Enquêteverzoek dashcams

Foto- en videoreportages van Nederlandse autowegen

Moderator: Moderatoren

Plaats reactie
eyesolutions
zandpaadje
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 28 dec 2015, 13:30

Enquêteverzoek dashcams

Bericht door eyesolutions » ma 28 dec 2015, 13:47

Hallo allemaal,

Ik lees hier dat jullie interesse hebben in de beelden/het gebruik van een dashcam.
Voor school zijn wij bezig met het opstarten van een fictief bedrijf,
momenteel zijn wij op het punt aangekomen om onze afnemers te analyseren.

Wij willen jullie daarom vragen of jullie deze enquête in willen vullen.
Het kost je ongeveer twee minuten.

http://www.survio.com/survey/d/I9I4E5U9O1E1U7D8T

Alvast bedankt!

Attietattie
2x4 autosnelweg
Berichten: 14344
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 15:19
Locatie: Almere

Re: Enquêteverzoek dashcams

Bericht door Attietattie » wo 30 dec 2015, 11:24

Ingevuld.

- In het geval van lease heb ik maar ingevuld dat ik een auto in mijn bezit heb.
- Veel te weinig informatie over de cam om te kunnen bepalen of ik geïnteresseerd ben of niet. Is de cam intern of extern bevestigd? WIFI of opname? Kwaliteit? En er bestaan al 360-graden cams.
- Of de aankoop zakelijk of privé is, is voor jullie denk ik niet voldoende informatie. De camera kan ook gebruikt worden om werkzaamheden mee te filmen, of voor reclamedoeleinden, of voor onderzoek, of om werknemers te controleren. Daarom is de laatste vraag ook niet toereikend.
Laatst gewijzigd door Attietattie op wo 30 dec 2015, 11:27, 2 keer totaal gewijzigd.
'De beste verkeersdrempel is vriendelijkheid' - Loesje

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7874
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: Enquêteverzoek dashcams

Bericht door Jackbauer1350 » wo 30 dec 2015, 14:15

Heb de enquete ook ingevuld. Ik heb de dashcam in de eerste plaats aangeschaft vanwege de hobby om wegenfilmpjes te maken en niet specifiek om bewijsmateriaal te hebben bij ongevallen of diefstal in verband met de verzekering.
Voor mij is dan ook de beeldkwaliteit (kleur, contrast, vervorming van t beeld etc.) van de cam het belangrijkste en of alle tekstmeuk die de cam in beeld genereert uitgezet kan worden.

Plaats reactie