[VIDEO] Video's van wegen in Nederland

Foto- en videoreportages van Nederlandse autowegen

Moderator: Moderatoren

Davy
expressweg
Berichten: 4617
Lid geworden op: vr 11 sep 2009, 3:06
Locatie: Aardenburg (Zeeuws-Vlaanderen)

[VIDEO] Video's van wegen in Nederland

Bericht door Davy » zo 31 jul 2011, 23:11

Een algemeen verzameltopic van video's gemaakt op Nederlandse (snel)wegen! 8-)
TOEVOEGING
Op zoek naar wegenvideo's ben ik gisteren begonnen met een lijstje te maken van wegenvideo's van wegen in Nederland. Criteria zijn: het moet met een dashcam zijn opgenomen en het moet in HD (min. 720p) zijn opgenomen. In de onderstaande link kan je de lijst bekijken. Nog niet alle video's staan in deze lijst, maar die zullen nog worden toegevoegd.

Wegenvideos NL HD

N.B.: Wanneer een video alleen een bepaald stuk van de weg betreft dan staat dit aangegeven in kolom B; anders is deze kolom leeg.


Ik heb er vandaag ook een paar gemaakt:
N259 Halsteren - Dinteloord, een mooie oldschoolweg. Jammer is wel dat het oude betongedeelte rond Steenbergen een dubbele doorgetrokken streep heeft gekregen, een stukje authenticiteit die weg is...
Link
Een stukje A29 t.h.v. het Hellegatsplein. Opmerkelijk is dat de oranje knipperende waarschuwingslampen voor geopende brug brandden, maar de brug zelf gewoon open was.
Link
A29 Oud Beijerland via Vaanplein, A15, Ridderkerk, A16 via Dordrecht tot Klaverpolder:
Link
N62 Sloeweg en door de Westerscheldetunnel:
Link

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [VIDEO] Video's van wegen in Nederland

Bericht door keokiracer » zo 31 jul 2011, 23:17

Mooie video's :top:

Mijn aandeel meteen even posten:
Nog geen uur geleden versneld geüpload: De N259 in de andere richting vóór er DV kwam bij Steenbergen. (audioruil in behandeling)
Link
Rondrijden in Bergen op Zoom (audioruil in behandeling)
Link
Texel: 's nachts: route van de veerboot naar de Sluftervallei
Link
Andere video's (die hier al een keer zijn langsgekomen) zijn te vinden op mijn youtube-kanaal (link in onderschrift of op video klikken)
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Davy
expressweg
Berichten: 4617
Lid geworden op: vr 11 sep 2009, 3:06
Locatie: Aardenburg (Zeeuws-Vlaanderen)

Re: [VIDEO] Video's van wegen in Nederland

Bericht door Davy » wo 03 aug 2011, 0:21

2 video's van dinsdagnamiddag:

De N61 vanaf Schoondijke tot het kruispunt Hoek. Een mooie oldschoolweg, maar de vernieuwing is er hoognodig, vooral de vele landbouwvoertuigen veroorzaken bij momenten veel hinder wat ook mooi te zien is in de video. Let ook goed op wat er gebeurt op 2:21 ;) .
Link
Een rondrit door Terneuzen en het sluizencomplex:
Link
(audioruil in behandeling)

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [VIDEO] Video's van wegen in Nederland

Bericht door keokiracer » za 06 aug 2011, 23:31

Video van vandaag: de Vlaketunnel:
Link
Morgen komt er nog een video van de A58 vanaf Middelburg helemaal Vlissingen in (tot hier)
Verder nog deze video van het slechte weer van vandaag
:arrow: http://www.youtube.com/watch?v=Xf7VZQ2Cd94

