[A020][N456] Verlegde afrit Moordrecht en Moordrechtboog

Bespreek hier alles wat specifiek aan een autosnelweg gerelateerd is, maar wat geen actuele plannen of uitvoeringsprojecten betreft

Moderator: Moderatoren

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18215
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: [A020] Verleggen afrit Moordrecht

Bericht door mavas » vr 30 mei 2014, 23:45

En zo wordt het Groene Hart langzaam maar zeker steeds een beetje kleiner. :sadley:
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

boe!
2x5 autosnelweg
Berichten: 18265
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 20:02
Locatie: Leusden

Re: [A020] Verleggen afrit Moordrecht

Bericht door boe! » za 31 mei 2014, 10:49

Wesso schreef:Filmpje van de nieuwe afrit vanuit knooppunt Gouwe.
Is die S-bocht vanaf 1.10 zo scherp of vertekent het beeld?
Laatst gewijzigd door boe! op za 31 mei 2014, 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7885
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [A020] Verleggen afrit Moordrecht

Bericht door Jackbauer1350 » za 31 mei 2014, 11:01

mavas schreef:En zo wordt het Groene Hart langzaam maar zeker steeds een beetje kleiner. :sadley:
Er is maar weinig Groen Hart aan in dat hoekje bij Moordrecht. Ik beschouw meer de gebieden binnen de A4, A9, A2, N11, A12 en binnen de A2, A12, A20 A27, A15 en de oostgrens van Rotterdam als groen hart.

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41380
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: [A020] Verleggen afrit Moordrecht

Bericht door Vinny » za 31 mei 2014, 11:26

Wel een stukje authentiek landschap met stroomkabels boven de grond.
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

verfmeer95
expressweg
Berichten: 3562
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 19:37

Re: [A020] Verleggen afrit Moordrecht

Bericht door verfmeer95 » za 31 mei 2014, 12:04

^^ Dat komt puur vanwege de natte veengrond. Als je de kabels daar onder de grond rot de behuizing zo weg en krijg je kortsluiting. Dus in minder bebouwde gebieden kan je die kabels dan beter boven de grond leggen.

RSK
Penningmeester
Berichten: 7088
Lid geworden op: do 19 sep 2013, 11:40
Locatie: Knooppunt Bodegraven
Contacteer:

Re: [A020] Verleggen afrit Moordrecht

Bericht door RSK » za 31 mei 2014, 13:00

mavas schreef:En zo wordt het Groene Hart langzaam maar zeker steeds een beetje kleiner. :sadley:
Dan moet je bij de beleidsmakers van zo'n 10 jaar geleden zijn. Een dun strookje groen opofferen voor de A3 is al vijftig jaar hel en verdoemenis, maar de gehele Zuidplaspolder is 10 jaar geleden zonder enig rumoer uit het Groene Hart gehaald. Dit met het oog op toekomstige woningbouw en bedrijventerreinen. Hoezo hypocriet?

Overigens ijvert een lokale groepering inmiddels voor het terug in het Groene Hart plaatsen van het gebied. Overigens zijn deze polders pas in de periode 1825-1840 drooggelegd, dus zo'n 'historisch' natuurgebied is het ook weer niet. Net als de plas Broekvelden-Vettenbroek overigens. In de jaren '70 ontstaan door zandwinning, nu al een Natura2000-gebied. :nuts:
Ceterum censeo arcum Bodegravum construendam esse.

Gebruikersavatar
Wesso
2x3 autosnelweg
Berichten: 7942
Lid geworden op: za 16 jul 2005, 1:27
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: [A020] Verleggen afrit Moordrecht

Bericht door Wesso » za 31 mei 2014, 13:05

Typerend hoe een beeld van die rommelige Zuidplaspolder toch altijd weer leidt tot melancholie over het Groene Hart (waar het m.i. terecht niet meer toe behoort) en telefoonpalen ;)
boe schreef:Is die S-bocht vanaf 1.10 zo scherp of vertekent het beeld?
Ik heb een beetje ingezoomd, maar ik moest wel behoorlijk afremmen ja.

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41380
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: [A020] Verleggen afrit Moordrecht

Bericht door Vinny » za 31 mei 2014, 19:44

De ontwikkeling van de Zuidplaspolder is gewoon dom te noemen. Bouwen zo diep beneden NAP is gewoon niet aan te raden, op veengrond onnodig duur. Het tast de open ruimte aan in een gebied waar het al schaars is, de waterkwaliteit is niet op orde. De infrastructuur is volkomen ontoereikend.
Kortom, dubbel min.

