[N282] 'Provinciale weg tussen Breda en Tilburg vierbaans'

Discussies over N-wegen en het overige onderliggend wegennet - ook voor wat betreft planvorming.

Moderator: Moderatoren

Paulw
dorpsstraat
Berichten: 166
Lid geworden op: zo 18 apr 2010, 20:07

Re: [N282] 'Provinciale weg tussen Breda en Tilburg vierbaan

Bericht door Paulw » vr 16 sep 2011, 18:07

Tja de gemeente heeft die eigenaar jaren lang voor de gek proberen te houden. Ik neem aan dat ze wel een deal kunnen sluiten om de weg als nog gewoon op de oude positie aan te leggen.

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [N282] 'Provinciale weg tussen Breda en Tilburg vierbaan

Bericht door keokiracer » do 01 dec 2011, 16:18

*schop*
BN De Stem schreef:Verbreding N282 bij Hulten roept nog veel vragen op bij fracties Gilze en Rijen
Auteur: door Maartje Huijben | woensdag 30 november 2011 | 18:00

RIJEN - De verbreding van de oude Rijksweg N282 tussen de Reeshof en de Oosterhoutseweg in Rijen roept met name bij Gemeentebelang nog veel vragen op. Andere partijen hadden deze week tijdens de raadscommissie Ruimte slechts enkele opmerkingen.
Kern '75, CDA en VVD gaan mee met het college en kiezen voor variant vijf: verbreding van de Rijksweg en een omweg rond Hulten via de Burgemeester Ballingsweg die vierbaans wordt. Hulten zelf wordt verkeersluw. Gemeentebelang en PvdA hebben zich nog niet uitgelaten over hun keuze.

Tot een echt debat kwam het deze week opnieuw niet. Partijen gaven sec hun visie. Ze sprongen daarbij vooral voor de inwoners van Hulten in de bres.

Lees meer in BN DeStem, editie Oosterhout, van vrijdag 1 2 december.
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

juanj78
dorpsstraat
Berichten: 231
Lid geworden op: vr 16 jan 2009, 18:19

Re: [N282] 'Provinciale weg tussen Breda en Tilburg vierbaan

Bericht door juanj78 » ma 16 jan 2012, 19:07

Milleu aspacten afgekaart.
http://www.gilzerijen.nl/internet/gemee ... 24049.html

Zodra deze maand de nieuwsbrief bekend word, zal ik deze info hierbij plaatsen

Hopelijk word er gelijk bekend of er nu echt in 2014 of 2015 begonnen kan worden, en niet dat het gerucht 'niet voor 2020'
Nu loopt alles al vast, als we nog minimaal 8 jaar moeten wachten, moet je er maar gelijk 2x4 van van maken.

juanj78
dorpsstraat
Berichten: 231
Lid geworden op: vr 16 jan 2009, 18:19

Re: [N282] 'Provinciale weg tussen Breda en Tilburg vierbaan

Bericht door juanj78 » wo 29 feb 2012, 18:25

Bijna 1 maand te laat...

Maar hier is toch dan de
http://www.gilzerijen.nl/internet/n282- ... _1263.html

Laatste nieuwsbrief over de verbreding van n282 rijen/gilze

Nieuwsbrief nr 5

juanj78
dorpsstraat
Berichten: 231
Lid geworden op: vr 16 jan 2009, 18:19

Re: [N282] 'Provinciale weg tussen Breda en Tilburg vierbaan

Bericht door juanj78 » vr 23 mar 2012, 17:04

Licht aan de horizon?....

Heijmans is nu 2 weken bezig, aan grondwerk, langs de Burg Ballingsweg (onderdeel van n282 verbreding), deze werkzaamheden zijn volgens een medewerker onderdeel van de verbreding...

Gaat het dan wellicht nog eerder dan 2014/2015 gebeuren.. dat zou wel mooi zijn.

