[E034][A021] Ranst - Turnhout - Eindhoven

Bespreek hier alles over de Belgische autosnelwegen.

Moderator: Moderatoren

vynkce
2x4 autosnelweg
Berichten: 10306
Lid geworden op: zo 01 jan 2006, 16:06
Locatie: Vlaanderen

Re: [E034][A021] Ranst - Turnhout - Eindhoven

Bericht door vynkce » ma 21 dec 2015, 11:21

^^ Uiteraard. Ik zal dit posten in het betreffende topic :)

vynkce
2x4 autosnelweg
Berichten: 10306
Lid geworden op: zo 01 jan 2006, 16:06
Locatie: Vlaanderen

Re: [E034][A021] Ranst - Turnhout - Eindhoven

Bericht door vynkce » do 11 feb 2016, 8:45

Er komt een extra oprit in Arendonk. De werken gaan volgende maand van start en moeten tegen de zomer afgewerkt zijn.

http://www.gva.be/cnt/bleme_02120159/ge ... t-e34-goed

Mikhail
expressweg
Berichten: 3257
Lid geworden op: zo 29 jan 2006, 18:18

Re: [E034][A021] Ranst - Turnhout - Eindhoven

Bericht door Mikhail » do 11 feb 2016, 22:18

In de richting van Antwerpen dan?
****

ttown
zandpaadje
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 17 jan 2016, 16:20

Re: [E034][A021] Ranst - Turnhout - Eindhoven

Bericht door ttown » vr 12 feb 2016, 0:39

In de richting van Antwerpen inderdaad. Het is ook eerder een nieuwe oprit op een extreem lange paralleluitrit/oprit dan een nieuwe oprit.

vynkce
2x4 autosnelweg
Berichten: 10306
Lid geworden op: zo 01 jan 2006, 16:06
Locatie: Vlaanderen

Re: [E034][A021] Ranst - Turnhout - Eindhoven

Bericht door vynkce » ma 15 feb 2016, 8:37

Het bekende brugrestaurant in Gierle wordt het eerste weekend van maart afgebroken:

Afbeelding

Archeopendra1234
verkeersader
Berichten: 575
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 19:19
Locatie: Antwerpen

Re: [E034][A021] Ranst - Turnhout - Eindhoven

Bericht door Archeopendra1234 » ma 15 feb 2016, 9:29

Komt er een nieuw restaurant of helemaal niks meer?
Waarom wordt dit eigenlijk uberhaupt afgebroken?

vynkce
2x4 autosnelweg
Berichten: 10306
Lid geworden op: zo 01 jan 2006, 16:06
Locatie: Vlaanderen

Re: [E034][A021] Ranst - Turnhout - Eindhoven

Bericht door vynkce » ma 15 feb 2016, 9:37

^^ Er zijn twee gloednieuwe gebouwen opgetrokken aan beide zijden van de E34.

Gebruikersavatar
tompie
autoweg
Berichten: 1058
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 19:28
Locatie: zwevegem

Re: [E034][A021] Ranst - Turnhout - Eindhoven

Bericht door tompie » ma 15 feb 2016, 12:19

Spijtig dat er niet voor een restauratie en herinrichting van de bestaande gebouwen gekozen is. zo een restaurant boven de snelweg is altijd wel iets speciaals.
belgie is zo slecht nog niet

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32134
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: [E034][A021] Ranst - Turnhout - Eindhoven

Bericht door Coen Tunnel » ma 15 feb 2016, 12:37

^^ En ongetwijfeld erg duur in onderhoud en exploitatie. Daarnaast zal het vast ook niet goedkoop zijn om zo'n gebouw aan moderne eisen betreffende energiezuinigheid te laten voldoen.

En laten we wel wezen, de E34 bij Gierle is nou niet gelijk de allerdrukste snelweg, dus je kunt je ook afvragen of er voldoende klandizie was om zo'n groot brugrestaurant te rechtvaardigen.

