[VIDEO] Chris' timelapse videos van Nederlandse (snel)wegen

Foto- en videoreportages van Nederlandse autowegen

Moderator: Moderatoren

Gebruikersavatar
jdb2
verkeersader
Berichten: 998
Lid geworden op: za 12 jan 2013, 0:25
Locatie: BE

Re: [VIDEO] Chris' timelapse videos van Nederlandse (snel)wegen

Bericht door jdb2 » zo 24 mei 2015, 12:39

Mark schreef:45 fps is geen gebruikelijk formaat, zou eigenlijk ook niet weten waarvoor je daarvoor zou kiezen.
45 fps lijkt mij geen standaard framerate. 48 bestaat wel en is in feite een verdubbeling van de 24 fps die men standaard in cinema gebruikt. The Hobbit was de eerste film die opgenomen is en 48 fps. Het gevolg is dat het "cinema-effect" verloren gaat omdat het zo vloeiend is.
Chris schreef:Ik ken een aantal filmers die 60 fps gebruiken op Youtube. Ik zie eerlijk gezegd niet zo veel verschil met 30 fps.
Ik zie wel degelijk verschil tussen 30 en 60 fps hoor. 60 fps is veel vloeiender (vooral populair bij Youtube-gamers). Je moet in dit filmje bij de voorbijrijdende trein eens overschakelen tussen 480p (= 25 fps) en 720p50.
Link
30/60 is de NTSC (Amerikaanse) TV-standaard, 25/50 is PAL (Europees), dit verschil dateert van het beeldbuis tijdperk en is te verklaren omdat het Amerikaans elektriciteitsnet op 60Hz draait en het Europese op 50Hz.
Bij beeldbuizen speelde de correcte framerate wel een rol omdat bijvoorbeeld een PAL-beeldbuis 50 of 100x per seconde flikkert, dan moet de video framerate daar wel in passen. Maar met LCD schermen is dit niet meer relevant aangezien deze een "constant" beeld hebben, dus is het eerder een persoonlijke voorkeur wat je kiest.

Leuk weetje: PAL dvd-releases van Hollywoodfilms hebben een 4% kortere speeltijd dan de cinemarelease vanwege de conversie van 24fps naar 25fps, dus de film wordt eigenlijk ietsje versneld. Bij conversie naar (Amerikaanse) NTSC dvd's is het gat van 24 naar 30 te groot, daar wordt met speciale apparatuur enkele frames verdubbeld maar met wel de correcte speeltijd. :)

Verder: mooie video's, vooral je internationale vind ik leuk om te zien :top:

Wimpie25
2x2 autosnelweg
Berichten: 6911
Lid geworden op: wo 16 mei 2012, 13:12
Locatie: Aarschot
Contacteer:

Re: [VIDEO] Chris' timelapse videos van Nederlandse (snel)wegen

Bericht door Wimpie25 » zo 24 mei 2015, 13:00

+/- 30 FPS is al jaren de standaard. In die mate zelfs dat de gemiddelde mens moeite heeft om lang te kijken naar beeldmateriaal dat op 60 FPS draait. Dit naar eigen zeggen omdat het té vloeiend is en er té veel details op één seconde weergegeven worden. Ik vind het echter zeer positief dat YT nu de mogelijkheid biedt om het aantal FPS tot 60 native te maken. Ik vind het echter zeer oncomfortabel als het in cinéma aangeboden wordt (en dat is dan 'maar' 50 fps) omdat het film-effect dan volledig verdwijnt én omdat de grote beeldweergave op 50 FPS zeer vermoeiend is om naar te kijken.
Laatst gewijzigd door Wimpie25 op zo 24 mei 2015, 13:02, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7874
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [VIDEO] Chris' timelapse videos van Nederlandse (snel)wegen

Bericht door Jackbauer1350 » zo 24 mei 2015, 13:00

Vooral met bewegingen in horizontale vlak merk je het. Maar de verversingssnelheid van je beeldscherm speelt ook mee en dat is verneukeratief.

