[N207] Bergambacht - Gouda - Hillegom

Discussies over N-wegen en het overige onderliggend wegennet - ook voor wat betreft planvorming.

Moderator: Moderatoren

marcel
2x2 autosnelweg
Berichten: 5455
Lid geworden op: ma 07 mar 2005, 14:15
Locatie: Adliswil CH
Contacteer:

Re: [N207] Bergambacht - Gouda - Hillegom

Bericht door marcel » wo 24 sep 2014, 20:05

mavas schreef:Pas als die problemen voor het grote deel opgelost zijn, pas dan zal de focus van doorstroming naar verkeersveiligheid verschuiven.
Met een focus op doorstroming zou men toch juist meer ongelijkvloerse kruisingen moeten aanleggen?

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18178
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: [N207] Bergambacht - Gouda - Hillegom

Bericht door mavas » wo 24 sep 2014, 20:17

Met een aanpassing van 1x2 naar 2x2 wordt al veel doorstromingswinst behaald met beperkte kosten. Daar zit het hem vaak in. Ongelijkvloers is nog duurder, dus dat zal misschien ooit in een volgende fase komen.
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

boe!
2x5 autosnelweg
Berichten: 18221
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 20:02
Locatie: Leusden

Re: [N207] Bergambacht - Gouda - Hillegom

Bericht door boe! » wo 24 sep 2014, 20:19

Kaaiman schreef:Mag je mij vertellen waar de N376 ongelijkvloers is. :PP:
De aansluitingen met de N33, N34 en N381 zijn ongelijkvloers uitgevoerd.

RSK
Penningmeester
Berichten: 7087
Lid geworden op: do 19 sep 2013, 11:40
Locatie: Knooppunt Bodegraven
Contacteer:

Re: [N207] Bergambacht - Gouda - Hillegom

Bericht door RSK » do 25 sep 2014, 10:59

^^ Toch is ongelijkvloers vaak wel dé oplossing voor knelpunten. Als voorbeeld op de N207 zou ik de vergelijking tussen Boskoop en Waddinxveen willen trekken. Bij Boskoop is de aansluiting naar de hefbrug ongelijkvloers gemaakt, in Waddinxveen niet. Drie keer raden waar het compleet vast staat als de brug even open is geweest.
Ceterum censeo arcum Bodegravum construendam esse.

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7866
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [N207] Bergambacht - Gouda - Hillegom

Bericht door Jackbauer1350 » do 02 okt 2014, 0:09

Iemand had onder mijn video van de N207 op youtube deze reactie geplaatst:
Een beetje vreemd einde aan deze weg bij de N208 ( in jou film het begin ) .Rij dan zelf altijd anders maar altijd grote problemen tijdens de topdagen van de Keukenhof .Die verbreding wat terug zal dan ook niet helpen .Beter wat met dit kruispunt doen .Mega Rotonde of een weg rechtdoor naar de extra parkeerplaats .
Ik had al gelezen dat die kruising inmiddels is aangepast met extra opstelstrook voor linksaf. Ben benieuwd of dit veel op gaat lossen. Maar zit die kruising buiten het Keukenhof-seizoen ook aan z'n capaciteit? ( Ik kom er zelf amper dus ik ken de reguliere situatie daar niet)
De (kostbare)oplossingen die de persoon in de reactie op youtube aandraagt zijn, als de problemen inderdaad alleen tijdens de topdagen van de Keukenhof spelen, wel overdreven.

Rein
2x4 autosnelweg
Berichten: 10174
Lid geworden op: zo 10 jun 2007, 10:18
Locatie: Haarlemmermeer

Re: [N207] Bergambacht - Gouda - Hillegom

Bericht door Rein » do 02 okt 2014, 7:52

In de avondspits is de relatie Nieuw Vennep - Lisse wel druk ja, maar volgens mij ook niet extreem. Een vergroting van de capaciteit van het kruispunt zal de Keukenhof-file in ieder geval niet oplossen. Die file loopt na dat kruispunt namelijk nog gewoon door over de N208.

