[A012] Grens - Knp. Oud Dijk: Nieuwe signalering

Bespreek hier alles wat specifiek aan een autosnelweg gerelateerd is, maar wat geen actuele plannen of uitvoeringsprojecten betreft

Moderator: Moderatoren

Durashift
autoweg

Re: [A012] Grens - Knp. Oud Dijk: Nieuwe signalering

Bericht door Durashift » zo 02 mei 2021, 15:28

Ik dacht dat een paar maandjes geleden Chris of Coen Tunnel een post plaatste over de werkzaamheden van de parkeergelegenheid bij de grens Bergh Autoweg. Ik kan dat alleen niet terug vinden. Vandaar hier maar ff een berichtje dat:

aan de zuidkant de nieuwe parking afgelopen week voorzien is van vers asfalt. Dat is daar dus bijna klaar.

aan de noordkant is men nu een week of 2 bezig met grondwerkzaamheden en vernieuwing van een een stuk riolering. Geen idee wat de planning is met het stuk boven de grond..

hurricane
verkeersader

Bericht door hurricane » zo 02 mei 2021, 16:35

^^ Ah leuk om te horen! :) Wilde er gister kijken maar toen was de afrit afgesloten helaas.
Voor zo ver ik weet zijn er aan de noordelijke zijde van de A12 geen grootschalige werkzaamheden aan de parking gepland. Maar kan het mis hebben :D

Hajo
2x2 autosnelweg

Bericht door Hajo » zo 02 mei 2021, 18:28

Ik meen te weten dat aan de zuidzijde van de A12 Bergh Autoweg het bestaande areaal wordt gemoderniseerd en uitgebreid, met als doel hier vrachtverkeer te laten parkeren als er in Duitsland een rijverbod geldt.
Donateur Vereniging Wegenforum

Pino
2x5 autosnelweg

Bericht door Pino » zo 02 mei 2021, 19:54

Durashift schreef:
zo 02 mei 2021, 15:28
Ik dacht dat een paar maandjes geleden Chris of Coen Tunnel een post plaatste over de werkzaamheden van de parkeergelegenheid bij de grens Bergh Autoweg. Ik kan dat alleen niet terug vinden. Vandaar hier maar ff een berichtje dat:

aan de zuidkant de nieuwe parking afgelopen week voorzien is van vers asfalt. Dat is daar dus bijna klaar.
Dat was hier. viewtopic.php?f=7&t=13513&p=1125119#p1124807

Kwam erop neer dat het puur compensatie is voor het wegvallen van parkeerplaats even stroomopwaarts. Daarmee niet noodzakelijkerwijs een nieuw plan voor de plaats waar vrachtwagens moeten parkeren op dagen dat zij niet mogen rijden in Duitsland.