Gebruikersavatar
jdb2
verkeersader
Berichten: 998
Lid geworden op: za 12 jan 2013, 0:25
Locatie: BE

Re: [VIDEO] Chris' timelapse videos van Nederlandse (snel)wegen

Bericht door jdb2 » zo 24 mei 2015, 13:18

Laatst gewijzigd door jdb2 op do 09 nov 2017, 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76287
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [VIDEO] Chris' timelapse videos van Nederlandse (snel)wegen

Bericht door Chris » zo 24 mei 2015, 20:03

Het was vandaag mooi weer dus ik ben even naar Groningen gereden om een lange timelapse te maken van de A28 vanaf Wezep tot Groningen. (4x versneld).

De reflectie rechtsonder is helemaal weggewerkt, maar je ziet wel een schaduw van een vouw, misschien kan ik dat nog wegwerken. Linksonder nog een minuscule reflectie van de A-stijl, die zie je niet op het apparaat maar wel op de uiteindelijke video. Die kan ik ook nog wegwerken.

Een voordeel van de mini 0806 ten opzichte van de Scott is dat hij geen last heeft van zonlicht dat ongunstig op de lens valt. Ik heb de N34 richting zuiden ook gefilmd (die video moet ik nog maken) en daar had ik geen last van zonnestrepen. Het beeld is ook stabieler. Ik had vorig jaar een lange timelapse van 5 x versneld van de A7 in Zuid-Frankrijk en die had wat meer last van oneffen asfalt dan de mini.

Een klein nadeel van de mini 0806 is dat hij blokken van 3 minuten filmt. Oftewel, met een paar uur filmen heb je een enorme hoeveelheid bestanden. Aan de andere kant is de overgang wel naadloos. Bij de Scott zag je hem verspringen als je er op let, dat zie je bij de mini niet. Een ander voordeel van kleine bestanden is dat je minder kans hebt dat een bestand corrupt is. Je mist dan hooguit 3 minuten, in plaats van 15 minuten met de Scott (ik had één corrupt bestand vorig jaar op de A31 in Frankrijk).
Link

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [VIDEO] Chris' timelapse videos van Nederlandse (snel)wegen

Bericht door keokiracer » zo 24 mei 2015, 20:07

Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij kun je met de instellingen friemelen waardoor je in blokken van 5 minuten kan opnemen.

(kan zijn dat ik met een andere cam in de war ben)
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76287
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [VIDEO] Chris' timelapse videos van Nederlandse (snel)wegen

Bericht door Chris » zo 24 mei 2015, 20:10

Ik denk dat het wellicht ook scheelt met de warmte van het apparaat. Omdat er een fleecedeken over het dashboard ligt, kan ik de airco niet op de voorruit zetten (die blaast het dekentje deels weg). Volgens mij wordt het apparaat warmer als hij hele grote bestanden moet bufferen.

Ik moet nog een CPL filter krijgen. Die had allcam niet meegeleverd terwijl het wel op de artikelpagina stond als zijnde inclusief. Volgens mij geeft dat wat mooiere kleuren, met name tegen het licht in. Al ben ik tot nu toe niet ontevreden over de kleurstelling richting zuiden, het beeld is niet zo 'washed-out' als je bij sommige camera's ziet. Alhoewel richting noorden altijd het mooiste beeld geeft.

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7874
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [VIDEO] Chris' timelapse videos van Nederlandse (snel)wegen

Bericht door Jackbauer1350 » zo 24 mei 2015, 21:13

Die van mij kan in blokken van 3 of 5 minuten opnemen. De datum/tijd inprint kan uitgeschakeld, maar dat is denk ik vrij standaard optie bij die cams. De bestandjes die ik er af haal zijn per stuk rond de 340 MB groot. Snelheidsmeter en locatiebepaling zit er niet op.

Die van mij vervomd ook niet heel erg. En dat vind ik een belangrijk ding. Vind teveel kromming in het beeld niet erg mooi voor de videos die ik maak.
Voor de reflectie zou het handig zijn als er iets beschikbaar zou zijn dat permanent op het dashboard bevestigd kan worden. Ik maak nu steeds een oud zwart t-shirt erover vast met gaffertape wanneer ik ga filmen voor wegenvideos.

boe!
2x5 autosnelweg
Berichten: 18236
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 20:02
Locatie: Leusden

Re: [VIDEO] Chris' timelapse videos van Nederlandse (snel)wegen

Bericht door boe! » zo 24 mei 2015, 23:08

keokiracer schreef:Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij kun je met de instellingen friemelen waardoor je in blokken van 5 minuten kan opnemen.