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [N282] 'Provinciale weg tussen Breda en Tilburg vierbaan

Bericht door keokiracer » ma 16 apr 2012, 17:00

BN De Stem schreef:Gilze en Rijen: 'Provincie moet geld reserveren voor verbreding N282'
maandag 16 april 2012 | 12:48 | Laatst bijgewerkt op: maandag 16 april 2012 | 13:27

RIJEN/HULTEN - De provincie moet voor 2017 met geld over de brug komen voor de verbreding en verlegging van de oude Rijksweg in Rijen en Hulten, de N282.

In een brief aan de Gedeputeerde Staten dringt het college van Gilze en Rijen er op aan geld voor de weg te reserveren.

De gemeente wil nog dit jaar de procedure voor het bestemmingsplan opstarten.

Meer in BN DeStem, editie Oosterhout van 17 april en op de iPad.
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Remco
stadsweg
Berichten: 495
Lid geworden op: di 06 mar 2007, 18:00

Re: [N282] 'Provinciale weg tussen Breda en Tilburg vierbaan

Bericht door Remco » ma 16 apr 2012, 18:13

Alsjeblieft, snel stoppen met die onzin :facepalm: Laat de weg in Hulten gewoon zoals ie is of maak er een 70 km/h 2x2 à la Bredaseweg thv Tilburg van en pak tegelijkertijd de A58 aan. Dan hoeven we geen vreemde omleiding meer te bouwen die een oplossing is voor een niet bestaand probleem.

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [N282] 'Provinciale weg tussen Breda en Tilburg vierbaan

Bericht door keokiracer » di 15 mei 2012, 22:20

Rood licht voor omlegging N282 bij Dorst.
[url=http://www.bndestem.nl/regio/oosterhout/11047070/Oosterhout-staakt-plannen-voor-rondweg-bij-Dorst.ece]BN De Stem[/url] (15-5-'12) schreef:Oosterhout staakt plannen voor rondweg bij Dorst

OOSTERHOUT - Dorst hoeft niet langer te rekenen op een verkeersoplossing in de vorm van een rondweg of tangent aan de zuidkant van het dorp.
Dat heeft het Oosterhoutse college aan de gemeenteraad laten weten naar aanleiding van de milieu-effectrapportage van de Rijksweg N282 (Breda-Tilburg)
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

juanj78
dorpsstraat
Berichten: 231
Lid geworden op: vr 16 jan 2009, 18:19

Re: [N282] 'Provinciale weg tussen Breda en Tilburg vierbaan

Bericht door juanj78 » wo 16 mei 2012, 13:56

Zolang er maar geen tegenslagen zijn tussen Tilburg en Rijen voor de N282... daar is al jaren een fileprobleem, dit kunnen ze niet zomaar negeren..

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: [N282] 'Provinciale weg tussen Breda en Tilburg vierbaan

Bericht door Kaaiman » vr 18 mei 2012, 13:27

juanj78 schreef:Zolang er maar geen tegenslagen zijn tussen Tilburg en Rijen voor de N282... daar is al jaren een fileprobleem, dit kunnen ze niet zomaar negeren..
Kunnen ze Rijen beter omdopen in Stilstaan. ;)
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [N282] 'Provinciale weg tussen Breda en Tilburg vierbaan

Bericht door keokiracer » do 07 jun 2012, 22:01

Dik een halve maand later komt de gemeenteraad van Dorst er (eindelijk...) achter en ze zijn niet blij:
BN De Stem schreef:'Drukte verkeer Dorst enorm'
Auteur: door Sjoerd Marcelissen | donderdag 07 juni 2012 | 07:00 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 07 juni 2012 | 08:15

DORST- De dorpsraad Dorst is teleurgesteld over het plan van de gemeente Oosterhout om de N282 toch niet via een rondweg om Dorst te leiden. Het alternatief dat nu klaarligt, biedt volgens dorpsraad-voorzitter Hans Sprangers geen oplossing voor de verkeersdrukte in Dorst.

