Nieuwe foto's

Moderator: Moderatoren

Plaats reactie
Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22841
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Nieuwe foto's

Bericht door harry » wo 09 mar 2005, 21:17

Foto's van het afgelopen weekend (en enkele hele oude van Marcel) staan nu op mijn site. Zie http://dd50.inducks.org/wegen/datumovz.html voor een overzicht op datum.

Onder andere:

- De Ring van Haagse Beemden (een wijk in Breda). Deze RING loopt niet helemaal rond. Een bordje Einde Ring zou op zijn plaats geweest zijn... :)

- De P-ring van Breda, zie ik zaterdag 3 keer gereden heb. :)

- Een oude wegwijzer van de N97 (zie bij Diverse, Bijzondere zaken), en nog een andere foto van het infocentrum bij Prinsenbeek (zie bij A16)

- N206: Zowel oude als nieuwe industrie-symbooltje samen op 1 bord

- N201: Kennelijk is de hoek van een scheve pijl niet helemaal gestandaardiseerd...

- N14 / N440: Kennelijk zijn de provincie en het Rijk er niet helemaal uit waar hun wegen beginnen en ophouden... (dankzij een tip van Marcel)

- Meer foto's van de r-wegen in IJmuiden

- De RING van Barendrecht (eindelijk! :) )
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Hensepens
autoweg
Berichten: 1072
Lid geworden op: wo 09 mar 2005, 21:17
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: Nieuwe foto's

Bericht door Hensepens » wo 09 mar 2005, 21:27

harry schreef:Foto's van het afgelopen weekend (en enkele hele oude van Marcel) staan nu op mijn site. Zie http://dd50.inducks.org/wegen/datumovz.html voor een overzicht op datum.

Onder andere:

- De Ring van Haagse Beemden (een wijk in Breda). Deze RING loopt niet helemaal rond. Een bordje Einde Ring zou op zijn plaats geweest zijn... :)

- De P-ring van Breda, zie ik zaterdag 3 keer gereden heb. :)

- Een oude wegwijzer van de N97 (zie bij Diverse, Bijzondere zaken), en nog een andere foto van het infocentrum bij Prinsenbeek (zie bij A16)

- N206: Zowel oude als nieuwe industrie-symbooltje samen op 1 bord

- N201: Kennelijk is de hoek van een scheve pijl niet helemaal gestandaardiseerd...

- N14 / N440: Kennelijk zijn de provincie en het Rijk er niet helemaal uit waar hun wegen beginnen en ophouden... (dankzij een tip van Marcel)

- Meer foto's van de r-wegen in IJmuiden

- De RING van Barendrecht (eindelijk! :) )
Hmm, op die site staat een foto (6 maart - A2 Utrecht) van de doelgroepen afrit op de A2 die inmiddels ter ziele is. Ter hoogte van die afrit is men bezig met de voorbereidingen van een viaduct over de A2 heen.

Hans

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: Nieuwe foto's

Bericht door Palance » do 10 mar 2005, 8:27

harry schreef: - De P-ring van Breda, zie ik zaterdag 3 keer gereden heb. :)
:D
harry schreef: - N14 / N440: Kennelijk zijn de provincie en het Rijk er niet helemaal uit waar hun wegen beginnen en ophouden... (dankzij een tip van Marcel)
Dat heb daar ik ook een keer gezien, een tijd terug. Inderdaad een rare situatie.
harry schreef: - De RING van Barendrecht (eindelijk! :) )
Als je vanuit Rotterdam-Zuid komt (IJsselmondse Randweg), dan staat vlak voor het viaduct met de A15 een bord waar *echt* beide RINGen op 1 bord staan, zowel die van Barendrecht als van Rotterdam.
Laatst gewijzigd door Palance op do 10 mar 2005, 8:31, 1 keer totaal gewijzigd.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: Nieuwe foto's

Bericht door Palance » do 10 mar 2005, 8:30

Hensepens schreef: Hmm, op die site staat een foto (6 maart - A2 Utrecht) van de doelgroepen afrit op de A2 die inmiddels ter ziele is. Ter hoogte van die afrit is men bezig met de voorbereidingen van een viaduct over de A2 heen.
Hans
Ik heb inderdaad een maand terug gezien dat die afrit dichtwas. Ik kreeg echter wel de indruk dat er een nieuwe afrit zou komen, of heb ik het nu helemaal mis? :?:
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Hensepens
autoweg
Berichten: 1072
Lid geworden op: wo 09 mar 2005, 21:17
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: Nieuwe foto's

Bericht door Hensepens » do 10 mar 2005, 18:48

Palance schreef:
Hensepens schreef: Hmm, op die site staat een foto (6 maart - A2 Utrecht) van de doelgroepen afrit op de A2 die inmiddels ter ziele is. Ter hoogte van die afrit is men bezig met de voorbereidingen van een viaduct over de A2 heen.
Hans
Ik heb inderdaad een maand terug gezien dat die afrit dichtwas. Ik kreeg echter wel de indruk dat er een nieuwe afrit zou komen, of heb ik het nu helemaal mis? :?:
Wanneer je links en rechts van de snelweg kijkt is men (volgens mij) bezig met een aardelichaam. Ook de hoogspannngskabels zij ter plekke hoger gehangen (nieuwe hogere masten). Van de andere kant zijn de borden "afgeplakt" maar niet weggehaald, dus wie weet.

hans
Laatst gewijzigd door Hensepens op do 10 mar 2005, 22:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Mark
Forumbeheerder
Berichten: 10234
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 21:11
Locatie: Spijkenisse

Bericht door Mark » do 10 mar 2005, 20:33

Voor wie was die doelgroepenafrit eigelijk en waar loopt hij naar toe :oops: ?

Hensepens
autoweg
Berichten: 1072
Lid geworden op: wo 09 mar 2005, 21:17
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door Hensepens » do 10 mar 2005, 22:45

Mark schreef:Voor wie was die doelgroepenafrit eigelijk en waar loopt hij naar toe :oops: ?
Het was een af- en toerit voor vrachtverkeer om snel naar het industriegebied te komen welke langs de A2 ligt. Nu moeten ze of via Utrecht Ring Noord of via afrit Oog-in-Al. Met camera's en een drempel moest overig verkeer geweerd worden.

De afrit was overigens alleen bruikbaar komende vanuit het zuiden naar Amsterdam en de snelweg op richting Amsterdam (aan de oostbaan dus).

Hans

bas1984
autoweg
Berichten: 1233
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 18:15
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Bericht door bas1984 » vr 11 mar 2005, 16:23

Hey Harry,

Je site doet het niet meer? andere server ofzo?

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36661
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Rene » vr 11 mar 2005, 16:45

bas1984 schreef:Hey Harry,

Je site doet het niet meer? andere server ofzo?
Zie ook hier

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Lage Weide

Bericht door Palance » do 17 mar 2005, 10:57

Even terugkomende op de afrit Lage Weide: Ik heb de vraag bij RWS gedeponeerd, en al binnen een uur (!) het volgende antwoord ontvangen:
In antwoord op uw vraag kunnen wij u mededelen dat de SDG (speciale
doelgroepen strook) ter hoogte van Lagerweide op de A2 gesloten zal blijven.

Rijkswaterstaat gaat dit jaar beginnen met grondwerkzaamheden voor de verbreding
van de A2, er komt een nieuwe op-en afrit Lageweide. De werkzaamheden zullen medio ±
2013 gereed zijn.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Plaats reactie