[B][N019] Turnhout - Geel - Aarschot - Leuven

Discussies over planning, aanleg en reconstructies van Gewestwegen (en Gemeentelijke Wegen)

Moderator: Moderatoren

Wimpie25
2x2 autosnelweg
Berichten: 6885
Lid geworden op: wo 16 mei 2012, 13:12
Locatie: Aarschot
Contacteer:

[B][N019] Turnhout - Geel - Aarschot - Leuven

Bericht door Wimpie25 » wo 12 nov 2014, 21:06

De herinrichting van de N19 Leuven-Turnhout gaat verder. Na de al eerder vernieuwde stukken in Leuven, Kessel-Lo, Wilsele, Aarschot, Herselt, Westerlo, Geel, Ten-Aard en Turnhout komt daar nu opnieuw een vernieuwd stuk in Aarschot bij. Deze vernieuwing kadert in het Zwarte-Punten project en het veiliger maken van de schoolomgevingen. Het ontwerp dat hier toegepast wordt, is al eerder toegepast op dezelfde N19 enkele kilometers dichter bij het stadscentrum. In het project zit ook het Hollands Complex met de nieuwe R25 dat al reeds in 2012 is opgeleverd. Er wordt voorzien in de financiering dat het Gewest het centrum van de deelgemeente Ourodenberg gaat vernieuwen. De vernieuwing wordt tot op de provinciegrens doorgetrokken. Er werd aanvankelijk ook ergens een ovonde voorzien, deze is geschrapt. Einddatum is voorzien voor 2015.

Afbeelding

Afbeelding

RSK
Penningmeester
Berichten: 7087
Lid geworden op: do 19 sep 2013, 11:40
Locatie: Knooppunt Bodegraven
Contacteer:

Re: [B][N19]

Bericht door RSK » wo 12 nov 2014, 21:09

^^ Een rijstrookbreedte van 3 meter. Menig Nederlands provinciale weggebruiker zou er jaloers op zijn.
Ceterum censeo arcum Bodegravum construendam esse.

Gebruikersavatar
Lambo19
autoweg
Berichten: 2039
Lid geworden op: za 27 sep 2014, 21:38
Locatie: Tremelo

Re: [B][N19]

Bericht door Lambo19 » wo 12 nov 2014, 21:26

Hopelijk gaan ze daar geen vluchtheuvels, wegversmallingen, verkeerskussens of andere verkeersremmende maatregelen aanleggen aan die school. Ik hoop gaan ze de Vmax daar nu verhogen naar 70km/u, men kan eventueel een dynamische zone 50 invoeren enkele honderden meters voor het begin van de dynamische zone 30.Al vrees ik dat men dat niet van plan is en de weginfrastructuur gaat aanpassen aan de huidige snelheid. Dat er een school aanwezig is brengt ook niet veel soelaas. :roll:

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Hoofdmoderator
Berichten: 18011
Lid geworden op: do 21 sep 2006, 16:02

Re: [B][N19]

Bericht door Snelwegfreak » vr 14 nov 2014, 17:15

RSK schreef:^^ Een rijstrookbreedte van 3 meter. Menig Nederlands provinciale weggebruiker zou er jaloers op zijn.
Binnen de bebouwde kom in Nederland zie je ook vaak rijstrookbreedtes rond de 3,00 meter hoor. En zo erg is 2,75 meter bibeko niet. Het voorstel in de openingspost ziet er redelijk uit, hoewel ik me afvraag of de boompjes niet teveel zicht weg gaan namen op overig verkeer. Ook zullen de wortels van de boom het wegdek in de loop van tijd kunnen gaan beschadigen. Maar goed, ik zie soort van vrijliggende fietspaden van 1,75 meter. Had wellicht breder gemogen, maar ach. Het ziet er voor de stedenbouwkundige goed uit. Verkeerskundig zitten er nog wel wat haken en ogen aan.
Enne gojje mins blieft altied leave.

Gebruikersavatar
Alfa
2x4 autosnelweg
Berichten: 10296
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 20:54

Re: [B][N19]

Bericht door Alfa » vr 14 nov 2014, 20:06

Dat is een vrij standaard indeling van doorgaande wegen binnen de bebouwde kom.