(kan zijn dat ik met een andere cam in de war ben)
Dit geldt in ieder geval voor de DOD.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76287
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [VIDEO] Chris' timelapse videos van Nederlandse (snel)wegen

Bericht door Chris » ma 25 mei 2015, 11:04

Wat me opvalt is dat je eigenlijk geen vliegen op de voorruit ziet. Tegen het einde van de video bij Groningen zat de ruit vol vliegen, ik heb de ruit vlak daarna schoongemaakt, maar je ziet het eigenlijk niet op de video.

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7874
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [VIDEO] Chris' timelapse videos van Nederlandse (snel)wegen

Bericht door Jackbauer1350 » ma 25 mei 2015, 12:12

^^Heeft denk ik ook met lichtinval te maken. Op m'n video van de N305 die ik zaterdag heb gemaakt zaten er na verloop van tijd ook behoorlijk wat insecten tegen de ruit. Tijdens het rijden zat ik nog van shit dat wordt een lelijke toestand, maar het viel mij nog mee uiteindelijk op de video. Zelfs het deel dat ik tegen de zon in heb gefilmd. Daarnaast zitten er inmiddels ook al weer aardig wat steenslag beschadigingen in m'n voorruit.

Evengoed bij lange ritten maak in een paar pitstops bij VZP's om de ruit te poetsen. Want gewoon tijdens het rijden vind ik het ook irritant om tegen die uit elkaar gespatte insecten te moeten kijken. Daarnaast hoe langer ze op de ruit zitten hoe lastiger ze eraf te krijgen zijn.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76287
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [VIDEO] Chris' timelapse videos van Nederlandse (snel)wegen

Bericht door Chris » ma 25 mei 2015, 14:23

Een video richting zuiden, (bijna) de hele N34 vanaf de A28 bij Zuidlaren tot aan Hardenberg.

De videokwaliteit is veel beter dan met de 'Scott', vooral omdat er geen zonnestrepen op de lens komen. De Scott had daar last van onder bepaalde hoeken. Dat komt goed uit omdat ik volgende week veel richting zuiden ga filmen. Bebost gebied blijft wel problematisch, alhoewel dat op de snelweg een stuk minder is omdat de bomen verder van de rijbaan afstaan.

De N34 was lekker om te rijden trouwens. Ik kon bijna het hele stuk 100 km/h aanhouden zonder in colonne te rijden.
Link

Gebruikersavatar
mhkamp
2x2 autosnelweg
Berichten: 6129
Lid geworden op: vr 15 jun 2007, 21:32
Locatie: Nieuw Buinen
Contacteer:

Re: [VIDEO] Chris' timelapse videos van Nederlandse (snel)wegen

Bericht door mhkamp » ma 25 mei 2015, 14:41

Wat was er op 6:10min?
Als je wilt worden wie je nog nooit bent geweest, zal je moeten doen wat je nog nooit hebt gedaan!
WeFo Lidnummer 0010.

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [VIDEO] Chris' timelapse videos van Nederlandse (snel)wegen

Bericht door keokiracer » ma 25 mei 2015, 14:42

Lijkt op een auto met pech met een auto ervoor met startkabels.
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76287
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [VIDEO] Chris' timelapse videos van Nederlandse (snel)wegen

Bericht door Chris » ma 25 mei 2015, 15:23

Klopt ja. Die stonden daar niet zo lekker, de hulpauto stond nog net op de rijbaan waar je 100 km/h mag. Ik remde al wat af en een beetje aan de linkerkant van de rijstrook.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76287
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [VIDEO] Chris' timelapse videos van Nederlandse (snel)wegen

Bericht door Chris » ma 25 mei 2015, 22:40

De ring van Zwolle op de video.

Het pixelige bij bomen is niet op te lossen. Ik heb de video in 6 formaten gerenderd, van 300 MB tot 1800 MB in omvang, en ze hebben allemaal hetzelfde probleem. Het is Youtube die dat zo pixelig maakt, want op het originele bestand is het na het renderen veel minder sterk zichtbaar.

De reflectie heb ik wel weg kunnen krijgen. Wel is het nog een klein beetje donker linksonder en rechtsonder, maar dat is denk ik niet op te lossen.

