Spotgoedkoop auto huren Málaga: te mooi om waar te zijn?

Een speciaal subforum voor reisadviezen waar dan ook in Europa en reisverslagen uit de wereld.

Moderator: Moderatoren

RSK
Penningmeester
Berichten: 7088
Lid geworden op: do 19 sep 2013, 11:40
Locatie: Knooppunt Bodegraven
Contacteer:

Spotgoedkoop auto huren Málaga: te mooi om waar te zijn?

Bericht door RSK » zo 03 apr 2016, 13:46

Ik ben op zoek naar een huurauto voor een tweetal familieleden die 6 t/m 10 april naar Málaga gaan. Nu kwam ik belachelijk goedkope aanbiedingen tegen voor de autohuur (eentje zelfs €4,74), wat op een hoop argwaan stuitte. Maar in feite is ongeveer alles wat kleiner dan een middenklasser is voor onder de €20 te huren. Liggen die prijzen nu echt zo laag omdat het nog voorseizoen is en er een hele vloot kleine auto's staat te verroesten in de zon, of maakt de vergelijkingssite (Skyscanner) er een potje van?
Ceterum censeo arcum Bodegravum construendam esse.

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32134
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: Spotgoedkoop auto huren Málaga: te mooi om waar te zijn?

Bericht door Coen Tunnel » zo 03 apr 2016, 16:10

^^ Prijzen liggen daar in deze tijd van het jaar vrij laag, maar kijk goed naar de voorwaarden. Bij die allergoedkoopste aanbieders moet je vaak voor een volle tank betalen en zo leeg mogelijk weer inleveren, en vaak proberen ze je extra verzekeringen aan te smeren. Je bent vrijwel altijd duurder uit omdat er bijkomende kosten zijn. Ook bv. een tweede bestuurder kost je vaak veel extra. Ik ben er altijd beducht voor en ga nooit voor zulke spotgoedkope aanbiedingen.

Kies gewoon de beste aanbieder waarbij je de auto met een volle tank ophaalt en met een volle tank weer inlevert. Dan ben je meestal het voordeligst uit en het levert het minste gedoe op. En kijk op vergelijkingssites ook naar de beoordelingen. Heeft een aanbieder een goed cijfer, dan kun je er vanuit gaan dat het meestal in orde is. Ik had in Málaga vorig jaar prima ervaringen met Thrifty (van Hertz). Zelfs per ongeluk een klein beetje schade gereden en dat heeft mij niks gekost. :rofl2:

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: Spotgoedkoop auto huren Málaga: te mooi om waar te zijn?

Bericht door Palance » zo 03 apr 2016, 17:21

Ik regel mijn autohuur un het buitenland vrijwel altijd via Sunny Cars. Alle kilometers en verzekeringen zijn inclusief, er is een Nederlandse noodlijn en met de bedrijven waar ik uiteindelijk terechtkwam nooit problemen gehad. En het zijn meestal de kleinere bedrijven waar je terechtkomt.

Ook in Malaga heb ik vorig jaar zo mijn autohuur geregeld. Ik kwam toen terecht bij Cargest.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41327
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: Spotgoedkoop auto huren Málaga: te mooi om waar te zijn?

Bericht door Vinny » zo 03 apr 2016, 20:14

Ik vind vooral auto's huren in Nederland belachelijk duur. Ik kom eigenlijk nooit onder de 150 euro voor een weekend uit. En dan heb je het over Sneek... :nothanks:
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Ernst76
stadsweg
Berichten: 490
Lid geworden op: zo 21 feb 2016, 19:31

Re: Spotgoedkoop auto huren Málaga: te mooi om waar te zijn?