Wimpie25
2x2 autosnelweg
Berichten: 6885
Lid geworden op: wo 16 mei 2012, 13:12
Locatie: Aarschot
Contacteer:

Re: [B][N19]

Bericht door Wimpie25 » vr 14 nov 2014, 23:42

Lambo19 schreef:Hopelijk gaan ze daar geen vluchtheuvels, wegversmallingen, verkeerskussens of andere verkeersremmende maatregelen aanleggen aan die school. Ik hoop gaan ze de Vmax daar nu verhogen naar 70km/u, men kan eventueel een dynamische zone 50 invoeren enkele honderden meters voor het begin van de dynamische zone 30.Al vrees ik dat men dat niet van plan is en de weginfrastructuur gaat aanpassen aan de huidige snelheid. Dat er een school aanwezig is brengt ook niet veel soelaas. :roll:
Op dit moment is de vmax van aan de provinciegrens tot aan de bebouwde kom een doorlopende zone 50. Door de de constructie met gescheiden rijrichtingen en vrijliggende fietspaden, kan men die vmax terug omhoog brengen naar een normalere 70km/u. Aan de school- en kerkhofzone wordt tijdens de schoolperiode een dynamische zone 50 gehanteerd. Vergeet ook niet dat de Hoogvlieger een eigen schoolerf heeft, dit is de reden waarom er geen kus-en-wegzone voorzien wordt.
Snelwegfreak schreef:
RSK schreef:^^ Een rijstrookbreedte van 3 meter. Menig Nederlands provinciale weggebruiker zou er jaloers op zijn.
Binnen de bebouwde kom in Nederland zie je ook vaak rijstrookbreedtes rond de 3,00 meter hoor. En zo erg is 2,75 meter bibeko niet. Het voorstel in de openingspost ziet er redelijk uit, hoewel ik me afvraag of de boompjes niet teveel zicht weg gaan namen op overig verkeer. Ook zullen de wortels van de boom het wegdek in de loop van tijd kunnen gaan beschadigen. Maar goed, ik zie soort van vrijliggende fietspaden van 1,75 meter. Had wellicht breder gemogen, maar ach. Het ziet er voor de stedenbouwkundige goed uit. Verkeerskundig zitten er nog wel wat haken en ogen aan.
Zoals Alfa aangeeft is dit een vrijwel standaard ontwerp van wegen bibeko in Vlaanderen. Men kiest voor de middenbermen altijd een diepwortelende boomsoort met niet-dik wassende kruin. Meestal van die soort met een bleekbeige bast en lange mes-achtige bladeren. Deze Japanse boomsoort is op korte tijd de favoriete beplanting binnen het Vlaamse bestek geworden. Ook legt men die wegeniss altijd aan als betonnen kuip waardoor de wortels op ondiepe hoogte nooit aan het wegdek geraken. Wat de fietspadbreedte betreft, dit valt binnen het aanvaardbare van de publieke opinie. Nog breder en men zou de rooilijn nog verder overschrijden wat dan weer tot nog meer onteigeningen zou leiden.

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Lambo19
autoweg
Berichten: 2039
Lid geworden op: za 27 sep 2014, 21:38
Locatie: Tremelo

Re: [B][N19]

Bericht door Lambo19 » za 15 nov 2014, 10:04

Wimpie25 schreef:
Lambo19 schreef:Hopelijk gaan ze daar geen vluchtheuvels, wegversmallingen, verkeerskussens of andere verkeersremmende maatregelen aanleggen aan die school. Ik hoop gaan ze de Vmax daar nu verhogen naar 70km/u, men kan eventueel een dynamische zone 50 invoeren enkele honderden meters voor het begin van de dynamische zone 30.Al vrees ik dat men dat niet van plan is en de weginfrastructuur gaat aanpassen aan de huidige snelheid. Dat er een school aanwezig is brengt ook niet veel soelaas. :roll:
Op dit moment is de vmax van Aan de school- en kerkhofzone wordt tijdens de schoolperiode een dynamische zone 50 gehanteerd.

De Vmax bedraagt daar toch steeds 50 km/u. :dontknow:
Ik veronderstel dat je een dynamische zone 30 bedoelt ?