Wimpie25
2x2 autosnelweg
Berichten: 6911
Lid geworden op: wo 16 mei 2012, 13:12
Locatie: Aarschot
Contacteer:

Re: [E034][A021] Ranst - Turnhout - Eindhoven

Bericht door Wimpie25 » ma 15 feb 2016, 12:46

Als ik de luchtbeelden door de jaren heen bekijk, heeft de parking daar alleszins nooit vol gestaan :D

tovm74
autoweg
Berichten: 1173
Lid geworden op: di 02 okt 2007, 21:52
Locatie: Kasterlee

Re: [E034][A021] Ranst - Turnhout - Eindhoven

Bericht door tovm74 » ma 15 feb 2016, 13:05

Als je daarentegen kijkt naar de kleinere parkings die je voor de afslag Lille en voorbij de afslag Turnhout Centrum vindt, dan zie je dat er bijna dagelijks vrachtwagens geparkeerd staan tot op de pechstrook van de autosnelweg (zowel voor de parking als na de parking).

Nu dat men de parking van Lille betalend gaat maken zal het alleen nog maar erger worden op de parking van Oud-Turnhout (en misschien die van Poppel).
Now, ... let's see what we can see, ... Everybody on-line, ... Looking good!

Pino
4x3 autosnelweg
Berichten: 21916
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 9:17
Locatie: Sesamstraat
Contacteer:

Re: [E034][A021] Ranst - Turnhout - Eindhoven

Bericht door Pino » ma 15 feb 2016, 13:10

Coen Tunnel schreef:En laten we wel wezen, de E34 bij Gierle is nou niet gelijk de allerdrukste snelweg, dus je kunt je ook afvragen of er voldoende klandizie was om zo'n groot brugrestaurant te rechtvaardigen.
Een brugrestaurant is natuurlijk wel een manier om het verkeer in beide rijrichtingen te bedienen, dus het past misschien wel beter bij een rustiger snelweg dan aparte gebouwen aan weerszijden. Een mogelijk teveel aan ruimte laat zich wel opvangen met wat foefjes: ruim opgezette kiosken bijvoorbeeld, of een wel heel brede gang. Ik ken op die manier best wel wat brugrestaurants die na de glorietijd van het brugrestaurant een tweede en derde leven hebben gekregen.

Misschien heeft men hier eerder de conclusie getrokken dat de brugstructuur zijn tijd definitief achter zich heeft. De charme van het eten met uitzicht neemt maar moeilijk weg dat de na de glorietijd heringerichte bruggen vaak toch redelijk kil en sfeerloos zijn, en door hun lange smalle vorm ook niet echt kunnen aansluiten bij de hedendaagse food courts. Bouwkundige issues rond de brug (energiezuinigheid, architectuur) maken het dan alleen maar makkelijker om te besluiten tot sloop en aanleg van een restaurant aan de zijkant. Men laat de brug dan hoogstens nog in stand om verkeer aan de andere kant van de weg toegang te bieden. Heeft de brug toch nog een soort vierde leven.

Archeopendra1234
verkeersader
Berichten: 575
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 19:19
Locatie: Antwerpen

Re: [E034][A021] Ranst - Turnhout - Eindhoven

Bericht door Archeopendra1234 » ma 15 feb 2016, 15:35

Toch vind ik dat men zulke "zeldzaamheden" zou moeten klasseren als monument en restaureren i.p.v. zomaar een stuk geschiedenis af te breken...

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32134
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: [E034][A021] Ranst - Turnhout - Eindhoven

Bericht door Coen Tunnel » ma 15 feb 2016, 16:13

^^ We hoeven toch niet alles te bewaren? Er zijn in België nog vijf brugrestaurants, wat in vergelijking met andere landen erg veel is:
  • Verlaine (E42)
  • Barchon (E40)
  • Nijvel (E19)
  • Hondelange (E25/E411)
  • Wanlin (E411)
Die in Verlaine heeft juist recent een opknapbeurt gehad waarbij men het ontwerp uit de jaren '70 wel eer aan heeft gedaan. Erg mooi geworden. Die in Wanlin heeft ook een bijzondere architectuur. Het brugrestaurant in Gierle vind ik nou niet zo bijzonder, in mijn ogen is er weinig monumentaals aan. Er zijn in België wel mooiere en meer bijzondere brugrestaurants.
Pino schreef:Een brugrestaurant is natuurlijk wel een manier om het verkeer in beide rijrichtingen te bedienen, dus het past misschien wel beter bij een rustiger snelweg dan aparte gebouwen aan weerszijden.
Dat kan natuurlijk ook op een andere manier, met een VZP aan slechts één zijde van de weg die bereikbaar is via een verbindingsweggetje. In Frankrijk gebruikelijk bij rustige snelwegen, in Zwitserland komt het ook wel voor (in ieder geval langs de A1, A12 en A13), in Duitsland komt het sporadisch voor (o.a. een aantal keer langs de A8: Pforzheim, Gruibingen, Irschenberg, en Baden-Baden aan de A5) en in Oostenrijk zie je het bijna alleen maar.

