[FOTO] E40

Foto- en videoreportages van Belgische autowegen

Moderator: Moderatoren

Seat Ibiza
2x2 autosnelweg

[FOTO] E40

Bericht door Seat Ibiza » ma 13 jun 2005, 15:50

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Rene
Secretaris

[FOTO] E40 test

Bericht door Rene » ma 13 jun 2005, 16:10

Twee vragen voor onze Vlaamse forumleden:

1. Waarom staan de E-nummers bij de afslag naar de Brusselse Ring in volgorde van hoog naar laag (E411 - E40 - E19) ? (foto2)
2. Waarom is de derde rijstrook richting Mons en Charleroi afgesloten ? Is dat permanent ? Of wordt daar in de toekomst een rijstrook toegevoegd. Het bewegwijzeringspaneel oogt namelijk nogal nieuw. (foto 3)
Bereikbaar op emailadres: secretaris [at] wegenforum.nl (zonder spaties, en met apestaartje i.p.v. [at])

Rien
verkeersader

Bericht door Rien » ma 13 jun 2005, 16:55

René schreef:1. Waarom staan de E-nummers bij de afslag naar de Brusselse Ring in volgorde van hoog naar laag (E411 - E40 - E19) ? (foto2)
Ik ben niet helemaal zeker, maar ik vermoed omdat verkeer naar de E411 (Namur) net ná dit bord links moet afdraaien op het knooppunt?
René schreef:2. Waarom is de derde rijstrook richting Mons en Charleroi afgesloten ? Is dat permanent ? Of wordt daar in de toekomst een rijstrook toegevoegd. Het bewegwijzeringspaneel oogt namelijk nogal nieuw. (foto 3)
Geen idee; ik heb even gezocht of er bepaalde werken aan de gang zijn op KP Groot-Bijgaarden. Dat is niet het geval; blijkbaar is het 'voorlopige permanente' signalisatie, en niet ten gevolge van werken. Misschien weet iemand anders meer?