Wimpie25
2x2 autosnelweg
Berichten: 6885
Lid geworden op: wo 16 mei 2012, 13:12
Locatie: Aarschot
Contacteer:

Re: [B][N19]

Bericht door Wimpie25 » za 15 nov 2014, 18:17

^^
Zoals ik al zei dus :) dit weggedeelte is op dit moment een doorlopende zone 50 van aan de provinciegrens tot aan de bebouwde kom. De bedoeling is de snelheid hier naar boven te halen en aan de scholen dan een dynamische zone 50 in te stellen. Zone 30 mag en kan niet aangezien het verschil tussen 2 snelheidsregimes in België nooit meer dan 30 km/u mag bedragen.

Gebruikersavatar
Lambo19
autoweg
Berichten: 2039
Lid geworden op: za 27 sep 2014, 21:38
Locatie: Tremelo

Re: [B][N19]

Bericht door Lambo19 » za 15 nov 2014, 18:58

Ik dacht je de dynamische zone 50 in de huidige stimulatie bedoelde ;).
Ik zie dan ook geen problemen met een dynamische zone 50, nu men een nieuw aanliggend fietspad gaat aanleggen en veilige oversteekplaatsen.
Meer bestuurders zullen zich nu ook aan de snelheidsbeperking houden dan in een zone 30.
Het is de eerste keer dat ik hoor dat er aan een school een dynamische snelheidsbeperking is van 50km/u na de invoering van zones 30 aan de schoolomgevingen.

Gebruikersavatar
Via
2x5 autosnelweg
Berichten: 15210
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 17:09

Re: [B][N19]

Bericht door Via » za 15 nov 2014, 21:27

Net ontwerp hoor. En meestal worden bomen op dit soort presentatietekeningen wel wat groter weergegeven dan ze zijn. Soort tactiek. ;)

Wimpie25
2x2 autosnelweg
Berichten: 6885
Lid geworden op: wo 16 mei 2012, 13:12
Locatie: Aarschot
Contacteer:

Re: [B][N19]

Bericht door Wimpie25 » di 25 nov 2014, 19:13

Ik heb een tijdje terug ook melding gemaakt van al reeds uitgevoerde werken op de N19 in Aarschot. Deze zijn een beetje in de vergeteldheid geraakt door de spectaculaire graad van de projecten in Geel, Ten Aard en Leuven.
Het project in Aarschot is in 2012 opgeleverd maar ik heb er nog geen tijd voor gevonden om het op foto te zetten. Net stuitte ik bij het grasduinen op een oude HDD op een technische tekening. Deze biedt toch al een goed overzicht. Aangezien in hetzelfde jaar het Noordelijk deel van de R25 is opengesteld, kaderde dit project in het teken van een degradatie.

Klik voor grotere foto
Afbeelding

vynkce
2x4 autosnelweg
Berichten: 10302
Lid geworden op: zo 01 jan 2006, 16:06
Locatie: Vlaanderen

Re: [B][N19]

Bericht door vynkce » di 16 dec 2014, 11:05

AWV heeft een openbare aanbesteding uitgeschreven voor de opmaak van een studie/startnota voor de N19 tussen De Geelse ring R14 en het kruispunt van de N19 en de N13 richting Herentals.
De opdracht omvat het opmaken van een startnota voor de herinrichting van de N19 te Geel tussen 18K8 (inclusief aansluiting N19 op R14) en 21k6 (inclusief kruispunt N13) inclusief aanleg fietspaden, aanleg ventwegen, aanleg keerconstructies, verbetering kruispunten, aanleg ongelijkvloerse kruisingen, …
De Antwerpseweg wordt gekenmerkt door een grote verkeersbelasting en een groot en verscheiden aanbod van winkels en handelszaken langs de weg. Het is de bedoeling om het doorgaand en het bestemmingsverkeer van elkaar te scheiden door middel van ventwegen die de handelszaken ontsluiten. Door de aanleg van ventwegen moeten er ook aansluitingen met de doorgaande weg worden voorzien, moeten kruispunten worden heringericht en moet er in keerbewegingen worden voorzien.
Op de rotonde die de aansluiting voorziet tussen N19 Antwerpseweg en R14 zijn er op spitstijden grote doorstromingsproblemen. Een aangepaste kruispuntoplossing, of mogelijk een ongelijkvloerse kruising zou hierin een oplossing kunnen bieden.
In de streefbeeldstudie N19-R14-N71 is er reeds een concept uitgewerkt voor het wegvak. Het langetermijnbeeld dient als uitgangspunt voor deze studie. Maar ook minder ingrijpende alternatieven moeten in deze studie worden onderzocht om zo tot een realistische en effectieve oplossing te komen. Vandaar dat de verkeerstellingen en microsimulaties van dit wegvak essentieel zijn.
Er moet eveneens een inschatting worden gemaakt van de ruimtelijke en verkeerskundige ontwikkelingen als gevolg van de afbakening van het kleinstedelijk gebied Geel, de PRUP’s die eruit volgen, de werken in het kader van de Noord-Zuid Kempen, de mogelijk aanleg van de verbindingsweg R14-N118,...
Tijdens de studieopdracht kunnen in functie van de resultaten van het studieonderzoek en de besprekingen met de wegbeheerder, de stad, de politie, De Lijn, de provincie,… wijzigingen aan de opdracht worden aangebracht.

