[E019] Meer - Kleine Bareel krijgt nieuw wegdek

Bespreek hier alles over de Belgische autosnelwegen.

Moderator: Moderatoren

Medianieuws

[E019] Meer - Kleine Bareel krijgt nieuw wegdek

Bericht door Medianieuws » do 04 sep 2008, 11:38

Gazet van Antwerpen 07-08-2008 schreef:Voorbereidingen voor renovatie E19
Zondag worden asfaltproeven genomen van de E19. Die kaderen in een nakende renovatie van het wegdek van de snelweg richting Antwerpen. Op hetzelfde traject krijgt zaterdagnacht de signalisatie een opsmuk.
De Administratie Wegen en Verkeer doet de asfaltproeven zondag om de ondergrond te controleren op holle ruimten. Die controles zijn enkele van de vele proeven die moeten gebeuren in voorbereiding op een structurele heraanleg van de E19 tussen Meer en Kleine Barreel, uitsluitend in de richting van Antwerpen.

Een nacht voor deze controles zijn er, dit keer in beide richtingen van de E19-Noord, signalisatiewerkzaamheden. Dat wil zeggen dat elke scheef kilometerpaaltje, kromgereden verlichtingspaal of defecte praatpaal die nacht wordt hersteld.
De heraanleg staat ingeschreven op het budget van 2009, maar werd nog niet goedgekeurd of vastgelegd, zodat een juiste datum nog ontbreekt.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76266
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: E19 Meer - Kleine Bareel krijgt nieuw wegdek

Bericht door Chris » do 04 sep 2008, 11:59

Zo heel slecht is dat gedeelte gelukkig (nog) niet, maar het kan inderdaad beter. Ik hoop dat de Belgen ook een verbreding naar 2x3 rijstroken overwegen.

vynkce
2x4 autosnelweg
Berichten: 10306
Lid geworden op: zo 01 jan 2006, 16:06
Locatie: Vlaanderen

Re: E19 Meer - Kleine Bareel krijgt nieuw wegdek

Bericht door vynkce » do 04 sep 2008, 12:51

Een verbreding naar 2x3 is niet aan de orde de komende jaren vrees ik...

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41327
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: E19 Meer - Kleine Bareel krijgt nieuw wegdek

Bericht door Vinny » do 04 sep 2008, 20:43

Die komt er helemaal niet, omdat de Belgen uitgaan van de aanleg van de A 4... :roll:
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Mikhail
expressweg
Berichten: 3257
Lid geworden op: zo 29 jan 2006, 18:18

Re: E19 Meer - Kleine Bareel krijgt nieuw wegdek

Bericht door Mikhail » di 16 sep 2008, 11:14

ZE hebben blijkbaar geld gevonden (?...)

Ik ben blij dat men eindelijk de snelwegen in Vlaanderen wat begint te vernieuwen, kwa infrastructuur zit ik nog altijd niet op de zelfde golflengte, ik vind dat die helemaal is vernieuwd mag worden, en niet enkel de oude lay out overnemen maar misschien eens nieuwe borden maken? De vernieuwing van asfalt op de R0 in de rand rond Brussel is ook heel goed gedaan!
****

vynkce
2x4 autosnelweg
Berichten: 10306
Lid geworden op: zo 01 jan 2006, 16:06
Locatie: Vlaanderen

Re: E19 Meer - Kleine Bareel krijgt nieuw wegdek

Bericht door vynkce » vr 03 okt 2008, 11:41

Er zou tussen kilometerpaal 38 tot 64 in beide richtingen ook een wildkerende draadafsluiting komen en bij Schoten worden over een afstand van 1km geluidsschermen voorzien.

Ali
stadsweg
Berichten: 359
Lid geworden op: di 31 mei 2005, 16:28

Re: E19 Meer - Kleine Bareel krijgt nieuw wegdek

Bericht door Ali » vr 03 okt 2008, 15:47

het viel me gisterennacht op hoeveel wegenwerken in Vlaanderen momenteel in uitvoering zijn, ik reed van Brussel via de E19 naar ANtwerpen en vervolgense via de E313 en E314 naar Limburg rond middernacht. aan het knooppunt te Machelen met de Ring werd gewerkt, op de rijrichting naar Antwerpen werd tussen deze verkeerswisselaar en afrit Mechelen-zuid gewerkt, vervolgens was er nog een kleine werfje te Kontich aanwezig op de Ring waren twee rijstroken richting Kennedytunnel afgesloten op de E313 werd gewerkt tussen Herentals en Geel, vermoedelijk aan de dynamisch panelen op te Lummen op het knooppunt wordt aan de nieuwe verkeerswisselaar dag en nacht gewerkt en tussen Lummen en Houthalen wordt een nieuw wegdek aangelegd, heb nog nooit zoveel werven tegengekomen ...

