tijdje op de oude locatie aangesloten blijft.
Ik ben benieuwd of het verkeer maandag over de nieuwe brug rijdt of over de oude.
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

Berrychello
stadsweg
Berichten: 406
Lid geworden op: vr 27 aug 2010, 0:42
Locatie: Vreeland

Re: [N236] Amsterdam - Bussum: Reconstructie

Bericht door Berrychello » zo 24 sep 2017, 17:54

Zonde dat die rotonde met de N523 niet tegelijk klaar is! Ik denk wel dat de nieuwe brug gebruikt wordt.

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7874
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [N236] Amsterdam - Bussum: Reconstructie

Bericht door Jackbauer1350 » zo 24 sep 2017, 17:57

De nieuwe brug gaat in gebruik genomen worden. De oude rijbaan en oude brug werd door werkverkeer gebruikt. Daarvoor was er een doorsteekje gemaakt ter hoogte van de kruising met de N523 en bij de Lage Klompweg.

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7874
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [N236] Amsterdam - Bussum: Reconstructie

Bericht door Jackbauer1350 » ma 25 sep 2017, 8:27

Hmmz, de nieuwe brug was vanochtend toch niet opengesteld. apart want dat was wel de bedoeling naar ik begrepen had.

Dus ging het nog op deze manier:
Ritje van vanochtend (niet versneld).
Link

Lekkere Kwal
autoweg
Berichten: 2416
Lid geworden op: ma 04 apr 2005, 1:30

Re: [N236] Amsterdam - Bussum: Reconstructie

Bericht door Lekkere Kwal » ma 25 sep 2017, 10:40

^^ merk je eigenlijk een verschil in doorstroming sinds de nieuwe tracedelen zijn opgeleverd?

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7874
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [N236] Amsterdam - Bussum: Reconstructie

Bericht door Jackbauer1350 » ma 25 sep 2017, 20:12

Bij Driemond lijkt het wel beter door te stromen. Maar durf het niet met zekerheid te zeggen. De keren dat ik er in de ochtend reed stroomde het prima door.

Het deel tussen Aetsveld en Ankeveen wordt meer aangepast voor de verkeersveiligeid dan doorstroming. De nieuwe brug hoeft minder vaak open aangezien deze iets hoger is. Maar aangezien doorstroming op dat stuk al niet echt een probleem was zal dat geen heel groot verschil gaan maken.

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Hoofdmoderator
Berichten: 18033
Lid geworden op: do 21 sep 2006, 16:02

Re: [N236] Amsterdam - Bussum: Reconstructie

Bericht door Snelwegfreak » ma 25 sep 2017, 20:22

Op de D1 die op zijn kop hangt na ziet het er goed uit :top:
Enne gojje mins blieft altied leave.

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18191
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: [N236] Amsterdam - Bussum: Reconstructie

Bericht door mavas » ma 02 okt 2017, 17:05

Had ik dus toch gelijk dat de nieuwe brug niet in gebruik genomen zou worden ;) Ik denk dat het nu eind van deze maand wel gaat gebeuren.

Volgens mij is de doorstroming op de N236 nu sterk verbeterd tussen Weesp en de A9. Volgens mij staat de VRI in Driemond nauwelijks op rood, omdat fietsers vaak wel op eigen gelegenheid oversteken. In de avondspits zal het verkeer dit vooral merken. Ik heb in tomtom nog geen files gezien op de N236 op dit wegvak.
Wat ook meespeelt is dat verkeer uit Weesp nu misschien meer via de A1 de stad verlaat en binnenrijdt, waardoor de verkeersdruk op de N236 wat is afgenomen.
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7874
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [N236] Amsterdam - Bussum: Reconstructie

Bericht door Jackbauer1350 » ma 02 okt 2017, 18:01

Inwoners van Weesp die in de buurt van Hilversum/Bussum moeten zijn sinds de nieuwe A1 zullen allicht meer gebruik maken van de aansluiting daar omdat er minder snel files staan. Voorheen was men sneller geneigd binnendoor richting t Gooi en andersom te rijden.
Ik rij nu enkele weken via de N236 van huis naar werk en moet zeggen dat het bij Driemond lekkerder rijdt nu.

Wat betreft de Vechtbrug zou verlate openstelling misschien technische redenen hebben. Er waren nog wat storingen met openen van de brug. De brug moet op afstand bediend gaan worden maar dat gaat nu nog tijdelijk ter plaatste.
Het fiets/voetgangersverkeer gebruikt overigens al wel de nieuwe brug.

