Oeps... Dan moet ik je helaas teleurstellen: Die video's heb ik niet meer.

Wellicht ga ik ze van origineel weer eens bewerken en opnieuw uploaden, maar omdat nog op tape-video is opgenomen is zoiets zeer tijdsintensief. Mijn account heb ik overigens een keer per ongeluk verwijderd. Ik ben meer filmpjes daardoor kwijtgeraakt. Van mijn nieuwe account heb ik overigens wel overal backups liggen. In mijn volgende filmpjes zal ik de succesnummers weer voorbij laten komen.
Chris schreef:Je kan toch ook de filmhoek bijstellen? Voor wegenvideo's is zo'n grote hoek niet echt wenselijk lijkt me, teveel lucht, interieur en te weinig weg. Ik zat zelf ook te denken over een Go Pro Hero.
De filmhoek kan je inderdaad aanpassen, maar je kan dat ook net zo goed achteraf in de bewerking doen. Een GoPro heeft standaard een enorme grootdoek. Die ga je dan kunstmatig klein maken met de instellingen van het kleine videocameratje. Ik vind het verder een kwestie van gewenning. Je hebt weliswaar veel lucht, maar als daar bergen in voorkomen is dat beeld nuttig opgevuld. Bovendien zie je aan de zijkanten nog redelijk wat landschap. Alleen veel asfalt, waarbij de omgeving volledig weg valt is ook niet optimaal, maar smaken verschillen natuurlijk.
Waar ik wel over na zit te denken is om een zuignap te kopen voor op de motorkap. Zo heb je onderaan veel asfalt, middenin mooi je zicht, en bovenin alsnog behoorlijk wat lucht en ruimte voor omgeving. Geen dashboard, ruitenwissers of andere weerspiegelingen in het beeld. Wel loop je alsnog kans dat vliegjes tegen je cameralens gaan plakken.
"A mile of highway will take you just one mile... A mile of runway takes you anywhere!"