[off-topic]

R4
expressweg
Berichten: 2975
Lid geworden op: vr 17 jun 2005, 0:21
Locatie: Lochristi

Re: E19 Meer - Kleine Bareel krijgt nieuw wegdek

Bericht door R4 » vr 03 okt 2008, 16:03

Minister Crevits heeft de budgetten voor wegenonderhoud dan ook verdrievoudigd he. ;)
België, het land van de sympathieke chaos, maar ook van frieten en bier natuurlijk!

Mikhail
expressweg
Berichten: 3257
Lid geworden op: zo 29 jan 2006, 18:18

Re: E19 Meer - Kleine Bareel krijgt nieuw wegdek

Bericht door Mikhail » zo 05 okt 2008, 19:55

R4 schreef:Minister Crevits heeft de budgetten voor wegenonderhoud dan ook verdrievoudigd he. ;)
Is er een site beschikbaar, met werken in uitvoering en geplande werken voor zowel primaire gewestwegen als autosnelwegen voor de komende jaren? Nog een andere site dan wegenwerken.be, bedoel ik dan...
****

Mexxodus
dorpsstraat
Berichten: 191
Lid geworden op: za 07 mei 2005, 0:11
Locatie: Mechelen

Re: E19 Meer - Kleine Bareel krijgt nieuw wegdek

Bericht door Mexxodus » ma 13 okt 2008, 11:27

Op dit moment wordt de toplaag van de E19 tussen het knooppunt Machelen met de R0 en afrit Mechelen-Zuid volop vernieuwd (wat ook dringend nodig was). Ik herinner me dat een tijd terug aan de splitsing in Kontich op de E19 een test met verschillende soorten asfalt werd uitgevoerd op de buitenste twee rijstroken (in de richting Antwerpen). En merk nu dat er nogal donker vrij glad uitziend asfalt wordt gebruikt bij de vernieuwing van toplaag. Is uit die test ter hoogte van Kontich een bepaalde asfaltsoort als beste naar voren gekomen en geselecteerd om te gebruiken?

Is men bij de vernieuwing van de toplaag trouwens afgestapt van het gebruik van beton, want op de E40 tussen het knooppunt Sint-Stevens-Woluwe met de R0 en de afrit Sterrebeek (richting Luik) is het wegdek onlangs ook vernieuwd met dit asfalt (net als bepaalde stroken op de Ring van Brussel), maar nergens is er meer van het beton gebruik gemaakt zoals er op de rest van de E40 tot in Luik ligt.

waldo79
4x3 autosnelweg
Berichten: 20524
Lid geworden op: do 05 mei 2005, 10:28
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: E19 Meer - Kleine Bareel krijgt nieuw wegdek

Bericht door waldo79 » di 14 okt 2008, 19:33

Volgens mij gaat deze draad over de weg Antwerpen-Breda.
:denk:

Daffodil31LE
zandpaadje
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 15 okt 2008, 19:14
Locatie: Baarle-Hertog

Re: E19 Meer - Kleine Bareel krijgt nieuw wegdek

Bericht door Daffodil31LE » wo 15 okt 2008, 19:46

Tijdje geleden, toen het tamelijk stevig regende, moest ik ook naar Antwerpen, komende vanaf de oprit bij Hoogstraten. Ik heb tot aan Antwerpen op de linkerstrook moeten rijden; op de rechterstrook was het onbegonnen werk, zelfs met een hydropneumatisch afgeveerde Franse klassebak van 1400 kilo.

Spoorvorming tot daar aan toe, maar die sporen lopen dus in no time vol met water... En da's niet erg relaxed rijden.

