[FOTO] Diverse wegen Texel

Foto- en videoreportages van Nederlandse autowegen

Moderator: Moderatoren

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

[FOTO] Diverse wegen Texel

Bericht door keokiracer » ma 08 jul 2013, 19:50

Foto's van diverse wegen op Texel. Als eerste de route van de veerboot naar het noorden van het eiland, bij bungalowpark Sluftervallei. Hopelijk zal er in de komende tijd meer volgen :).

De volledige fotoserie is hier te vinden
Afbeelding
Dezelfde route heb ik al eens eerder op video vastgelegd
SPOILER: TOON

We beginnen bij de veerboot. Het eerste kruispunt op Texel. Het enige kruispunt op de waddeneilanden die VRI-geregeld is en dat op de enige N-weg op een Waddeneiland :)
Afbeelding

Het was lekker weer. Er was zelfs sprake van bermtoerisme! :lol:
Afbeelding

Het is een leuke route.
Afbeelding

Hier is een vrije rechtsaffer weggehaald.
Afbeelding

Er zijn nog steeds vrije rechtsaffers op het eiland, i.c.m. DV is dat wel opvallend!
Afbeelding

Op Texel is er een hoofdroute aangegeven. Deze verloopt van de veerboot naar De Cocksdorp, met een klein omweggetje via De Koog. Bij elke kruising op de route staat er een blauw bord met witte opdruk. Deze rotonde aan de zuidkant van Den Burg is nummer 7.
Afbeelding

Afgesneden worden door een politieauto... B(. Rechts is waar de hulpdiensten zich bevinden.
Afbeelding

Fietsers uit de voorrang, maar we stoppen er gewoon voor...
Afbeelding

Borden links van de weg
Afbeelding

Even kort Den Burg in om na 2 kruisingen Den Burg weer te verlaten
Afbeelding

Heerlijk weggetje dit 8-)
Afbeelding

Bekend plekje n.a.v. een video eerder van iemand anders ;). Soort van rechtsaffers bij een dubbele kruising. Let ook op de lage handwijzer links.
Afbeelding

Afgebrande huizen blijven best lang staan op Texel. Dit huis is zeker 3 jaar geleden afgebrand.
Afbeelding

Nepdrempel nabij Texel International Airport :lol:
Afbeelding

Stukje terug waren de borden bij kruisingen nog wit op blauw, maar aan de noordkant van het eiland zijn de borden nog zwart op geel.
Afbeelding

Nabij De Cocksdorp. Ik ben benieuwd welk doorgaand verkeer hier bedoeld wordt :lol:. Rechtdoor zijn een paar campings, de vuurtoren en het strand :p
Afbeelding

Laatste kruising die genummerd is. Wij gaan hier linksaf.
Afbeelding

Geweldig weggetje in de lente 8-)
Afbeelding

Aangekomen op de bestemming. Het was nogal chaotisch aangezien de uitgang van het park was afgesloten wegens werkzaamheden aan het fietspad. Deze moest opnieuw aangelegd worden nadat het park ruim 100 bungalows heeft late bijbouwen, waaronder deze 2 enorme 24-persoonsbungalows die op 26 juli in gebruik genomen worden.
Afbeelding
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
Willem
2x4 autosnelweg
Berichten: 10938
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:46
Locatie: Delft

Re: [FOTO] Diverse wegen Texel

Bericht door Willem » ma 08 jul 2013, 20:10

Die genummerde zijwegen (oplopend vanaf de pont) kun je als een soort Texelse vorm van wegnummering. De wit-op-blauwe nummers lopen door tot De Koog, de zwart-op-gele zijn die van de zijweg naar De Cocksdorp. Volgens mij zit er in de nummering tussen de laatste zijweg bij De Koog en het eerste nummer op de weg naar De Cocksdorp een gat, maar dat weet ik niet zeker.

Gebruikersavatar
Mark
Forumbeheerder
Berichten: 10234
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 21:11
Locatie: Spijkenisse

Re: [FOTO] Diverse wegen Texel

Bericht door Mark » ma 08 jul 2013, 20:14

Stukje terug waren de borden bij kruisingen nog wit op blauw, maar aan de noordkant van het eiland zijn de borden nog zwart op geel.
Volgens mij hadden die wit-blauwe vroeger ook een andere kleur?