Een simpel viaductje om verkeer vanaf de andere rijbaan op de VZP te krijgen is natuurlijk goedkoper dan een compleet brugrestaurant.

Gek genoeg hebben de Belgische VZP's bij Barchon en Nijvel ook een eigen afrit met viaduct waar gekeerd kan worden. Ook bij Lichtenbusch zijn beide VZP's vanaf beide zijden bereikbaar, maar dat zal er mee te maken hebben dat aan de rijbaan richting Luik een hotel van Ibis Budget zit, en dat hotel moet uiteraard vanaf beide zijden bereikbaar zijn.

Wimpie25
2x2 autosnelweg
Berichten: 6911
Lid geworden op: wo 16 mei 2012, 13:12
Locatie: Aarschot
Contacteer:

Re: [E034][A021] Ranst - Turnhout - Eindhoven

Bericht door Wimpie25 » ma 15 feb 2016, 16:25

^^
Ook bij Heverlee (E40) bestaat er een mogelijkheid om te keren via het viaduct N253 om het Ibis-hotel te bereiken. Het enige dat jammer is aan het verdwijnen van het restaurant bij Gierle, is dat het bij mijn weten het enige exemplaar is Vlaanderen is :D

Pino
4x3 autosnelweg
Berichten: 21916
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 9:17
Locatie: Sesamstraat
Contacteer:

Re: [E034][A021] Ranst - Turnhout - Eindhoven

Bericht door Pino » di 16 feb 2016, 16:08

Coen Tunnel schreef:
Pino schreef:Een brugrestaurant is natuurlijk wel een manier om het verkeer in beide rijrichtingen te bedienen, dus het past misschien wel beter bij een rustiger snelweg dan aparte gebouwen aan weerszijden.
Dat kan natuurlijk ook op een andere manier, met een VZP aan slechts één zijde van de weg die bereikbaar is via een verbindingsweggetje. (...) Een simpel viaductje om verkeer vanaf de andere rijbaan op de VZP te krijgen is natuurlijk goedkoper dan een compleet brugrestaurant.
Uiteraard. De nog wat softere variant is daarbij een voetgangerstunnel, zoals we die in Nederland bijvoorbeeld hebben bij Stroe en Gilze. Dat bespaart dan nog een kunstwerk om verkeer naar de andere kant van de weg te krijgen. Ik durf trouwens niet te zeggen of de aanleg van zo'n simpel viaductje nou uiteindelijk goedkoper of duurder is dan een brugrestaurant. Voor een brugrestaurant heb je namelijk geen toeleidende wegen met bijbehorende grondwerken nodig. Het feit dat je in de loop der tijd toch meer verbindingsweggetjes bent gaan zien dan brugrestaurants kan op een mooier kostenplaatje duiden, maar het kan evenzeer het gevolg zijn van andere factoren. De smaak van de klant/weggebruiker is er daar eentje van, maar misschien vonden ook wegbeheerders/-ontwerpers het ook om andere redenen minder praktisch om brugrestaurants te hebben.

Nu alsnog zo'n verbindingsweg aanleggen op een geopende snelweg zal trouwens wél een dure grap zijn. Het vergt een nieuw kunstwerk en daarmee, naast de kosten van het kunstwerk zelf, de (maatschappelijke) kosten van verkeershinder. Dus als zich dan iemand meldt die bereid is om separate wegrestaurants aan beide kanten van de E34 te pachten, zal niemand nog nadenken over de optie van concentratie van de voorzieningen aan één kant.

