Kaart 'Nummering nationele routes'

Forum voor liefhebbers van kaartmateriaal

Moderator: Moderatoren

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Kaart 'Nummering nationele routes'

Bericht door Kaaiman » wo 24 jan 2007, 20:42

Kennen we deze al? Hij staat gewoon op de site van de AVV (als laatste in de lijst). :DAfbeelding
Deze is uitgebreider dan de kaart die Palance gebruikt, want deze bevat ook de N-wegen. De kaart is van 2002 en helaas iets verouderd (bijv. geen N14, geen N50 ten westen van Kampen, N11 nog deels Rw712, A37 nog tot Hoogeveen-Oost).

Ik ga met behulp van deze kaart ook de 2-cijferige N-wegen in mijn Combinatiekaart opnemen (ik was trouwens al een eindje op weg), want dit is een goede leidraad daarvoor. :D

@harry: ik heb de titel van de kaart letterlijk als topictitel gebruikt, dus die spelfout is bewust. ;)
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Bericht door Palance » do 25 jan 2007, 8:01

Uiteraard kennen we die, want deze heb ik voor mijn site gebruikt, zoals je kunt zien. En omdat ik voornamelijk snelwegen als 1e prioriteit heb, heb ik die kaart gebruikt en de N-wegen weggepoetst. En deze kaart hierboven bevat niet N-wegen, maar de N-wegen die van het rijk zijn. Dat is nogal een verschil.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Bericht door Kaaiman » do 25 jan 2007, 16:10

Aha, vandaar! Ik dacht dat die kaart die jij gebruikte een aparte was, waar jij wat aan toegevoegd had (vooral N-wegen op de E-wegenkaart, en natuurlijk de A50-zuid). :)
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Bericht door Palance » do 25 jan 2007, 16:17

tsja, iemand moet de boel toch actueel houden in Nederland? :hypocrite:
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Bericht door Kaaiman » do 25 jan 2007, 21:37

Ik ben al druk bezig om jou (en anderen) daarbij te helpen. Neem hier maar eens een kijkje. ;)
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Plaats reactie