Dat het dan toch doorgaat tekent misschien ook wel weer een beetje de verhoudingen in Nederland. Paar wethouders/bestuurders die prestige aan een project ontlenen is veel belangrijker dan een feitelijke afweging maken...
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

nederland24
2x2 autosnelweg
Berichten: 5542
Lid geworden op: vr 04 sep 2009, 19:22
Locatie: Breda

Re: [A020] Verleggen afrit Moordrecht

Bericht door nederland24 » za 31 mei 2014, 23:08

Maar gemeente mag toch niet als enige beslissen om ergens te gaan bouwen. Daar gaat het Rijk en provincie toch ook over?

CygnumNL
woonerf
Berichten: 72
Lid geworden op: vr 01 mei 2009, 22:37

Re: [A020] Verleggen afrit Moordrecht

Bericht door CygnumNL » zo 01 jun 2014, 20:04

Met name de provincie heeft het nodige in de melk te brokkelen gehad bij deze bouwplannen, als opsteller van de ruimtelijke plannen en als investeerder. Wel vreemd trouwens: tegelijkertijd moet de provincie toezicht houden op gemeenten die financieel in zwaar weer zitten en waar bouwen een oplossing zou kunnen zijn. In plaats daarvan besluit de provincie om de bouwplannen daar juist in te binden om zo hun eigen investeringen te kunnen laten renderen.

boe!
2x5 autosnelweg
Berichten: 18265
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 20:02
Locatie: Leusden

Re: [A020] Verleggen afrit Moordrecht

Bericht door boe! » di 24 jun 2014, 15:59

Rijkswaterstaat schreef:Op vrijdag 27 juni opent Rijkswaterstaat twee nieuwe opritten bij Moordrecht (18) aan beide zijden van de A20. Weggebruikers die gebruikmaken van de oprit richting Gouda rijden dan via een nieuw viaduct over de A20. Tijdens het werk voor de openstelling kan het verkeer gebruik blijven maken van de A20 en de oude opritten.
Na deze werkzaamheden is alleen de oude afrit richting Gouda nog in gebruik. De nieuwe afrit richting Rotterdam was al in gebruik genomen.

RSK
Penningmeester
Berichten: 7088
Lid geworden op: do 19 sep 2013, 11:40
Locatie: Knooppunt Bodegraven
Contacteer:

Re: [A020] Verleggen afrit Moordrecht

Bericht door RSK » di 24 jun 2014, 16:32

^^ Dat is ook toevallig. Vanmorgen zocht ik nog iets over dit project en toen was er nog niets bekend. Dit betekent concreet dat ze ten opzichte van de eerder gepresenteerde brochure de fasen 2 en 3 gelijktijdig uitvoeren. Een verrassing is dit niet, het viel me al een tijdje op dat de oprit naar Gouda nog sneller vorderde dan die naar Rotterdam.
Ceterum censeo arcum Bodegravum construendam esse.

RSK
Penningmeester
Berichten: 7088
Lid geworden op: do 19 sep 2013, 11:40
Locatie: Knooppunt Bodegraven
Contacteer:

Re: [A020] Verleggen afrit Moordrecht

Bericht door RSK » do 26 jun 2014, 13:14

Voor de liefhebber heb ik gisteren twee overzichtsplaatjes gemaakt van de werkzaamheden.

Afbeelding
Afbeelding
Ceterum censeo arcum Bodegravum construendam esse.

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22893
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: [A020] Verleggen afrit Moordrecht

Bericht door harry » do 26 jun 2014, 13:40

RSK schreef:Een dun strookje groen opofferen voor de A3 is al vijftig jaar hel en verdoemenis
1. Het is geen dun strookje groen. Het gebied dat overlast zou krijgen door geluid, vervuiling, zicht, landschapsdoorsnijding is veel groter.
2. Pas na 1979 is de A3 geschrapt. Dat is 35 jaar geleden, geen 50.
RSK schreef:Overigens zijn deze polders pas in de periode 1825-1840 drooggelegd, dus zo'n 'historisch' natuurgebied is het ook weer niet.
Het is landschappelijk gezien bijna waardeloos. De enige waarde van de Zuidplaspolder is de openheid. Of ik moet zeggen: wás de openheid.
Die openheid is al tientallen jaren weg, sinds er hoge treinviaducten, industrieterreinen en kassen gebouwd zijn.
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

RSK
Penningmeester
Berichten: 7088
Lid geworden op: do 19 sep 2013, 11:40
Locatie: Knooppunt Bodegraven
Contacteer:

Re: [A020] Verleggen afrit Moordrecht

Bericht door RSK » do 26 jun 2014, 14:02

^^ Ja, de facto geschrapt. De discussie loopt al langer, en is bij mijn weten zo'n 50 jaar geleden omgeslagen van een politiek 'geen geld voor' naar een ideologisch 'dat willen we niet'. Dat een weg tot enige overlast leidt, zal ik niet ontkennen, maar van wat je noemt is eigenlijk alleen geluid enigszins relevant. Alle andere 'overlast' manifesteert zich nu gewoon via meer drukte op andere wegen.

