[Video] Filmpjes Keokiracer

Foto- en videoreportages van Nederlandse autowegen

Moderator: Moderatoren

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

[Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door keokiracer » di 15 jan 2013, 20:04

Jaja, nog een filmtopic :razz:

Natuurlijk maak ik al ruim 1 jaar video's, maar het is nu eindelijk tijd voor mijn eigen topic. Vrijwel alles is al eens op het forum voorbij gekomen dus die filmpjes laats ik niet nog eens, maar voor degenen die dit topic later terugkijken of de filmpjes nog een keer willen zien. Even op mijn youtubekanaal kijken. :)


Nieuwe filmpjes zal ik - natuurlijk - wel hier plaatsen.

Ritje van vanochtend. Paar opmerkelijkheden hieronder.

Begin filmpje: ik aan het klooien met versnellingen :redangry:, je kunt me horen :mrgreen:
1:25 Slim, vooral gaan spookrijden op een fietsstrook :facepalm:
6:56 Bestuurder van het busje zal blij verrast zijn geweest met het feit dat ik stopte. Dat doet daar echt nooit iemand voor verkeer van rechts. Ik wil het wel, maar dan word ik gewoon aan alle kanten voorbijgefietst en kan ik al die mensen weer gaan inhalen. Als het lekker rustig is, zoals nu het geval was, dan stop ik wel altijd.
9:00 Aan de kant springen :mrgreen:
9:05 hoe langzaam kun je fietsen? Ik werd het zat. Kwam toch geen verkeer aan.
Link


Voor de duidelijkheid; echte wegenfilmpjes zal ik in dit topic blijven plaatsen

TOEVOEGING
Sorry voor het geklooi met de titel :oops:
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door keokiracer » do 17 jan 2013, 21:09

Iemand heeft een deel van mijn video gejat en beweert dat er een UFO te zien is...
Link
Dat heet een vogel.

Originele video: http://www.youtube.com/watch?v=vSqqQEX2LS8
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door keokiracer » do 17 jan 2013, 22:45

Even wennen zo'n camera...
Link
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
Wouter N14
Moderator
Berichten: 21917
Lid geworden op: vr 08 jul 2005, 12:56
Locatie: Roosendaal

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door Wouter N14 » do 17 jan 2013, 22:51

Wel geinig die beelden vanaf de fiets :top:
Het mooiste overkomt je, het minste is bedacht. Freek de Jonge

Attietattie
2x4 autosnelweg
Berichten: 14341
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 15:19
Locatie: Almere

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door Attietattie » do 17 jan 2013, 22:59

:lol: Dat heb ik al zo vaak gehad. B(
'De beste verkeersdrempel is vriendelijkheid' - Loesje

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door keokiracer » vr 18 jan 2013, 7:42

Ik tot nu te 1x met de fiets en 1x in de auto (op de A58 Goes-Middelburg), vind ik eigenlijk nog meevallen.
Wouter N14 schreef:Wel geinig die beelden vanaf de fiets :top:
Bedankt! :)
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

JB81
autoweg
Berichten: 1542
Lid geworden op: vr 30 mar 2007, 11:25
Locatie: Breda / Utrecht

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door JB81 » vr 18 jan 2013, 8:17

Leuk voor de afwisseling inderdaad, een fietsdashcam! Tevens blij om te zien dat ik niet de enige ben die zich niet kan beheersen om trage fietsers op alle mogelijke manieren in te halen 8-) .

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door keokiracer » vr 18 jan 2013, 13:52

JB81 schreef:Tevens blij om te zien dat ik niet de enige ben die zich niet kan beheersen om trage fietsers op alle mogelijke manieren in te halen 8-) .
Dit is mijn standaard inhaalplek. Op deze video rustig, aangezien het na het 8e uur was (meesten uit na het 7e uur).
Link
Soms ook al wat eerder. En de voetpadtechniek bij de verkeerslichten werkt ook vaak :) (natuurlijk niet als er voetgangers aankomen...)
Link
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18188
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door mavas » vr 18 jan 2013, 14:07

Je houdt zo te zien niet van al dat getreuzel ;)

Je ziet ook gelijk het voordeel van een fietsstrook tov een fietspad. De mogelijkheid om gemakkelijk in te halen geeft zoveel meer comfort voor de fietser dat ik die liever terug zie komen in het straatbeeld. Zeker in steden waar veel fietsers zijn zou ik dit graag zien anders krijg je fietsfiles.
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