"Allereerst zijn we ontevreden over de procedure. Wethouder Marcel Willemsen (verkeer) heeft in een vergadering aangegeven dat al een voorkeursalternatief is uitgewerkt. Het is jammer dat dat niet met de klankbordgroep is besproken. Ten tweede is de N282 een barrière in het dorp. In de structuurnota van 2006 en het iDop is vastgelegd dat Dorst een rustig, groen en authenthiek dorpshart moet krijgen. De verkeersbelasting is nu enorm. Tijdens de spits sluit iedereen achter elkaar aan."

In het alternatief, dat eind juni besproken wordt in de raad, wordt de N282 door Dorst aangelegd met geluidsarm asfalt en komt er een kruising tussen de Akkerweg en de Broekstraat. Sprangers: "Wij hadden liever de boogvariant gehad." "Ook tegen die variant waren bezwaren", zegt Frank Lambregts, woordvoerder namens B en W, in een eerste reactie. "Door de knip bij Hulten en het afblazen van de woningbouwprojecten Dorst-Oost en Lijndonk-Tervoort komt er minder verkeer dan in eerste instantie gedacht."
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

juanj78
dorpsstraat
Berichten: 231
Lid geworden op: vr 16 jan 2009, 18:19

Re: [N282] 'Provinciale weg tussen Breda en Tilburg vierbaan

Bericht door juanj78 » wo 13 jun 2012, 21:57

Weer een stap verder...
Gemeente Gilze Rijen schreef:'Verbreding Bredaseweg: informatieavond in Tilburg op 14 juni'

Provincie Noord‐Brabant en de gemeente Tilburg willen de N282 en de Bredaseweg verbreden op het traject Rijen‐Hulten‐Reeshof. De reden hiervoor is een betere verkeersdoorstroming.

De reden hiervoor is een betere verkeersdoorstroming. In Tilburg gaat het om de Bredaseweg‐0ude Rijksweg tussen de Burgemeester Baron van Voorst tot Voorstweg en de Burgemeester Letschertweg. Tijdens een inloopavond licht de gemeente de plannen, de voortgang en de procedure graag toe.
Uitnodiging

De gemeente Tilburg nodigt u uit voor de informatieavond op donderdag 14 juni 2012, van 19.00 tot 20.30 uur in wijkcentrum Heyhoef, Kerkenbosplaats 2, Tilburg. Tijdens deze avond kunt u gewoon binnenlopen tussen 19.00 en 20.30 uur. Medewerkers van de gemeente zijn aanwezig om u een toelichting te geven op het ontwerp en het conceptbestemmingsplan. Tijdens de avond kunt u uw mening geven over het ontwerp, het bestemmingsplan en de MER.
Ruimtelijke procedures

Voor de verbreding van de Bredaseweg is een herziening nodig van het bestemmingsplan en een Milieueffectrapportage (MER). De procedure voor de MER doorloopt de gemeente Tilburg samen met de gemeente Gilze en Rijen en is inmiddels gestart. De gemeenteraad in Tilburg heeft de MER in december 2011 aanvaard. De eerste stap in de bestemmingsplanprocedure voor het Tilburgse deel is het vaststellen van een ontwerpbestemmingsplan. Dit gebeurt naar verwachting begin juli 2012. Het bestemmingsplan ligt daarna samen met de MER zes weken ter inzage voor zienswijzen (bezwaar). Naar verwachting is dat op 16 juli aanstaande.
Kan helaas op de website van de Gemeente Tilburg niets vinden hierover

habke
stadsweg
Berichten: 448
Lid geworden op: za 03 mar 2007, 19:44
Locatie: Tilburg

Re: [N282] 'Provinciale weg tussen Breda en Tilburg vierbaan

Bericht door habke » wo 13 jun 2012, 23:47

^^ Dat kan kloppen, de gemeente Gilze-Rijen is namelijk het bevoegd gezag als het gaat om informatie-verstrekking in dit project, op de site van Gilze-Rijen staat de info dan ook.

juanj78
dorpsstraat
Berichten: 231
Lid geworden op: vr 16 jan 2009, 18:19

Re: [N282] 'Provinciale weg tussen Breda en Tilburg vierbaan

Bericht door juanj78 » do 14 jun 2012, 5:54

Als Gilze-Rijen de leiding heeft, waarom word de bijeenskomst dan in Tilburg gehouden?