Mexxodus
dorpsstraat
Berichten: 191
Lid geworden op: za 07 mei 2005, 0:11
Locatie: Mechelen

Re: E19 Meer - Kleine Bareel krijgt nieuw wegdek

Bericht door Mexxodus » do 16 okt 2008, 16:42

Oeps, mijn vorige post is inderdaad over de E19 tussen Antwerpen en Brussel. My apologies. :)<>:

Caesar
stadsweg
Berichten: 492
Lid geworden op: do 05 feb 2009, 9:42
Locatie: Merksplas

Re: E19 Meer - Kleine Bareel krijgt nieuw wegdek

Bericht door Caesar » do 12 mar 2009, 9:59

Vanmorgen in Brecht, richting Antwerpen een bord van de Vlaamse Overheid gezien met de tekst:
"Herstellen spoorvorming, 18 (of was het 20?) april 2009"

Gaan ze nu de spoorvorming oplappen, of een volledig nieuw wegdek aanleggen?
Ik dacht dat de plannen altijd waren dat er een nieuw wegdek kwam???

Vanwaar dit bord dan?

Ik vind op internet nergens info terug. Weet iemand meer?

vynkce
2x4 autosnelweg
Berichten: 10306
Lid geworden op: zo 01 jan 2006, 16:06
Locatie: Vlaanderen

Re: E19 Meer - Kleine Bareel krijgt nieuw wegdek

Bericht door vynkce » do 12 mar 2009, 16:56

Dit is het enige wat ik terug kon vinden:
Provincie: Antwerpen
Opdrachtgever: Agentschap Wegen en Verkeer
Gemeente: Brecht, Hoogstraten, Wuustwezel
Straatnaam: A0010002
Kilometerpunt Van: 51.857
Kilometerpunt Tot: 67.56
Richting: dalende richting
Werftype: vaste werf
Status: gepland op korte termijn (< 6 maanden)
Effectieve begindatum: 18-04-2009
Geplande einddatum: 09-05-2009
Omschrijving: 4819-Stuctureel onderhoud; Werken worden uitgevoerd in 2 fasen. Fase 1:verkeer richting A'penover 2 rijstroken op het baanvak richt NL, verkeer richt NL over 1 rijstrook. Fase 2:verkeer richt NL over 2 rijstroken, richt A'pen over 1 rijstrook.
Ik kan er niet uit opmaken wat ze precies gaan doen, maar het lijkt me wel mogelijk dat het om een nieuw wegdek gaat.

Caesar
stadsweg
Berichten: 492
Lid geworden op: do 05 feb 2009, 9:42
Locatie: Merksplas

Re: E19 Meer - Kleine Bareel krijgt nieuw wegdek

Bericht door Caesar » do 12 mar 2009, 21:17

Ai, toch een afkooksel van eerdere berichten waar men sprak over de afstand van Kl. Bareel tot Meer.
Hier spreekt men over een km of 16...

Of het zou kunnen zijn dat men begint met de derde rijstrook aan te leggen ter hoogte van het station noorderkempen over een afstand van 1.6km waarvan eerder ook sprake was. Gingen ze daar niet ergens een tunneltje renoveren? Dan is de spoorvorming ineens over die afstand opgelost als men de rechter rijstrook meepakt :mrgreen:

tovm74
autoweg
Berichten: 1173
Lid geworden op: di 02 okt 2007, 21:52
Locatie: Kasterlee

Re: E19 Meer - Kleine Bareel krijgt nieuw wegdek

Bericht door tovm74 » di 17 mar 2009, 13:34

destandaard.be schreef:Verkeer E19/A1 vanaf 18 april drie weken over één rijweg

dinsdag 17 maart 2009 Bron: belga Auteur: sdg Vanaf 18 april 2009 vernieuwt het Vlaams Gewest de asfaltverharding op de E19/A1. Dat gebeurt op de 15 kilometer rijweg tussen Meer en Brecht richting Antwerpen. Omdat er over de hele breedte van de weg wordt gewerkt, moet al het verkeer over de rijbaan richting Nederland. De werken kosten 3,5 miljoen euro en moeten op 9 mei afgerond zijn.

'Om de duur van de werkzaamheden zo veel mogelijk te beperken, de veiligheid van de werf te garanderen en de kwaliteit van de werkzaamheden te verzekeren, werd geopteerd voor een drastische aanpak', luidt het. Via doorsteken in de middenberm wordt al het verkeer op de rijbaan richting Nederland geleid.

Er zal tweemaal anderhalve week dag en nacht gewerkt worden om de duur van de werken en de hinder tot een minimum te beperken. Het Agentschap Wegen en Verkeer verwacht vooral hinder op vrijdag 24 april 2009 met de start van de meivakantie in Nederland en tijdens het weekend van 25 en 26 april 2009.

