Route Torun - Amsterdam

Een speciaal subforum voor reisadviezen waar dan ook in Europa en reisverslagen uit de wereld.

Moderator: Moderatoren

Plaats reactie
JanT
woonerf
Berichten: 52
Lid geworden op: zo 28 feb 2010, 10:17
Contacteer:

Route Torun - Amsterdam

Bericht door JanT » do 04 mar 2010, 13:27

Wie heeft de afgelopen tijd de route Torun - Amsterdam v.v. gereden?
Zou graag willen weten of er sinds mei 2009 nog e.e.a. aan de wegen is verbeterd en of er omleidingen te verwachten zijn?
Ik rijdt meestal 's nachts vandaar deze vraag.

Ernst
dorpsstraat
Berichten: 170
Lid geworden op: wo 13 jan 2010, 16:36

Re: Route Torun - Amsterdam

Bericht door Ernst » do 04 mar 2010, 13:48

Als je over weg 10 gaat tussen Szczecin en Torun heb je baat bij de nieuwe bypasses van Bydgoszcz en Torun en het S10 gedeelte tussen Szczecin en Stargard Sz. Ik heb er echter geen persoonlijke ervaring mee of de route over Szczecin/Bydgoszcz sneller is dan de route over Poznan/Bydgoszcz. Van Groningen naar Bydgoszcz rijdt een kennis van mij altijd over Bremen/Hamburg/RingBerlijnNoord/Sz./Bydg.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76265
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: Route Torun - Amsterdam

Bericht door Chris » do 04 mar 2010, 13:50

Ik heb het topic even verplaatst, aangezien het Poolse subforum enkel over projecten en algemene wegendiscussies gaat. :)

Rondom Wyrzysk is overigens ook recent een stukje S10 geopend.

JanT
woonerf
Berichten: 52
Lid geworden op: zo 28 feb 2010, 10:17
Contacteer:

Re: Route Torun - Amsterdam

Bericht door JanT » do 04 mar 2010, 14:00

Bedankt Ernst, maar die route is een omweg hoewel er mensen zijn die die route rijden omdat deze rustiger is!! Zelf weet ik dat de weg tussen Torun en Bydgoszcz goed is voor bloeddrukverlagers, wordt vaak te hard gereden met alle gevolgen vandien.
Rijdt zelf altijd via Poznan want ik moet in de omg. van Amsterdam zijn, je kennis rijdt 'bovenlangs' omdat die vanuit Groningen komt.

bertvaneck
dorpsstraat
Berichten: 151
Lid geworden op: vr 06 nov 2009, 8:36
Locatie: almere
Contacteer:

Re: Route Torun - Amsterdam

Bericht door bertvaneck » vr 30 apr 2010, 19:47

jan t mag je nog komen in Nederland :D tijd geleden vrg Bert Bydgoszcz
geniet van het leven het is misschien nog maar even dat je samen mag genieten van het leven

JanT
woonerf
Berichten: 52
Lid geworden op: zo 28 feb 2010, 10:17
Contacteer:

Re: Route Torun - Amsterdam

Bericht door JanT » za 01 mei 2010, 9:10

Ernst schreef:Als je over weg 10 gaat tussen Szczecin en Torun heb je baat bij de nieuwe bypasses van Bydgoszcz en Torun en het S10 gedeelte tussen Szczecin en Stargard Sz. Ik heb er echter geen persoonlijke ervaring mee of de route over Szczecin/Bydgoszcz sneller is dan de route over Poznan/Bydgoszcz. Van Groningen naar Bydgoszcz rijdt een kennis van mij altijd over Bremen/Hamburg/RingBerlijnNoord/Sz./Bydg.
Bord staat er inderdaad maar de route niet gereden ivm opstopping op de tolweg, deels door Poznan gereden.

JanT
woonerf
Berichten: 52
Lid geworden op: zo 28 feb 2010, 10:17
Contacteer:

Re: Route Torun - Amsterdam

Bericht door JanT » za 01 mei 2010, 9:12

bertvaneck schreef:jan t mag je nog komen in Nederland :D tijd geleden vrg Bert Bydgoszcz
Dag Bert,
Ze zien me graag in Nederland, zowel NL als PL :mrgreen: . Groeten aan je vrouw.

Plaats reactie