[FOTO] N764

Foto- en videoreportages van Nederlandse autowegen

Moderator: Moderatoren

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31594
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

[FOTO] N764

Bericht door Palance » zo 19 aug 2007, 15:21

Een paar foto's van de N764 en de brug over de IJssel ten zuiden van Kampen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76529
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [FOTO] N764

Bericht door Chris » zo 19 aug 2007, 15:36

Het wegdek op die brug moet nodig eens vervangen worden.

Ik kan de brug trouwens zien vanaf mijn huis, Stadshagen groeit echt naar Kampen/IJsselmuiden toe, en dat gaat het ook nog verder doen. Straks is Stadshagen nog maar 5km van IJsselmuiden af.

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31594
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: [FOTO] N764

Bericht door Palance » zo 19 aug 2007, 15:38

Ik zag het ja, het gaat blijkbaar erg hard. Tsja, ruimte zat daar :mrgreen:
Typisch dat dat spoorlijntje Zwolle-Kampen er vlak langs loopt, langs die wijk. Geen plannen voor een station?
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76529
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [FOTO] N764

Bericht door Chris » zo 19 aug 2007, 15:41

Het is de bedoeling dat dat lijntje een lightrail wordt, met 2 haltes erbij. (Stadshagen-De Tippe en Voorsterpoort).

De Tippe is een toekomstig werken/wonengebied tussen de huidige N331 in aanbouw en de spoorlijn, en Voorsterpoort is het bedrijventerrein met de ABN-Amro toren (waar op termijn nog een aantal torens bij moeten komen). De meeste ontwikkeling in Zwolle vindt plaats aan de noordkant van de A28. Het grootste bedrijventerrein Marslanden is nu bijna helemaal verdicht, en Oosterenk is ook aardig vol, en Zwolle-Zuid wil men ook niet meer laten groeien.

Gebruikersavatar
Mark
Forumbeheerder
Berichten: 10245
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 21:11
Locatie: Spijkenisse

Re: [FOTO] N764

Bericht door Mark » zo 19 aug 2007, 17:50

Bah, lightrail :kwaad:

Maargoed, mooie foto's! Een aparte brug om te zien, lijkt wel een kleinere variant van de Prins W-A brug.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76529
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [FOTO] N764

Bericht door Chris » zo 19 aug 2007, 17:55

Over deze brug ging vroeger de N50. Toen moest je nog dwars door IJsselmuiden voor het station langs. Blij dat dat voorbij is. Heel vroeger ging al het verkeer over de N764 tussen IJsselmuiden en Zwolle, toen de N50 nog niet bestond.

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31594
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: [FOTO] N764

Bericht door Palance » zo 19 aug 2007, 18:36

@Mark; De associate met de PA-brug was ook het eerste die ik had toen ik er overheen reed.

@Chris: Ik kan me nog wel die route herinneren langs het station, ja. Dat is alweer een tijd terug.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Plaats reactie