Je kan wel zien waar in Zwolle prioriteit wordt gegeven aan de doorstroming voor doorgaand verkeer, de oostring en zuidring (Zwolle heeft geen westring). Ik kon in één keer vanaf de N337 uit Wijhe tot voorbij de aansluiting met de A28 rijden. 11 verkeerslichten achter elkaar groen (alhoewel sommigen wel snel weer op geel gingen). De noordring daarentegen is slecht afgesteld. Je moet daar bijna altijd bij elk verkeerslicht stoppen. Maar doorgaand verkeer kan hier ook de A28 pakken. De zuidring (eigenlijk westring) heeft ook over het algemeen een goed afgestelde regeling. Ik kan bijna altijd in één keer doorrijden van de A28 tot in Zwolle-Zuid. Ook nu.
Link

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76287
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [VIDEO] Chris' timelapse videos van Nederlandse (snel)wegen

Bericht door Chris » ma 06 jul 2015, 21:30

Op de terugweg uit Spanje ben ik ook nog even via Zeeland gereden, om de tunnels van de N62 op video te zetten. Hier achter elkaar door de Sluiskiltunnel en de Westerscheldetunnel. De Westerscheldetunnel vond ik vrij donker.
Link

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76287
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [VIDEO] Chris' timelapse videos van Nederlandse (snel)wegen

Bericht door Chris » wo 08 jul 2015, 13:41

Mijn video's lijken wat aan momentum te winnen op Youtube. Voorheen duurde het vaak wel een paar dagen om 200 views te bereiken, nu heb ik dat vaak al binnen een paar uur na uploaden en zit ik met de meeste recente video's binnen een week op 1.000+ views. Dat is op zich niet gek voor een 'niche markt' en video's die niet viral gaan (zoals crashvideo's). Gemiddeld krijg ik er netto 5 abonnees per dag bij.

Ik verbaas me er ook over dat lange video's (12+ minuten) vaak nog het best bekeken worden. Ik maak ze altijd met het idee dat ze vooral voor de echte liefhebbers zijn, maar de best bekeken video van de afgelopen tijd is juist er eentje van de Spaanse AP-7 van 15:30 minuten lang.

Wat overigens wel weer opvalt is dat een best groot deel van je abonnees de video's niet kijkt. Ik heb bijna 3.200 subscribers, maar er is maar een enkele video die zoveel views binnen een paar weken haalt.

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7874
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [VIDEO] Chris' timelapse videos van Nederlandse (snel)wegen

Bericht door Jackbauer1350 » wo 08 jul 2015, 14:19

Bij die van mij duurt het een stuk langer om op veel views te komen. Maar dat heeft uiteraard te maken met de lengte van de films en dat de info in het Nederlands is (ben inmiddels wel met Engelstalige versies bezig). Verder zijn veel van mijn video's geblokkeerd in diverse landen vanwege de copyright op de muziek.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76287
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [VIDEO] Chris' timelapse videos van Nederlandse (snel)wegen

Bericht door Chris » di 28 jul 2015, 14:47

Ik heb de Youtube compressie eens vergeleken met het orginele bestand. Best een groot verschil, met name bij bomen langs de weg.

Afbeelding

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Hoofdmoderator
Berichten: 18031
Lid geworden op: do 21 sep 2006, 16:02

Re: [VIDEO] Chris' timelapse videos van Nederlandse (snel)wegen

Bericht door Snelwegfreak » di 28 jul 2015, 14:51

Dat verschil is inderdaad behoorlijk :?

Zijn er geen betere video hosting sites, of betaal je je dan scheel?
Enne gojje mins blieft altied leave.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76287
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [VIDEO] Chris' timelapse videos van Nederlandse (snel)wegen

Bericht door Chris » di 28 jul 2015, 14:58

De kosten zijn niet zozeer het probleem, maar vooral het bereik. Op Youtube heb je nu eenmaal een veel groter bereik dan waar dan ook. Slechts 2 % van mijn views komt vanaf sites als het Wegenforum of Skyscrapercity.

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7874
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [VIDEO] Chris' timelapse videos van Nederlandse (snel)wegen

Bericht door Jackbauer1350 » di 28 jul 2015, 17:20

Vimeo is de kwaliteit een stuk beter. Maar daar heb je beperkte upload. Voor meer moet je betalen en zoals Chris zei minder bereik. Youtube is nog steeds de grootste speler. Volgens mij ook degene die het makkelijkst geëmbed kan worden op fora etc.