vynkce
2x4 autosnelweg
Berichten: 10302
Lid geworden op: zo 01 jan 2006, 16:06
Locatie: Vlaanderen

Re: [B][N019]

Bericht door vynkce » wo 07 jan 2015, 10:18

Bij beslissing van de Vlaamse regering van 12 september 2014 werden volgende delen van de N19 overgedragen aan de gemeente Kasterlee:
Het wegvak van de N19 Turnhoutsebaan tussen kilometerpunt 6,7 en 8,140 en N19 Geelsebaan tussen kilometerpunt 8,220 en 10,051.

vynkce
2x4 autosnelweg
Berichten: 10302
Lid geworden op: zo 01 jan 2006, 16:06
Locatie: Vlaanderen

Re: [B][N019] Turnhout - Geel - Aarschot - Leuven

Bericht door vynkce » ma 23 mar 2015, 11:26

Bij beslissing van de Vlaamse regering van 20 maart 2015 werden volgende delen van de N19 overgedragen aan de gemeente Geel:
De wegvakken N19 Pas van kilometerpunt 17.8 tot 18.8 en N19 Dr. Vandeperrestraat van kilometerpunt 14.9 tot 16.5
Het gaat hier om de delen van de N19 die nog binnen de Geelse ring (R14) gelegen waren.

Gebruikersavatar
captain007
Forumbeheerder
Berichten: 8700
Lid geworden op: di 21 okt 2008, 16:21
Locatie: Beneden-Leeuwen
Contacteer:

Re: [B][N019] Turnhout - Geel - Aarschot - Leuven

Bericht door captain007 » wo 15 apr 2015, 20:45

Afgelopen zondag heb ik een video gemaakt van de N19 tussen de aansluiting Geel-West op de E313 en de aansluiting Turnhout-Centrum op de E34. Had deze al gepost in mijn video topic, maar die stond onder Nederland dus voor de handigheid ook nog maar even hier. Ik vind de nieuwe N19g wel ok, maar vooral een aanfluiting dat er van die vreemde slingers in zitten op de kunstwerken.
Link

Gebruikersavatar
Lambo19
autoweg
Berichten: 2039
Lid geworden op: za 27 sep 2014, 21:38
Locatie: Tremelo

Re: [B][N019] Turnhout - Geel - Aarschot - Leuven

Bericht door Lambo19 » wo 15 apr 2015, 21:00

^^
Ook vooral erg fijn als er een trage automobilist of vrachtwagen voor je rijdt aan 70 of 80 km/u. :roll:

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76153
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [B][N019] Turnhout - Geel - Aarschot - Leuven

Bericht door Chris » wo 15 apr 2015, 21:38

Mmmm, nu ik het zo zie in context met de aansluitende wegen vraag ik me af waarom dit niet met vier rijstroken is aangelegd.

Wimpie25
2x2 autosnelweg
Berichten: 6885
Lid geworden op: wo 16 mei 2012, 13:12
Locatie: Aarschot
Contacteer:

Re: [B][N019] Turnhout - Geel - Aarschot - Leuven

Bericht door Wimpie25 » do 16 apr 2015, 1:38

Het is wel duidelijk dat alle kunstwerken voor deze vier rijstroken voorzien zijn. Ik vermoed dat men dit in afwachting voor de toekomst heeft aangelegd. Wel tof om te zien dat het wegdek in de gehele route, zoals getoond in het fimpje, in goede staat is.
Het enige waar ik geen fan van ben is die plotse kink in de uitvoegstrook als je de brug van het nieuwe N19-complex doorrijdt bij Geel-West terwijl er plek genoeg is. Te zien in het filmpje omstreeks 0:20.

