[B][VIDEO][E034] Assenede - Vrasene - Assenede

Foto- en videoreportages van Belgische autowegen

Moderator: Moderatoren

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jump
autoweg
Berichten: 1181
Lid geworden op: zo 13 sep 2009, 17:36
Locatie: Evergem
Contacteer:

[B][VIDEO][E034] Assenede - Vrasene - Assenede

Bericht door Jump » zo 23 nov 2014, 21:39

Filmpje van zaterdag 22 november. De E34 op gereden op het laatste kruispunt richting Antwerpen (Assenede, Stoepestraat) tot de afrit Vrasene. De tweede helft van de clip is de terugkeer rond half acht.

[youtube]RN3tafcN5kQ[/youtube]

Davy
expressweg
Berichten: 4617
Lid geworden op: vr 11 sep 2009, 3:06
Locatie: Aardenburg (Zeeuws-Vlaanderen)

Re: [B][VIDEO][E034] Assenede - Vrasene - Assenede

Bericht door Davy » zo 23 nov 2014, 23:43

Een voor mij erg bekende (en ook erg saaie) weg ;) .

Gebruikersavatar
Alfa
2x4 autosnelweg
Berichten: 10307
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 20:54

Re: [B][VIDEO][E034] Assenede - Vrasene - Assenede

Bericht door Alfa » ma 24 nov 2014, 2:01

^^Idem ;) In de week rijdt het trouwens helemaal anders door de vrachtwagens.

Wat overigens opvalt is dat ze aan knooppunt Zelzate-West zowel richting Antwerpen als richting Knokke de lichtbakuitsmijters verwijderd hebben. Enkel de paal staat er nog. Die richting Knokke was aangereden, dat is hier ook al eens gemeld. Maar waarom zouden die richting Antwerpen (dat zijn twee exemplaren) verwijderd zijn? Zou men de bestemmingen willen aanpassen?

PS: Wat deed de politie daar op het einde op die parallelweg?

boe!
2x5 autosnelweg
Berichten: 18233
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 20:02
Locatie: Leusden

Re: [B][VIDEO][E034] Assenede - Vrasene - Assenede

Bericht door boe! » ma 24 nov 2014, 8:59

Alfa schreef:Zou men de bestemmingen willen aanpassen?
Dat is al gedaan op de voorwegwijzer. Antwerpen heeft gezelschap gekregen van Terneuzen en Middelburg en de havennummers zijn van het bord verdwenen. Bij Zelzate-Oost zie ik een apart servicebord voor de havennummers (die stond er nog niet), dus ik verwacht nog wel een zelfde servicebord bij Zelzate-West en aangepaste borden bij de uitvoegers.

Wimpie25
2x2 autosnelweg
Berichten: 6910
Lid geworden op: wo 16 mei 2012, 13:12
Locatie: Aarschot
Contacteer:

Re: [B][VIDEO][E034] Assenede - Vrasene - Assenede

Bericht door Wimpie25 » ma 24 nov 2014, 18:52

Davy schreef:Een voor mij erg bekende (en ook erg saaie) weg ;) .
Voor mij vrijwel onbekend, al ziet het er inderdaad niet echt spannend uit. Erg vlak ook allemaal. ;)

Gebruikersavatar
Alfa
2x4 autosnelweg
Berichten: 10307
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 20:54

Re: [B][VIDEO][E034] Assenede - Vrasene - Assenede

Bericht door Alfa » ma 24 nov 2014, 19:09

^^De Zelzatetunnel en de bruggen zou ik toch niet vlak noemen. :)
Laatst gewijzigd door Alfa op ma 24 nov 2014, 19:12, 2 keer totaal gewijzigd.

