Als het goed is zouden ze daar nu de boel aan het verbouwen moeten zijn/gaan rond het klaverblad met de DK91.

Moderator: Moderatoren
Dat is het Białowieżawaoud (Belavezhskaya Pushcha) en dat is een erg nat gebied, ook met moerassen. Het is aan zowel de Poolse als Wit-Russische kant nog ongerept:
Ter verduidelijking: dit was inderdaad de historische Berlinka. De Reichsautobahn-Berlinka die de historische route had moeten vervangen was elders gepland en is tussen grofweg Miastko en Elblag ook nimmer tot uitvoering gekomen.Rene schreef:DK22 was vroeger Reichsstraße 1
De kinderkopjes kunnen best uit die tijd zijn.
Alleen binnen de bebouwde kom toch? Of haal ik nu weer dingen door elkaar?chriskrusz schreef: ↑do 09 aug 2018, 0:29Slecht rijgedrag of niet, rechts inhalen is in Polen toegestaan.
Men rijdt vaak vlot door, maar zelden asociaal. Sterker nog, ik heb het idee dat de Polen elkaar op de snelweg veel meer ruimte geven dan Nederlanders (die elkaar geen cm gunnen).
Beetje ingewikkeld hoe dat precies zit, maar in ieder geval op alle wegen met gescheiden rijbanen (of slechts 1 rijbaan met maar 1 rijrichting) en meerdere rijstroken, dus sowieso op alle snelwegen en andere wegen die er op lijken. Daarnaast nog op wegen zonder gescheiden rijbanen en met 2 of meer rijstroken in dezelfde richting binnen de bebouwde kom, en met 3 of meer rijstroken in dezelfde richting buiten de bebouwde kom.duikgek89 schreef: ↑do 09 aug 2018, 11:02Alleen binnen de bebouwde kom toch? Of haal ik nu weer dingen door elkaar?chriskrusz schreef: ↑do 09 aug 2018, 0:29Slecht rijgedrag of niet, rechts inhalen is in Polen toegestaan.