[WESTERSCHELDE] Nederland torpedeert uitdieping

Praat hier over de luchtvaart, het goederenvervoer, de logistieke sector en de eigen infrastructuur (vliegvelden, water, rail).

Moderator: Moderatoren

waldo79
4x3 autosnelweg
Berichten: 20524
Lid geworden op: do 05 mei 2005, 10:28
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: [WESTERSCHELDE] Nederland torpedeert uitdieping

Bericht door waldo79 » do 01 nov 2012, 12:08

Groningen schreef:Dat kan natuurlijk ook zo:
www.elsevier.nl schreef:
De eigenaar van de Hedwigepolder blijft zich verzetten tegen het onder water zetten van het gebied. Dat liet zijn juridisch adviseur maandag weten. Concrete stappen neemt grootgrondbezitter Gery de Cloedt nog niet, hij wil wachten tot het regeerakkoord er echt ligt.
,,Dit krijgt ook een planologisch vervolg, met inspraakmogelijkheden. Die gaan we benutten'', aldus de adviseur. De Cloedt stapte in 2009 al naar de rechter om het toenmalige kabinetsbesluit om de polder onder water te zette, aan te vechten. ,,Die civiele procedure is toen in de ijskast gezet. Het zou best kunnen dat we die voortzetten.´´
Even terugkomen op dit bericht: grote som overmaken naar de Cloedt vanwege het onteigenen lijkt me hier een mogelijkheid ;)

Pino
4x3 autosnelweg
Berichten: 21916
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 9:17
Locatie: Sesamstraat
Contacteer:

Re: [WESTERSCHELDE] Nederland torpedeert uitdieping

Bericht door Pino » do 01 nov 2012, 14:07

jelger schreef:het is een typisch geval van calimero die doet alsof de hele wereld tegen hem is, en daar symptahie voor krijgt.
Het idee dat de hele wereld tegen jou is doet het de laatste tijd sowieso erg goed in bepaalde delen van de Nederlandse samenleving. De reacties op ieder willekeurig artikel op de Telegraaf-website staan er vol mee. En je kunt het ook heerlijk jouw kant uitdraaien. Neem zoiets als de schrapping van Bram Moszkowicz. Dat wordt door velen weggezet als de wraak van het elite-kliekje op de man die Wilders vrij wist te krijgen, en door anderen als het gevolg van datzelfde elite-kliekje dat een collega-advocaat veel te lang de hand boven het hoofd heeft gehouden alvorens een keertje door te pakken. Is een opgelegde straf hoog, dan wordt dat geduid als het elite-kliekje dat afrekent met iemand (kijk maar hoe laag in vergelijkbare zaken wordt gestrafd). Is een opgelegde straf laag, dan wordt dat geduid als het elite-kliekje dat volledig is losgeslagen van de samenleving dan wel elkaar de hand boven het hoofd zit te houden. En iemand die het een keer eens is met het vonnis, is daarmee vanzelf onderdeel van het elite-kliekje.

Nou goed, Nederland staat hierin niet alleen. De VS zit ook vol met dit soort gevoelens, en het Bielefeld-complot blijft de meest treffende manier om de onmogelijkheid van dit soort redeneringen te omschrijven. We moeten het er maar mee doen, vrees ik ...

jelger
expressweg
Berichten: 3341
Lid geworden op: di 29 jul 2008, 9:45

Re: [WESTERSCHELDE] Nederland torpedeert uitdieping

Bericht door jelger » do 01 nov 2012, 14:19

Hebben we hier een like button?

Groningen
expressweg
Berichten: 3808
Lid geworden op: vr 03 sep 2010, 13:22
Locatie: Zwolle

Re: [WESTERSCHELDE] Nederland torpedeert uitdieping

Bericht door Groningen » do 01 nov 2012, 14:55

^^ Nee, maar wel :bosbloemen: of :top:

tovm74
autoweg
Berichten: 1173
Lid geworden op: di 02 okt 2007, 21:52
Locatie: Kasterlee

Re: [WESTERSCHELDE] Nederland torpedeert uitdieping

Bericht door tovm74 » ma 05 nov 2012, 12:48

Pino schreef:... De VS zit ook vol met dit soort gevoelens, en het Bielefeld-complot blijft de meest treffende manier om de onmogelijkheid van dit soort redeneringen te omschrijven. We moeten het er maar mee doen, vrees ik ...
Wie domme vraag stelt, krijgt dom antwoord

Hier zit toch ook een stukje "Bielefeld" in hoor ... :D
Now, ... let's see what we can see, ... Everybody on-line, ... Looking good!

