[FOTO][NL][D][PL] foto's zomer 2012

Moderator: Moderatoren

Plaats reactie
Vegi
verkeersader
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 12 jul 2009, 20:03

[FOTO][NL][D][PL] foto's zomer 2012

Bericht door Vegi » wo 01 aug 2012, 12:55

Foto's heenweg *click hier*

Foto's terugweg *click hier*

De gereden route: google maps link

Ik heb een stuk over de nieuwe A2 gereden tussen Stryków en Skierniewice maar dat kan ik niet op google maps aangeven nog. Op de heenweg hebben we veel foto's van Duitsland gemaakt en weinig van Polen omdat het toen al later werd en we moe werden.. Andersom geld dat er weer relatief veel foto's van Polen zijn en geen van Duitsland/Nederland omdat het slecht weer was. Ach, spoilertje:
SPOILER: TOON

(heenweg..)

Afbeelding

^^ :wow:

Afbeelding



Afbeelding



Afbeelding



Afbeelding



Afbeelding

Sorry, blurred, maar ik wilde deze foto toch laten zien omdat het zelfs voor Duitse begrippen een erg grote afstand is :mrgreen:

Afbeelding

Czesc Polska

Afbeelding

(terugweg..)

Afbeelding

Segment A op A2.. Overigens was de maximumsnelheid inderdaad 70. Ik heb zelf de hele tijd 100 gereden en werd nog steeds door alles en iedereen voorbijgereden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:mrgreen:
Enjoy ;)

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76274
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [FOTO][NL][D][PL] foto's zomer 2012

Bericht door Chris » wo 01 aug 2012, 13:08

Aha, Stryków als knooppuntnaam staat nog aangegeven terwijl dat inmiddels hernoemd zou moeten zijn naar Łódź-Północ (Łódź-noord)

Vegi
verkeersader
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 12 jul 2009, 20:03

Re: [FOTO][NL][D][PL] foto's zomer 2012

Bericht door Vegi » wo 01 aug 2012, 13:31

Inderdaad, ik geloof dat richting Warszawa wel Łódź-Północ al staat. Daar ben ik alleen niet zeker van.

Edit: En dat is op zich ook wel logisch. De foto waar knooppunt Stryków op staat, is natuurlijk segment A. Segment A gaat nog aan gewerkt worden. Ik neem aan dat de borden dan ook aangepast zullen worden.

Gebruikersavatar
Ger81
verkeersader
Berichten: 913
Lid geworden op: ma 30 jul 2012, 20:59
Locatie: Utrecht

Re: [FOTO][NL][D][PL] foto's zomer 2012

Bericht door Ger81 » wo 01 aug 2012, 19:56

^^
Maar dat is dan slechts enkele maanden geleden neergezet. Wist men toen nog niet dat die namen aangepast zouden gaan worden?
Ubi volentia est, via est

Plaats reactie