"Te weinig investeringen in het wegennet"

Bespreek hier alles over wegen en verkeer in België

Moderator: Moderatoren

tovm74
autoweg
Berichten: 1173
Lid geworden op: di 02 okt 2007, 21:52
Locatie: Kasterlee

Re: "Te weinig investeringen in het wegennet"

Bericht door tovm74 » di 31 mar 2009, 19:32

Wimpie24 schreef:Met "hier" bedoel ik Aarschot.
En op die parkeervlaktes is ook niet onmiddelijk OV beschikbaar maar de dichtsbijzijnde haltes zijn nooit verder dan 2 minuten wandelen weg.
Desondanks heeft De Lijn toch beslist om al haar haltes uit het centrum te halen en 1 groot busstation aan te leggen waarvoor het plaatselijke skatepark tegen de grond moet.
Gezellig en dan binnen een jaar klagen over "hangjongeren", maar we gaan hier een beetje :offtopic:
Now, ... let's see what we can see, ... Everybody on-line, ... Looking good!

Wimpie24
expressweg
Berichten: 4756
Lid geworden op: zo 02 nov 2008, 17:42
Locatie: Aarschot, Groot-Aarschot

Re: "Te weinig investeringen in het wegennet"

Bericht door Wimpie24 » di 31 mar 2009, 22:55

Om last te krijgen van Hangjongeren, moet je eerst jongeren hebben die hangen.
Ik wil niet viserend over komen maar de hangjongeren van tegenwoordig zijn vooral groepjes vreemdelingen en daar hebben wij hier geen last van aangezien de bevolking van Aarschot homogeen Vlaams is.
Maar dat is inderdaad off-topic.
I thank whatever gods may be / For my unconquerable soul. / I am the master of my fate / I am the captain of my soul.
Invictus, Nelson Rolihlahla Mandela, Madiba

waldo79
4x3 autosnelweg
Berichten: 20492
Lid geworden op: do 05 mei 2005, 10:28
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: "Te weinig investeringen in het wegennet"

Bericht door waldo79 » wo 01 apr 2009, 20:30

Het lijkt me verstandig als je je toon wat matigt 8-)

Ali
stadsweg
Berichten: 359
Lid geworden op: di 31 mei 2005, 16:28

Re: "Te weinig investeringen in het wegennet"

Bericht door Ali » wo 01 apr 2009, 23:49

Wimpie24 schreef:Om last te krijgen van Hangjongeren, moet je eerst jongeren hebben die hangen.
Ik wil niet viserend over komen maar de hangjongeren van tegenwoordig zijn vooral groepjes vreemdelingen en daar hebben wij hier geen last van aangezien de bevolking van Aarschot homogeen Vlaams is.
Maar dat is inderdaad off-topic.
Vind je opmerkingen nogal narrow-minded => hangjongere is Vlaams dan geen probleem; hangjongere is vreemdeling dan wel probleem, t zijn zo wie zo allemaal Vlamingen, want 90%+ is in Vlaanderen geboren, en het probleem van hangjongeren is niet hun afkomst maar gewoon in bepaalde gevallen het kattekwaad dat ze uithalen en mogelijk in kleine criminaliteit resulterend, wat opgelost kan worden door voldoende voorzieningen aan te leggen en te zorgen voor nuttig tijdverdrijf voor deze jongeren. Dit gezegd zijnde terug on topic.

Ik ben het duidelijk eens met dit feit. In Vlaanderen en België tout court wordt véél te weinig geïnvesteerd in een der wat; noch in scholen, noch in wegen, noch in openbaar vervoer, noch in onderhoud van dit alles in tegenstelling tot elders ... terwijl de noden hier zo hoog zijn. Zou men de moed niet kunnen hebben om de crisis aan te grijpen om massaal in dit alles te investeren om en één infrastructuur op peil van 2010 te brengen, de werkgelegenheid en de economie aan te wakkeren ...

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41301
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: "Te weinig investeringen in het wegennet"

Bericht door Vinny » do 02 apr 2009, 7:50

Gelieve weer terug te gaan on topic. Hangjongeren hebben niets te maken met investeringen in het wegennet,
Met vriendelijke groet,
Moderator-NL,
Vinny.
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Plaats reactie