Fieberbrunn - Beltrum

Een speciaal subforum voor reisadviezen waar dan ook in Europa en reisverslagen uit de wereld.

Moderator: Moderatoren

Plaats reactie
mauricebeltrum
polderweggetje
Berichten: 36
Lid geworden op: wo 29 apr 2015, 13:24

Fieberbrunn - Beltrum

Bericht door mauricebeltrum » ma 07 aug 2017, 21:11

Goedenavond,

Ik ben van plan a.s. woensdag om 06.30 's ochtends weg te rijden uit Fieberbrunn. Wat is de beste route voor mij ? Kufstein - Munchen - Kassel - Bocholt? Ik begreep dat er tussen Frankfurt en Wurzburg de nodige files staan en ook tussen Oberhausen en Keulen? Of heb ik dit fout?

Ik hoor graag.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76499
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: Fieberbrunn - Beltrum

Bericht door Chris » ma 07 aug 2017, 21:37

Woensdag is op zich een goede dag om te rijden. Op de A3 Nürnberg - Würzburg staat de laatste tijd wel veel file bij Geiselwind. Als dat het geval is kan je makkelijk omrijden via de A73 en A70 langs Bamberg. Op de A99 aan de noordkant van München staat ook veel file in de richting die je wilt nemen. Dat is niet zo goed te vermijden, kwestie van het uitzitten en hopen dat het meevalt denk ik.

Verder nog de vraag of je de A3, A45 of A7 naar het noorden neemt vanaf Würzburg. De A45 zou ik bij voorbaat al niet doen vanwege de vele werkzaamheden en veelvuldig file bij Hagen en Dortmund. De A3 is vaak beter te doen, maar de verkeersinformatie in de gaten houden is hier essentieel. Er gebeurt nogal eens wat. De A7 via Kassel is de rustigste route maar is ook 40 kilometer langer dan via de A3.

Plaats reactie