Na de verdubbeling van de N207 zal de brug over de ringvaart het grote obstakel blijven. Die brug gaat frequent open wat filevorming oplevert. Maar meer belangrijk: de verdubbeling van de N207 eindigt direct voor de brug en de brug zal dus een flessenhals zijn. Het geval wil dat deze brug op de provinciegrens ligt. Ik kan me zo voorstellen dat Noord-Holland geen extra brug wil financieren, omdat deze bijna alleen maar van belang is voor Zuid-Hollandse gemeenten, bewoners en bedrijven. Zuid-Holland daarentegen staat niet echt bekend als een provincie die veel geld voor nieuwe infrastructuur over heeft en dan ligt deze brug ook nog eens in een uithoek van de provincie en feitelijk op het grondgebied van Noord-Holland. In de marge speelt ook nog mee dat Noord-Holland al zijn kaarten zet op een nieuwe verbinding een kilometer of 10 noordelijker, namelijk in het kader van de Duinpolderweg. Die verbinding zou voor veel Noord-Hollandse gemeenten erg nuttig zijn om de regionale verkeerssituatie te verbeteren. Het verdubbelen van de brug in de N207 zou de positie van de tegenstanders van de Duinpolderweg kunnen versterken en/of kunnen leiden tot nieuwe onderzoeken naar nut en noodzaak van de Duinpolderweg.

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18178
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: [N207] Bergambacht - Gouda - Hillegom

Bericht door mavas » do 02 okt 2014, 8:44

Het is zoals Rein zegt buiten het seizoen ook wel erg druk, maar ook weer niet zo druk dat het terugslaat tot de A4. De openingen van de brug zorgen voor de grootste problemen.
Oh en een weg rechtdoor trekken naar de Keukenhof zal niet gebeuren, er ligt er al een. Tijdens het Keukenhof-seizoen wordt verkeer actief gestuurd over de verschillende wegen naar het terrein. Een van die wegen loopt bij het verkeerslicht rechtdoor, dan achterlangs het tankstation, en dan zo dwars door de bollenvelden naar het Keukenhof-parkeerterrein. Het is een officiele route. Er is dus geen noodzaak voor een nieuwe weg naar het Keukenhof.
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7866
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [N207] Bergambacht - Gouda - Hillegom

Bericht door Jackbauer1350 » do 02 okt 2014, 12:55

Rein schreef:Na de verdubbeling van de N207 zal de brug over de ringvaart het grote obstakel blijven. Die brug gaat frequent open wat filevorming oplevert. Maar meer belangrijk: de verdubbeling van de N207 eindigt direct voor de brug en de brug zal dus een flessenhals zijn. Het geval wil dat deze brug op de provinciegrens ligt. Ik kan me zo voorstellen dat Noord-Holland geen extra brug wil financieren, omdat deze bijna alleen maar van belang is voor Zuid-Hollandse gemeenten, bewoners en bedrijven
Je hebt het hier over de Leimuiderbrug op de provinciegrens. Maar die heeft al in beide richtingen twee doorgaande stroken. De Drechtbrug heet wel één rijstrook per richting. Ik dacht dat het om de Elsbroekerbrug ter hoogte van de N208 ging die niet meegenomen wordt in de uitvoering.

Rein
2x4 autosnelweg
Berichten: 10174
Lid geworden op: zo 10 jun 2007, 10:18
Locatie: Haarlemmermeer

Re: [N207] Bergambacht - Gouda - Hillegom

Bericht door Rein » do 02 okt 2014, 13:01

Ik dacht dat uit mijn verhaal wel duidelijk was dat ik het over de Elsbroekerbrug, tussen Nieuw Vennep en Hillegom, had. :confuuuse: Waarom zou ik het opeens over de Leimuiderbrug hebben terwijl het punt ging om de aansluiting richting Lisse/Hillegom?

Lees anders nog eens mijn stukje door en nu met de Elsbroekerbrug in je achterhoofd. :top:

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7866
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [N207] Bergambacht - Gouda - Hillegom

Bericht door Jackbauer1350 » do 02 okt 2014, 14:19

^^Ah stom, ik had de loop van de provinciegrens daar anders in gedachte.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76153
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [N207] Bergambacht - Gouda - Hillegom

Bericht door Chris » za 18 okt 2014, 20:48

Vandaag heb ik voor het eerst de N207 gereden van Alphen aan den Rijn naar Nieuw-Vennep. Vanaf de N11 wordt niet duidelijk gemaakt dat je via de N207 ook verder kan dan alleen de regio Alphen aan den Rijn. Uit mijn hoofd staat er alleen Alphen-Oost, Ter Aar en Nieuwkoop aangegeven, niet de meest veelzeggende bestemmingen voor wat eigenlijk wel een doorgaande noord-zuidverbinding is.

De rondweg van Alphen aan den Rijn was op een zaterdag vrij rustig, maar ik vraag me af hoe het verkeer in de spits over die rotondes gaat. Het deel van Alphen tot Rijnsaterwoude heeft een vreemde indeling, 2x2 rijstroken, maar de rechterrijstroken zijn alleen voor bussen en vrachtwagens. Met de intensiteiten daar zou een volledige openstelling voor alle verkeer beter zijn, en dan vooral als het 2x2-deel verder noordwaarts wordt verlengd tot Leimuiden.

