Omgeving Bosch en Duin

Moderator: Moderatoren

Hajo
2x2 autosnelweg

Bericht door Hajo » za 02 jul 2005, 21:14

Bewegwijzering

Afbeelding
Redesign paneel t.h.v. Paleis Soestdijk. De N221 liep vroeger rechtdoor. Nu is het rechtsaf, samen met de N234 (dubbel genummerd), waarna de N221 bij de volgende kruising linkaf gaat. De N221 loopt zo niet meer dwars door het centrum van Soest, maar via een industriegebiedje en buitenwijken.

Afbeelding
Paneel bij kruising N237 en N238 t.h.v. Den Dolder.

Afbeelding
Mijn woonplaats in redesign. :)

Afbeelding
Welkom bij Hajo! De :biertjes: staan klaar. :mrgreen:
Donateur Vereniging Wegenforum

Via
2x4 autosnelweg

Bericht door Via » za 02 jul 2005, 21:28

Dat nieuwe Redesign-bord bij paleis Soestdijk vind ik echt zielig, het hoort nergens bij. Niet bij de oude richtlijnen (want redesign) en niet bij redesign, omdat het daar de gewoonte is dat de afstandsaanduiding in de onderste bies staat en niet met een extra streepje. Dat hier voor de duidelijkheid wel voor een streep is gekozen, toont voor mij de mislukking van redesign weer eens aan.

Wanneer zijn we welkom Hajo? ;)

Pino
2x5 autosnelweg

Bericht door Pino » zo 03 jul 2005, 11:53

Edit moderator:
De draad "Foto's van Hajo" is in drieën gesplitst:
A 4 Midden-Delfland
A 80
Omgeving Bosch en Duin

Persoonlijk zou ik het op prijs stellen, wanneer de posts op dit deel van het forum enigszins klein van omvang worden gehouden, zeker wanneer daar foto's in worden gepost. Dat houdt ze wel zo leesbaar en bovendien verkort het de download-tijd. De lengte van een discussie kun je daarbij als poster van foto's niet beïnvloeden, maar maak als het even kan wel een nieuw onderwerp aan, wanneer de foto's op een ander stuk weg / een andere "roadtrip" betrekking hebben.

Daarnaast is het voor iedereen duidelijker, wanneer het onderwerp van de draad duidelijk maakt, waar de foto's zijn gemaakt. Met alle respect voor Hajo en iedere andere fotograaf, ikzelf ben meer geïnteresseerd, waar die foto's zijn gemaakt en niet door wie.