Bericht door Ernst76 » zo 03 apr 2016, 23:07

Ik heb de eerste week van januari 2013 een week een Opel Corsa gehuurd voor €45.
Verder alleen benzine betaald. Inderdaad volle tank betalen en zo leeg mogelijk terugbrengen. Maar dat was geen probleem in een week. Auto gehuurd bij Malagacar bij de luchthaven van Malaga. Weekje accommodatie in Nerja en naast die retour ook naar Granada en Ronda geweest.
Terug van Granada werden we echter aangehouden door de politie. Die zeiden de eerste 15 minuten helemaal niets....dan denk je wat is er aan de hand? Uiteindelijk gaven ze me vriendelijk een boete van 750€. Ze zeiden er wel gelijk bij dat ik niets hoefde te betalen maar dat de boete voor het verhuurbedrijf was. Dit was puur een papiertje.
Ik mocht ook gewoon mijn week vol rijden, terwijl het probleem was dat de auto niet goed verzekerd was!!!
Terug bij de luchthaven haalde t personeel de schouders op in de trant van ' you win some, you lose some'. Het is nu 2016 en ik heb nooit ook maar 1€ nog hoeven te betalen.
Achteraf gezien kan het dus prima, zo'n auto huren. Maar ondanks dat, ik doe het niet meer

Peter
2x4 autosnelweg
Berichten: 10225
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 8:42
Locatie: Gieten

Re: Spotgoedkoop auto huren Málaga: te mooi om waar te zijn?

Bericht door Peter » ma 04 apr 2016, 4:09

Vinny schreef:Ik vind vooral auto's huren in Nederland belachelijk duur. Ik kom eigenlijk nooit onder de 150 euro voor een weekend uit. En dan heb je het over Sneek... :nothanks:
De verhuurbedrijven adverteren vaak met promoacties, die vaak wel alleen geldig zijn bij bepaalde filialen. Moet je wel minstens een week van tevoren de sites afstruinen (werkt meestal niet voor korte schoolvakanties). Meestal zijn dit de grotere steden. Denkbaar is Sneek te klein (te weinig verhuurders) om klanten via promo-acties te lokken. Ik wil nog wel eens een compactcar huren op Schiphol als ik koffers heb (op de achterbank). Vaak te doen voor 30 Euro per dag met een eigen risco van 700 Euro of zo.

Overal proberen ze je zooi aan te smeren zoals ongevalsverzekeringen voor medereizigers. Nergens voor nodig.
130 km/h ? Dan haalt de trein me nog steeds in ...

exroosje
verkeersader
Berichten: 801
Lid geworden op: di 16 aug 2011, 11:49

Re: Spotgoedkoop auto huren Málaga: te mooi om waar te zijn?

Bericht door exroosje » ma 04 apr 2016, 8:27

Er is gewoon veel concurrentie op de verhuurmarkt rond Malaga en dus is het er erg goedkoop in het laagseizoen.

Dat sommigen de lage prijs weten waar te maken door autos onverzekerd rond te laten rijden is wel schokkend.....

Overigens zou je daar zelf nog flink mee in de problemen kunnen komen. Immers als er geen WA verzekering is en je rijdt schade bij een ander, dan kun je zo maar persoonlijk aansprakelijk worden gesteld in afwezigheid van een verzekering. Uiteindelijk ben jij diegene die de schade heeft veroorzaakt.

Ernst76
stadsweg
Berichten: 490
Lid geworden op: zo 21 feb 2016, 19:31

Re: Spotgoedkoop auto huren Málaga: te mooi om waar te zijn?

Bericht door Ernst76 » ma 04 apr 2016, 18:13

Punt is wel dat mij verteld is en in de verhuurovereenkomst stond dat de auto verzekerd was. De Nederlandse eigenaresse van de accommodatie heeft het Spaans voor mij vertaald, zij woont er al jaren. Zij heeft ook met het verhuurbedrijf gebeld voor mij. Men was 'vergeten' de auto in de verzekering te gooien. Blijkbaar was hij al lang afgemeld geweest/ had lang stilgestaan sinds de zomer?

Gebruikersavatar
Willem
2x4 autosnelweg
Berichten: 10938
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:46
Locatie: Delft

Re: Spotgoedkoop auto huren Málaga: te mooi om waar te zijn?