Wat ik wel een interessant punt vind, is de 'landschapsdoorsnijding' die je aandraagt. Kun je me iets meer vertellen wat je daar onder verstaat? Ik zie namelijk niet in hoe een snelweg daarin problematischer is dan een lokale weg of een spoorlijn.
Ceterum censeo arcum Bodegravum construendam esse.

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22893
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: [A020] Verleggen afrit Moordrecht

Bericht door harry » do 26 jun 2014, 22:48

^^ Een spoorlijn is net zo problematisch: zie het gedoe met de HSL tussen Zoetermeer en Hoogmade.
Een lokale weg is uiteraard veel minder een probleem, hoewel dat ook van de breedte afhangt.
Toch worden ook die wel eens een probleem: zie de N361 bij Noorderhoogebrug, die volgens de oorspronkelijke plannen het landbouwgebied Koningslaagte zou doorsnijden.
RSK schreef:De discussie loopt al langer, en is bij mijn weten zo'n 50 jaar geleden omgeslagen van een politiek 'geen geld voor' naar een ideologisch 'dat willen we niet'.
50 jaar geleden is 1964. Dat lijkt me erg vroeg voor zo'n ideologisch standpunt, dat volgens mij op zijn vroegst in de jaren 70 ontstond.
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41380
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: [A020] Verleggen afrit Moordrecht

Bericht door Vinny » do 26 jun 2014, 22:57

Voor open (en "ongerept" landschap) moet je in Friesland zijn :mrgreen:
RSK schreef:Wat ik wel een interessant punt vind, is de 'landschapsdoorsnijding' die je aandraagt. Kun je me iets meer vertellen wat je daar onder verstaat? Ik zie namelijk niet in hoe een snelweg daarin problematischer is dan een lokale weg of een spoorlijn.
Dat is wel een interessant punt dat je hier aanhaalt. Kijk bijvoorbeeld nog eens goed naar de luchtfoto. Daarin zie je dat de snelweg "verdwijnt" door een bomenrij met het verkavelingspatroon mee. Dat doorsnijdt het landschap dus niet (meer). Het viaduct en de aansluiting Moordrecht zelf conflicteert met het courante verkaverlingspatroon en kan worden opgevalt als een inbreuk op het landschap.

Overigens is dat natuurlijk wel tamelijk subjectief. Er zijn bijvoobeeld ook de nodige actiegroepen tegen windmolens omdat die het landschap zouden verzieken. Nou, ik vind dat ze eens een zooitje kerktorens met de grond gelijk moeten maken. Die religieuze uitingen in de openbare ruimte: het is een grof schandaal, en dat, terwijl we, sinds 1848, geborgd hebben dat kerk en staat gescheiden zijn. God kun je ook dienen in een bunker. ;)
SPOILER: TOON

Hopelijk ten overvloede: bovenstaande alinea is sarcastisch bedoeld en niet beledigend jegens één of meerdere groepen/mens(en) binnen onze samenleving
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Lekkere Kwal
autoweg
Berichten: 2416
Lid geworden op: ma 04 apr 2005, 1:30

Re: [A020] Verleggen afrit Moordrecht

Bericht door Lekkere Kwal » vr 27 jun 2014, 10:39

De discussie was indertijd meer gericht op de afweging nut&noodzaak tegenover de verdere verasfaltering van het Hollandse landschap. Men ging overal te pas en te onpas snelwegen aanleggen en hoefde vaak niet te verantwoorden waarom dit zo nodig was. Te meer omdat, wat juist bij de A4 en A2 niet speelde, er voor lokaal verkeer weinig tot geen behoefte was aan de A3, dat genoeg had aan de lokale dijkweggetjes. Gezien de landelijke ligging met veel natuur en water in dat gebied snap ik dat wel, de Kaag zit tegenwoordig ook ingeklemd tussen twee 'benen' van snelwegen en daardoor geisoleerd als natuurgebied.

Dat tegenwoordig het OWN overloopt door de autocultuur en het gebrek aan ander ondersteunend OV in de regio wordt ook niet spontaan opgelost door een A3, die dan ook nog eens verdiept in de drassige polder moet worden aangelegd met kosten wat de A4 Midden-Delfland een koopje zou laten lijken...