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [FOTO] Diverse wegen Texel

Bericht door keokiracer » ma 08 jul 2013, 20:29

Willem schreef:de zwart-op-gele zijn die van de zijweg naar De Cocksdorp.
Als zijweg heb ik het nooit gezien. Ik zag het altijd als onderbreking.
Willem schreef:Volgens mij zit er in de nummering tussen de laatste zijweg bij De Koog en het eerste nummer op de weg naar De Cocksdorp een gat, maar dat weet ik niet zeker.
Klopt. De laatste op de 'hoofdroute' is deze (#16) en de eerste op de zijweg is hier (#28), net ten zuiden van Zuid-Eierland.
Als je de kruisingen verder telt via De Koog kom ik net één zijweg tekort. Alhoewel, het hanger van af wat nummer 28 is. Als het het zijweggetje net ten noorden van de rotonde is, dan klopt de nummering. Als de rotonde nummer 28 is, dan kom ik er wel een tekort.
Mark schreef:Volgens mij hadden die wit-blauwe vroeger ook een andere kleur?
Ja, ze waren een tijdje geleden allemaal zwart op geel ;)
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41327
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: [FOTO] Diverse wegen Texel

Bericht door Vinny » ma 08 jul 2013, 21:37

Willem schreef:Die genummerde zijwegen (oplopend vanaf de pont) kun je als een soort Texelse vorm van wegnummering. De wit-op-blauwe nummers lopen door tot De Koog, de zwart-op-gele zijn die van de zijweg naar De Cocksdorp. Volgens mij zit er in de nummering tussen de laatste zijweg bij De Koog en het eerste nummer op de weg naar De Cocksdorp een gat, maar dat weet ik niet zeker.
Het is Texelse afritnummering, met dien verstande dat de nummers betrekking hebben op kruisingen bij gebrek aan afritten.

https://maps.google.nl/?ll=53.068297,4. ... .5,,2,2.45

De oude bordjes waren geel-op-zwart.

Ik kan me herinneren dat die bordjes er eind jaren '80/begin jaren '90 al stonden. Volgens mij werden/worden ze ook aangegeven op wegenkaarten maar ik kan nu zo snel geen voorbeeld vinden.
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [FOTO] Diverse wegen Texel

Bericht door keokiracer » ma 08 jul 2013, 22:07

Vinny schreef:Volgens mij werden/worden ze ook aangegeven op wegenkaarten maar ik kan nu zo snel geen voorbeeld vinden.
Ik heb thuis volgens mij nog een kaart met nummers liggen. Maar daar kan ik nu niet bij ;)
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

nederland24
2x2 autosnelweg
Berichten: 5540
Lid geworden op: vr 04 sep 2009, 19:22
Locatie: Breda

Re: [FOTO] Diverse wegen Texel

Bericht door nederland24 » di 09 jul 2013, 0:35

Is de hele route 60km/h of was dat gewoon toevallig bij dat gefotografeerde hectometerpaaltje.

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [FOTO] Diverse wegen Texel

Bericht door keokiracer » di 09 jul 2013, 1:10

Alleen het stukje N501 langs Den Burg is 60 km/h. Is 1 van de 7 km.
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Hoofdmoderator
Berichten: 18030
Lid geworden op: do 21 sep 2006, 16:02

Re: [FOTO] Diverse wegen Texel

Bericht door Snelwegfreak » di 09 jul 2013, 14:11

Mooie foto's! Ik ben één keer op Texel geweest: 's ochtends in het donker heen, daar de hele dag zaalvoetballen en 's avonds in het donker terug... Van het eiland dus zo goed als helemaal niks gezien. Als ik de foto's zie is het toch een prachtig eiland ;)
Enne gojje mins blieft altied leave.

sirdanilot
2x2 autosnelweg
Berichten: 5457
Lid geworden op: zo 13 sep 2009, 21:42
Locatie: Leiden

Re: [FOTO] Diverse wegen Texel

Bericht door sirdanilot » di 09 jul 2013, 16:08

Doet me een beetje aan West-Zeeuws-Vlaanderen denken...