Bericht door Willem » ma 04 apr 2016, 18:43

Alleen al het feit dat men "vergeet" om een auto te verzekeren zegt natuurlijk wel iets.

Ernst76
stadsweg
Berichten: 490
Lid geworden op: zo 21 feb 2016, 19:31

Re: Spotgoedkoop auto huren Málaga: te mooi om waar te zijn?

Bericht door Ernst76 » ma 04 apr 2016, 20:45

Ik denk dat men gewoon de gok heeft genomen, wat ik ze ook zeker kwalijk neem. Ook als het een blunder was, dan is dat nog een kwalijke zaak.
De kans dat het de politie opvalt en dat je een keer de politie zal tegenkomen lijkt mij overigens groot. De boete is hoog en men zal zelfs zonder boete geen winst op mij hebben geboekt lijkt me. Zo'n auto kost toch al snel meer dan €7 per dag? Dan kan t al snel uit dan maar in de winter een groot deel van het wagenpark in de garage te laten staan...

RSK
Penningmeester
Berichten: 7088
Lid geworden op: do 19 sep 2013, 11:40
Locatie: Knooppunt Bodegraven
Contacteer:

Re: Spotgoedkoop auto huren Málaga: te mooi om waar te zijn?

Bericht door RSK » ma 04 apr 2016, 20:53

Inmiddels is de auto geboekt voor €35 inclusief een aanvullende verzekering. Bedankt voor de reacties. :top:
Ceterum censeo arcum Bodegravum construendam esse.

Gebruikersavatar
Bongo
verkeersader
Berichten: 534
Lid geworden op: di 19 feb 2008, 8:24

Re: Spotgoedkoop auto huren Málaga: te mooi om waar te zijn?

Bericht door Bongo » do 19 mei 2016, 14:06

En hoe was het?
Goldcar (en ook ook Solmar en nog een paar andere) staat er op Tripadvisor om bekend dat ze je op alle mogelijke manieren geld willen afhandig maken.
Zelf er ook slechte ervaring meegehad in Malaga: eerst meer dan 1,5 uur wachten in de rij, toen bleek er iets mis met het paspoort (!) van mijn Oekraïense schoonvader die geregistreerd was als chauffeur. maar konden absoluut niet vertellen wat. Geprobeerd te bellen met tussenpersoon, maar die kon ook niets vinden en die probeerde verhuurbedrijf te bellen, maar daar werd steeds niet opgenomen. Na 2,5 uur op en neer geloop alles moeten cancelen en een transfer moeten nemen.
Waardeloos en veel tijd en geld gekost! Later in het dorpje waar we zaten alsnog een auto gehuurd, maar die was voor 1 week wel duurder als voor 2 weken met Goldcar (maar wel te doen).

kees
expressweg
Berichten: 3408
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 23:21
Locatie: Het Bosch van de Hertog

Re: Spotgoedkoop auto huren Málaga: te mooi om waar te zijn?

Bericht door kees » do 19 mei 2016, 15:46

Ik heb een merkwaardige ervaring met een autoverhuurbedrijf in Portugal, aan de zuidkust in Montegordo.
Toen ik en drie vrienden daar een auto huurden, merkte ik bij het wegrijden dat de autoradio het niet deed. Maar dat niet meer gereclameerd bij het verhuurbedrijf. Bij ons tweede tripje wilden we een CD-man koppelen aan de autoradio (we spreken over het jaar 2000). 1 van ons heeft net zo lang geprutst (lade van autoradio zat er scheef in) dat hij de autoradio los kreeg en zag dat er een zekering niet goed zat. Hij herstelde het en wij genoten van de muziek.
Toen we aan het eind van de week de auto terugbrachten, was het eerste wat gechecked werd de autoradio en aan het teleurgestelde gezicht van de man zagen we dat hij ons een oor had willen aannaaien en dat dat nu niet meer lukte.
Dat is een ervaring die ervoor zorgt dat ik bij dit soort bedrijven op mijn kivive ben.