De enige flitspaal die ik zag stond wel weer op een naaistuk, precies op een helling van een brug naar beneden. Ongeveer de enige plek op de N207 waar je ongemerkt wat te hard kan rijden. Wie bepaalt de exacte plaatsing van die flitspalen? Het is precies zo'n geval waar mensen denken: politie = om je te naaien met kleine snelheidsovertredingen. De logica van een flitspaal precies op die locatie ontgaat mij volledig. De weg is sowieso te druk om echt gevaarlijk hard te rijden.

De brug bij Leimuiderbrug stond ook nog open. Ik kon niet zien waarvoor hij open ging, het vaartuig kwam niet boven zichtveld uit.
Afbeelding
N207 brug open by Chriszwolle, on Flickr

Albaufstieg
autoweg
Berichten: 1029
Lid geworden op: ma 30 dec 2013, 23:45
Locatie: Gouda

Re: [N207] Bergambacht - Gouda - Hillegom

Bericht door Albaufstieg » za 18 okt 2014, 21:08

Chris schreef:Vandaag heb ik voor het eerst de N207 gereden van Alphen aan den Rijn naar Nieuw-Vennep. Vanaf de N11 wordt niet duidelijk gemaakt dat je via de N207 ook verder kan dan alleen de regio Alphen aan den Rijn. Uit mijn hoofd staat er alleen Alphen-Oost, Ter Aar en Nieuwkoop aangegeven, niet de meest veelzeggende bestemmingen voor wat eigenlijk wel een doorgaande noord-zuidverbinding is.
Dat zal misschien zijn omdat dit deel van de N207 veel regionaal verkeer verwerkt? Misschien had men Leimuiden nog kunnen noemen op de borden.
Chris schreef:De enige flitspaal die ik zag stond wel weer op een naaistuk, precies op een helling van een brug naar beneden. Ongeveer de enige plek op de N207 waar je ongemerkt wat te hard kan rijden. Wie bepaalt de exacte plaatsing van die flitspalen? Het is precies zo'n geval waar mensen denken: politie = om je te naaien met kleine snelheidsovertredingen. De logica van een flitspaal precies op die locatie ontgaat mij volledig. De weg is sowieso te druk om echt gevaarlijk hard te rijden.
Klopt. Zo'n beetje iedereen in deze regio kent die paal wel, uitgevoerd in een groene camouflage-kleur. Maar het is er inderdaad eentje die je even voorbij rijdt als je niet oplet en ter plaatste niet bekend bent. :geenlach: Op de N11 Leiden-Bodegraven staat er ook eentje in die kleur..
Chris schreef:De brug bij Leimuiderbrug stond ook nog open. Ik kon niet zien waarvoor hij open ging, het vaartuig kwam niet boven zichtveld uit.
SPOILER: TOON

Afbeelding
N207 brug open by Chriszwolle, on Flickr
Ha, de brug over de Ringvaart! Heb er ook al tig keer voor gestaan, soms erg vervelend.

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7866
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [N207] Bergambacht - Gouda - Hillegom

Bericht door Jackbauer1350 » za 18 okt 2014, 21:42

Ik denk dat men liever heeft dat verkeer met bestemming Hillegom/Lisse en Leimuiden via de A4 rijdt en niet over de N207 vlak langs Alphen. Maar ja, het meeste verkeer in die regio weet toch wel dat de N207 ook voor die bestemmingen te gebruiken is, die kijken niet naar de bww.

RSK
Penningmeester
Berichten: 7087
Lid geworden op: do 19 sep 2013, 11:40
Locatie: Knooppunt Bodegraven
Contacteer:

Re: [N207] Bergambacht - Gouda - Hillegom

Bericht door RSK » za 18 okt 2014, 22:41

^^ Klopt, ik ben er ter plaatse bekend, maar men is nu zeer consequent bezig om Amsterdam van alle borden langs de N207 bij Alphen af te halen. Men wil alles over N11 en A4 sturen. Een aardig werkje is de Corridorstudie N207. Die is doordrenkt van angst voor 'het A3-effect', namelijk dat de N207 samen met A20, A12, N11 en A4 een verkapte A3 wordt wanneer hij te goed uitgebouwd en goed doorstromend is. Men stelt dus problemen wel vast, maar is bang voor de gevolgen als die problemen opgelost worden. En die brug? Tja, klassiekertje. Heb er ook al vele malen staan wachten. Dichtlassen. :lol:
Ceterum censeo arcum Bodegravum construendam esse.