Berrychello
stadsweg
Berichten: 406
Lid geworden op: vr 27 aug 2010, 0:42
Locatie: Vreeland

Re: [N236] Amsterdam - Bussum: Reconstructie

Bericht door Berrychello » wo 04 okt 2017, 21:00

ik vind het nog steeds bizar dat de weg vanaf de aansluiting Weesp aan de A1 niet wordt doorgetrokken naar het spoorviaduct bij Weesp. Er komt wel een weg, maar die komt aan de westkant langs de nieuwe woonwijk, ongeveer langs het kanaal. Jammer want een snellere verbinding naar de A1 zal de druk op de N236 nog sneller terugdringen.

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7874
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [N236] Amsterdam - Bussum: Reconstructie

Bericht door Jackbauer1350 » do 05 okt 2017, 11:11

Die nieuwe weg wordt een soort randweg ten westen van de nieuwe wijk tussen de aansluiting A1 en het spoorviaduct.
Ik verwacht dat als die weg er eenmaal ligt de Korte Muiderweg/Weesperweg zal worden heringericht naar een 50 km/u weg.

https://www.weespernieuws.nl/nieuws/ver ... -a1-?redir

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7874
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [N236] Amsterdam - Bussum: Reconstructie

Bericht door Jackbauer1350 » za 18 nov 2017, 13:28

Eind december gaat het autoverkeer ook over de nieuwe Vechtbrug rijden en wordt de oude brug gesloopt. Fietsers en voetgangers kunnen al een aantal weken via de nieuwe brug.
Intussen is één van de bouwers van de Vechtbrug, het bedrijf BSB, failliet gegaan. De provincie laat echter weten dat dit geen gevolgen heeft voor de voortgang van dit project.
https://www.weespernieuws.nl/nieuws/ver ... -vechtbrug


Een paar plaatjes nog van vanochtend:
Afbeelding
Vanuit Weesp is inmiddels één van de nieuwe wegwijzers verschenen. De rotondeaanduiding in de pijlen is afgeplakt omdat de N523 nog niet op de rotonde is aangesloten en verkeer afgewikkeld wordt via een provisorische kruising.


Afbeelding
Vanaf de brug kijkend richting Weesp.

Afbeelding
Via deze trap kan men in de technische ruimte onder de brug komen.

Afbeelding
Afbeelding


Afbeelding
Voegovergang.

Afbeelding
Afbeelding
Tijdelijke bypass naar de oude rijbaan en brug waar het verkeer nog tot eind december overheen rijdt.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
N236 richting Weesp ter hoogte van de rotonde Lage Klompweg die hier achter mij ligt.

Afbeelding
Bushalte en uitrit van één van de weilanden aan de Weespse kant van de rotonde.

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7874
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [N236] Amsterdam - Bussum: Reconstructie

Bericht door Jackbauer1350 » di 21 nov 2017, 9:21

De rotondes worden steeds completer. Gisteren is ook de bewegwijzering op de rotondes geplaatst.

Afbeelding
Rotonde Lage Klompweg

Afbeelding
De rotonde met de N523. Nederhorst den Berg is hier niet zichtbaar omdat de N523 nog niet is aangesloten op de rotonde.

Afbeelding
De andere zijde, voor de bezoekers van de woning achter mij. Aan deze kant zit namelijk alleen een erfaansluiting op de rotonde.

Berrychello
stadsweg
Berichten: 406
Lid geworden op: vr 27 aug 2010, 0:42
Locatie: Vreeland

Re: [N236] Amsterdam - Bussum: Reconstructie

Bericht door Berrychello » ma 27 nov 2017, 20:54

Mooie plaatjes weer. Wat ziet die oude brug er slecht uit zeg, daar hebben ze al een tijd niks meer aan gedaan.

Waarom wordt de N523 nog niet aangesloten? Die heb ik even gemist. Wel zonde dat dat later pas gebeurt.

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Hoofdmoderator
Berichten: 18033
Lid geworden op: do 21 sep 2006, 16:02

Re: [N236] Amsterdam - Bussum: Reconstructie

Bericht door Snelwegfreak » ma 27 nov 2017, 20:57

Probleem met grondaankoop.
Enne gojje mins blieft altied leave.

Plaats reactie