De werkzaamheden worden uitgevoerd in twee fasen. Eerst wordt er gewerkt tussen afrit 1 'Meer' en afrit 2 'Loenhout'. Het verkeer richting Antwerpen blijft twee rijstroken ter beschikking hebben. Het verkeer richting Nederland wordt over één rijstrook geleid. Tijdens deze fase zal de op- en afrit 'Meer' richting Antwerpen afgesloten zijn.

Vervolgens wordt de strook tussen afrit 2 'Loenhout' en afrit 3 'Brecht' aangepakt. Het verkeer richting Antwerpen moet dan over één rijstrook, terwijl voor het verkeer richting Nederland twee rijstroken ter beschikking blijven. In deze tweede fase wordt de op- en afrit "Loenhout" in de richting van Antwerpen afgesloten.
Now, ... let's see what we can see, ... Everybody on-line, ... Looking good!

Caesar
stadsweg
Berichten: 492
Lid geworden op: do 05 feb 2009, 9:42
Locatie: Merksplas

Re: E19 Meer - Kleine Bareel krijgt nieuw wegdek

Bericht door Caesar » di 17 mar 2009, 15:55

Wow! da wordt leuk om naar het werk te rijden!
1.5 week de oprit Loenhout afgesloten? In Brecht is er gene oprit.... dan moet je al doorrijden tot St Job! Manmanman

T zal een tijdje E34 en files in Ranst en Antw Oost worden :-(

Mikhail
expressweg
Berichten: 3257
Lid geworden op: zo 29 jan 2006, 18:18

Re: E19 Meer - Kleine Bareel krijgt nieuw wegdek

Bericht door Mikhail » di 17 mar 2009, 20:58

Wel grappig dat stukje uit de tekst:
'Om de duur van de werkzaamheden zo veel mogelijk te beperken, de veiligheid van de werf te garanderen en de kwaliteit van de werkzaamheden te verzekeren, werd geopteerd voor een drastische aanpak', luidt het. Via doorsteken in de middenberm wordt al het verkeer op de rijbaan richting Nederland geleid.
De kwaliteit van de werkzaamheden garanderen... Ik hoop dat men beseft dat het noodzakelijk is dat de kwaliteit optimaal wordt afgeleverd, dus dat men dan liever drastisch te werk gaat en de weg helemaal afsluiten voor een goed wegdek te bekomen, dan heb ik liever dat, dan dat er slechte kwaliteit wordt afgeleverd als er bv. nog 1 rijstrook opengehouden wordt.

Ik vind het wel spijtig dat het verkeer richting Antwerpen in fase 1 nog maar over 1 rijstrook gaat beschikken... ipv 2. Voor de rest: goed dat men dit wegvak gaan aanpakken, is de weg van Brecht tot het viaduct Merksem ook niet aan vernieuwing toe?
****

Caesar
stadsweg
Berichten: 492
Lid geworden op: do 05 feb 2009, 9:42
Locatie: Merksplas

Re: E19 Meer - Kleine Bareel krijgt nieuw wegdek

Bericht door Caesar » wo 18 mar 2009, 8:58

Mikhail schreef:is de weg van Brecht tot het viaduct Merksem ook niet aan vernieuwing toe?
Zeer zeker, en dit was initieel ook de bedoeling dacht ik.

vynkce
2x4 autosnelweg
Berichten: 10306
Lid geworden op: zo 01 jan 2006, 16:06
Locatie: Vlaanderen

Re: E19 Meer - Kleine Bareel krijgt nieuw wegdek

Bericht door vynkce » wo 18 mar 2009, 10:54

^^ Zie de titel van dit topic ;)

Wimpie24
expressweg
Berichten: 4756
Lid geworden op: zo 02 nov 2008, 17:42
Locatie: Aarschot, Groot-Aarschot

Re: E19 Meer - Kleine Bareel krijgt nieuw wegdek

Bericht door Wimpie24 » za 28 mar 2009, 10:15

Mexxodus schreef:Op dit moment wordt de toplaag van de E19 tussen het knooppunt Machelen met de R0 en afrit Mechelen-Zuid volop vernieuwd (wat ook dringend nodig was). Ik herinner me dat een tijd terug aan de splitsing in Kontich op de E19 een test met verschillende soorten asfalt werd uitgevoerd op de buitenste twee rijstroken (in de richting Antwerpen). En merk nu dat er nogal donker vrij glad uitziend asfalt wordt gebruikt bij de vernieuwing van toplaag. Is uit die test ter hoogte van Kontich een bepaalde asfaltsoort als beste naar voren gekomen en geselecteerd om te gebruiken?