marcel
2x2 autosnelweg
Berichten: 5455
Lid geworden op: ma 07 mar 2005, 14:15
Locatie: Adliswil CH
Contacteer:

Re: [N207] Bergambacht - Gouda - Hillegom

Bericht door marcel » za 18 okt 2014, 22:46

Chris schreef:Vandaag heb ik voor het eerst de N207 gereden van Alphen aan den Rijn naar Nieuw-Vennep. Vanaf de N11 wordt niet duidelijk gemaakt dat je via de N207 ook verder kan dan alleen de regio Alphen aan den Rijn. Uit mijn hoofd staat er alleen Alphen-Oost, Ter Aar en Nieuwkoop aangegeven
Volgens mij stond er vroeger inderdaad Ter Aar, maar nu niet meer:
Afbeelding
of is het weer veranderd?

Rein
2x4 autosnelweg
Berichten: 10174
Lid geworden op: zo 10 jun 2007, 10:18
Locatie: Haarlemmermeer

Re: [N207] Bergambacht - Gouda - Hillegom

Bericht door Rein » za 18 okt 2014, 22:49

Ik vind het Zuidhollandse deel van de N207 een rotweg waar je amper kan doorrijden, zeker met de twee bruggen die nog wel eens open gaan (bij Alphen noord en bij Leimuiden), de verschillende VRI's en het gebrek aan inhaalmogelijkheden. Gevoelsmatig schat ik in dat vanaf de kruising N11xN207 tot A4xN207 het net wat sneller is om via de N11 te rijden. Sowieso is dat een wat prettiger rijdende route.

Edit: even nagezocht en de route via de N11 is 11 km langer en bij weinig verkeer 2 minuten langzamer dan via de N207. Als 1 van de 2 bruggen in de N207 open is, is de N11 sowieso al sneller. Tel daarbij op dat je met name op de A4 met gemak de Vmax wat kan overschrijden en je bij de route via de N207 al blij mag zijn de Vmax eens een keer op de teller te krijgen, en mijn voorkeur voor de route via de N11 is verklaard. :yes:
Laatst gewijzigd door Rein op za 18 okt 2014, 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41301
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: [N207] Bergambacht - Gouda - Hillegom

Bericht door Vinny » za 18 okt 2014, 22:59

Ze zijn een beetje aan het klooien geweest met de weg. Het is natuurlijk een moeilijke zaak omdat veel capaciteitsbeperkende knelpunten niet door de provincie worden opgelost wegens geldgebrek en ongewenste neveneffecten elders op het netwerk. Men zet voor de relatie Alphen a/d Rijn-Amsterdam dus nu vol in op de route via de N 11 (die wordt grotendeels ongelijkvloers) en de A 4 (die wordt nu ook uitgebouwd).

Een ongelijkvloerse kruising bij Leimuiden is nog altijd een wens van de regio, maar die lijkt maar niet "van de grond" te komen om maar een woordspelinkje te gebruiken.
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

RSK
Penningmeester
Berichten: 7087
Lid geworden op: do 19 sep 2013, 11:40
Locatie: Knooppunt Bodegraven
Contacteer:

Re: [N207] Bergambacht - Gouda - Hillegom

Bericht door RSK » di 04 nov 2014, 23:46

Vanmiddag pakte ik onbedoeld een stukje N207 mee bij Gouda. Daarbij stelde ik vast dat de turborotonde met de N452 inmiddels klaar is.
Men lijkt de wegwijzers niet te vervangen, dus daarmee hebben we nu officieel een turborotonde met old school wegwijzers!
Ceterum censeo arcum Bodegravum construendam esse.

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22819
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: [N207] Bergambacht - Gouda - Hillegom

Bericht door harry » wo 05 nov 2014, 0:13

Chris schreef:De enige flitspaal die ik zag stond wel weer op een naaistuk, precies op een helling van een brug naar beneden. Ongeveer de enige plek op de N207 waar je ongemerkt wat te hard kan rijden. Wie bepaalt de exacte plaatsing van die flitspalen?
Volgens mij is dit op het stuk waar de weg vroeger een kort stukje 2+2 was (ooit wegens de steile helling van de brug zo aangelegd). Men gebruikte dat korte stukje om in te halen, soms met gevaarlijk hoge snelheid (omdat het maar zo'n kort stukje was). Daarom is die flitspaal geplaatst. Later zijn die extra stroken busstroken geworden, maar de flitspalen zijn uiteraard blijven staan...
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7866
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [N207] Bergambacht - Gouda - Hillegom

Bericht door Jackbauer1350 » wo 05 nov 2014, 0:26

Vlak nadat je Boskoop in komt rijden voor t Shell tankstation en vlak voor je de bebouwde kom weer uit rijdt zag ik flitspalen.