Wimpie25
2x2 autosnelweg
Berichten: 6910
Lid geworden op: wo 16 mei 2012, 13:12
Locatie: Aarschot
Contacteer:

Re: [B][VIDEO][E034] Assenede - Vrasene - Assenede

Bericht door Wimpie25 » ma 24 nov 2014, 19:10

Die bobbels gaan het verschil nu niet maken, onder de vlakte blijven noem ik dat ;)

Gebruikersavatar
Alfa
2x4 autosnelweg
Berichten: 10307
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 20:54

Re: [B][VIDEO][E034] Assenede - Vrasene - Assenede

Bericht door Alfa » ma 24 nov 2014, 19:12

^^Ik wist wel wat je bedoelde hoor. Maar toch zijn zowel de Zelzatetunnel als de twee bruggen (bij Wachtebeke en bij Sint-Gillis-Waas) eigenlijk relatief steile 'kunstwerken' te noemen. Zeker bij de Zelzatetunnel zie je dat het vele vrachtwagenverkeer soms moeite heeft met de hellingen. Dat zal ook een van de redenen zijn waarom er daar maar 90 mag gereden worden.

Wimpie25
2x2 autosnelweg
Berichten: 6910
Lid geworden op: wo 16 mei 2012, 13:12
Locatie: Aarschot
Contacteer:

Re: [B][VIDEO][E034] Assenede - Vrasene - Assenede

Bericht door Wimpie25 » ma 24 nov 2014, 19:31

Stammen die kunstwerken nog af uit het pre-snelwegtijdperk? Op zich zou het dan nog redelijk normaal zijn dat die wat steiler zijn dan "normalere" kunstwerken.

Gebruikersavatar
Jump
autoweg
Berichten: 1181
Lid geworden op: zo 13 sep 2009, 17:36
Locatie: Evergem
Contacteer:

Re: [B][VIDEO][E034] Assenede - Vrasene - Assenede

Bericht door Jump » ma 24 nov 2014, 21:59

Alfa schreef:^^Idem ;) In de week rijdt het trouwens helemaal anders door de vrachtwagens.

Wat overigens opvalt is dat ze aan knooppunt Zelzate-West zowel richting Antwerpen als richting Knokke de lichtbakuitsmijters verwijderd hebben. Enkel de paal staat er nog. Die richting Knokke was aangereden, dat is hier ook al eens gemeld. Maar waarom zouden die richting Antwerpen (dat zijn twee exemplaren) verwijderd zijn? Zou men de bestemmingen willen aanpassen?

PS: Wat deed de politie daar op het einde op die parallelweg?
Die uitsmijters zijn een goed half jaar geleden weggehaald. Ik vermoed omdat de palen schuin begonnen te staan. De eerste maand stond er een klein bord, maar is dan aangepast naar de grotere oranje borden zoals ze er nu nog steeds staan.
De politie stond niet op de parallelweg, maar in de Meelstraat. Ik vermoed dat er een anti-inbraak actie aan de gang was. Er zijn de laatste tijd enkele inbraken geweest in de buurt, en ik denk het een preventieve actie was. Toen ik mijn nonkel afgezet had, ben ik er nog een half uur gebleven en de ganse tijd heeft de heli rondjes zitten vliegen.
boe! schreef:
Alfa schreef:Zou men de bestemmingen willen aanpassen?
Dat is al gedaan op de voorwegwijzer. Antwerpen heeft gezelschap gekregen van Terneuzen en Middelburg en de havennummers zijn van het bord verdwenen. Bij Zelzate-Oost zie ik een apart servicebord voor de havennummers (die stond er nog niet), dus ik verwacht nog wel een zelfde servicebord bij Zelzate-West en aangepaste borden bij de uitvoegers.

Die service borden met haven nummers zijn op meerdere plaatsen langs de R4 geplaatst het voorbije jaar.

Gebruikersavatar
Steptimer
autoweg
Berichten: 1003
Lid geworden op: ma 04 okt 2010, 22:25

Re: [B][VIDEO][E034] Assenede - Vrasene - Assenede

Bericht door Steptimer » do 04 dec 2014, 4:17

Bedankt voor het plaatsen van het filmpje.
Terneuzen is na jaren weer terug toegevoegd op de borden. Dat is een goede zaak.
Staat er op de R4 Oost inmiddels al een Nederlands doel op de borden?

Plaats reactie