Niet dat ik dat erg vind... (ben er in 10 minuten..)

habke
stadsweg
Berichten: 448
Lid geworden op: za 03 mar 2007, 19:44
Locatie: Tilburg

Re: [N282] 'Provinciale weg tussen Breda en Tilburg vierbaan

Bericht door habke » do 14 jun 2012, 19:32

^^ Gilze-Rijen heeft niet de leiding, ze doen alleen de centrale informatie-voorziening van het project, maar info-avonden worden lijkt mij wel per gemeente gehouden.
Wat moet de gemeente Gilze-Rijen immers met opmerkingen over een stuk weg wat niet in hun gemeente ligt.

juanj78
dorpsstraat
Berichten: 231
Lid geworden op: vr 16 jan 2009, 18:19

Re: [N282] 'Provinciale weg tussen Breda en Tilburg vierbaan

Bericht door juanj78 » do 14 jun 2012, 20:03

Ik ben er zojuist geweest, het enige dat er lag was een ontwerptekening, waarover je vragen kon stellen.
Dit betreft het stuk Bredaseweg tussen 'Burg. voorst tot voorst weg' en 'Burg. letschertweg'
Netjes te woord gestaan door de gemeente Tilburg.

In kort:
- Verbreding naar 2x2, met 2x keerpunten, er verdwijnt 1 keerpunt.
- Extra kruising, tussen bleukweg, en burgemeester letschertweg (richting A58)
- Extra aansluiting tussen bleukweg en aansluiting op nieuwe kruising
- Fietspad alleen nog maar aan de noordzijde van de Bredaseweg. (niet aan de kant van Amarant)
- Verwachte start 'ergens' in 2013

En natuurlijk waren er mensen van 110 jaar oud, die het er niet mee eens zijn,
en nog snel ff voor ze het graf in gaan de boel willen tegenwerken.

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22844
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: [N282] Georgina vierbaans

Bericht door harry » vr 15 jun 2012, 13:54

juanj78 schreef:En natuurlijk waren er mensen van 110 jaar oud, die het er niet mee eens zijn,
en nog snel ff voor ze het graf in gaan de boel willen tegenwerken.
Is zo'n laag-bij-de-grondse opmerking nou echt nodig?
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Remco
stadsweg
Berichten: 495
Lid geworden op: di 06 mar 2007, 18:00

Re: [N282] 'Provinciale weg tussen Breda en Tilburg vierbaan

Bericht door Remco » vr 15 jun 2012, 15:23

juanj78 schreef:Ik ben er zojuist geweest, het enige dat er lag was een ontwerptekening, waarover je vragen kon stellen.
Dit betreft het stuk Bredaseweg tussen 'Burg. voorst tot voorst weg' en 'Burg. letschertweg'
Netjes te woord gestaan door de gemeente Tilburg.

In kort:
- Verbreding naar 2x2, met 2x keerpunten, er verdwijnt 1 keerpunt.
- Extra kruising, tussen bleukweg, en burgemeester letschertweg (richting A58)
- Extra aansluiting tussen bleukweg en aansluiting op nieuwe kruising
- Fietspad alleen nog maar aan de noordzijde van de Bredaseweg. (niet aan de kant van Amarant)
- Verwachte start 'ergens' in 2013

En natuurlijk waren er mensen van 110 jaar oud, die het er niet mee eens zijn,
en nog snel ff voor ze het graf in gaan de boel willen tegenwerken.
Je diskwalificeert jezelf hiermee. Maar los daarvan: wat hadden die mensen voor belang? Woonden die aan de weg ofzo?

juanj78
dorpsstraat
Berichten: 231
Lid geworden op: vr 16 jan 2009, 18:19

Re: [N282] 'Provinciale weg tussen Breda en Tilburg vierbaan

Bericht door juanj78 » za 16 jun 2012, 13:15

Die mensen zijn nog geen 5 minuten binnen (echtpaar van in de 80), en beginnen gelijk te klagen, dat ze niets gehoord hebben van de gemeente, en dat dingen zomaar besloten zouden worden.

