[R000] Vernieuwingsronde borden op de Brusselse Ring

Bespreek hier alles over de Belgische autosnelwegen.

Moderator: Moderatoren

Plaats reactie
Mikhail
expressweg
Berichten: 3254
Lid geworden op: zo 29 jan 2006, 18:18

[R000] Vernieuwingsronde borden op de Brusselse Ring

Bericht door Mikhail » wo 22 mar 2006, 11:19

Het is al een heel tijdje denk ik hoor, ik kom er niet zo vaak. Maar ik heb gezien dat er tog al een aantal nieuwe vorkborden zijn bijgekomen! heel mooi en prima afgewerkt vind ik :) waar ik nog even wou op duiden is dat er op de Brusselse ring verkeersborden hangen die heel oud en verwarrend zijn, als je van de A201 uit Zaventem de ring oprijdt richting E40 en E411 is er op een gegeven moment een splitsing om de ring op te rijden en een afrit. Wat ik wil opmerken is dat daar de verlichte handwegwijzers verkeerde kleuren hebben! Op de afrit is de naam van het dorp als plaatselijke bestemming aangeduid ipv wit op blauw! En als je de R0 dan oprijdt richting E40 en E411, dan staan de namen van de bestemming wit op blauw en de nummers wit op groen. Moet het niet allebei wit op groen zijn?


Edit door Rien, BE-moderator: spellingsfouten uit titel en post gecorrigeerd.

Gebruikersavatar
Mark
Forumbeheerder
Berichten: 10229
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 21:11
Locatie: Spijkenisse

Bericht door Mark » wo 22 mar 2006, 20:51

Eigenlijk beetje offtopic:

Heeft iemand foto's van de A201? Ben wel benieuwd hoe hij eruit ziet.

Mikhail
expressweg
Berichten: 3254
Lid geworden op: zo 29 jan 2006, 18:18

Bericht door Mikhail » wo 22 mar 2006, 21:19

Als ik bij men vrienden ben in ZAventem, ga ik proberen enkele foto's vast te leggen ;) ik doe men best

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31539
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Bericht door Palance » do 23 mar 2006, 17:59

De A201 ken ik alleen stadinwaarts vanaf de R0. Het is gewoon een klein stukje snelweg, wel druk en dicht bij de bebouwing. Aan het einde ligt het zwaarbewaakte NAVO-hoofdkwartier.

Ik wacht ook met belangstelling op foto's, het is voor mij alweer ene aantal jaren geleden.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Mikhail
expressweg
Berichten: 3254
Lid geworden op: zo 29 jan 2006, 18:18

Bericht door Mikhail » do 23 mar 2006, 18:43

Ikdoe altijd het korste stuk, RO en dan de A201 naar Zaventem in ...

Plaats reactie