Overigens schijnt het OV op Texel dramatisch te zijn (niet geheel verwonderlijk), een paar maten van mij waren daar een keer op weekend al kon ik toen niet mee. Ik ben nog nooit op dit eiland geweest en het ligt ook niet in de planning, maar wie weet... 8-)

Gebruikersavatar
Willem
2x4 autosnelweg
Berichten: 10938
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:46
Locatie: Delft

Re: [FOTO] Diverse wegen Texel

Bericht door Willem » di 09 jul 2013, 17:57

^^ Er zijn twee buslijnen die ieder uur alle dorpen aandoen. In de zomer komt daar nog een derde buslijn bij. Naar en van de boot heb je altijd een bus en alle dorpen hebben 7 dagen per week een uurdienst.

Gebruikersavatar
Via
2x5 autosnelweg
Berichten: 15216
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 17:09

Re: [FOTO] Diverse wegen Texel

Bericht door Via » di 09 jul 2013, 18:56

Mooie serie. Nog relatief veel oude wegontwerpen daar. :top:

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [FOTO] Diverse wegen Texel

Bericht door keokiracer » di 09 jul 2013, 19:37

Via schreef:Nog relatief veel oude wegontwerpen daar. :top:
:yesyesyes:

Ik geloof dat - buiten het verlengde van de N501 in De Koog zelf - alle wegen die volgens DV zijn ingericht op Texel te zien zijn in deze fotoserie :D
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18188
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: [FOTO] Diverse wegen Texel

Bericht door mavas » di 09 jul 2013, 21:06

keokiracer schreef:Hier is een vrije rechtsaffer weggehaald.
SPOILER: TOON

Afbeelding
Dat is volgens mij gedaan voor de veiligheid. Ik meen dat daar redelijk wat ongevallen zijn gebeurd waarom dat onding is verwijderd.

Een aantal jaar geleden was de provincie vrij systematisch alle rechtsafvoorsorteerstroken aan het verwijderen bij onderhoud. Maar ik heb het idee dat dat de laatste 1 - 2 jaar wordt vergeten. Ook op de N232 bij het Sony-pand is bij groot onderhoud de rechtsafstrook gebleven. Misschien is men met het project gestopt, of past men het alleen nog toe op locaties waar veel ongevallen gebeuren.
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

sirdanilot
2x2 autosnelweg
Berichten: 5457
Lid geworden op: zo 13 sep 2009, 21:42
Locatie: Leiden

Re: [FOTO] Diverse wegen Texel

Bericht door sirdanilot » di 09 jul 2013, 22:57

Willem schreef:^^ Er zijn twee buslijnen die ieder uur alle dorpen aandoen. In de zomer komt daar nog een derde buslijn bij. Naar en van de boot heb je altijd een bus en alle dorpen hebben 7 dagen per week een uurdienst.
Zijn er geen bussen die de boot op rijden (zoals vroeger in Zeeland)? Al zal dat wellicht niet nodig zijn omdat je bij de veerhaven in Den Helder een station hebt.

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [FOTO] Diverse wegen Texel

Bericht door keokiracer » di 09 jul 2013, 23:04

sirdanilot schreef:Zijn er geen bussen die de boot op rijden?
Er gaan geen lijnbussen de boot op. Aan beide kanten is er een busstation vlakbij de aanmeerplaats van de veerboot. Ook is er op Texel een fietsverhuur op een kleine 300 meter van de boot.
sirdanilot schreef:bij de veerhaven in Den Helder een station hebt.
Ik neem aan dat je busstation bedoelt. Het treinstation is toch langer lopen dan je denkt ;) (weet ik uit ervaring toen we met basisschool in groep 8 een midweek Texel deden)
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

sirdanilot
2x2 autosnelweg
Berichten: 5457
Lid geworden op: zo 13 sep 2009, 21:42
Locatie: Leiden

Re: [FOTO] Diverse wegen Texel

Bericht door sirdanilot » di 09 jul 2013, 23:34

Waarom ligt dat station nu niet bij de haven? Dat is in bijna alle havensteden het geval (vlissingen, stavoren, harlingen, hoek van holland)...