De gemeente gaf aan dat het ontwerp vast ligt, en toen begon het, want de aansluiting naar de nieuwe kruising zou over hun grond gebied gaan.

Ik vind dat tegen 'infrastructurele wijzigingen' geen bezwaren mogelijk zouden moeten zijn, het is zot dat het belang 200 mensen, of in dit geval (tot nu toe 1 echtpaar) zwaarder wegen dan 10 duizenden weggebruikers, die al jaren in de file staan, doordat de wegen niet voldoen cappaciteiten hebben, en dus uitbreiding gewenst is.

Hetzelfde geld voor het stuk N282 dat nu om Hulten heen moet gaan (alternatief 5) vanwege 500 inwoners. (dit is 'toevallig' ook onze voorkeur)

Volgens mij werken we hier in Nederland volgens 'Algemeen Belang', en niet het belang van het 'Individu'.

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: [N282] 'Provinciale weg tussen Breda en Tilburg vierbaan

Bericht door Palance » za 16 jun 2012, 13:50

juanj78 schreef:Die mensen zijn nog geen 5 minuten binnen (echtpaar van in de 80), en beginnen gelijk te klagen, dat ze niets gehoord hebben van de gemeente, en dat dingen zomaar besloten zouden worden.
Dat is hun goed recht, en dat staat los van het feit dat je niet meteen zo'n lage opmerking moet maken. Ik ben het met Remco eens, je diskwalificeert je hiermee volledig in deze discussie.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

habke
stadsweg
Berichten: 448
Lid geworden op: za 03 mar 2007, 19:44
Locatie: Tilburg

Re: [N282] 'Provinciale weg tussen Breda en Tilburg vierbaan

Bericht door habke » za 16 jun 2012, 15:40

juanj78 schreef: ...Ik vind dat tegen 'infrastructurele wijzigingen' geen bezwaren mogelijk zouden moeten zijn, het is zot dat het belang 200 mensen, of in dit geval (tot nu toe 1 echtpaar) zwaarder wegen dan 10 duizenden weggebruikers, die al jaren in de file staan, doordat de wegen niet voldoen cappaciteiten hebben, en dus uitbreiding gewenst is....
...Volgens mij werken we hier in Nederland volgens 'Algemeen Belang', en niet het belang van het 'Individu'.
Dus jij wilt beweren dat alle infrastructurele maatregelen altijd voorrang hebben op het woongenot van mensen?
Ik wil je wel eens horen als ze langs jouw huis een snelweg gaan aanleggen. Dan mag jij ook niet klagen natuurlijk want jouw belang is ondergeschikt.
Het belang van het behoud van het woongenot mag nooit zomaar ten koste gaan van het belang van een paar 1000 mensen die iedere dag in een file staan.
En wat is volgens jou dan het 'Algemeen Belang'? Ik denk dat het eerder het algemeen belang is dat iedereen rustig ergens kan wonen zonder te veel overlast.
Gelukkig ben jij geen minister van Infrastructuur en Milieu.

waldo79
4x3 autosnelweg
Berichten: 20524
Lid geworden op: do 05 mei 2005, 10:28
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: [N282] 'Provinciale weg tussen Breda en Tilburg vierbaan

Bericht door waldo79 » za 16 jun 2012, 17:23

Sowieso kunnen voorstanders van wegverbredingen ook zienswijzen indienen.
Met het belang van omwonenden behoort, naar mijn mening, terdege rekening te worden gehouden ;)