RSK
Penningmeester
Berichten: 7088
Lid geworden op: do 19 sep 2013, 11:40
Locatie: Knooppunt Bodegraven
Contacteer:

Re: Spotgoedkoop auto huren Málaga: te mooi om waar te zijn?

Bericht door RSK » vr 20 mei 2016, 0:14

Uiteindelijk was alles goedkoop (niet de allergoedkoopste) en is alles goed verlopen. Je kunt het natuurlijk wel slecht treffen, maar dat is ook waarom ik vooraf kritisch was en hier mijn vraag heb uitgezet.
Ceterum censeo arcum Bodegravum construendam esse.

Gebruikersavatar
GuteFahrt
2x2 autosnelweg
Berichten: 7136
Lid geworden op: di 07 jun 2011, 22:39
Locatie: Waddenstad Harlingen
Contacteer:

Re: Spotgoedkoop auto huren Málaga: te mooi om waar te zijn?

Bericht door GuteFahrt » zo 04 mar 2018, 15:19

Ik heb een vraag rondom het huren van een auto: is het daarbij eigenlijk altijd nodig om een creditcard te hebben of kan dit soms ook zonder?
krusefahrer's photostream

"Geloof niet te veel. Verbaas u niet te weinig."

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76294
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: Spotgoedkoop auto huren Málaga: te mooi om waar te zijn?

Bericht door Chris » zo 04 mar 2018, 15:29

Er zijn wel aanbieders die het zonder credit card doen (Sunny Cars bijvoorbeeld), maar vaak is dat beperkt in autokeuze en locaties. Verreweg de meeste aanbieders vereisen een credit card.

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32134
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: Spotgoedkoop auto huren Málaga: te mooi om waar te zijn?

Bericht door Coen Tunnel » zo 04 mar 2018, 19:13

Heel soms kun je nog een borg cash betalen, maar dat is dan echt een uitzondering.

En via Sunny Cars kun je inderdaad al vooraf betalen met iDeal, maar ook dan is voor het verhuurbedrijf vaak nog een creditcard nodig. Je bent dan veel beperkter in je keuzes.

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: Spotgoedkoop auto huren Málaga: te mooi om waar te zijn?

Bericht door Palance » zo 04 mar 2018, 19:20

Dat heeft te maken met de borg of schades/boetes die later oppoppen. Als je na inleveren van je auto je borg cash terug zou krijgen en achteraf rolt er nog een boete ofzo binnen dan kan het verhuurbedrijf dat vrijwel niet meer innen.

Zo kreeg ik nadat ik in Dubai mijn huurauto had ingeleverd 2 maanden later via mijn creditcard nog een rekening van ... 1 Euro omdat ik een tolportaal was gepasseerd ;)

Het is gewoon een zekerheidstelling en de creditcard moet in de regel op naam staan van de bestuurder. Je mag dus veelal niet de kaart van een medereiziger gebruiken.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32134
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: Spotgoedkoop auto huren Málaga: te mooi om waar te zijn?

Bericht door Coen Tunnel » zo 04 mar 2018, 21:11

^^ Ik had vroeger geen creditcard, maar mijn vriendin wel. Maar ze rijdt niet graag, dus ik werd altijd als tweede bestuurder toegevoegd terwijl ik eigenlijk altijd reed.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76294
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: Spotgoedkoop auto huren Málaga: te mooi om waar te zijn?

Bericht door Chris » zo 04 mar 2018, 21:48

Nederland is volgens mij dan ook één van de weinige landen waar het credit cardgebruik zo laag is. Tegenwoordig hebben wel meer mensen er één, maar deze wordt vaak alleen gebruikt voor internetaankopen en vakantie.

Verhuurbedrijven moeten ook eventuele schades of boetes kunnen verhalen en dat kan alleen met een credit card charge. Met pinpas kan dat niet en met een factuur achteraf is het maar de vraag of klanten het betalen. Voor verhuurbedrijven is het dan ook een stuk zekerheid.

