EINDELIJK: HET IS LENTHE!
- SPOILER: TOON
Moderator: Moderatoren
De volgende keer bij je tandarts nog een foto maken van de deur met daarop het bordje "assistenthe"harry schreef:EINDELIJK: HET IS LENTHE!
Vroeger wel inderdaad, hoewel het ondertussen ook al weer een tijd is verdwenen.Palance schreef:Sterker nog, in mijn beleving werd Verviers ook al aangegeven op het kruispunt N278/N598, maar als ik op SV kijk is dat niet meer zo (alleen De Plank(B)).
Ik denk dat dit een ontwerpfout is. Klaarblijkelijk heeft iemand 11 aangezien voor volgnummer.Ik wist niet dat we 11 kampen gehad hebben.
(Het is kennelijk de afstand naar het voormalige kamp. Bijzonder, op zo'n bord. Op de handwijzer verderop staat trouwens 15 kilometer...)
Volgens mij, en ook volgens de provincie begint de N216 gewoon in Schoonhoven op de N210.Willem schreef:Op dat bord uit Schoonhoven staat de N216 al aangegeven, maar die begint pas aan de overkant van het water, na een tochtje met de veerpont.
Sterker nog: het bord op de foto wijst in de richting van de N210 en we zijn hier al ten noorden van de pont.Palance schreef:Volgens mij, en ook volgens de provincie begint de N216 gewoon in Schoonhoven op de N210.Willem schreef:Op dat bord uit Schoonhoven staat de N216 al aangegeven, maar die begint pas aan de overkant van het water, na een tochtje met de veerpont.
Normaal gesproken moet je voor het crematorium al eerder, in de bocht van de afrit, een soort afrit nemen. Kennelijk is die (tijdelijk) afgesloten, waardoor verkeer bij de verkeerslichten een U-bocht neemt om dan de afrit in de oprit te nemen om zo alsnog naar het crematorium te rijden.harry schreef:Er is geen weg terug... (A13)
Dat paaltje stond in 2009 nog bij Honselersdijk...harry schreef:
Dit vond ik in een straatje in het dorpscentrum van Klaaswaal.
Vinny schreef:Een Harryaans grapje...
Ik heb er afgelopen weekend zelf foto's gemaakt. Lang niet overal staan borden, dus het was nog flink zoeken.Frankplaatsengidsnl schreef:Arriërveld ligt volgens kaarten aan het Ommerkanaal, en daar liggen bijv. buurthuis Ommerkanaal en basisschool Ommerkanaal
Seppe is eigenlijk een bijnaam naast de oorspronkelijke naam Bosschenhoofd.harry schreef:
Bosschenhoofd heette vroeger Seppe
Er vinden momenteel dijkversterkingswerkzaamheden bij Bruinisse plaats. Dit soort bebording is volgens mij bedoeld voor werkverkeer dat van het werkterrein af komt.harry schreef:
Bruinisse heeft een "uitgang".