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41327
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: [WESTERSCHELDE] Nederland torpedeert uitdieping

Bericht door Vinny » ma 05 nov 2012, 19:58

Tja, dat soort vragen kan je als "willekeurige voorbijganger" nou eenmaal verwachten: "Wat ging er door je heen toen je het weerbericht in de krant las?".

Nou ik dacht: "Ze make mij de pis nie lau jonge" :geenlach:
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Gebruikersavatar
Via
2x5 autosnelweg
Berichten: 15216
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 17:09

Re: [WESTERSCHELDE] Nederland torpedeert uitdieping

Bericht door Via » za 10 nov 2012, 13:52

Pino schreef:
jelger schreef:het is een typisch geval van calimero die doet alsof de hele wereld tegen hem is, en daar symptahie voor krijgt.
Het idee dat de hele wereld tegen jou is doet het de laatste tijd sowieso erg goed in bepaalde delen van de Nederlandse samenleving. De reacties op ieder willekeurig artikel op de Telegraaf-website staan er vol mee. En je kunt het ook heerlijk jouw kant uitdraaien. Neem zoiets als de schrapping van Bram Moszkowicz. Dat wordt door velen weggezet als de wraak van het elite-kliekje op de man die Wilders vrij wist te krijgen, en door anderen als het gevolg van datzelfde elite-kliekje dat een collega-advocaat veel te lang de hand boven het hoofd heeft gehouden alvorens een keertje door te pakken. Is een opgelegde straf hoog, dan wordt dat geduid als het elite-kliekje dat afrekent met iemand (kijk maar hoe laag in vergelijkbare zaken wordt gestrafd). Is een opgelegde straf laag, dan wordt dat geduid als het elite-kliekje dat volledig is losgeslagen van de samenleving dan wel elkaar de hand boven het hoofd zit te houden. En iemand die het een keer eens is met het vonnis, is daarmee vanzelf onderdeel van het elite-kliekje.

Nou goed, Nederland staat hierin niet alleen. De VS zit ook vol met dit soort gevoelens, en het Bielefeld-complot blijft de meest treffende manier om de onmogelijkheid van dit soort redeneringen te omschrijven. We moeten het er maar mee doen, vrees ik ...
Treffende omschrijving. Voor het vermaak kijk ik ook wel eens naar lezersreacties op nujij.nl, maar dat is van hetzelfde laken een pak.

Kijk, persoonlijk vind ik het ook zonde dat goede landbouwgrond onder water wordt gezet ten faveure van de natuur. In dit geval vind ik echter wel dat er ontpolderd moet worden omdat dat simpelweg zo is afgesproken met Vlaanderen. Het getuigt van een onbetrouwbare partner om dit dan weer ter discussie te stellen, en ook naar de inwoners van de Hedwigepolder vind ik deze valse hoop die wordt geschapen verkeerd. Die mensen hebben ook recht om te weten waar ze aan toe zijn. Het dossier Hedwigepolder is trouwens wel treffend voor de gehele politiek op dit moment, te bang om een impopulaire beslissing te nemen die fictieve zetels kan kosten in de peilingen. :neenee:

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: [WESTERSCHELDE] Nederland torpedeert uitdieping

Bericht door Palance » za 22 dec 2012, 17:08

Nah, en nu mag die polder toch onder water komen te staan. Het is me alleen niet helder of dit betekent of er nog mensen voor moeten verhuizen of dat het alleen om onbewoonde delen gaat.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

kees
expressweg
Berichten: 3408
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 23:21
Locatie: Het Bosch van de Hertog

Re: [WESTERSCHELDE] Nederland torpedeert uitdieping

Bericht door kees » za 22 dec 2012, 18:10

Volgens Wikipedia is dit het enige bewoonde pand in de Hedwigepolder.
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... _02_27.JPG

sirdanilot
2x2 autosnelweg
Berichten: 5457
Lid geworden op: zo 13 sep 2009, 21:42
Locatie: Leiden

Re: [WESTERSCHELDE] Nederland torpedeert uitdieping

Bericht door sirdanilot » za 22 dec 2012, 18:13

^ Wat een prachtig boerderijtje ! Onmenselijk toch, om zo'n gebied onder water te zetten. Je bent in onze """"democratie"""" soms nauwelijks beter af dan in Saoedi-Arabië.