Maandag op vakantie ri. Texel, via de route N259-A29-A15-A16-A20-A13-A4-A5-A9-N9-N250-N501. Mochten er op deze route nog verzoekjes zijn voor video's, graag even melden hier of via PB. Dan zal ik mijn best doen ;). Het liefst vóór pakweg 22:00 zondagavond. Ik ben al van plan een video van de gehele N9 te maken. Ook een video van de A20 staat hoog op mijn agenda. Het kan dat ik de video's niet kan opnemen omdat het regent o.i.d. Dus er is geen 100%-video garantie ;)
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

nederland24
2x2 autosnelweg
Berichten: 5540
Lid geworden op: vr 04 sep 2009, 19:22
Locatie: Breda

Re: [VIDEO] Video's van wegen in Nederland

Bericht door nederland24 » zo 07 aug 2011, 0:44

Foto's/video's van de Ring van Rotterdam en van de doortocht door Den Helder. Van Texel zijn er ook heel weinig wegenfoto's gemaakt, dus dat is je kans.

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [VIDEO] Video's van wegen in Nederland

Bericht door keokiracer » zo 07 aug 2011, 0:59

^^ Ring Rotterdam was ik van plan (video), (einde A29-A15-A16-A20-begin A13) en dan ook de hele N9
N250 heb ik, maar doe ik (als batterij niet op is), direct achter de N9, misschien recht achter de N9, misschien een aparte video. Op Texel heb ik al meerdere video's.
Van Texel was ik ook van plan om (nog meer) video's te maken, foto's kan ook, maar video's is voor mij handiger (ben nogal lui en bij video's hoef ik de camera alleen aan en uit te doen :mrgreen:)
video's Texel:
SPOILER: TOON

Link
Link
Link
Verder ook nog een hele zooi video's met files van vooral de N250 en N9, want daar staan (met de omleggingen van de N9, daar nu hopelijk 'stonden') de meeste files ;)

Conclusie: mits het goed weer is en mijn camera niet te snel leeg is, kun je de door jou voorgestelde video's verwachten :)
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

nederland24
2x2 autosnelweg
Berichten: 5540
Lid geworden op: vr 04 sep 2009, 19:22
Locatie: Breda

Re: [VIDEO] Video's van wegen in Nederland

Bericht door nederland24 » zo 07 aug 2011, 1:02

keokiracer schreef: Van Texel was ik ook van plan om (nog meer) video's te maken, foto's kan ook, maar video's is voor mij handiger (ben nogal lui en bij video's hoef ik de camera alleen aan en uit te doen :mrgreen:)
Dat moet je ook bij foto's maken alleen dan wat vaker. ;)

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [VIDEO] Video's van wegen in Nederland

Bericht door keokiracer » zo 07 aug 2011, 1:04

^^ Moet ik bij foto's mijn camera de hele tijd aan en uit doen? :mrgreen:

Erg flauwe grap, maar ik kan het (weer eens) niet laten
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [VIDEO] Video's van wegen in Nederland

Bericht door keokiracer » zo 07 aug 2011, 22:35

A58 van Middelburg naar Vlissingen, de video gaat ook verder Vlissingen in.
Link
(audioswap in behandeling)
EDIT: pas om 1:46 kwam ik erachter dat de video nog op privé stond :oops:. Staat nu op openbaar.

Ik ben er net achtergekomen dat ik 100 minuten met mijn camera kan opnemen met een volle batterij (gewoon de tafel laten filmen tot hij leeg was :p), morgen is de batterij vol en de Ring Rotterdam en de N9 passen er beide makkelijk op :). Mij viel trouwens op dat mijn camera video's afknipt na 32 minuten en 24 seconden, vreemde tijd :p
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [VIDEO] Video's van wegen in Nederland

Bericht door keokiracer » ma 08 aug 2011, 9:43

ik schreef:Conclusie: mits het goed weer is en mijn camera niet te snel leeg is, kun je de door jou voorgestelde video's verwachten :)
Klein beetje aangepast: of het nu regent of niet: ik neem het op, mocht het regenen, dan wordt de video minder of niet versneld afgespeeld. Zometeen lekker vertrekken :D
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gaiajohan
autoweg
Berichten: 1030
Lid geworden op: zo 10 jul 2011, 23:25