Gebruikersavatar
captain007
Forumbeheerder
Berichten: 8709
Lid geworden op: di 21 okt 2008, 16:21
Locatie: Beneden-Leeuwen
Contacteer:

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door captain007 » vr 18 jan 2013, 14:30

Ik herken dat wel van dat getreuzel door veel scholieren. In de eerste twee jaren van de middelbare school fietste ik nog mee met grote groepen en dan was het echt een slakkentempo wat er werd gereden. Latere jaren reed ik in mijn eentje en toen was ik standaard 20 minuten korter onderweg op een route van 8 kilometer :p

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door keokiracer » vr 18 jan 2013, 14:42

mavas schreef:Je houdt zo te zien niet van al dat getreuzel ;)
Understatement :lol:
mavas schreef:Je ziet ook gelijk het voordeel van een fietsstrook tov een fietspad. De mogelijkheid om gemakkelijk in te halen geeft zoveel meer comfort voor de fietser dat ik die liever terug zie komen in het straatbeeld.
Iedereen wil idd een fietspad op de Halsterseweg, waar ik dus inhaal in het eerste filmpje. Van mij hoeft dat niet zo, je begrijpt wel waarom :lol:
mavas schreef:Zeker in steden waar veel fietsers zijn zou ik dit graag zien anders krijg je fietsfiles.
Met de hoeveelheid fietsers die binnen 15 minuten over de Halsterseweg komen is dat sowieso het geval, maar met fietsstroken kan ik er tenminste voorbij :)
captain007 schreef:Latere jaren reed ik in mijn eentje en toen was ik standaard 20 minuten korter onderweg op een route van 8 kilometer :p
Bij mij is dat verschil op pakweg 5 km 10 minuten. Als ik niemand inhaal ben ik tot wel 25 minuten onderweg (ook gedeeltelijk dankzij de VRI waar ik nu niemand langs kan rijden door de sneeuw), met volop inhalen is mijn record 10 minuten (ook incl. VRI), maar meestal zit ik rond de 15.
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door keokiracer » vr 18 jan 2013, 15:54

Nog wat filmpjes verzameld van donderdagochtend.

1) Moeilijk te horen, maar ik moest wel op de rem
2) Geen licht en niet kijken als je inhaalt... :facepalm:. En het was niet eens een scholier!
3) Chaos bij mijn school. Ben benieuwd hoeveel dingen jullie kunnen vinden :)
Link
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

nederland24
2x2 autosnelweg
Berichten: 5540
Lid geworden op: vr 04 sep 2009, 19:22
Locatie: Breda

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door nederland24 » vr 18 jan 2013, 21:38

captain007 schreef:Ik herken dat wel van dat getreuzel door veel scholieren. In de eerste twee jaren van de middelbare school fietste ik nog mee met grote groepen en dan was het echt een slakkentempo wat er werd gereden. Latere jaren reed ik in mijn eentje en toen was ik standaard 20 minuten korter onderweg op een route van 8 kilometer :p
Daarom ben ik blij dat ik een rijbewijs heb. Kan ik lekker met de auto overal naartoe gaan. :)

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41327
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door Vinny » ma 21 jan 2013, 18:27

mavas schreef:Je houdt zo te zien niet van al dat getreuzel ;)

Je ziet ook gelijk het voordeel van een fietsstrook tov een fietspad. De mogelijkheid om gemakkelijk in te halen geeft zoveel meer comfort voor de fietser dat ik die liever terug zie komen in het straatbeeld. Zeker in steden waar veel fietsers zijn zou ik dit graag zien anders krijg je fietsfiles.
Wegbeheerders houden daar dus niet van, omdat veel scholieren inhalen ZONDER te kijken of er toevallig achter hen een auto rijdt ;)
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door keokiracer » ma 21 jan 2013, 18:42

Vinny schreef:omdat veel scholieren inhalen ZONDER te kijken of er toevallig achter hen een auto rijdt ;)
Niet alleen scholieren hoor. Zie ook filmpje vlak boven je. (http://www.wegenforum.nl/viewtopic.php? ... 15#p671227)

Alhoewel het vandaag wel een scholier was... Hij schoot er niets mee op, want elke keer zat ik binnen 30 seconden weer vlak achter hem. :roll:
(had helaas geen cam bij vandaag, vertrok vanochtend iets later dan gepland)
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18188
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door mavas » ma 21 jan 2013, 19:05