H.
dorpsstraat
Berichten: 208
Lid geworden op: di 22 nov 2005, 11:50
Locatie: Randstad

Re: Spotgoedkoop auto huren Málaga: te mooi om waar te zijn?

Bericht door H. » ma 05 mar 2018, 14:37

Palance schreef: zo 04 mar 2018, 19:20 Het is gewoon een zekerheidstelling en de creditcard moet in de regel op naam staan van de bestuurder. Je mag dus veelal niet de kaart van een medereiziger gebruiken.
Klopt, afgelopen weekend nog meegemaakt. Met de creditcard van je partner krijg je de auto niet mee (tenzij je partner op de boeking staat als tweede bestuurder).

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32134
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: Spotgoedkoop auto huren Málaga: te mooi om waar te zijn?

Bericht door Coen Tunnel » ma 05 mar 2018, 15:39

^^ De creditcard moet bij de meeste bedrijven op naam van de hoofdbestuurder staan. Ik heb nog nooit gehad dat ik als hoofdbestuurder werd aangemerkt maar mijn vriendin (die toen als enige een creditcard had) als tweede bestuurder werd aangemerkt. Ik was altijd de tweede bestuurder, dus de boeking voor de auto was ook altijd op naam van mijn vriendin.

Gebruikersavatar
Bongo
verkeersader
Berichten: 534
Lid geworden op: di 19 feb 2008, 8:24

Re: Spotgoedkoop auto huren Málaga: te mooi om waar te zijn?

Bericht door Bongo » vr 16 mar 2018, 15:27

Wij hebben in Kroatie mij toegevoegd, voor 20 EUR ofzo, terwijl ik geen rijbewijs had, alleen omdat ik een creditcard had.

Ernst76
stadsweg
Berichten: 490
Lid geworden op: zo 21 feb 2016, 19:31

Re: Spotgoedkoop auto huren Málaga: te mooi om waar te zijn?

Bericht door Ernst76 » vr 16 mar 2018, 16:26

Na mijn verhaal over Malagacars hier ook maar even positief nieuws over een autoverhuurbedrijf.
Vorige winter heb ik goede ervaringen over gehouden aan Avis op de luchthaven van Santa Cruz de la Palma (Canarische Eilanden, eiland La Palma).

exroosje
verkeersader
Berichten: 801
Lid geworden op: di 16 aug 2011, 11:49

Re: Spotgoedkoop auto huren Málaga: te mooi om waar te zijn?

Bericht door exroosje » do 24 mei 2018, 13:37

Onlangs weer in Malaga een auto gehuurd. De locatie op de airport is veranderd, ipv in de kelder is het nu op de begane grond achterin de terminal
Ik had een reservering van Rhodium maar dat was bij Goldcar.
Nummertje trekken en vrijwel direct aan de beurt ondanks dat er best wat mensen stonden. Tot zover positief.

Daarna het gebruikelijke gezeur over verzekeringen - you are not insured, Jawel wel degelijk, kijk maar - Yes but.... blabla
Uiteindelijk blijkt dat 24x7 roadside assistance niet standaard in het pakket te zitten, jammer dan het is een nieuwe auto....

Toen de auto. We zouden een Insignia of gelijkwaardig krijgen, het werd een Octavia. In mijn beeld niet helemaal gelijkwaardig, maar ruimte zat. Echter een Insignia zit beter in de spullen, mn navigatie. En jawel hoor, volgens de balie zat het er niet op dus of we dan een tomtom wilden bijhuren.
Na wat discussie dit ook maar geweigerd, bleek de auto uitgerust met apple carplay / android auto.

Bij de auto bleek er een flinke pit in de motorkap te zitten, maar dat stond natuurlijk niet aangekruist. Gemeld, maar was niet belangrijk (jaja) Direct een mooie foto ervan gemaakt in de parkeergarage nog met de beambte erbij.
Moet gezegd worden, bij inleveren was men ook totaal niet geïnteresseerd in de deukjes.

