[A006] A6-A9 Holendrecht - Muiderberg

Bespreek hier alles wat specifiek aan een autosnelweg gerelateerd is, maar wat geen actuele plannen of uitvoeringsprojecten betreft

Moderator: Moderatoren

VTB
autoweg

Bericht door VTB » za 24 dec 2005, 12:15

Afbeelding
Hoezo verouderd kaartje? De gemeenten Loenen, Nederhorst den Berg en 's-Graveland zijn al bijna vier jaar verenigd in de gemeente Wijdemeren :roll:...
Wees niet ongerust:
VTB zal blijven meelezen en posten naar hartenlust. ;)

VTB
autoweg

Bericht door VTB » za 24 dec 2005, 12:19

Lees hier trouwens een deel van de schandalige propaganda van B-Bekende Nederlander Ronald Plasterk:
www.tegena6a9.nl schreef:In dit geval heb ik een speciale verbondenheid. Dit is mijn hardloopgebiedje. Ik heb eindeloos veel malen dit gebouw gepasseerd tijdens mijn rondje Naardermeer.
Nee hoor...totaal geen eigenbelang :roll:.

www.tegena6a9.nl schreef:Ik kan me ook voorstellen dat een spitsheffing de werknemers ertoe brengt bij hun CAO onderhandelingen de werkgevers te vragen ernst te maken met het verruimen van de werktijd, waar overigens ook andere goede redenen voor zijn. Zelf ben ik aanstaande maandag om zeven uur ‘s ochtends op het werk, maar dinsdag kom ik dan pas om half tien, en ik ga altijd ‘s avonds pas naar huis als de files weg zijn, maar dat kan niet elke werknemer nu maken. Dan kun je extra wegen aanleggen, maar je kunt ook die werknemer steunen als die aandringt bij de baas op spreiding. Kortom, de manier, en ik wil hier geen partijpolitiek nummer van maken, dat doen de politici straks zelf wel, maar de manier waarop de huidige regeringscoalitie het rekeningrijden heeft ondergeschoffeld is beneden alle peil.
Ik neem aan dat dit een grap is, want dit gelooft toch zeker niemand...?
Laatst gewijzigd door VTB op za 24 dec 2005, 12:21, 2 keer totaal gewijzigd.
Wees niet ongerust:

Chris
Moderator

Bericht door Chris » za 24 dec 2005, 12:20

Een tunnel bij de Vecht is meer dan voldoende. Bij het Amsterdam-Rijnkanaal eventueel een aquaduct. Bij het Naardermeer mogen ze van mijn part de hele Nieuwe Keverdijksche Polder vol bos zetten.

nielske1990
autoweg

Bericht door nielske1990 » za 24 dec 2005, 12:20

Nee hoor...totaal geen eigenbelang
Idd....Hij mag wel eens denken aan het belang dat die duizenden automoblisten erbij hebben dat die weg er wel komt....Lelijke egoïst! :evil:
La meccanica delle emozioni op A270/N270/N279 en minder frequent A2/A50/A58/A67/A73/N272/N612/N615.

VTB
autoweg

Bericht door VTB » za 24 dec 2005, 12:29

www.tegena6a9.nl schreef:Het Platform werkt samen met de verenigingen Natuurmonumenten en Milieudefensie, met de Milieufederatie N.-H, Flevoland en Utrecht en Stichting Natuur en Milieu.
Ja hoor...daar zijn onze boomknuffelaars weer.
Wees niet ongerust:

Via
2x4 autosnelweg

Bericht door Via » za 24 dec 2005, 15:10

Ze hebben een punt als het in het Noorden een kleine tunnel maken, waardoor over de A6 een verbinding ontstaat tussen het Naardermeer en de Keverdijkse polder. Verder zijn een paar bruggen en misschien een aquaduct wel afdoende.

Seat Ibiza
2x2 autosnelweg

Bericht door Seat Ibiza » za 24 dec 2005, 15:12

Slotje op deze draad ivm parallelle discussie in ander topic.