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: [WESTERSCHELDE] Nederland torpedeert uitdieping

Bericht door Palance » za 22 dec 2012, 19:45

Ik neem aan dat dat sarcastisch bedoeld was.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

HAFRABAisfun
stadsweg
Berichten: 477
Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 19:02
Locatie: België

Re: [WESTERSCHELDE] Nederland torpedeert uitdieping

Bericht door HAFRABAisfun » za 22 dec 2012, 19:49

Ik hoop het, want ik denk dat het algemeen belang van de Haven van Antwerpen toch net iets groter is dan die van een pittoresk boerderijtje. In Saudi-Arabië zou Doel al jaren niet meer bestaan en zou die Hedwigepolder al 10 jaar geleden een industriegebied zijn geweest, in plaats van een slik- en schorregebied.

Seat Ibiza
2x2 autosnelweg
Berichten: 6381
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 22:05
Locatie: Ibiza ;-)

Re: [WESTERSCHELDE] Nederland torpedeert uitdieping

Bericht door Seat Ibiza » za 22 dec 2012, 19:55

Palance schreef:Ik neem aan dat dat sarcastisch bedoeld was.
Ik vrees van niet. Neem het woord ontpolderen in je mond en iedere Zeeuw schiet je lek... ;)

@sirdanilot: betreffende eigenaren zullen zeer waarschijnlijk riant afgekocht worden door de overheid. Of ze daar echt blij mee zullen zijn is natuurlijk de vraag, want het is niet niks om je huis en haard gedwongen te moeten verlaten. Maar kom niet aan met dat het besluit niet democratisch zou zijn, want dat is onzin.

sirdanilot
2x2 autosnelweg
Berichten: 5457
Lid geworden op: zo 13 sep 2009, 21:42
Locatie: Leiden

Re: [WESTERSCHELDE] Nederland torpedeert uitdieping

Bericht door sirdanilot » za 22 dec 2012, 21:05

Palance schreef:Ik neem aan dat dat sarcastisch bedoeld was.
Nee. Ik vind het onmenselijk om zonder geldige reden zo'n polder te vernietigen. Als hier nu een dok had gekomen, had ik het wel een geldige reden gevonden, maar 'nieuwe natuur' vind ik geen geldige reden. Een democratisch land onwaardig om dit tegen de wil van de bevolking in door te drukken.

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: [WESTERSCHELDE] Nederland torpedeert uitdieping

Bericht door Palance » za 22 dec 2012, 21:11

Dat iets tegen de zin is van (een deel van) de bevolking heeft niets te maken met democratie. Democratie hudt in dat jij volksvertegnwoordigers kiest die uit jouw naam beslissingen nemen. Heel goedkoop om dat als ondemocratisch uit te leggen.

Een vergelijking met een land als Saoedi-Arabië is daarnaast volstrekte kolder en slaat de discussie verder dood :roll:
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

sirdanilot
2x2 autosnelweg
Berichten: 5457
Lid geworden op: zo 13 sep 2009, 21:42
Locatie: Leiden

Re: [WESTERSCHELDE] Nederland torpedeert uitdieping

Bericht door sirdanilot » za 22 dec 2012, 21:29

Wie kiest die volksvertegenwoordigers? De meeste Zeeuwen hebben juist gekozen voor partijen die tegen uitdieping zijn. VVD 24,3 procent, PVV 10 procent, CDA 9,6 procent, SGP 9,5 procent. Allemaal partijen die tegen de ontpoldering waren, of nog steeds trouw zijn, de ene trouwer dan de andere. De Zeeuwen zijn dus tegen. Maar over hun rug heen wordt besloten om zomaar die polder onder water te zetten. Dat noem ik niet democratisch ! Dit is besloten op basis van de mening van mensen die hier he-le-maal niks mee te maken hebben. Ik ben blij dat ik op een partij gestemd heb die dezelfde mening heeft, en vruchtbare, historisch waardevolle landbouwgrond niet zomaar wil ontpolderen.
Laatst gewijzigd door sirdanilot op za 22 dec 2012, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Rogier
2x2 autosnelweg
Berichten: 5069
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:54

Re: [WESTERSCHELDE] Nederland torpedeert uitdieping

Bericht door Rogier » za 22 dec 2012, 21:30

^^

Volkomen mee eens. In Saoedi-Arabie zouden de bewoners van deze polder gewoon uit hun huizen verdreven zijn zonder compensatie.
Hier in Nederland worden de bewoners uitgekocht en krijgt men de tijd om een nieuw onderkomen te zoeken.
Anders zou je in Nederland geen enkele weg of woonwijk kunnen aanleggen, als daar woningen voor moeten wijken.
Daarnaast heeft de Nederlandse samenleving op partijen gestemd die voor deze ontpoldering zijn.