Gebruikersavatar
Willem
2x4 autosnelweg
Berichten: 10938
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:46
Locatie: Delft

Re: [FOTO] Diverse wegen Texel

Bericht door Willem » di 09 jul 2013, 23:52

Den Helder is wel een stad van 60.000 inwoners en een centraal gelegen station is dan wenselijk. Het station ligt nu op loopafstand van het winkelcentrum van de stad.

Hetzelfde kun je je afvragen bij het autoverkeer. De N250 loopt dwars door de stad van de N9/99 naar de veerhaven. Ook hierbij is het wenselijker (zeker voor de aanwonenden) om een weg buiten de stad om naar de haven te hebben. Deze ontbreekt echter.

sirdanilot
2x2 autosnelweg
Berichten: 5457
Lid geworden op: zo 13 sep 2009, 21:42
Locatie: Leiden

Re: [FOTO] Diverse wegen Texel

Bericht door sirdanilot » wo 10 jul 2013, 0:45

Den Helder is denk ik ook wel groot genoeg voor drie stations, één bij de haven en één bij het huidige station (of een stukje naar het zuiden) . Vergelijkbare plaatsen zoals Veenendaal hebben ook zo veel stations. Station Den Helder-Zuid ligt ver genoeg vandaan om niet te concurreren met een nieuw station.

JB81
autoweg
Berichten: 1542
Lid geworden op: vr 30 mar 2007, 11:25
Locatie: Breda / Utrecht

Re: [FOTO] Diverse wegen Texel

Bericht door JB81 » wo 10 jul 2013, 8:35

Het centrum van Den Helder ligt tussen het station en de haven in. Lijkt me zo goed als uitgesloten dat er ooit een station bij de haven komt.

sirdanilot
2x2 autosnelweg
Berichten: 5457
Lid geworden op: zo 13 sep 2009, 21:42
Locatie: Leiden

Re: [FOTO] Diverse wegen Texel

Bericht door sirdanilot » wo 10 jul 2013, 10:36

Het is nu ook weer geen denderend unesco werelderfgoedcentrum daar, moet ik zeggen... dan is Terneuzen nog charmanter !

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [FOTO] Diverse wegen Texel

Bericht door keokiracer » wo 10 jul 2013, 13:32

Dat vind jij. Je moet weten waar je moet kijken ;)

Zoals de sexshop aan de N250 :dyn_hyp:
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: [FOTO] Diverse wegen Texel

Bericht door Palance » wo 10 jul 2013, 13:36

Daar ben jij veel te jong voor :PP:
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [FOTO] Diverse wegen Texel

Bericht door keokiracer » wo 10 jul 2013, 13:48

Valt wel mee B(

Stukje verderop in de straat beter?
Al vraag ik me wel af wat voor poppen dat zijn als een paar honderd meter verderop een sexshop zit :lol:
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41327
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: [FOTO] Diverse wegen Texel

Bericht door Vinny » wo 10 jul 2013, 20:16

Er gaan geen lijnbussen de boot op. Aan beide kanten is er een busstation vlakbij de aanmeerplaats van de veerboot. Ook is er op Texel een fietsverhuur op een kleine 300 meter van de boot.
Er zijn geen reguliere lijnbussen meer die meegaan op de veerpont volgens mij. Vroeger reed stadslijn 6 van SVD (Stadsvervoer Dordrecht) als "streekdienst" naar Werkendam en maakte gebruik van de veerboot bij Kop van 't Land. Deze verbinding is in het kader van rationalisatie van het openbaar vervoer geschrapt. Er is nu wel een scholierenlijn voor Werkendamse middelbare scholieren die in Dordrecht naar school gaan. Het alternatief, via Gorinchem en de Merwede-Lingelijn is door de concessieverlener als ongewenst bestempeld.
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

sirdanilot
2x2 autosnelweg
Berichten: 5457
Lid geworden op: zo 13 sep 2009, 21:42
Locatie: Leiden

