Op Maandag 27 Juli vertrekken we met de auto naar Mayrhofen. Het is de bedoeling hier rond 04.30/05.00 aan te rijden.
Nu zit ik met een paar dingetjes,
Ik heb 2 opties, namelijk de A3-A9-A99-A8-A93, echter zie ik op dit stuk route veel wegwerkzaamheden aangegeven staan, met name de A3 en ook de A9, het is al lang geleden dat ik deze route genomen heb en zou dan ook willen weten hoe dit op dit moment gaat.
De andere optie is de A61-A5-A8-A99-A8-A93, echter lees ik meerdere berichten over de wegafsluiting op de A61, wat is hierin wijs?
We zijn al meerdere jaren naar Oostenrijk op vakantie geweest en normaal kies ik eigenlijk altijd de A61 omdat dit me eigenlijk heel goed bevalt sochtends vroeg, nu gaan we alleen op maandag en normaal in een weekend, de A61 is beduidend drukker met vrachtwagens en zeker op maandag met de weekend rij verboden voor vrachtwagens vraag ik me in deze af wat beter is.
De A8 lijkt in tegenstelling tot andere jaren eigenlijk heel rustig wat betreft de werkzaamheden en ook de A99 is nu vrij van baustelle.
Ook zitten we nog te denken om eens te rijden via de Fernpass omdat we deze eigenlijk nog nooit gereden hebben, we komen terug op donderdag 6 augustus. Zou dit beter zijn voor de heen of de terug weg of is dit een no-go qua extra reistijd?
Ik zie jullie reacties graag tegemoet

Gr Jarno