Wederom kan er een stukje autobahn aan worden toegevoegd:
BAB44: AK Jackerath-AK Aachen

Moderator: Moderatoren
Wat ging het snelsteAutosnelweggek schreef:Gisteren naar Phantasialand geweest en 's Avonds naar Keulen.
Heenweg:
A57-A1-A1/A61-A553-L194-A553-B51 (Grensovergang Goch t/m Phantasialand en van daar naar Keulen)
Terugweg: B55a-A3 (Rijnbrucke/Zoobrucke t/m Arnhem/Elten)
http://www.autobahnen-europa.eu/serie29 ... 298-3.htmlChris schreef:Hoe is de staat van de A14 tegenwoordig? Ik herinner me dat als een relatief slechte betonplatenautobahn (maar niet zo slecht als de A13 en de Poolse A4 was).
Echt waar? Ik kan het bijna niet geloven...Chris schreef:De meeste van die rode routes zijn geen Gelbe Autobahnen, maar gewoon autowegen.
Nee hoor, het is gewoon een 2+1 kraftfahrstraße. Hooguit de laatste paar kilometer voor Münster is wellicht een G.A., want 2x2.B54 is tussen Enschede en Münster vrijwel Gelbe Autobahn.
Oke, dat is dan duidelijk. Dan zijn alleen delen van de B2, B4, B6n, B12 en de B19 Gelbe Autobahnen. Ik heb mijn bericht van mijn kaartje al aangepast.Chris schreef:Een Gelbe Autobahn moet volgens mij minimaal 2x2 rijstroken + vluchtstroken hebben, echt snelweguiterlijk dus.