Nieuw hier op het forum. Ik heb dankbaar gebruik heb gemaakt van de info op Wegenwiki.nl, Open Street Maps, Google Maps, en feedback via Twitter om deze kaart te maken. Ik vernam dankzij forumlid Rene al dat de kaart even is bediscusieerd, hierbij een topic van de auteur zelve, inmiddels is er het e.e.a. geüpdatet.

Een iets grotere versie is hier te vinden: https://studiolegenda.nl/wp-content/upl ... view_2.jpg
Waarom deze kaart? Omdat ik wilde weten of het kon.
Het is een functionele kaart, niet per sé mooi of geografisch correct - maar dat was dan ook niet het doel. Het moest ook allemaal op een A2 passen (groter kan ook, kleiner wordt lastig qua leesbaarheid).
Alle afritten, afritnummers en verzorgingsplaatsen staan erop, er moesten her en der concessies worden gedaan of compromissen om alles te doen passen en - geloof mij - het is een enorm puzzelwerk geweest. Grote wijzigingen ga ik voor deze versie niet meer doorvoeren (verleggen van hele snelwegen) maar ben benieuwd naar feedback, voor een volgende versie (2019?) kan het e.e.a. worden aangepakt.
Laatste onzekerheid nu nog is de status van Afrit 12 aan de A1. Bunschoten-Spakenburg of Amersfoort-West? Via Twitter hebben een aantal mensen gezegd dat 't nog altijd Bunschoten-Spakenburg is.