Tussen Dreieck Bunde en Dreieck Leer is dat nu anders, sinds begin deze maand heeft men daar maar weer eens een Baustelle opgetuigd, meer specifiek op het wegvak tussen

Zelf daar een foto geschoten van een bruin bord dat er sinds vorig jaar staat, van slot Evenburg, gelegen in Leer-Loga.

Daarnaast is het al langer dat men wat zuidelijker de weggebruiker attendeert op de Altstadt van genoemde plaats:

Enigszins off-topic, maar zelf meermaals in Leer geweest en mijn persoonlijke ervaring is positief, 't is een leuk levendig stadje geworden. De laatste keer dat ik er was betrof het een bezoek aan de Gallimarkt (2018), het volksfeest van Leer. Heb me erover verbaasd hoe groot dat was, vooral ook qua kermis, er was echt een half pretpark opgebouwd in het centrum. Bezoekersaantallen mogen er ook zijn van dat evenement (voorbeeld). Los daarvan, men heeft sinds de beginjaren 2000 wel werk gemaakt van het 'mogelijk maken van toerisme,' volgens mij met succes. Wel jammer in dat opzicht dat je er nu niet met de trein vanuit Nederland kunt komen. Weener wil overigens ook nog een bruin bord langs de A31.
Dat het wel anders is geweest in Leer, zie hier een uitgebreid artikel in het Duits: https://www.n-tv.de/politik/Leer-war-ma ... 06433.html
^'t Schijnt één van de armere steden van Duitsland te zijn geweest in de jaren '80 met een behoorlijk hoge werkloosheid.
Tot slot, de A280 ligt momenteel ook helemaal op de schop (voortekenen zijn nog voor de grens te zien). Duurt eveneens tot december.