Rene schreef:Nee, dit wil nog helemaal niet zeggen dat daar ook daadwerkelijk met A80 op de borden wordt verwezen.
Dat zei ik toch al dat er geen schildjes op zitten. :P Geeft niet hoor... maar ze zouden de 'A80' wel een nummer mogen geven, wat mij betreft. Ik houd niet van wegen die geen nummer op de borden staat vermeld.

Van mij zetten ze een B-nummer erop ofzo, van de B28 en B10.
Ik kom in de zomer nog over de A7 richting Füssen, dus zal ik vertellen of er al een verandering is. Over antieke wegwijzers gesproken... je moet toch noch wel wat nostalgische gevoelens op doen...
De A7 bij Füssen is trouwens ook als "
Kraftfahrstraße" (gele borden) aangegeven. Het is ook een autoweg. Ik hoop dat dat snel veranderd in gewone blauwe borden. Als in begin/midden 2009 die A7 vanaf Nesselwang naar Füssen helemaal klaar is hangen ze er zoiezo, en veranderd de gehele weg in autosnelweg. De Grenztunnel Füssen zal wel autoweg blijven. Aan de andere kant daarvan ligt Oostenrijk (B179) en heb je ook een mooie autoweg, die veel op een snelweg lijkt (behalve de rijbanen want die zijn gewoon 1x1, maar dan wel extra breed per rijbaan, zonder middenberm). Nu moeten ze nog die autoweg vanaf Reutte-Süd verlengen naar Lermooser Tunnel. Gelukkig is de B179 die tolvignet plichtig.

"A mile of highway will take you just one mile... A mile of runway takes you anywhere!"