Gebruikersavatar
Lambo19
autoweg
Berichten: 2039
Lid geworden op: za 27 sep 2014, 21:38
Locatie: Tremelo

Re: [B][N019] Turnhout - Geel - Aarschot - Leuven

Bericht door Lambo19 » do 16 apr 2015, 11:12

^^
De Hoge Mouwtunnel lijkt me toch niet voorzien te zijn op een 2x2 weg hoor. De middenberm is ook te smal aangelegd voor een 2x2, het lijkt me duidelijk dat de N19g niet voorzien op een verbreding is de toekomst. Eigenlijk is het wel zonde dat deze niet als 2x2 is aangelegd geweest. Niet dat de verkeersintensiteiten zo hoog zijn maar het is nogal irritant dat - zeker als je een langzame voorligger hebt - er nergens inhaalmogelijkheid voorzien is. :down:

Wimpie25
2x2 autosnelweg
Berichten: 6885
Lid geworden op: wo 16 mei 2012, 13:12
Locatie: Aarschot
Contacteer:

Re: [B][N019] Turnhout - Geel - Aarschot - Leuven

Bericht door Wimpie25 » do 16 apr 2015, 11:50

^^
Lambo, als je goed kijkt kun je zien dat alle kunstwerken op de N19g voorzien zijn op een eventuele verbreding naar 2x2 ;)
De pechtstrook in de tunnel is even breed als een volwaardige rijstrook, er hangt zelfs rijstroonsignalisatie aan de tunnelingangen. De bruggen en onderdoorgangen hebben allemaal ruimte in de middenberm of op de pechstrook voor een volwaardige rijstrook. Over de rest van de lengte van de weg, alle ruimte voor een nieuwe rijstrook is beschikbaar in de middenberm met nog een spatie voor een eventuele middenberm afscheiding.

Als je me niet gelooft, ik nodig je gaarne uit om de satellietbeelden even te bekijken op Geopunt ;)

tovm74
autoweg
Berichten: 1173
Lid geworden op: di 02 okt 2007, 21:52
Locatie: Kasterlee

Re: [B][N019] Turnhout - Geel - Aarschot - Leuven

Bericht door tovm74 » do 16 apr 2015, 12:46

De Sectioncontrole tussen Kasterle en het Afritcomplex E34 is nog niet actief omdat men op dat stuk met verschillende snelheidsregimes zit 70-90-70-90-70.
Now, ... let's see what we can see, ... Everybody on-line, ... Looking good!

Gebruikersavatar
captain007
Forumbeheerder
Berichten: 8700
Lid geworden op: di 21 okt 2008, 16:21
Locatie: Beneden-Leeuwen
Contacteer:

Re: [B][N019] Turnhout - Geel - Aarschot - Leuven

Bericht door captain007 » do 16 apr 2015, 14:19

Dat kon ik niet zien toen ik er langs reed. Er stond gewoon een klein bordje met trajectcontrole. In Nederland is het de gewoonte als de trajectcontrole uit staat (althans als dit publiekelijk is gecommuniceerd) om dan de borden ook weg te halen of af te dekken. Hoe zit dit in België?

tovm74
autoweg
Berichten: 1173
Lid geworden op: di 02 okt 2007, 21:52
Locatie: Kasterlee

Re: [B][N019] Turnhout - Geel - Aarschot - Leuven

Bericht door tovm74 » vr 17 apr 2015, 10:05

In de politiezone Turnhout doen ze dat niet, daar denken ze alleen aan de kassa.
Now, ... let's see what we can see, ... Everybody on-line, ... Looking good!

Wimpie25
2x2 autosnelweg
Berichten: 6885
Lid geworden op: wo 16 mei 2012, 13:12
Locatie: Aarschot
Contacteer:

Re: [B][N019] Turnhout - Geel - Aarschot - Leuven

Bericht door Wimpie25 » vr 17 apr 2015, 10:38

Het bestuur in Turnhout blijkt in vanalles niet al te populair te zijn. Bij elke publieke bevraging komen ze als slechtste gemeente in Vlaanderen uit de bus :D

tovm74
autoweg
Berichten: 1173
Lid geworden op: di 02 okt 2007, 21:52
Locatie: Kasterlee

Re: [B][N019] Turnhout - Geel - Aarschot - Leuven

Bericht door tovm74 » vr 17 apr 2015, 12:55

Is niet zo raar hoor, je moet er maar eens na 23 uur alleen over de markt lopen .... en voor de rest is het Big Brother Country ... :(
Now, ... let's see what we can see, ... Everybody on-line, ... Looking good!