Is men bij de vernieuwing van de toplaag trouwens afgestapt van het gebruik van beton, want op de E40 tussen het knooppunt Sint-Stevens-Woluwe met de R0 en de afrit Sterrebeek (richting Luik) is het wegdek onlangs ook vernieuwd met dit asfalt (net als bepaalde stroken op de Ring van Brussel), maar nergens is er meer van het beton gebruik gemaakt zoals er op de rest van de E40 tot in Luik ligt.
Ik denk dat ik weet welk asfalt je bedoeld, het is zo stevig als het dicht asfalt met gekleurd gruis, het ziet eruit als het ditch asfalt dat binnen de bebouwde kom gebruikt wordt maar als je erover rijdt klinkt het wel als zoa. Het laatste nieuwe stuk van de ring van Aarschot is met iets gelijkaardigs uitgerust.
I thank whatever gods may be / For my unconquerable soul. / I am the master of my fate / I am the captain of my soul.
Invictus, Nelson Rolihlahla Mandela, Madiba

Caesar
stadsweg
Berichten: 492
Lid geworden op: do 05 feb 2009, 9:42
Locatie: Merksplas

Re: E19 Meer - Kleine Bareel krijgt nieuw wegdek

Bericht door Caesar » ma 06 apr 2009, 8:29

Tussen op- en afrittencomplex Brecht en de E10 hoeve heeft men dit weekend een oversteek gemaakt.
Vermoedelijk zal het verkeer hier al op 1 rijkant moeten gaan rijden bij de werken.

Blijven er toch nog een aantal vragen over:
- Men gaat in fases werken, de eerste fase is van Meer tot vlak voor Loenhout. Is het dan niet wat ver om al van in brecht op 1 rijkant te gaan rijden? Of moet er een van de dagen nog een doorsteek gemaakt worden thv Loenhout?
- Wat met het (tijdelijke) derde rijvak thv station Noorderkempen waarvan al sprake was? Dit moest gebeuren voor een soort "koe-tunnel" of een fietstunnel die onder de snelweg loopt te vervangen. Gaat men dit samen met de heraanleg van de E19 doen?
- Zijn er al termijnen bekend van de werken die moeten gebeuren over de rest van de snelweg (Brecht - Kleine Bareel)?

Ik heb een hemelse schrik voor de files die gaan ontstaan tijdens deze werken. Gelukkig duren ze "maar" 3 weken.

Medianieuws

Re: E19 Meer - Kleine Bareel krijgt nieuw wegdek

Bericht door Medianieuws » wo 08 apr 2009, 10:50

Vlaams Verkeerscentrum schreef:Werken op E19: veel hinder verwacht
Op 18 april 2009 starten omvangrijke asfalteringswerken op de E19 tussen Meer en Brecht richting Antwerpen. Er wordt gewerkt over de hele breedte van de rijweg richting Antwerpen. Alle verkeer zal daardoor over de rijbaan richting Nederland worden geleid. Bij gunstige weersomstandigheden zullen de werkzaamheden afgerond zijn op 9 mei 2009.

Doel van de werkzaamheden
Het wegdek van de E19-noord richting Antwerpen is in slechte staat. Als gevolg van het vele zware verkeer is er ernstige spoorvorming ontstaan. De asfaltverharding tussen Meer en Brecht zal daarom worden vernieuwd over een lengte van 15 kilometer.

Fasering en verkeersafwikkeling
Bij de planning van deze werken, opteerde men voor een drastische aanpak. Dit om:
- de duur van de werkzaamheden zo veel mogelijk te beperken
- de veiligheid van de werf te garanderen
- de kwaliteit van de werkzaamheden te verzekeren
De rijbaan richting Antwerpen wordt daarbij volledig afgesloten. Alle verkeer wordt via doorsteken in de middenberm, over de rijbaan richting Nederland geleid.

De werkzaamheden worden uitgevoerd in twee fasen.
Fase I - van zaterdag 18/04 t.e.m. dinsdag 28/04: werken tussen Meer en Loenhout
Het verkeer richting Antwerpen verloopt over twee rijstroken. Het verkeer richting Nederland wordt over één rijstrook geleid. Richting Antwerpen zijn op- en afrit [1] Meer afgesloten. Richting Nederland zijn de op- en afrit [1] Meer wel open, evenals de op- en afrit Transportzone Meer in beide richtingen.