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: [WESTERSCHELDE] Nederland torpedeert uitdieping

Bericht door Palance » za 22 dec 2012, 21:34

sirdanilot schreef:Ik ben blij dat ik op een partij gestemd heb die dezelfde mening heeft, en vruchtbare, historisch waardevolle landbouwgrond niet zomaar wil ontpolderen.
Je hebt gestemd? Dus toch geen Saoedische toestanden?

En omdat die toestanden er dus niet zijn, weet je voor jezelf dat je gedaan hebt wat je kunt, en verder moet je het maar accepteren.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

sirdanilot
2x2 autosnelweg
Berichten: 5457
Lid geworden op: zo 13 sep 2009, 21:42
Locatie: Leiden

Re: [WESTERSCHELDE] Nederland torpedeert uitdieping

Bericht door sirdanilot » za 22 dec 2012, 21:36

Waarom zou de hollandse samenleving beslissen over een Zeeuwse polder waar ze waarschijnlijk nooit in hun leven zullen komen? Een Zeeuws referendum had mij rechtvaardiger geleken, en ik weet nu al wat de uitkomst daarvan had geweest.

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: [WESTERSCHELDE] Nederland torpedeert uitdieping

Bericht door Palance » za 22 dec 2012, 21:40

Omdat de overeenkomst gsloten was tussen Vlaanderen en Nederland (en dus niet Holland).
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Groningen
expressweg
Berichten: 3808
Lid geworden op: vr 03 sep 2010, 13:22
Locatie: Zwolle

Re: [WESTERSCHELDE] Nederland torpedeert uitdieping

Bericht door Groningen » za 22 dec 2012, 21:54

sirdanilot schreef:Dit is besloten op basis van de mening van mensen die hier he-le-maal niks mee te maken hebben. Ik ben blij dat ik op een partij gestemd heb die dezelfde mening heeft, en vruchtbare, historisch waardevolle landbouwgrond niet zomaar wil ontpolderen.
Tja, zo kan ik ook wel gaan Calimeroën dat al het Groningse aardgas wordt omgezet in staatsuitgaven. Want dat is ook besloten op basis van de mening van mensen die daar he-le-maal niks mee te maken hebben.
:duck:

Maar goed, of je nu voor of tegen bent: het is nu eenmaal afgesproken dus ontpolderen die handel.

sirdanilot
2x2 autosnelweg
Berichten: 5457
Lid geworden op: zo 13 sep 2009, 21:42
Locatie: Leiden

Re: [WESTERSCHELDE] Nederland torpedeert uitdieping

Bericht door sirdanilot » za 22 dec 2012, 22:23

Palance schreef:Omdat de overeenkomst gsloten was tussen Vlaanderen en Nederland (en dus niet Holland).
Zonder Zeeland zelf daar bij te betrekken dus. Op die manier werd ook slavenhandel gedreven: overeenkomsten tussen aanbieder en koper, de slaaf zijn mening werd niet gevraagd.

Voor zover ik weet exploiteert de Nederlandse Staat de winning van het Groninger aardgas, en zijn zij dus eigenaars van dat gas. Die vergelijking gaat niet op. Beter zou een vergelijking zijn met projecten als 'Blauwe Stad' of het slopen van dorpjes in oost-groningen t.b.v. de Eemshaven.

Gebruikersavatar
Willem
2x4 autosnelweg
Berichten: 10938
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:46
Locatie: Delft

Re: [WESTERSCHELDE] Nederland torpedeert uitdieping

Bericht door Willem » za 22 dec 2012, 22:28

HAFRABAisfun schreef:Ik hoop het, want ik denk dat het algemeen belang van de Haven van Antwerpen toch net iets groter is dan die van een pittoresk boerderijtje.
Het belang van de haven van Antwerpen (en de uitbaggering) snap ik, maar wat ik niet begrijp is dat omdat Belgie iets wil Nederland een stuk land onder water moet zetten. Kan die natuurcompensatie niet ergens in Belgie plaatsvinden, in de Prosperpolder ofzo?