Ik heb wel het idee dat er een verschil is in kwaliteit of je Youtube videos afspeelt op je pc of bijvoorbeeld op je Smart TV.

Gebruikersavatar
Wesso
2x3 autosnelweg
Berichten: 7932
Lid geworden op: za 16 jul 2005, 1:27
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: [VIDEO] Chris' timelapse videos van Nederlandse (snel)wegen

Bericht door Wesso » di 28 jul 2015, 17:23

^^ Precies. Als ik de dagelijkse voorgekauwde tv-programma's zat ben schakel ik naar Youtube, lijkt me geweldig :D

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7874
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [VIDEO] Chris' timelapse videos van Nederlandse (snel)wegen

Bericht door Jackbauer1350 » di 28 jul 2015, 17:28

^^ Leo de Haas heeft (bijna) alle afleveringen van Blik op de Weg keurig in afspeellijst op z'n youtubekanaal staan. Erg leuk om terug te zien.

Ik kan met m'n mobiel verbinding maken met mn Smart TV. Zoek ik de afspeellijst op en mooi via youtube de afleveringen kijken op de TV via mn mobiele telefoon als afstandsbediening. En het beeld is nog best strak ook 8-)
En datzelfde doe ik ook met de wegenvideos die er te vinden zijn.

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18191
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: [VIDEO] Chris' timelapse videos van Nederlandse (snel)wegen

Bericht door mavas » di 28 jul 2015, 17:53

Jackbauer1350 schreef:Ik heb wel het idee dat er een verschil is in kwaliteit of je Youtube videos afspeelt op je pc of bijvoorbeeld op je Smart TV.
Dat zit er ook. Dat heeft met de hardwareversnelling te maken. Op mijn laptop zijn de video's toch minder mooi dan op mijn desktop die een losse videokaart heeft.
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

Gebruikersavatar
Mark
Forumbeheerder
Berichten: 10234
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 21:11
Locatie: Spijkenisse

Re: [VIDEO] Chris' timelapse videos van Nederlandse (snel)wegen

Bericht door Mark » di 28 jul 2015, 17:55

En niet te vergeten je beeldscherm zelf. Daar zitten ook weer aller variabelen in die uitmaken hoe goed kleuren weergegeven worden etc. etc.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76287
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [VIDEO] Chris' timelapse videos van Nederlandse (snel)wegen

Bericht door Chris » do 20 aug 2015, 17:55

Even een break van alle Spaanse video's. Hier de A1 van Apeldoorn tot Hengelo, met de bijnaam 'Warschauer Allee'. Er rijdt ontzettend veel vrachtverkeer, er waren maar een paar korte momenten dat het loonde om naar rechts te gaan.

Alhoewel het de 'Warschauer Allee' wordt genoemd, was het vrachtverkeer veel diverser dan alleen Polen. Er rijden ook veel Duitse, Tsjechische, Russische, Litouwse en Oekraïense vrachtwagens. En natuurlijk de nodige Nederlandse vrachtwagens.
Link

Gebruikersavatar
mhkamp
2x2 autosnelweg
Berichten: 6129
Lid geworden op: vr 15 jun 2007, 21:32
Locatie: Nieuw Buinen
Contacteer:

Re: [VIDEO] Chris' timelapse videos van Nederlandse (snel)wegen

Bericht door mhkamp » do 20 aug 2015, 18:24

^^ Heeft de Nederlandse A1 nu ook al die bijnaam? Ik wist wel dat het de bijnaam was van de BAB2 in Duitsland.

Na de Regenboogroute nu dus de Warschauer Allee. Wanneer Poolse vlaggetjes op de lantaarnpalen?
Als je wilt worden wie je nog nooit bent geweest, zal je moeten doen wat je nog nooit hebt gedaan!
WeFo Lidnummer 0010.

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [VIDEO] Chris' timelapse videos van Nederlandse (snel)wegen

Bericht door keokiracer » do 20 aug 2015, 18:26

Wordt dezelfde kleurencombinatie als de Poolse vlag ook niet gebruikt om wandelroutes in Nederland aan te geven?

Ik heb liever geen voetgangers op de snelweg :p
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Plaats reactie