Fase II -van woensdag 29/04 t.e.m. zaterdag 9/05: werken tussen Loenhout en Brecht
Het verkeer richting Antwerpen verloopt over één rijstrook. Het verkeer richting Nederland wordt over twee rijstroken geleid. Richting Antwerpen zijn op- en afrit [2] Loenhout afgesloten. Richting Nederland blijven de op- en afritten in Loenhout en Brecht wel open.
Er wordt dag en nacht gewerkt om de hinder tot een minimum te beperken.

Verwachte hinder
Gedurende de ganse periode van de werken mag men ERNSTIGE VERKEERSHINDER verwachten! Voornamelijk als het verkeer in één richting over één rijvak moet, zullen de wachttijden naar alle verwachtingen hoog oplopen: in fase I voor het verkeer richting Nederland, in fase II voor het verkeer richting Antwerpen.
Op vrijdag 24 april 2009, bij de start van de meivakantie in Nederland, en tijdens het weekend van 25 en 26 april 2009 kunnen de wachttijden eveneens oplopen tot meer dan een uur. Probeer indien mogelijk de E19 te vermijden.

Kostprijs
De geschatte kostprijs van het project is 3.500.000 €.

Ldp
woonerf
Berichten: 65
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 13:25
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen

Re: E19 Meer - Kleine Bareel krijgt nieuw wegdek

Bericht door Ldp » wo 15 apr 2009, 17:30

Caesar schreef:Ik heb een hemelse schrik voor de files die gaan ontstaan tijdens deze werken. Gelukkig duren ze "maar" 3 weken.
Ik ga dan ook maar voor deze 3 weken de route A17-A58-A4-A12 nemen ipv A27-A58-A16-E19. Geen zin in de onvermijdelijke files.

Ldp
woonerf
Berichten: 65
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 13:25
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen

Re: E19 Meer - Kleine Bareel krijgt nieuw wegdek

Bericht door Ldp » vr 17 apr 2009, 22:34

Vanmiddag een file van Kleine Bareel tot Meer, omdat ze voor 16:00 al begonnen waren met het klaarmaken van de doorsteken bij Meer en Loenhout. Zotten, kon dat niet 's avonds pas gebeuren?

Gelukkig reed ik de andere kant op. Mijn laatste rit over het oude wegdek.

boe!
2x5 autosnelweg
Berichten: 18233
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 20:02
Locatie: Leusden

Re: E19 Meer - Kleine Bareel krijgt nieuw wegdek

Bericht door boe! » ma 20 apr 2009, 18:05

In de avondspits 23 km file tussen Sint Job en Meer. Alles moet over één rijstrook.

CafeFresco
dorpsstraat
Berichten: 123
Lid geworden op: di 18 sep 2007, 20:04

Re: E19 Meer - Kleine Bareel krijgt nieuw wegdek

Bericht door CafeFresco » ma 20 apr 2009, 20:02

boe! schreef:In de avondspits 23 km file tussen Sint Job en Meer. Alles moet over één rijstrook.
En dat dan terwijl de werken even goed tijdens de paasvakantie hadden kunnen plaatsvinden :wall:.

R4
expressweg
Berichten: 2975
Lid geworden op: vr 17 jun 2005, 0:21
Locatie: Lochristi

Re: E19 Meer - Kleine Bareel krijgt nieuw wegdek

Bericht door R4 » do 23 apr 2009, 0:33

Euh ja, maar het is redelijk onmogelijk om alle wegenwerken tijdens vakantieperiodes te plannen. Nu wordt daar 7/7 24/24 gewerkt, om de hinder zo snel mogelijk achter de rug te hebben.
België, het land van de sympathieke chaos, maar ook van frieten en bier natuurlijk!

Caesar
stadsweg
Berichten: 492
Lid geworden op: do 05 feb 2009, 9:42
Locatie: Merksplas

Re: E19 Meer - Kleine Bareel krijgt nieuw wegdek

Bericht door Caesar » do 23 apr 2009, 8:49

R4 schreef:Euh ja, maar het is redelijk onmogelijk om alle wegenwerken tijdens vakantieperiodes te plannen. Nu wordt daar 7/7 24/24 gewerkt, om de hinder zo snel mogelijk achter de rug te hebben.
Dat klopt als een bus..... alleen vergeet je erbij te zeggen dat afgelopen Paasvakantie GEEN ENKELE werf begonnen is....
Dat bedoelen we nu al de hele tijd met het woord "spreiden".

Plaats reactie