Re: [FOTO] Diverse wegen Texel

Bericht door sirdanilot » wo 10 jul 2013, 23:27

^ Ook leuk zou zijn een scholierenveerboot van Werkendam naar Dordrecht :mrgreen:

Een bus naar Werkendam kan natuurlijk ook gewoon bij de veerhaven in Hardinxveld stoppen, vandaar kan men zelf de boot nemen en werkendam is nu niet zo groot dat je binnen die plaats nog per se met de bus moet. Met de boot naar hardinxveld en dan met een busje naar het station daar is natuurlijk een andere optie. Gorkum lijkt me nogal om voor deze route.

Attietattie
2x4 autosnelweg
Berichten: 14342
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 15:19
Locatie: Almere

Re: [FOTO] Diverse wegen Texel

Bericht door Attietattie » do 11 jul 2013, 0:23

Bewegend beeld van het eiland. In grote lijnen dezelfde route als Keokiracer op de foto heeft gezet.

[youtube]PwXyYt0W2xg[/youtube]
'De beste verkeersdrempel is vriendelijkheid' - Loesje

marcel
2x2 autosnelweg
Berichten: 5460
Lid geworden op: ma 07 mar 2005, 14:15
Locatie: Adliswil CH
Contacteer:

Re: [FOTO] Diverse wegen Texel

Bericht door marcel » do 11 jul 2013, 20:16

Vinny schreef:Het is Texelse afritnummering, met dien verstande dat de nummers betrekking hebben op kruisingen bij gebrek aan afritten.

De oude bordjes waren geel-op-zwart.

Ik kan me herinneren dat die bordjes er eind jaren '80/begin jaren '90 al stonden. Volgens mij werden/worden ze ook aangegeven op wegenkaarten maar ik kan nu zo snel geen voorbeeld vinden.
Interessant, ik was dat vergeten. Het is net zoiets als deze nummers in Sligo
https://picasaweb.google.com/1080096045 ... 3220177010

In Israel heb je het ook:
https://picasaweb.google.com/1150350970 ... 5183601058

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32133
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: [FOTO] Diverse wegen Texel

Bericht door Coen Tunnel » zo 14 jul 2013, 3:14

^^ In Amersfoort-Vathorst zijn de rotondes genummerd: https://maps.google.nl/maps?q=Vathorst, ... .59,,1,2.1

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: [FOTO] Diverse wegen Texel

Bericht door Palance » vr 12 feb 2016, 18:43

Een paar foto's van mijn hand van de afgelopen week.

Afbeelding
"Gedogen toegang"? Is dat Texels? Ik ben het vaker tegengekomen op Texel.Het verbodsbord is vooral niet Nederlands.

Afbeelding
Oosterend. Een aparte en zelfgekunstelde parkeermeter :)

Afbeelding
Oudeschild. Handmatige toevoeging op de handwijzer. Tevens een logo van een museum op een handwijzer

Afbeelding
Zone 30 bubeko.

Afbeelding
Den Burg. Deze snapte ik niet. Moet je links geld in een automaat gooien? Mag het? Of geldt het alleen voor fietsers die er willen parkeren?

Afbeelding
Den Burg: Oud bordje dat naar het "autobusstation" wijst. Als je al over een busstation kan spreken

Afbeelding
Alsof Den Burg zoveel parkeerplaatsen telt :) In de praktijk zijn die terreinen niet heel groot

Afbeelding
Ik had nog nooit van een zone winkelerf gehoord

Afbeelding
Betaald parkeren, mag ook met het 15 Euro per jaar kostende Texelvignet. Ik vond dat wel makkelijk, scheelt telkens kleingeld bewaren.

Afbeelding
De Koog. Apart is de handwijzer naar rechts: half zwarte, half rode letters terwijl de achtergrond wit blijft.

Afbeelding
Deze is op de N9 genomen, maar ook op de N501 staat er minstens 1. Ik ken deze borden niet, maar ze zien er niet bepaald nieuw uit. Net van die borden die je ziet als je een grensovergang bent gepasseerd :)
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Plaats reactie