Re: [VIDEO] Video's van wegen in Nederland

Bericht door Gaiajohan » ma 08 aug 2011, 9:51

keokiracer schreef: Ik ben er net achtergekomen dat ik 100 minuten met mijn camera kan opnemen met een volle batterij (gewoon de tafel laten filmen tot hij leeg was :p), morgen is de batterij vol en de Ring Rotterdam en de N9 passen er beide makkelijk op :). Mij viel trouwens op dat mijn camera video's afknipt na 32 minuten en 24 seconden, vreemde tijd :p
Heeft waarschijnlijk met filegrootte te maken. Waarschijnlijk zijn die bestanden dan 4GB in grootte. Grotere bestanden kan het FAT32 allocatietabel voor Harde schijven niet aan. Als je groter wil moet je naar NTFS formatteren.
Duurzaam Veilig: Doar wor je kregel van!

Davy
expressweg
Berichten: 4617
Lid geworden op: vr 11 sep 2009, 3:06
Locatie: Aardenburg (Zeeuws-Vlaanderen)

Re: [VIDEO] Video's van wegen in Nederland

Bericht door Davy » ma 08 aug 2011, 9:55

Ik kan maximaal iets meer dan 20 minuten continu filmen met mijn camera, heeft ook met de filegrootte te maken...

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [VIDEO] Video's van wegen in Nederland

Bericht door keokiracer » ma 08 aug 2011, 9:58

^^ Ik kan door blijven filmen, maar de video wordt afgekapt bij 32:24: dan begint er meteen een nieuwe video, automatisch :D
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gaiajohan
autoweg
Berichten: 1030
Lid geworden op: zo 10 jul 2011, 23:25

Re: [VIDEO] Video's van wegen in Nederland

Bericht door Gaiajohan » ma 08 aug 2011, 10:04

^^Klinkt als bestandsgrootte :). Doet Fraps (Waarmee je computerspellen kunt opnemen) ook.

Misschien als je je geheugenkaart in NTFS formatteert doet ie het niet (Alleen als je pc in FAT32 is geformatteert snapt hij je bestand van >4GB niet.). Maar het kan ook standaard in de software van de camera zitten: Na zoveel GB hou ik op, en volg ik verder in een nieuw bestand.
Duurzaam Veilig: Doar wor je kregel van!

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [VIDEO] Video's van wegen in Nederland

Bericht door keokiracer » ma 08 aug 2011, 19:35

Video's van vandaag:
Ring Rotterdam (A29-A15-A16-A20-A13)
Alkmaar-Den Helder (N9-N250)
Pont Texel - Sluftervallei (bungalowpark op Texel) (N501-Akenbuurtseweg-Kogerweg-Nieuwlanderweg-Postweg-Vuurtorenweg-Krimweg)
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [VIDEO] Video's van wegen in Nederland

Bericht door keokiracer » di 09 aug 2011, 16:19

Elders had ik gemeld dat de video's vandaag online zouden staan, maar door de trage intenetverbinding duurt het laden van een pagina hier al bijna een minuut: een video van 2 minuten uploaden naar windows movie maker duurde een half uur: ik heb een video van bijna 50 minuten... De video's komen dus pas dit weekend online, tenzij ik ze niet bewerk. Maar tot nu toe moet ik ze allemaal bewerken (anders langer dan 10 min.)
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gaiajohan
autoweg
Berichten: 1030
Lid geworden op: zo 10 jul 2011, 23:25

Re: [VIDEO] Video's van wegen in Nederland

Bericht door Gaiajohan » do 11 aug 2011, 21:33

Eerste testopstelling gedaan. Tis een mobieltje dusja geen HD, en eerste keer geprobeerd.... Hij is 2x versneld, dus eigenlijk duurde de trip 12:30.
Link

De N910 waar de laatste tijd wel wat grappige dingen over te vinden waren. Een weg met een N-status die niet echt bij de weg past. Zo stonden ooit borden bij wegwerkzaamheden, welke goed op de lachspieren werkte.
De N910 verbindt de N361 met de N355 via kleine dorpjes langs de Trekvaart.
Laatst gewijzigd door Gaiajohan op do 11 aug 2011, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Duurzaam Veilig: Doar wor je kregel van!