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32134
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: [E034][A021] Ranst - Turnhout - Eindhoven

Bericht door Coen Tunnel » wo 17 feb 2016, 13:26

Pino schreef:Uiteraard. De nog wat softere variant is daarbij een voetgangerstunnel, zoals we die in Nederland bijvoorbeeld hebben bij Stroe en Gilze.
Die zijn er veel als er aan één zijde van de weg een restaurant zit, maar voor een tankstation heb je daar natuurlijk weinig aan.
Dat bespaart dan nog een kunstwerk om verkeer naar de andere kant van de weg te krijgen. Ik durf trouwens niet te zeggen of de aanleg van zo'n simpel viaductje nou uiteindelijk goedkoper of duurder is dan een brugrestaurant. Voor een brugrestaurant heb je namelijk geen toeleidende wegen met bijbehorende grondwerken nodig. Het feit dat je in de loop der tijd toch meer verbindingsweggetjes bent gaan zien dan brugrestaurants kan op een mooier kostenplaatje duiden, maar het kan evenzeer het gevolg zijn van andere factoren. De smaak van de klant/weggebruiker is er daar eentje van, maar misschien vonden ook wegbeheerders/-ontwerpers het ook om andere redenen minder praktisch om brugrestaurants te hebben.
Je hebt inderdaad wat meer grondwerken, maar een klein trompetje heeft doorgaans minder ruimtebeslag dan een complete VZP. Daarnaast hoef je ook maar één tankstation aan te leggen, en ook maar één keer voorzieningen zoals picknickplaatsen.

Gebruikersavatar
Alfa
2x4 autosnelweg
Berichten: 10307
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 20:54

Re: [E034][A021] Ranst - Turnhout - Eindhoven

Bericht door Alfa » wo 17 feb 2016, 13:52

Het moet zelfs niet eens een grote trompet zijn. Een half Hollands complex (met ongeregelde kruispunten of rotondes), volstaat eigenlijk ook en zal minder grond innemen en goedkoper zijn dan een trompet.

Pino
4x3 autosnelweg
Berichten: 21916
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 9:17
Locatie: Sesamstraat
Contacteer:

Re: [E034][A021] Ranst - Turnhout - Eindhoven

Bericht door Pino » wo 17 feb 2016, 14:22

^^ Twee keer eens. Dat je met een voetgangerstunnel à la Stroe geen auto's kunt bedienen die aan de andere kant zouden willen tanken, spreekt voor zich. Maar ik zie bij tankstations veel minder behoefte bestaan aan een 'gedeelde verzorgingsplaats', aangezien daar eigenlijk altijd wel pachters voor te vinden zijn. Als er wat minder verkeer komt, maak je het tankstation wat kleiner en desnoods ga je voor een pompstation met alleen maar automaten. Maar onder de streep zijn pompstations een vorm van dienstverlening die altijd wel kan worden aangeboden zonder dat je trucjes moet gaan uithalen als een kunstwerk om weggebruikers naar een gedeelde verzorgingsplaats aan de andere kant te brengen. Alleen omwille van ruimtelijke beperkingen zou je zo'n kunstje dan kunnen uithalen: wanneer er geen ruimte is voor een volledige verzorgingsplaats aan de ene kant, kun je aan de andere kant een grotere gedeelde verzorgingsplaats neerleggen.

Wegrestaurants zijn daarentegen een veel moeilijker segment gebleken. Er zijn er in de loop der tijd toch best wat weggekwijnd en in ieder geval in Nederland zijn er maar relatief weinig. Een gedeelde verzorgingsplaats kan dan leiden tot een vraagimpuls, waardoor het aantrekkelijker wordt om zo'n lokatie in pacht te nemen. Sterker nog, het kan op een gegeven moment gaan leiden tot een 1+1=3 doordat je op zo'n gecombineerde verzorgingsplaats ook diversere services zou kunnen aanbieden, die weer meer bezoekers aantrekken. Die diversiteit ontbreekt op de meeste Nederlandse en Belgische verzorgingsplaatsen met wegrestaurant nu, vind ik.

Tenslotte vind ik het altijd wel iets hebben, een verzorgingsplaats waar twee richtingen bij elkaar komen. Ik weet niet of dat een uiting is van nerderigheid, of omdat het vaak aardige verzorgingsplaatsen zijn met een diverser aanbod om de reden hiervoor omschreven. Maar da's misschien iets voor een andere draad, want hier aan de E34 zal het voorlopig niet meer gebeuren ...