Dus als je goed nee kunt zeggen is er niets aan de hand. Dat van die verzekering had ik 2 jaar geleden ook al bij Nizza cars. Een paar jaar daarvoor had ik al eens de fout gemaakt ja te zeggen op een volle tank (leeg inleveren). Dit kost je een bedrag van ongeveer 2 tankbeurten... En leegrijden doe je ook niet op vakantie.

Gebruikersavatar
Chrysa
autoweg
Berichten: 1836
Lid geworden op: za 17 sep 2011, 21:23
Locatie: Breda NL / Lausanne CH

Re: Spotgoedkoop auto huren Málaga: te mooi om waar te zijn?

Bericht door Chrysa » do 24 mei 2018, 15:14

exroosje schreef: do 24 mei 2018, 13:37 En leegrijden doe je ook niet op vakantie.
Zou ik niet te hard zeggen, bij ons gaat er om de 2-3 dagen een volle tank in op vakantie. :emo:

Hoeveel was je uiteindelijk kwijt per dag?

exroosje
verkeersader
Berichten: 801
Lid geworden op: di 16 aug 2011, 11:49

Re: Spotgoedkoop auto huren Málaga: te mooi om waar te zijn?

Bericht door exroosje » do 24 mei 2018, 15:30

Zo bedoelde ik het niet, een auto leeg inleveren lukt je niet zo goed, zeker op vakantie en op de dag van terugreis wil je geen risico nemen op stranden met een lege tank en een huurauto is een vreemde auto voor je die je dus slecht kan inschatten hoe de meter aanwijst.

De kosten :
23 euro per dag, 10 dagen incl restitutie eigen risico door broker (auto europe)

Gebruikersavatar
Hajo
2x3 autosnelweg
Berichten: 8634
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 11:17
Locatie: Zeist

Re: Spotgoedkoop auto huren Málaga: te mooi om waar te zijn?

Bericht door Hajo » do 24 mei 2018, 20:02

^^ Op de ANWB site staan tips en een checklist voor als je een auto wilt huren.

Persoonlijk vertrouw ik die kleine en vooral goedkope auto verhuurbedrijven niet zo. Veel negatieve ervaringen over gehoord en ook een keer meegemaakt. Ik huur altijd bij AVIS en ben lid van AVIS Preferred. Je betaald wel wat meer voor je huurauto, maar je kunt ervan op aan dat alles in orde is. Van verzekeringen tot de kwaliteit van de auto. Die zijn vaak niet ouder dan een jaar. En absoluut geen gedonder over extra verzekeringen en dergelijke.

Vorig jaar ook in Andalusië geweest en op vliegveld Malaga stond mijn in al Nederland gereserveerde auto (een witte Audi Q3) voor mij klaar. De papieren kon ik zo, op vertoon van mijn AVIS Preferred kaart, bij de speciale balie voor AVIS Preferred klanten ophalen zonder in de rij te hoeven staan. Inleveren is alleen maar de sleutels inleveren en klaar.

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: Spotgoedkoop auto huren Málaga: te mooi om waar te zijn?

Bericht door Palance » do 24 mei 2018, 20:53

Ik reserveer altijd via Sunny Cars. Tot nu toe bleek altijd dat het verhuur via een klein lokaal bedrijf verliep, en dat is altijd probleemloos geweest.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Rein
2x4 autosnelweg
Berichten: 10197
Lid geworden op: zo 10 jun 2007, 10:18
Locatie: Haarlemmermeer

Re: Spotgoedkoop auto huren Málaga: te mooi om waar te zijn?

Bericht door Rein » do 24 mei 2018, 21:13

Ik ook. Met Sunny Cars heb je een overeenkomst in het Nederlands en weet je dat alles wat je wilt in de huurprijs zit. Met de (kleine) bedrijfjes die de feitelijke huurauto's leveren is er ook nooit gezeur of gedoe en ze proberen je nooit nog even wat extra dingen te verkopen.

Plaats reactie