Gebruikersavatar
captain007
Forumbeheerder
Berichten: 8709
Lid geworden op: di 21 okt 2008, 16:21
Locatie: Beneden-Leeuwen
Contacteer:

Re: [VIDEO] Video's van wegen in Nederland

Bericht door captain007 » do 11 aug 2011, 22:04

daviedoff schreef:N62 Sloeweg en door de Westerscheldetunnel:
Link
Ik zie em nu pas. Mooie video van de Westerscheldetunnel. Toen ik daar een paar maanden geleden voor het eerst door heen reed vond ik het een relatief donkere tunnel. Ik heb het idee dat een tunnel zoals bijvoorbeeld de Roertunnel meer licht in de tunnel heeft, waardoor het effect als je naar buiten rijdt met de overgang van de donker naar licht minder heftig is.

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: [VIDEO] Video's van wegen in Nederland

Bericht door Kaaiman » do 11 aug 2011, 22:32

Die N910 is vrij makkelijk om te bouwen tot een volwaardige GOW. Bosjes rooien, slootje 2 meter verleggen, nieuwe bosjes planten en klaar.

GOW lijkt me toch geen ongeloofwaardige categorisering voor zo'n lange en rechtstreekse verbinding tussen Groningen en Dokkum... ETW daarentegen... :roll:

EDIT: ik lees net dat men de N910 onaantrekkelijker wil maken voor bovenregionaal verkeer om de werking van de Centrale As niet teniet te doen. :facepalm:
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gaiajohan
autoweg
Berichten: 1030
Lid geworden op: zo 10 jul 2011, 23:25

Re: [VIDEO] Video's van wegen in Nederland

Bericht door Gaiajohan » do 11 aug 2011, 22:39

Tsja, het is verreweg de kortste route naar Groningen vanuit Dokkum N910 -> N355.
De N356 gaat veel te veel westelijk, maarja de provincie ziet de opwaardering van N356 naar stroomweg als oplossing. En daarbij de N910 meer en meer ETW maken.
Het is zelfs zo, dat bij de laatste rotonde in het filmpje Kollum niet genoemd wordt als richting waar ik vandaan kwam als je uit Groningen komt! Terwijl Kollum direct over de brug ligt vlak daarvoor. (Dat zijn twee hele kilometers!) Nee, voor Kollum moet je de N355 blijven volgen langs Buitenpost, en dan via de N358 en dus 8 kilometer rijden!! Dat is 6 kilometer omrijden :nuts:

De N910 krijgt ook steeds meer wegversmallingen..
Duurzaam Veilig: Doar wor je kregel van!

nederland24
2x2 autosnelweg
Berichten: 5540
Lid geworden op: vr 04 sep 2009, 19:22
Locatie: Breda

Re: [VIDEO] Video's van wegen in Nederland

Bericht door nederland24 » do 11 aug 2011, 22:45

Geen een provinciale weg hoeft een ETW te worden. Alleen wegen waar meer tractoren rijden dan auto's verdienen een ETW-categorisering.

Gebruikersavatar
Wouter N14
Moderator
Berichten: 21917
Lid geworden op: vr 08 jul 2005, 12:56
Locatie: Roosendaal

Re: [VIDEO] Video's van wegen in Nederland

Bericht door Wouter N14 » do 11 aug 2011, 22:48

^^ Dat is wel heel kort door de bocht...
Het mooiste overkomt je, het minste is bedacht. Freek de Jonge

Gaiajohan
autoweg
Berichten: 1030
Lid geworden op: zo 10 jul 2011, 23:25

Re: [VIDEO] Video's van wegen in Nederland

Bericht door Gaiajohan » do 11 aug 2011, 22:52

Heel veel is ETW geworden hier.

De N980 loopt van Marum t/m de N355 bij Zuidhorn.