Wimpie25
2x2 autosnelweg
Berichten: 6885
Lid geworden op: wo 16 mei 2012, 13:12
Locatie: Aarschot
Contacteer:

Re: [B][N019] Turnhout - Geel - Aarschot - Leuven

Bericht door Wimpie25 » ma 08 jun 2015, 19:28

Een werkaartje betreffende de omvangrijke werken op de N19. Ook wel het wegwerken van de "lelijkste provincie-toerit" genoemd. Normaal gezien zouden die werken nu in juni van start zijn gegaan maar de bouwaanvraagprocedure neemt blijkbaar meer tijd in beslag.

Wegen en Verkeer weet trouwens het volgende over de werken te zeggen.
AWV schreef: In de eerste plaats is de herinrichting een logische uitbreiding van de werken die werden uitgevoerd aan het Damiaaninstituut. Toen werd er gewerkt aan de Pastoor Dergentlaan, Herseltsesteenweg, Langdorpsesteenweg en Elisabethlaan. De inrichting en materialen die toen werden gebruikt, willen we doortrekken over de hele Herseltsesteenweg tot de gemeentegrens met Herselt.
Dit houdt in, een doorlopende middenberm, over de gehele lengte met bomen. Zone 5 & 6 worden later aangepakt onder een aparte bouwaanvraagprocedure, in samenwerking met AWV Antwerpen. Zoals

Afbeelding

Caesar
stadsweg
Berichten: 492
Lid geworden op: do 05 feb 2009, 9:42
Locatie: Merksplas

Re: [B][N019] Turnhout - Geel - Aarschot - Leuven

Bericht door Caesar » zo 14 jun 2015, 12:07

Wimpie25 schreef:Het bestuur in Turnhout blijkt in vanalles niet al te populair te zijn. Bij elke publieke bevraging komen ze als slechtste gemeente in Vlaanderen uit de bus :D
Niet overdrijven he: "Slechtse gemeente" van Vlaanderen klopt niet.
Wat wel juist is dat de inwoners van Turnhout zich het minst goed voelen, en het minst trots zijn op hun stad van alle centrumsteden.
En er zijn 13 centrumsteden in Vlaanderen.

Wimpie25
2x2 autosnelweg
Berichten: 6885
Lid geworden op: wo 16 mei 2012, 13:12
Locatie: Aarschot
Contacteer:

Re: [B][N019] Turnhout - Geel - Aarschot - Leuven

Bericht door Wimpie25 » zo 14 jun 2015, 12:34

^^
Ik volg gewoon de pers, Turnhout kwam in alle categorieën als slechtste uit de bus :D

vynkce
2x4 autosnelweg
Berichten: 10302
Lid geworden op: zo 01 jan 2006, 16:06
Locatie: Vlaanderen

Re: [B][N019] Turnhout - Geel - Aarschot - Leuven

Bericht door vynkce » di 22 sep 2015, 13:52

De Grote Steenweg, N19, te Geel tussen de aansluiting met de zuidelijke rotonde van het op- en afrittencomplex Geel West (ca 23k266) en de brug over de Grote Nete (ca 25k525) krijgt een nieuw wegdek uit doorgaand gewapend beton. De fietspaden worden vernieuwd tussen 23k266 tem 23k829.
Het kruispunt met de Tongerloseweg en Liessel krijgt een herinrichting. Een planning is er nog niet.

vynkce
2x4 autosnelweg
Berichten: 10302
Lid geworden op: zo 01 jan 2006, 16:06
Locatie: Vlaanderen

Re: [B][N019] Turnhout - Geel - Aarschot - Leuven

Bericht door vynkce » do 29 okt 2015, 10:27

Het wegvak N19 Turnhoutseweg - Dr. Vandeperrestraat tussen kilometerpunt 10.50 en 14.90 wordt overgedragen aan de stad Geel. Het betrokken wegvak heeft een louter plaatselijke functie en mag aldus ingedeeld worden bij de gemeentewegen.

Plaats reactie