De grootste wegweizer

Moderator: Moderatoren

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31594
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

De grootste wegweizer

Bericht door Palance » wo 16 nov 2005, 10:27

Dat deze nog nooit door iemand is gemeld.. :) Deze staat op een flat bij het Kleinpolderplein

(Zwijndrecht is namelijk de andere kant op)

Afbeelding
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22897
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: De grootste wegweizer

Bericht door harry » wo 16 nov 2005, 10:30

Palance schreef:Dat deze nog nooit door iemand is gemeld.. :) Deze staat op een flat bij het Kleinpolderplein

(Zwijndrecht is namelijk de andere kant op)
Mijn zus doet zaken met die fabriek. Iedere keer als ze er met mij langskomt, vragen we ons af waar het bord op slaat. Het kan geen wegwijzer zijn, want het wijst inderdaad de verkeerde kant op. Ik hou het op een "ongelukkig gevormd reclamebord". :)
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31594
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Bericht door Palance » wo 16 nov 2005, 10:45

Bij Zwijndrecht bij de A16 staat ook zo'n bord, maar volgens mij wijst die wel de goede kant op.

(Ik vraag me ok af waarom die pijl verkeerd staat. Naar mijn herinnering staat dit reclamebord hier al vele jaren. Maar ik vond het wel leuk om het eens op de foto te zetten :mrgreen:)
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Peter
2x4 autosnelweg
Berichten: 10231
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 8:42
Locatie: Gieten

Bericht door Peter » wo 16 nov 2005, 14:08

Van Leeuwen buizen staat er al decennia. De toevoeging Zwijndrecht is waarschijnlijk nieuwer.

De pijl en leeuwen rechts zullen wel het fabrieklogo zijn ....
130 km/h ? Dan haalt de trein me nog steeds in ...

Westlander
stadsweg
Berichten: 290
Lid geworden op: do 28 jul 2005, 19:36
Locatie: Gemeente Westland-Naaldwijk

Bericht door Westlander » wo 16 nov 2005, 19:01

Dat bord staat er al zolang ik leef. 19 Jaar dus.
Wat ik mij wel afvraag is wat de mensen die precies onder het bord wonen ervan vinden. Dit bord is 's nachts namelijk verlicht. Erg goed slapen met veel verlichting kan je meestal niet.
Rij niet alsof de weg van u is; rij alsof de auto van u is. Sam Ewing.

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41385
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Bericht door Vinny » wo 16 nov 2005, 19:10

Ach een straatlantaarn schijnt recht mijn slaapkamer in. Was eerst even wennen maar het slapen gaat me nu toch redelijk goed af :? :roll: :zzz:
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Gebruikersavatar
Mark
Forumbeheerder
Berichten: 10245
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 21:11
Locatie: Spijkenisse

Bericht door Mark » wo 16 nov 2005, 19:10

De eerste keer dat ik hem ziet :oops: Maar hij is wel leuk :)

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31594
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Bericht door Palance » wo 16 nov 2005, 19:11

Westlander schreef:Dat bord staat er al zolang ik leef. 19 Jaar dus.
Wat ik mij wel afvraag is wat de mensen die precies onder het bord wonen ervan vinden. Dit bord is 's nachts namelijk verlicht. Erg goed slapen met veel verlichting kan je meestal niet.
Er is meer dan verlichting van het knooppunt zelf, daar zal dat bord van bovenaf niet zo heel veel meer aan bijdragen denk ik.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41385
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Bericht door Vinny » wo 16 nov 2005, 19:15

Je hoef je niet te schamen; ik heb dat bord ook nooit eerder gezien. En ik ben laatst nog op het Kleinpolderplein geweest...
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31594
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Bericht door Palance » wo 16 nov 2005, 19:38

Vinny schreef:Ach een straatlantaarn schijnt recht mijn slaapkamer in. Was eerst even wennen maar het slapen gaat me nu toch redelijk goed af :? :roll: :zzz:
Zie het positief: Gratis licht -> scheelt jou in je energierekening :)
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

cootje

Bericht door cootje » za 19 nov 2005, 15:28

Wat misschien wel leuk is om te vermelden, is dat deze wegwijzer ook al te zien is in de serie van Bassie & Adriaan, in de serie van de verdwenen kroon, als ze met de helikopter op pad zijn. Kenners weten wel wat ik bedoel.

Ds79m
2x3 autosnelweg
Berichten: 9082
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17

Bericht door Ds79m » za 19 nov 2005, 15:38

Ja, dan vliegen B&A volgens mij inderdaad ook over het Kleinpolderplein. En ik meen eens gelezen te hebben dat dat viaduct, waar die auto van de boeven in een kooi rijdt, en dat even later in de uitzending een rol speelt, zich ergens in Vlaardingen bevindt. In de serie is dat overigens vlakbij de grens.
Peter - Als je veel tegenwind hebt, kun je beter zelf gaan liggen

cootje

Bericht door cootje » za 19 nov 2005, 15:41

Ds79m schreef:Ja, dan vliegen B&A volgens mij inderdaad ook over het Kleinpolderplein. En ik meen eens gelezen te hebben dat dat viaduct, waar die auto van de boeven in een kooi rijdt, en dat even later in de uitzending een rol speelt, zich ergens in Vlaardingen bevindt. In de serie is dat overigens vlakbij de grens.
Klopt helemaal, als er behoefte aan is, zal ik even een plaatje daarvan plaatsen

Matthijs
expressweg
Berichten: 2702
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:01
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door Matthijs » za 19 nov 2005, 15:42

Westlander schreef:Wat ik mij wel afvraag is wat de mensen die precies onder het bord wonen ervan vinden. Dit bord is 's nachts namelijk verlicht. Erg goed slapen met veel verlichting kan je meestal niet.
Van wat ik zo zie staat-ie midden op het dak. Dan schijnt-ie dus niet de huizen in.

Ds79m
2x3 autosnelweg
Berichten: 9082
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17

Bericht door Ds79m » za 19 nov 2005, 15:43

cootje schreef:Klopt helemaal, als er behoefte aan is, zal ik even een plaatje daarvan plaatsen
Als je het toch hebt, dan wil ik best een stukje jeugdsentiment zien :)
Peter - Als je veel tegenwind hebt, kun je beter zelf gaan liggen

cootje

Bericht door cootje » za 19 nov 2005, 16:26

Ds79m schreef:
cootje schreef:Klopt helemaal, als er behoefte aan is, zal ik even een plaatje daarvan plaatsen
Als je het toch hebt, dan wil ik best een stukje jeugdsentiment zien :)
Klik op het plaatje voor een vergroting:

Afbeelding

Ds79m
2x3 autosnelweg
Berichten: 9082
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17

Bericht door Ds79m » za 19 nov 2005, 16:58

Dat is hem inderdaad. Dan staat die pijl er dus toch al jarenlang in die richting. Volgens mij werkt die reclame wel goed, want zo'n beetje iedereen weet dat dat bord er staat.
Peter - Als je veel tegenwind hebt, kun je beter zelf gaan liggen

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41385
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Bericht door Vinny » za 19 nov 2005, 17:03

Ik heb dat bord dus nooit bewust gezien... :oops:

En Zwijndrecht staat idd apart aangegeven: via de Beneluxtunnel :P
Nou ja, dat kan natuurlijk ook ;)
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Plaats reactie