RSK
Penningmeester
Berichten: 7088
Lid geworden op: do 19 sep 2013, 11:40
Locatie: Knooppunt Bodegraven
Contacteer:

Re: [A020] Verleggen afrit Moordrecht

Bericht door RSK » vr 27 jun 2014, 13:45

Om weer even terug te komen op het onderwerp: de nieuwe opritten zijn afgelopen nacht in gebruik genomen. Dat is duidelijk nog even wennen, in de vijf minuutjes dat ik even bij de Pleisterplaats stond te kijken zijn er zeker 20 auto's die kant op gekomen, om vervolgens doorverwezen te worden naar de nieuwe oprit. Mensen kijken dus écht niet op de borden en volgen blind hun navigatie of gewoonte.
Ceterum censeo arcum Bodegravum construendam esse.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76492
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [A020] Verleggen afrit Moordrecht

Bericht door Chris » do 24 jul 2014, 17:02

Mooie timelapse video van het vervangen van één van de viaducten van de A20 over de N456 bij Moordrecht. In Duitsland zou zoiets een half jaar duren.

[youtube]OnjqDuun_Hc[/youtube]

RSK
Penningmeester
Berichten: 7088
Lid geworden op: do 19 sep 2013, 11:40
Locatie: Knooppunt Bodegraven
Contacteer:

Re: [A020] Verleggen afrit Moordrecht

Bericht door RSK » do 24 jul 2014, 19:48

Inderdaad mooi. Ik had toen even niet opgelet, dus toen ik daar een keer langs kwam, moest ik drie keer kijken. Hebben ze het nou opgehoogd? Hè? Nee, het lijkt wel breder. Hele viaduct vervangen dus. :mrgreen:
Ceterum censeo arcum Bodegravum construendam esse.

Albaufstieg
autoweg
Berichten: 1029
Lid geworden op: ma 30 dec 2013, 23:45
Locatie: Gouda

Re: [A020] Verleggen afrit Moordrecht

Bericht door Albaufstieg » vr 25 jul 2014, 0:00

Inderdaad een gaaf filmpje van de werkzaamheden, heeft men schitterend gedaan. 8-)

Een verdere aanpak van de A20 tussen Nieuwerkerk a/d IJssel en knp. Gouwe zal een verbreding naar 2x3 zijn rond 2025. Vanaf knp. Gouwe richting Nieuwerkerk zeker een verbetering, maar de andere kant op weet ik nog niet. Het Gouwe-aquaduct is niet voorbereid om nog een extra rijstrook, wat zou beteken dat er vlak voor het knooppunt nog een strook moet afvallen op de A20. Ik denk dat je dan eenzelfde situatie creëert als nu het geval is bij afrit 17 Nieuwerkerk a/d IJssel. Op drukke dagen hoopt het verkeer daar ook op. Ik denk dat het niet bepaald een aanpak van het knelpunt knp. Gouwe zal betekenen. Ben benieuwd hoe men dit tegen die tijd gaat aanpakken, aangezien ik een dagelijks gebruiker ben van de A20 tussen Rotterdam en Gouda.
Vinny schreef: Het viaduct en de aansluiting Moordrecht zelf conflicteert met het courante verkavelingspatroon en kan worden opgevat als een inbreuk op het landschap.
Ach, de Rijksweg loopt daar al vanaf 1962. Was ongetwijfeld destijds een inbreuk op het landschap, maar wel een cruciaal stuk asfalt. Natuurlijk doet het nog steeds wel afbreuk aan het landschap, maar ik denk niet dat de nieuwe situatie meer afbreuk doet aan het landschap en de natuur rond de Rijksweg dan voorheen.

RSK
Penningmeester
Berichten: 7088
Lid geworden op: do 19 sep 2013, 11:40
Locatie: Knooppunt Bodegraven
Contacteer:

Re: [A020] Verleggen afrit Moordrecht

Bericht door RSK » vr 25 jul 2014, 12:41

Wat ik me laatst afvroeg: wat gebeurt er eigenlijk met de 'oude' verkeersborden? Toen ik net na de opening van de nieuwe oprit richting Gouda bij de 'oude oprit in afbraak' aan het kijken was, zag ik daar bijvoorbeeld twee niet zo gek oude G1's in de berm liggen. Bij de nieuwe oprit waren echter gloednieuwe borden geplaatst. Gaan die oude dingen dan naar de schroothoop, of worden ze bijvoorbeeld elders in het land hergebruikt?
Ceterum censeo arcum Bodegravum construendam esse.

