Antwerpen op de borden bij knp Batadorp

Moderator: Moderatoren

Mark
Forumbeheerder

Bericht door Mark » ma 22 aug 2005, 17:05

Hechtel-Eksel :lol:
Laatst gewijzigd door Mark op wo 24 aug 2005, 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.

IQ[]
expressweg

Bericht door IQ[] » ma 22 aug 2005, 17:11

Mmm.. die plaats ken ik niet :P
Hechtel-Eksel misschien ;)

Ik denk dat ze een niet zon druk bord willen. En daarom zo een ruimte vrij houden. Het is in ieder geval beleid. Op de afstandsborden is het namelijk ook zo.

Via
2x4 autosnelweg

Bericht door Via » ma 22 aug 2005, 18:12

Ik denk dat t.z.t nog wel iets zal worden toegevoegd.

Ds79m
2x3 autosnelweg

Bericht door Ds79m » ma 22 aug 2005, 19:09

Veldhoven, Eindhoven-Centrum, (toek.) Industriegebied Eindhoven 1000-2000, het kan allemaal :)
Peter - Als je veel tegenwind hebt, kun je beter zelf gaan liggen

Palance
4x4 autosnelweg

Bericht door Palance » wo 24 aug 2005, 8:21

Persoonlijk zie ik liever Turnhout verschijnen, een erg logische keuze. Om de een of andere reden wil Nederland Turnhout niet op de snelwegen hebben (alleen bij afrit 11 op de A58). Zijn de borden bij KP De Hogt al vervangen? Misschien wacht men daarop?
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

IQ[]
expressweg

Bericht door IQ[] » wo 24 aug 2005, 20:23

Palance schreef:Persoonlijk zie ik liever Turnhout verschijnen, een erg logische keuze. Om de een of andere reden wil Nederland Turnhout niet op de snelwegen hebben (alleen bij afrit 11 op de A58). Zijn de borden bij KP De Hogt al vervangen? Misschien wacht men daarop?
Wat bedoel je daarmee? Ik heb de foto's hier wel, maar ik weet niet 100% wat je bedoeld :(

Palance
4x4 autosnelweg

Bericht door Palance » do 25 aug 2005, 8:19

IQ[] schreef:
Palance schreef:Persoonlijk zie ik liever Turnhout verschijnen, een erg logische keuze. Om de een of andere reden wil Nederland Turnhout niet op de snelwegen hebben (alleen bij afrit 11 op de A58). Zijn de borden bij KP De Hogt al vervangen? Misschien wacht men daarop?
Wat bedoel je daarmee? Ik heb de foto's hier wel, maar ik weet niet 100% wat je bedoeld :(
Wat ik zeg: Rond Eindhoven is nergens Turnhout te vinden. Volgens mij zijn de borden bij De Hogt nog niet vervangen en is er dus geen ruimte op die borden om Turnhout neer te zetten, en wacht men met de rest van de borden totdat het bij de Hogt wel vervangen is.

En misschien zit ik er gewoon naast, en komt er op die lege regel gewoon Luxemburg oid te staan :)
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Joostg4
zandpaadje

Bericht door Joostg4 » di 06 sep 2005, 14:30

Ik vind 't maar heel normaal dat een stad als Antwerpen rondom Eindhoven, dus ook bij knp Batadorp al op de borden te zien is.
Andersom is Eindhoven bij Antwerpen ook overal op de borden te zien.

Riva
autoweg

Bericht door Riva » di 06 sep 2005, 15:05

Inderdaad. En welkom op het forum! :D
Antwerpen is gewoon één van de richtingen van de van de Randweg Eindhoven aftakkende wegen. Wat mij betreft overal aangeven, vanaf Bokt tot De Hogt. Net als Nijmegen overigens. Misschien toch maar eens afstappen van het aangeven van Amsterdam op de A2 ten zuiden van Eindhoven en Maastricht ten noorden van Eindhoven, juist omdat je bij Eindhoven nog zoveel kanten op kan. Een aantal borden met "Amsterdam volg route Eindhoven" en "Maastricht volg route Eindhoven" volstaat wel. En anders (liever) afstandentableaux met een stuk of 5 bestemmingen na de afslagen invoeren.
Rainier

Rien
verkeersader

Bericht door Rien » di 06 sep 2005, 22:23

Riva verwoordt exact mijn mening. Zie ook mijn voorstel over doelen op de A2 in dit topic.

Daarin vind ik eveneens dat de A2 uit twee delen bestaat: Amsterdam - Eindhoven en Eindhoven - grens B.
Wat betreft de A58: ook daar zou ik een 'splitsingspunt' inleggen te Breda. Dus geen Vlissingen vanaf Eindhoven, en geen Eindhoven vanaf Vlissingen.

Tot zover (voorlopig) mijn bijdrage aan de verschillende topics die momenteel lopen over de keuze van aan te geven doelen. :)