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [WESTERSCHELDE] Nederland torpedeert uitdieping

Bericht door keokiracer » za 22 dec 2012, 22:30

Willem schreef:Kan die natuurcompensatie niet ergens in Belgie plaatsvinden, in de Prosperpolder ofzo?
Ook België zet een deel onder water. Dat gaat volgens mij idd om (een deel van?) de Prosperpolder. Maar België kan dit niet onder water zetten zolang Nederland de Hedwigepolder niet onder water zet. Nou ja, het kan natuurlijk wel... :twisted:
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
Willem
2x4 autosnelweg
Berichten: 10938
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:46
Locatie: Delft

Re: [WESTERSCHELDE] Nederland torpedeert uitdieping

Bericht door Willem » za 22 dec 2012, 22:33

Tussen beide polders ligt nog een dijk ofzo, dat wat dat betreft zou het moeten kunnen.

sirdanilot
2x2 autosnelweg
Berichten: 5457
Lid geworden op: zo 13 sep 2009, 21:42
Locatie: Leiden

Re: [WESTERSCHELDE] Nederland torpedeert uitdieping

Bericht door sirdanilot » za 22 dec 2012, 22:42

Het deel van België dat onder water wordt gezet is onevenredig klein. Ik zou dan zeggen, doe het op zijn minst 50-50.

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: [WESTERSCHELDE] Nederland torpedeert uitdieping

Bericht door Palance » zo 23 dec 2012, 7:35

sirdanilot schreef:
Palance schreef:Omdat de overeenkomst gsloten was tussen Vlaanderen en Nederland (en dus niet Holland).
Zonder Zeeland zelf daar bij te betrekken dus. Op die manier werd ook slavenhandel gedreven: overeenkomsten tussen aanbieder en koper, de slaaf zijn mening werd niet gevraagd.
Saoedi-Arabië, slavenhandel... :facepalm:
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

jelger
expressweg
Berichten: 3341
Lid geworden op: di 29 jul 2008, 9:45

Re: [WESTERSCHELDE] Nederland torpedeert uitdieping

Bericht door jelger » zo 23 dec 2012, 10:23

... weg ...
Laatst gewijzigd door jelger op di 02 mar 2021, 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Rein
2x4 autosnelweg
Berichten: 10197
Lid geworden op: zo 10 jun 2007, 10:18
Locatie: Haarlemmermeer

Re: [WESTERSCHELDE] Nederland torpedeert uitdieping

Bericht door Rein » zo 23 dec 2012, 10:54

sirdanilot schreef:Waarom zou de hollandse samenleving beslissen over een Zeeuwse polder waar ze waarschijnlijk nooit in hun leven zullen komen? Een Zeeuws referendum had mij rechtvaardiger geleken, en ik weet nu al wat de uitkomst daarvan had geweest.
Ik vermoed dat 95% van de Zeeuwen er ook nog nooit geweest is, dus een referendum organiseren voor alleen de bevolking van dat landsdeel lijkt me ook niet de oplossing. Dat nog afgezien van het feit dat de uitslag al vooraf vaststaat. Niemand zal als je zwart wit de vraag voorlegt of er een polder onder water gezet moet worden om vriendjes met Vlaanderen te blijven volmondig ja zeggen (op wat natuurfreaks en vogelaars na wellicht). Buiten dat is dit een internationale en bilaterale afspraak en dus een typische beslissing van de staat en geen provinciale aangelegenheid. Dat dit achteraf een verkeerde beslissing is mag een feit zijn, maar dat is een andere discussie. En dat een meerderheid van de (onkundige) Nederlandse bevolking het daar niet mee eens is, is fijn om te weten maar zie je in complexe dossiers in een democratie wel vaker terugkomen. Denk bijvoorbeeld aan de eventuele beslissing om de JSF aan te schaffen.

Seat Ibiza
2x2 autosnelweg
Berichten: 6381
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 22:05
Locatie: Ibiza ;-)

Re: [WESTERSCHELDE] Nederland torpedeert uitdieping

Bericht door Seat Ibiza » zo 23 dec 2012, 11:48

Breaking News! De aanleg van de A2-tunnel in Maastricht wordt gestaakt, nadat bewoners van de flats aan de President Rooseveltlaan een referendum hadden georganiseerd over de sloop van hun woningen. Dhr E. Goïst: "Als bewoners van deze flats vonden wij het volledig ondemocratisch dat wij moesten wijken voor de belangen van mensen die hier niet eens wonen. Dit soort Saudi-Arabische toestanden is natuurlijk volslagen belachelijk. Wij hoeven die tunnel niet, dus hebben wij met dit referemdum op democratische wijze nu vastgesteld dat 98.9% van de omwonenden het niet eens was met de sloop van hun woning." :hap:

Plaats reactie