Gebruikersavatar
Via
2x5 autosnelweg
Berichten: 15231
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 17:09

Re: [A020] Verleggen afrit Moordrecht

Bericht door Via » vr 25 jul 2014, 17:43

Naar de schroothoop of de werf van de aannemer denk ik. Helaas zijn de administratiekosten om dergelijke borden her te gebruiken vaak te hoog in verhouding tot het leveren van een nieuw bord. En RWS heeft zelf al helemaal geen werven meer waar men dat spul zou kunnen opslaan voor regulier onderhoud.

Gebruikersavatar
Wouter N14
Moderator
Berichten: 21943
Lid geworden op: vr 08 jul 2005, 12:56
Locatie: Roosendaal

Re: [A020] Verleggen afrit Moordrecht

Bericht door Wouter N14 » vr 25 jul 2014, 18:00

^^ Naar de recycling waarschijnlijk. Ik heb het wel eens gevraagd toen ze fietsbewegwijzering aan het vervangen waren en kreeg dat als antwoord.
Het mooiste overkomt je, het minste is bedacht. Freek de Jonge

Madhollander
dorpsstraat
Berichten: 199
Lid geworden op: do 27 okt 2011, 21:21
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: [A020] Verleggen afrit Moordrecht

Bericht door Madhollander » ma 04 aug 2014, 19:10

Ik vond bij toeval deze pagina over het inleggen van het nieuwe viaduct in de A20 Richting Gouda afgelopen weekend.
https://plus.google.com/photos/10805576 ... banner=pwa

Een foto reportage van het viaduct welke in april werd gelegd in de A20 Richting Rotterdam is hier te vinden.
https://plus.google.com/photos/10805576 ... banner=pwa

:hm: Nog een kleine aantekening van mijn kant,.
Afgelopen vrijdag en Zaterdag kwam ik 2x vanaf de brienenoord terug rijden richting de A20. Vrijdagochtend om 05:00 was A16 afrit 27 (hoofdweg Prins Alexander) geopend.
Alle verkeer werd van de parallelbanen af gestuurd naar de hoofdrijbaan en net voor het puntstuk was er een uitvoegmogelijkheid naar afrit 27. Ook Zaterdagochtend 03:30 was deze mogelijkheid er.

Groot was dan ook de schok voor veel van mijn mede weggebruikers toen zaterdagavond 19:00 deze afrit NIET meer te bereiken was. Geen voorwaarschuwing en geen aankondigingen. (er stond wel een bord ; "afrit 27 oponthoud ivm drukte" thv knooppunt Ridderkerk). Gevolg ?, mensen die door de afzetting heen gaan en toch de afrit pakken en algehele paniek omdat sommige die dit niet durfde bijna stil gingen staan op de doelgroepstrook (vrachtwagenbaan).

Er af bij afrit A15, er weer op en gelijk er weer af bij afrit 15 en dan via het kralingsebos naar Alexander. Geen groot probleem maar geen handige actie van degene die vond dat de afrit toch maar dicht moest nadat deze 2 dagen open was geweest.... :wall:

boe!
2x5 autosnelweg
Berichten: 18265
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 20:02
Locatie: Leusden

Re: [A020] Verleggen afrit Moordrecht

Bericht door boe! » ma 04 aug 2014, 21:29

Die afsluiting was aangekondigd. Ik heb ergens gelezen dat afslag 27 op een later tijdstip afgesloten zou worden. Ik weet niet welke datum/tijdstip omdat ik toch niet in die buurt zou komen.

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41380
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: [A020] Verleggen afrit Moordrecht

Bericht door Vinny » di 05 aug 2014, 6:53

De aankondiging hoort op de weg zelf te staan niet op een website. Mensen als mijn ouders kijken nooit op internet of er wel eens een weg afgesloten zou kunnen zijn... :roll:
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31586
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: [A020] Verleggen afrit Moordrecht

Bericht door Palance » di 05 aug 2014, 16:59

Als je het op (liever: naast) de weg neerzet dan is het te laat als je daar net heen wilt rijden. Bovendien staan dat soort afsluitingen vaak ook in advertenties in landelijke en regionale dagbladen.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41380
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: [A020] Verleggen afrit Moordrecht

Bericht door Vinny » di 05 aug 2014, 19:03

Toen de Kethelbrug werd gereconstrueerd heeft er een jaar lang een aankondigingsbord gestaan. Nu is dat wellicht wat overdreven, maar een beetje fatsoenlijk werkzaamheden aankondigen op fysieke plaatsen langs de weg is toch niet te veel gevraagd? :dontknow:
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Plaats reactie