Remco
stadsweg
Berichten: 495
Lid geworden op: di 06 mar 2007, 18:00

Re: [N282] 'Provinciale weg tussen Breda en Tilburg vierbaan

Bericht door Remco » za 16 jun 2012, 17:34

juanj78 schreef:
Ik vind dat tegen 'infrastructurele wijzigingen' geen bezwaren mogelijk zouden moeten zijn, het is zot dat het belang 200 mensen, of in dit geval (tot nu toe 1 echtpaar) zwaarder wegen dan 10 duizenden weggebruikers, die al jaren in de file staan, doordat de wegen niet voldoen cappaciteiten hebben, en dus uitbreiding gewenst is.

Hetzelfde geld voor het stuk N282 dat nu om Hulten heen moet gaan (alternatief 5) vanwege 500 inwoners. (dit is 'toevallig' ook onze voorkeur)

Volgens mij werken we hier in Nederland volgens 'Algemeen Belang', en niet het belang van het 'Individu'.
Lekker makkelijk, tot jij dat individu bent. Mijn schoonouders wonen aan de Bredaseweg (langs het deel dat verbreed gaat worden), dus wij hebben alle recht om in te spreken en onze mening te laten gelden.

juanj78
dorpsstraat
Berichten: 231
Lid geworden op: vr 16 jan 2009, 18:19

Re: [N282] 'Provinciale weg tussen Breda en Tilburg vierbaan

Bericht door juanj78 » za 16 jun 2012, 20:11

Ik wil niemand voor zijn schenen schoppen, maar sommige dingen, heb je zeker zelf invloed op.
Ik woon bij een spoorlijn & vliegveld, dan moet ik niet zeuren dat ik last van de treinen en vliegtuigen heb.
Want dan moet ik daar niet gaan wonen.

Als ik langs een drukke weg woon, kan ik erop wachten die weg op een gegeven moment niet meer voldoende is, en dat men deze gaat aanpakken.

Iedereen heeft recht om zijn mening te geven dat doe ik ook. :-)
Ik woon trouwens in een woon erf met 2 onder 1 kappers, en rijtjeshuizen.
Daar zullen ze niet snel een weg doorheen leggen.
Als je in een bos woont (vrij) dan loop je dit risico sneller. (ook weer bewuste keuzes)

Ik snap niet dat ik niet mijn beklag mag doen over 'tegenhouders'.
Terwijl wat terug in deze thread/en andere threads ook behoorlijk wat irritatie is betreft 'tegenhouders, dwarsliggers' uit bv Hulten
die ook de boel willen tegenhouden cq. treineren.
bv http://www.wegenforum.nl/viewtopic.php? ... 1&start=30

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: [N282] 'Provinciale weg tussen Breda en Tilburg vierbaan

Bericht door Palance » za 16 jun 2012, 20:15

juanj78 schreef: Ik snap niet dat ik niet mijn beklag mag doen over 'tegenhouders'.
Niet aanstellen aub, er zegt niemand dat dat niet mag. Maar als je het over oudjes en hun graf hebt, diskwalificeer je jezelf zeker.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

juanj78
dorpsstraat
Berichten: 231
Lid geworden op: vr 16 jan 2009, 18:19

Re: [N282] 'Provinciale weg tussen Breda en Tilburg vierbaan

Bericht door juanj78 » za 16 jun 2012, 20:23

Ah... sjongejonge.. we moeten alles niet zo serieus nemen, het was om een punt te maken.

Hoeveel oudjes hebben we van 110 in Nederland??
Tevens zijn het vaak de bejaarden die roet in het eten gooien.
Zijn ze in de 80, jaren procederen, om iets voor elkaar te krijgen, en dan lukt het, en een paar jaar later overlijden ze.
Omdat ze 50 jaar hetzelfde gewend zijn, is een verandering na zoveel jaar niet gewenst.