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41327
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: [E034][A021] Ranst - Turnhout - Eindhoven

Bericht door Vinny » wo 17 feb 2016, 20:30

Volgens mij moet je een brugrestaurant plaatsen in de hoogtijdagen van de hoog-moderne architectuur. Ik denk dat veel van die restaurants als eye-catcher zijn aangelegd, en over het algemeen zijn restaurants wel rendabel te exploiteren: of het nu in een oude stadswaag van 1200 of in een modern beton staketsel boven de snelweg gebouwd is: mensen krijgen altijd trek als ze onderweg zijn. In Nederland is er volgens mij één. Die is wel aardig, er zitten ook meerdere zaken daar.
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Wimpie25
2x2 autosnelweg
Berichten: 6911
Lid geworden op: wo 16 mei 2012, 13:12
Locatie: Aarschot
Contacteer:

Re: [E034][A021] Ranst - Turnhout - Eindhoven

Bericht door Wimpie25 » wo 17 feb 2016, 23:04

Ik denk dat als je dan toch den brugrestaurant wilt oprichten, er betere snelwegen zijn.

Pino
4x3 autosnelweg
Berichten: 21916
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 9:17
Locatie: Sesamstraat
Contacteer:

Re: [E034][A021] Ranst - Turnhout - Eindhoven

Bericht door Pino » wo 17 feb 2016, 23:59

Vinny schreef:Ik denk dat veel van die restaurants als eye-catcher zijn aangelegd, en over het algemeen zijn restaurants wel rendabel te exploiteren: of het nu in een oude stadswaag van 1200 of in een modern beton staketsel boven de snelweg gebouwd is: mensen krijgen altijd trek als ze onderweg zijn. In Nederland is er volgens mij één. Die is wel aardig, er zitten ook meerdere zaken daar.
In dat ene Nederlandse brugrestaurant met meerdere zaken zit de grote meerderheid van die zaken aan de zijkant van het brug-gebouw en niet in de brug zelf. Maar de brug fungeert wel als eye-catcher voor alles wat er aan die zijkanten zitten. Een dure eye-catcher, dat wel.

Archeopendra1234
verkeersader
Berichten: 575
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 19:19
Locatie: Antwerpen

Re: [E034][A021] Ranst - Turnhout - Eindhoven

Bericht door Archeopendra1234 » do 18 feb 2016, 0:04

Het leuke aan zo'n brugrestaurant vind ik dat beide kanten met elkaar verbonden zijn :)

Is er eigenlijk nog nooit iemand op het idee gekomen een hotel aan te leggen aan een tankstation (op een drukke doorreisbaan) ?

Gebruikersavatar
Alfa
2x4 autosnelweg
Berichten: 10307
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 20:54

Re: [E034][A021] Ranst - Turnhout - Eindhoven

Bericht door Alfa » do 18 feb 2016, 2:17

Archeopendra1234 schreef: Is er eigenlijk nog nooit iemand op het idee gekomen een hotel aan te leggen aan een tankstation (op een drukke doorreisbaan) ?
Uiteraard, Van der Valk bv vind je vaak op dat soort locaties. Bv hier langs de E17 in Nazareth.

Archeopendra1234
verkeersader
Berichten: 575
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 19:19
Locatie: Antwerpen

Re: [E034][A021] Ranst - Turnhout - Eindhoven

Bericht door Archeopendra1234 » do 18 feb 2016, 11:14

Enkel jammer dat dit maar aan 1 kant is en beide helften niet verbonden zijn...
Waar ik op doelde was eigenlijk een soort brug-hotel ;)

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41327
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: [E034][A021] Ranst - Turnhout - Eindhoven