In dat hele stuk van 20km is alleen het stuk van Marum-> Noordwijk +/- 3km, en een stukje Faan (gehucht)->Zuidhorn +/- 1,5km als GOW. De rest bubeko is ETW. Zelfs redelijk lange stukken als Niekerk -> Zuidhorn (Ja t faan zit ertussen) +/- 3km of Kornhorn -> Doezum +/- 2,5km.
Ik vraag me af hoeveel de gemeente ETW'ers daar een vinger in de pap hebben gehad bij de provincie. :redangry:


Hier een stukje T9 in Groningen, zoals hier te zien: http://www.wegenforum.nl/viewtopic.php? ... 30#p557788
Tussen Eibersburen en 'begin' of eindpunt Grootegast. 2x versneld.
Link
Duurzaam Veilig: Doar wor je kregel van!

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [VIDEO] Video's van wegen in Nederland

Bericht door keokiracer » za 13 aug 2011, 0:44

De aftrap van wat een lange reeks aan video's wordt: (ben nu bezig met A29 Vaanplein - Dinteloord, dan N9-N250, dan Ring R'dam-oost, dan A4-A13(vanaf De Hoek - Berkel en Rodenrijs) dan N501, dan file A13, dan file A9 en dan nog kleine video's)
Link
@youtube: muziek staat er al op :top:. Al na 15 minuten :o
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [VIDEO] Video's van wegen in Nederland

Bericht door keokiracer » za 13 aug 2011, 3:21

De A29 is de volgende in de rij:
Link
(helaas nu nog geen audioswap... :roll:)
Ik ga proberen om nog 1 video erop te krijgen... (korte video, dus zou moeten kunnen...)
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Hoofdmoderator
Berichten: 18029
Lid geworden op: do 21 sep 2006, 16:02

Re: [VIDEO] Video's van wegen in Nederland

Bericht door Snelwegfreak » za 13 aug 2011, 3:31

^^ Dat is een behoorlijk golvend weggetje zeg! :o
Enne gojje mins blieft altied leave.

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [VIDEO] Video's van wegen in Nederland

Bericht door keokiracer » za 13 aug 2011, 4:12

^^ Ik vond de A4 tussen Leiden en Den Haag veel erger, maar ook op de A29 adviseer ik om als passagier niet te drinken ;)
Afijn, de laatste video voor vannacht;
Link
Later vandaag komen er meer: Sowieso Alkmaar - Den Helder - Veerboot Texel (N9/N250) en Ring Rotterdam (A29-A15-A16-A20-A13)(beide van maandag). Daarna is de rest aan de beurt. Maar nu eerst slapen :zzz: :geeuw:
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

jan
autoweg
Berichten: 1843
Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 16:11
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: [VIDEO] Video's van wegen in Nederland

Bericht door jan » za 13 aug 2011, 18:44

Ik zie in het laatste filmpje dat de verbindingsweg van de A13 naar de A20 richting Hoek van Holland is verdubbeld, is dit definitief of alleen zolang de werkzaamheden er zijn? Tevens een apart NBA bordje bij 1:40, lijkt me overplak werk.

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [VIDEO] Video's van wegen in Nederland

Bericht door keokiracer » za 13 aug 2011, 19:41

^^ Volgens mij alleen tijdens de werkzaamheden, was wel erg effectief, anders had de A13 vanaf Den Haag al volgestaan met maar 1 rijstrook

Nog wat video's die ik heb geupload:
Link
Link
Muziek staat er weer snel onder :top:
De eerste video komt dus uit de 2e video
De N9-N250 Alkmaar-Den Helder - Texel wordt as we speak geüpload naar youtube
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [VIDEO] Video's van wegen in Nederland

Bericht door keokiracer » za 13 aug 2011, 23:48

De video van de N9 is te vinden in deze draad

Omdat het gedeelte door Den Helder wel érg snel ging, heb ik de N250 ook nog eens apart geüpload:
Link
Ook hier wacht ik nog steeds op audioswap (Harvey McKay - Inxase)
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Plaats reactie