Gr Jan

Moderator: Moderatoren
1/4? Dan kan ik nog 250 km rijden... (OK met een caravan misschien 180 km)duikgek89 schreef:Zou niet te strak plannen. Gewoon als je onder 1/4e of iets dergelijks komt de tankstations in de gaten houden
Kan me herinneren dat ik op de A3 bij Beieren een keer een bord ben tegen gekomen dat het volgende tankstation minstens 80 km verder was (kan ook nog meer geweest zijn, weet alleen dat het behoorlijk ver was..)Chris schreef:Ik heb het tanken alleen een probleem ervaren op de A7 ten noorden van Hamburg. Daar zat echt over grote afstand geen tankstation, en de laatste voor de Deense grens was erg druk. Op de wat drukkere snelwegen heb je toch minstens elke 40 kilometer wel een tankstation.
Goede en goodkope mogelijkheden op de A30 zijn nabij de A31 (afslag Schuttorf denk ik net na Bad Bentheim; Shell pilaar goed te zien vanaf de snelweg) en op de traverse Bad Oyenhausen (A30-A2 aansluiting). Ook de afslag Osnabrück (Zentrum) heeft een winkelcentrum met goedkope tank. Wellicht dicht op zondag.JB81 schreef:In april ga ik met 4 vrienden naar Berlijn.
Iemand een idee/overzicht van LPG-tankmogelijkheden langs de A30 en A2 (Oldenzaal-Berlijn)?
Edit: Even op een van de bovestaande links gekeken, tussen Raststatte 'Jura' en 'Bayerische Wald' op de A3 bedraagt de afstand zelfs 101 km (km 439 tot km 540).
Ken je www.autogastanken.de al?JB81 schreef:Iemand een idee/overzicht van LPG-tankmogelijkheden langs de A30 en A2 (Oldenzaal-Berlijn)?
Ik ben het helemaal met je eens, maar het meervoud is toch echt Autohöfe. Je vindt ze trouwens allemaal op http://www.autohof.net.paolie schreef: Autohofer zijn wat mij betreft een volwaardig alternatief voor Raststatte. De omrijtijd is meestal maar minimaal, en dat wordt ook nog eens ruimschoots gecompenseerd door lagere benzinetarieven en veel minder kans op drukte.
Dat is dus straks over, want een grote parkeerplaats vlakbij Osnabrück word binnenkort omgebouwd tot een volledige Rasthof met tankstation.Chris schreef:Op de A30 heb je ook geen tankstation tussen halverwege Osnabrück en Bad Oeynhausen en Hengelo.
En vind is in dit geval toch echt met dtjeroent schreef:Ik ben het helemaal met je eens, maar het meervoud is toch echt Autohöfe. Je vind ze trouwens allemaal op http://www.autohof.net.paolie schreef: Autohofer zijn wat mij betreft een volwaardig alternatief voor Raststatte. De omrijtijd is meestal maar minimaal, en dat wordt ook nog eens ruimschoots gecompenseerd door lagere benzinetarieven en veel minder kans op drukte.