RSK
Penningmeester
Berichten: 7087
Lid geworden op: do 19 sep 2013, 11:40
Locatie: Knooppunt Bodegraven
Contacteer:

Re: [N207] Bergambacht - Gouda - Hillegom

Bericht door RSK » wo 05 nov 2014, 0:32

Dit zijn de flitsers voor zover ik ze in het hoofd heb zitten: elke letter is een flitser.
Ceterum censeo arcum Bodegravum construendam esse.

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7866
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [N207] Bergambacht - Gouda - Hillegom

Bericht door Jackbauer1350 » wo 05 nov 2014, 0:38

^^ZOu die bij de kruising met de N446 tevens een roodlicht-camera zijn?

RSK
Penningmeester
Berichten: 7087
Lid geworden op: do 19 sep 2013, 11:40
Locatie: Knooppunt Bodegraven
Contacteer:

Re: [N207] Bergambacht - Gouda - Hillegom

Bericht door RSK » wo 05 nov 2014, 0:39

^^ Ja. Idem voor die bij de Steekterbrug.
Ceterum censeo arcum Bodegravum construendam esse.

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22819
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: [N207] Bergambacht - Gouda - Hillegom

Bericht door harry » wo 05 nov 2014, 11:50

RSK schreef:elke letter is een flitser.
Ik zie geen letters. Maar de flitser waar Chris het volgens mij over had is het meest noordelijke punt van het lijntje.
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7866
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [N207] Bergambacht - Gouda - Hillegom

Bericht door Jackbauer1350 » wo 05 nov 2014, 14:25

De nieuwe googlemaps versie laat geen letters meer zien

screenshot van de oude
Afbeelding

RSK
Penningmeester
Berichten: 7087
Lid geworden op: do 19 sep 2013, 11:40
Locatie: Knooppunt Bodegraven
Contacteer:

Re: [N207] Bergambacht - Gouda - Hillegom

Bericht door RSK » wo 05 nov 2014, 14:27

harry schreef:
RSK schreef:elke letter is een flitser.
Ik zie geen letters. Maar de flitser waar Chris het volgens mij over had is het meest noordelijke punt van het lijntje.
Dat is correct, die flitser staat vanuit Alphen aan den Rijn gezien net over het heuveltje. Dat hij daar staat is echter al jaren bekend, ik verbaas me dan ook wel eens over mensen die daar een prent oplopen. Maar ja, ik schijn in mijn kennissenkring de enige te zijn die op flitsers let. B(
Ceterum censeo arcum Bodegravum construendam esse.

waldo79
4x3 autosnelweg
Berichten: 20492
Lid geworden op: do 05 mei 2005, 10:28
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: [N207] Bergambacht - Gouda - Hillegom

Bericht door waldo79 » wo 05 nov 2014, 18:27

RSK schreef: Maar ja, ik schijn in mijn kennissenkring de enige te zijn die op flitsers let. B(
Geen slechte eigenschap: het bespaart geld :mrgreen:

marcel
2x2 autosnelweg
Berichten: 5455
Lid geworden op: ma 07 mar 2005, 14:15
Locatie: Adliswil CH
Contacteer:

Re: [N207] Bergambacht - Gouda - Hillegom

Bericht door marcel » wo 05 nov 2014, 20:31

elke letter is een flitser
Klopt, die herinner ik mij ook, behalve E dan.
RSK schreef:Dat is correct, die flitser staat vanuit Alphen aan den Rijn gezien net over het heuveltje. Dat hij daar staat is echter al jaren bekend
Inderdaad, volgens mij was die er zelfs 30 jaar geleden al.

RSK
Penningmeester
Berichten: 7087
Lid geworden op: do 19 sep 2013, 11:40
Locatie: Knooppunt Bodegraven
Contacteer:

Re: [N207] Bergambacht - Gouda - Hillegom

Bericht door RSK » za 08 nov 2014, 15:03

Kwam er vandaag als bijrijder langs, dus we hebben beeld: de turborotonde met old school handwegwijzers.
Afbeelding
Ceterum censeo arcum Bodegravum construendam esse.

Albaufstieg
autoweg
Berichten: 1029
Lid geworden op: ma 30 dec 2013, 23:45
Locatie: Gouda

Re: [N207] Bergambacht - Gouda - Hillegom

Bericht door Albaufstieg » za 08 nov 2014, 17:34

^^ Deze rotonde wordt niet meer aangepast, wanneer de parallelstructuur van de A12 aangelegd gaat worden?

Plaats reactie