Aalbeke
Kruisende wegen: A 14 en A 17
Configuratie:

Antwerpen Centrum
Kruisende wegen: A 112 en R 1
Configuratie:

Antwerpen Haven
Kruisende wegen: A 12 en R 2
Configuratie:

Moderator: Moderatoren
Google Maps heeft dat al erkend:JonasCoryn schreef:Lummen is sinds vandaag ook in een nieuwe configuratie (turbineknooppunt) geopend.
Zowel E17 als B401 zijn autosnelwegen hoorVinny schreef:Gent-Centrum
Kruisende wegen: A 14 en B 401
Opmerkelijk: hoewel officieel een knooppunt, is dit geen kruising van autosnelwegen.
Configuratie:
![]()
Dit is toch al zo sinds einde 2009... eigenlijk is dit ook een onafgewerkt knooppunt, men zou hier beter voltooien met een trompetaansluiting van Veurne naar Oostende.HAFRABAisfun schreef:knooppunt Jabbeke is ondertussen heraangelegd. Van Oostende kun je nu ook naar veurne gaan. Als je van veurne naar oostende wil gaan, dan moet je de afrit Jabbeke nemen.
Lijkt mij al veel langer zo te zijn...Mikhail schreef:Dit is toch al zo sinds einde 2009... eigenlijk is dit ook een onafgewerkt knooppunt, men zou hier beter voltooien met een trompetaansluiting van Veurne naar Oostende.HAFRABAisfun schreef:knooppunt Jabbeke is ondertussen heraangelegd. Van Oostende kun je nu ook naar Veurne gaan. Als je van Veurne naar oostende wil gaan, dan moet je de afrit Jabbeke nemen.
Ja, maar ik bedoel dat de portalen zeer onduidelijk zijn. De eerste keer staat Brussel aangeduid op dezelfde weg als Veurne en Calais, daarna staat op datzelfde bord enkele meters verder Brugge op dat bord en daarna pas staat het (relatief) duidelijk aangegeven door twee portalen nl. : een voor Veurne en Calais en een voor Brussel, Brugge en Jabbeke. De borden wijken ook af van de normale Belgische portalen (maar dat komt wel meer voor, jammer genoeg) en dat vind ik ook een nadeel.Mikhail schreef:Ik denk dat hij bedoelt de vele portalen voor het knooppunt van Jabekke komende van de A10 uit Oostende... Er staan daar wel zeker 3 portalen met 2x de rechtdoor richting en 1x de afslaande richting richting Veurne.
Is toch niet hetzelfde dan het overzicht met in één keer de fotootjes erbijMark schreef:Inderdaad, de plaatjes waren gekopieerd van de ViaMichelin online kaarten (want iets als Google Maps bestond toen nog niet). Een mooi overzicht is nu te vinden op deze Wegenwiki pagina.