Vinny schreef:Wegbeheerders houden daar dus niet van, omdat veel scholieren inhalen ZONDER te kijken of er toevallig achter hen een auto rijdt ;)
Dan hoeft de wegbeheerder dat toch niet dicht te timmeren?!?!? Is een kwestie van leren kijken, net zoals je op elk ander vervoermiddel zou doen waarin je chauffeur bent.
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41327
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door Vinny » ma 21 jan 2013, 19:13

Veiligheid. Als weggebruikers zich als dreumessen gedragen dan moeten de betreffende peuters in de box gezet worden ;)
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18188
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door mavas » ma 21 jan 2013, 19:20

Nee, dan moeten die peuters beter opgevoed worden!
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41327
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door Vinny » ma 21 jan 2013, 19:38

Tja, aan mij ligt het niet hoor. Maar je kent de veiligheidsdogma's van DV toch? Als er een probleem is met inhalen dan wordt de streep doorgetrokken, in plaats van om mensen die als totale zombies op de weg zitten eens flink de les te lezen...
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door keokiracer » ma 28 jan 2013, 23:11

Snelle rijstijl door mezelf + een rood licht (0.06 seconden a.k.a. 2 beelden op WLM) ook door mezelf :oops:
Link
Het rode licht was compleet onbedoeld. De eerste keer daar in 5,5 jaar.
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Hoofdmoderator
Berichten: 18029
Lid geworden op: do 21 sep 2006, 16:02

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door Snelwegfreak » ma 28 jan 2013, 23:27

^^ Zo te zien 7 seconden groentijd. Voor zo'n drukke scholierenroute misschien iets te kort...
Enne gojje mins blieft altied leave.

Attietattie
2x4 autosnelweg
Berichten: 14341
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 15:19
Locatie: Almere

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door Attietattie » ma 28 jan 2013, 23:38

Kanonnen, wat gaat dat hard zeg. Vroegah had ik dat ook nog wel gedurfd, maar tegenwoordig ben ik niet meer zo ervaren op twee wielen... :oops:
'De beste verkeersdrempel is vriendelijkheid' - Loesje

sirdanilot
2x2 autosnelweg
Berichten: 5457
Lid geworden op: zo 13 sep 2009, 21:42
Locatie: Leiden

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door sirdanilot » di 29 jan 2013, 0:35

^ moet je maar weer eens de fiets pakken om je saucijzenbroodjes te halen in plaats van de auto ! :mrgreen:

Je fietst inderdaad erg hard zeg, zo sportief ben ik zelf niet (laat staan dat mijn krakkemikkige stadsfiets dat aan zou kunnen...). En ach, door rood rijden doe ik continu eerlijk gezegd, al let ik altijd goed op of er wat aankomt. In de stad leer je dat wel, op het platteland kun je dat vaak toch maar beter niet doen want als er al een VRI staat betreft het een gevaarlijke weg.

Ik vind het erg leuk, die fietsfilmpjes ! Ik had verwacht dat het beeld heel erg schokt maar dat valt reuze mee. Zit de camera vast aan je stuur?

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door keokiracer » di 29 jan 2013, 8:39

Snelwegfreak schreef:^^ Zo te zien 7 seconden groentijd. Voor zo'n drukke scholierenroute misschien iets te kort...
Soms 10 seconden, 's ochtends soms meer dan een minuut! (wel altijd in de andere richting rond 8:10)
sirdanilot schreef:Ik vind het erg leuk, die fietsfilmpjes ! Ik had verwacht dat het beeld heel erg schokt maar dat valt reuze mee. Zit de camera vast aan je stuur?
De camera zit vast aan mijn stuur, ja. Setup-filmpje had ik hier nog niet geplaatst. Bij dezen:
Link
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Starlet
stadsweg
Berichten: 397
Lid geworden op: do 02 jun 2011, 13:06
Locatie: Bergen op Zoom

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door Starlet » di 05 feb 2013, 22:33

Keokiracer, jij gaat een mooie zomer tegemoet met je fietsdashcam op die hoogte. :mrgreen:

Niet een bepaald vrouw-vriendelijke hoogte... Vooral als de broek van achter wat afzakt...
Misschien maar op je helm doen? of ter hoogte van je as?