Bericht door Vinny » do 18 feb 2016, 19:23

Pino schreef:
Vinny schreef:Ik denk dat veel van die restaurants als eye-catcher zijn aangelegd, en over het algemeen zijn restaurants wel rendabel te exploiteren: of het nu in een oude stadswaag van 1200 of in een modern beton staketsel boven de snelweg gebouwd is: mensen krijgen altijd trek als ze onderweg zijn. In Nederland is er volgens mij één. Die is wel aardig, er zitten ook meerdere zaken daar.
In dat ene Nederlandse brugrestaurant met meerdere zaken zit de grote meerderheid van die zaken aan de zijkant van het brug-gebouw en niet in de brug zelf. Maar de brug fungeert wel als eye-catcher voor alles wat er aan die zijkanten zitten. Een dure eye-catcher, dat wel.
Klopt. Het ironische is dat het brugrestaurant volgens de officiële documentatie de verbreding van de A 4 naar 3-3-3-3 tussen knooppunt De Hoek en Burgerveen heeft tegengehouden. Een goede oplossing om de verzorgingsplaats te combineren met weefvakken of breiwerken kon niet financieel verantwoord worden ingepast. Ik heb nog allerlei creatieve oplossingen gezien, waarbij beide parallelbanen om het wegrestaurant en het hotelcomplex gelegd zouden worden.
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Rein
2x4 autosnelweg
Berichten: 10197
Lid geworden op: zo 10 jun 2007, 10:18
Locatie: Haarlemmermeer

Re: [E034][A021] Ranst - Turnhout - Eindhoven

Bericht door Rein » do 18 feb 2016, 20:54

^^ De parallelbaan aan de oostkant zou dan grofweg 100 tot 150 van de hoofdrijbaan af komen te liggen, dat zou inderdaad een bijzonder geval geweest zijn.

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32134
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: [E034][A021] Ranst - Turnhout - Eindhoven

Bericht door Coen Tunnel » do 18 feb 2016, 22:47

Archeopendra1234 schreef:Het leuke aan zo'n brugrestaurant vind ik dat beide kanten met elkaar verbonden zijn :)

Is er eigenlijk nog nooit iemand op het idee gekomen een hotel aan te leggen aan een tankstation (op een drukke doorreisbaan) ?
In Duitsland komt dat vrij veel voor. In Frankrijk ook her en der, o.a. aan de A1 bij Assevilliers en de A6 bij Beaune. In België ook bij Aire de Lichtenbusch en Aire de Hondelange.

Ook een leuk voorbeeld is aan de Duitse A115 bij Berlijn bij Raststätte Avus, waar een Raststätte met hotel in het gebouw van het voormalige F1-circuit AVUS zit. 8-)
Archeopendra1234 schreef:Enkel jammer dat dit maar aan 1 kant is en beide helften niet verbonden zijn...
Waar ik op doelde was eigenlijk een soort brug-hotel ;)
Aire de Hondelange aan de E25/E411; al zit het daadwerkelijke hotel naast de brug en het restaurant in de brug: https://www.google.pt/maps/@49.6430017, ... 312!8i6656

Maar het is wel met elkaar verbonden als één gebouw.

tovm74
autoweg
Berichten: 1173
Lid geworden op: di 02 okt 2007, 21:52
Locatie: Kasterlee

Re: [E034][A021] Ranst - Turnhout - Eindhoven

Bericht door tovm74 » vr 26 feb 2016, 8:05

Hoppa, wat hadden we nu verwacht ? B(
gva.be schreef:Heraanleg E34 loopt vertraging op

Vandaag om 02:47 door Bart Van den Langenbergh - De vernieuwing van de E34 in Lille gebeurt niet meer dit voorjaar. Foto: Bart Van den Langenbergh
Lille / Beerse - De geplande werkzaamheden op de E34 tussen Lille en de afrit Gierle-Beerse zijn uitgesteld tot vermoedelijk begin 2017.
Het volledige artikel vindt u hier.
Now, ... let's see what we can see, ... Everybody on-line, ... Looking good!

Wimpie25
2x2 autosnelweg
Berichten: 6911
Lid geworden op: wo 16 mei 2012, 13:12
Locatie: Aarschot
Contacteer:

Re: [E034][A021] Ranst - Turnhout - Eindhoven

Bericht door Wimpie25 » vr 26 feb 2016, 8:09

^^
Vooral de uitleg die men eraan hangt, dan kan men evengoed al met de werken tot aan Nederland beginnen en ondertussen de procedure voor het gedeelte vanaf Lille opstarten.

Plaats reactie