Rein
2x4 autosnelweg
Berichten: 10197
Lid geworden op: zo 10 jun 2007, 10:18
Locatie: Haarlemmermeer

Re: [N282] 'Provinciale weg tussen Breda en Tilburg vierbaan

Bericht door Rein » za 16 jun 2012, 20:36

De oudste vrouw van NL is 109. Er is tenminste 1 man van 110 en wellicht of zelfs waarschijnlijk is hij de enige. Toch toevallig dat jij hem daar in het gemeentehuis van Tilburg ontmoet hebt :rofl2:.

Wat betreft jouw opmerking. Sommige dingen mag je gerust denken, je wordt alleen geacht ze niet op te schrijven, althans niet op zoiets als een publiekelijk forum. Kortom, stel je wat diplomatieker op en je zal merken dat de reacties inhoudelijk van aard zijn ipv op jou als persoon gericht.

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22844
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: [N282] Georgina vierbaans

Bericht door harry » za 16 jun 2012, 22:40

juanj78 schreef:Ah... sjongejonge.. we moeten alles niet zo serieus nemen, het was om een punt te maken.
Ik denk toch dat je serieuzer bent dan je ons nu wil doen geloven. Je zegt bijvoorbeeld:
juanj78 schreef:Zijn ze in de 80, jaren procederen, om iets voor elkaar te krijgen, en dan lukt het, en een paar jaar later overlijden ze.
:shoot:
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

juanj78
dorpsstraat
Berichten: 231
Lid geworden op: vr 16 jan 2009, 18:19

Re: [N282] 'Provinciale weg tussen Breda en Tilburg vierbaan

Bericht door juanj78 » zo 17 jun 2012, 12:06

Dat soort mensen, zouden zich op een bepaalde leeftijd niet meer druk moeten maken, om dit soort dingen,
en niet hun laatste levensjaren moeten verspillen, aan het tegenwerken van vooruitgang.

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [N282] 'Provinciale weg tussen Breda en Tilburg vierbaan

Bericht door keokiracer » zo 01 jul 2012, 0:01

Noodkreet gemeenteraad v/d gem. Oosterhout:
BN de Stem schreef:'Alsnog rondweg Dorst'
Auteur: door Ralph van Wolffelaar | donderdag 28 juni 2012 | 07:00 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 28 juni 2012 | 07:54

DORST - Als het aan de Oosterhoutse raad ligt, zet het college bij de provincie Noord-Brabant in op de aanleg van een rondweg aan de zuidkant van Dorst.
Met die keuze voor de aanpak van de Rijksweg N282 (Breda-Tilburg) is de leefbaarheid voor de Dorstenaren het meest geholpen, zo stelden VVD, PvdA, Gemeentebelangen en oppositiepartijen D66 en Onafhankelijke Fractie in een motie dinsdag- avond. Die haalde het, tot afgrijzen van wethouder Marcel Willemsen (Verkeer). De motie kwam er nadat het college recent aangaf niet langer in te zetten op een rondweg of tangent om Dorst te ontlasten van de verkeersdruk. Het afblazen van woningbouwplannen in Breda, Dorst zelf en ook het aanleggen van een knip bij Hulten zouden de Rijksweg in de toekomst minder zwaar gaan belasten dan voorspeld. Willemsen: "In september hebben we de objectieve cijfers van de milieu- effectrapportage en kunnen we op basis daarvan debatteren. Als we dit nu aannemen, staan we voor een voldongen feit."

Het CDA was het daarmee eens. Tanja Roovers: ,,De provincie betaalt, ja. Maar zij bepaalt ook de prioritering." Omlegging is altijd de intentie geweest, reageerde VVD'er Dees Melsen. ,,We moeten nu dit signaal naar de provincie overbrengen." Willemsens oproep bleek aan dovemansoren gericht. ,,Ik breng dit over bij de provincie. ,Maar ik vrees dat dit onderwerp in Den Bosch heel laag op de prioriteitenlijst komt te staan."
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Plaats reactie