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door keokiracer » di 05 feb 2013, 22:42

Starlet schreef:Keokiracer, jij gaat een mooie zomer tegemoet met je fietsdashcam op die hoogte. :mrgreen:
Sssst!
Starlet schreef:Niet een bepaald vrouw-vriendelijke hoogte... Vooral als de broek van achter wat afzakt...
Dank je wel... Nu heeft iedereen me door :(

:mrgreen:
Starlet schreef:Misschien maar op je helm doen?
Welke helm? :lol:
Starlet schreef:of ter hoogte van je as?
Dat zou misschien nog kunnen. In de zomer heb ik waarschijnlijk toch een nieuwe fiets. Na al 2x naar de fietsenmaker te zijn geweest zitten mijn versnellingen nog niet goed B(. Hij blijft elke keer tikken in de 3e versnelling en schiet elke keer terug in de 2e versnelling. Das niet leuk als je aan het fietsen bent :(. Dat gaat pijn doen aan je benen...
Was denk ik wel goed te horen geweest op de camera, maar om een of andere reden heeft de cam bij de terugrit vandaag geen geluid opgenomen :confuuuse:
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7874
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door Jackbauer1350 » di 05 feb 2013, 23:31

De camera zal je wel dankbaar zijn voor die hobbelige klinkerweggetjes :p

Attietattie
2x4 autosnelweg
Berichten: 14341
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 15:19
Locatie: Almere

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door Attietattie » wo 06 feb 2013, 0:04

Starlet schreef:Misschien maar op je helm doen?
Ja. Of niet natuurlijk!
Starlet schreef:of ter hoogte van je as?
Zit ie toch? :p
'De beste verkeersdrempel is vriendelijkheid' - Loesje

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door keokiracer » wo 06 feb 2013, 8:29

Jackbauer1350 schreef:De camera zal je wel dankbaar zijn voor die hobbelige klinkerweggetjes :p
Op mijn route heb ik minder dan 100 meter klinkerweg (hier). De rest is ofwel stenen (net als voetpaden) of asfalt. Bovendien stopte het geluid op de terugweg. Dan heb ik geen klinkerweg op mijn route.
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Starlet
stadsweg
Berichten: 397
Lid geworden op: do 02 jun 2011, 13:06
Locatie: Bergen op Zoom

Re: [Video] Filmpjes Keokiracer

Bericht door Starlet » wo 06 feb 2013, 20:27

keokiracer schreef:
Starlet schreef:Keokiracer, jij gaat een mooie zomer tegemoet met je fietsdashcam op die hoogte. :mrgreen:
Sssst!
Starlet schreef:Niet een bepaald vrouw-vriendelijke hoogte... Vooral als de broek van achter wat afzakt...
Dank je wel... Nu heeft iedereen me door :(

:mrgreen:
keokiracer schreef:
Starlet schreef:Misschien maar op je helm doen?
Welke helm? :lol:
Zo'n ding op je hoofd, wat ze zouden moeten verplichten voor fietsers, en nee.... dat is je niet je vastenavendmasker. ;)
keokiracer schreef:
Starlet schreef:of ter hoogte van je as?
Dat zou misschien nog kunnen. In de zomer heb ik waarschijnlijk toch een nieuwe fiets. Na al 2x naar de fietsenmaker te zijn geweest zitten mijn versnellingen nog niet goed B(. Hij blijft elke keer tikken in de 3e versnelling en schiet elke keer terug in de 2e versnelling. Das niet leuk als je aan het fietsen bent :(. Dat gaat pijn doen aan je benen...
Was denk ik wel goed te horen geweest op de camera, maar om een of andere reden heeft de cam bij de terugrit vandaag geen geluid opgenomen :confuuuse:
Nu weet ik niet naar welke fietsenmaker je gaat (zal geen reclame maken; De M*?*) Maar ik heb hetzelfde probleem gehad en de fietsenmaker bleef maar aan de versnellingen sjorren, bleken het de kogellagers te zijn, dus ik zou maar eens doorvragen of het wel degelijk de versnellingen zijn...

Attietattie schreef:
Starlet schreef:Misschien maar op je helm doen?
Ja. Of niet natuurlijk!
Starlet schreef:of ter hoogte van je as?
Zit ie toch? :p
Tuurlijk mr. Attietattie, had natuurlijk STUURas/kolom moeten zeggen. Je wist best wat ik bedoelde. :p

Maar als ik het dus goed begrijp moet ik mij maar eens gaan abonneren op het Youtube-kanaal van keokiracer... :mrgreen:

Plaats reactie