[A004] Delft - Schiedam

Bespreek hier alles wat specifiek aan een autosnelweg gerelateerd is, maar wat geen actuele plannen of uitvoeringsprojecten betreft

Moderator: Moderatoren

JJK
verkeersader
Berichten: 563
Lid geworden op: vr 06 jun 2014, 9:47
Locatie: Regio Groot Alkmaar

Re: [A004] Delft - Schiedam

Bericht door JJK » zo 06 sep 2015, 2:46

Ik mis ook de spatie tussen Hoek v. Holland en "/". Daar boven staat het namelijk wel

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41385
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: [A004] Delft - Schiedam

Bericht door Vinny » zo 06 sep 2015, 11:54

Wesso schreef:Nog beter: alle doelen weghalen, de pijlen op tunnelformaat zetten en de RING-aanduidingen laten staan. Dan kan het bord minder hoog worden, wat helpt tegen de landschapsvervuiling :dyn_hyp:
Eigenlijk wel een beter idee. Bovendien is het ook makkelijker te intepreteren:
Ring Rotterdam West (A 4)
Ring Rotterdam Noord (A 20)
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22897
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: [A004] Delft - Schiedam

Bericht door harry » zo 06 sep 2015, 23:32

RSK schreef:De afstandaanduiding vind ik dan weer minder relevant, (...) Als je daar eenmaal bent, is het wel weer eens tijd om te laten weten hoe lang je nog moet.
Het ging niet om de afstanden naar de plaatsen, maar de afstand naar het splitsingspunt. Dus 1200m of zo. Daar let ik vaak op als ik aan het inhalen ben en straks (misschien) rechtsaf moet.
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

RSK
Penningmeester
Berichten: 7088
Lid geworden op: do 19 sep 2013, 11:40
Locatie: Knooppunt Bodegraven
Contacteer:

Re: [A004] Delft - Schiedam

Bericht door RSK » ma 07 sep 2015, 8:16

^^ Dat heb ik dan verkeerd begrepen. Die afstandsaanduiding is inderdaad uitermate nuttig voor een prettig gebruik van de weg.
Ceterum censeo arcum Bodegravum construendam esse.

jelger
expressweg
Berichten: 3341
Lid geworden op: di 29 jul 2008, 9:45

Re: [A004] Delft - Schiedam

Bericht door jelger » ma 07 sep 2015, 10:41

JJK schreef:Ik mis ook de spatie tussen Hoek v. Holland en "/". Daar boven staat het namelijk wel
Ik vermoed dat daar de ruimte niet voor is.

En de opmerking dat de afslagafstand er op moet omdat niet oplettende rijders wel eens tegen de muur aan zouden kunnen gaan rijden is een beetje spijkers zoeken... zouden niet oplettende rijders dan de afstand wel zien en niet de muur zien? :dontknow:

Als er nou consistentie en verwachtingsmanagament aangehaald wordt... ja, daar ben ik het mee eens.

Gebruikersavatar
Mandelsoft
expressweg
Berichten: 3228
Lid geworden op: za 26 sep 2009, 16:16
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: [A004] Delft - Schiedam

Bericht door Mandelsoft » ma 07 sep 2015, 11:44

^^ Sterker nog: er is helemaal geen sprake van een "muur" na het splitsingspunt: Afbeelding
Sommige mensen zijn niet in een model te vatten...

boe!
2x5 autosnelweg
Berichten: 18267
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 20:02
Locatie: Leusden

Re: [A004] Delft - Schiedam

Bericht door boe! » ma 07 sep 2015, 12:12

jelger schreef:
JJK schreef:Ik mis ook de spatie tussen Hoek v. Holland en "/". Daar boven staat het namelijk wel
Ik vermoed dat daar de ruimte niet voor is.
Ik zie nog wel wat ruimte na de laatste n van Vlaardingen.

jelger
expressweg
Berichten: 3341
Lid geworden op: di 29 jul 2008, 9:45

Re: [A004] Delft - Schiedam

Bericht door jelger » ma 07 sep 2015, 12:36

Geen idee met wat voor software ze werken, misschien zit daar een beperking in, en wordt er een bepaalde vast ruimte aan de zijkanten vrij gehouden?

Techum
verkeersader
Berichten: 584
Lid geworden op: vr 11 okt 2013, 10:02

Re: [A004] Delft - Schiedam

Bericht door Techum » ma 07 sep 2015, 12:55

^^ Ik denk dat de marge tussen "Vlaardingen" en de rechter kantlijn eerder een esthetische keus is t.b.v. de leesbaarheid van het gehele bord, dan dat er een technische reden is.

Je kunt ook andersom redeneren, namelijk dat de spaties tussen "Utrecht / Schiedam" er niet horen. Gezien de beschikbare ruimte en vanwege de leesbaarheid vind ik het een prima idee dat die daar toch zijn toegevoegd.

boe!
2x5 autosnelweg
Berichten: 18267
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 20:02
Locatie: Leusden

Re: [A004] Delft - Schiedam

Bericht door boe! » ma 07 sep 2015, 13:08

Techum schreef:^^ Ik denk dat de marge tussen "Vlaardingen" en de rechter kantlijn eerder een esthetische keus is t.b.v. de leesbaarheid van het gehele bord
En dan nu de hamvraag: zou het bord slechter leesbaar zijn geweest als die spatie wel was toegevoegd?

jelger
expressweg
Berichten: 3341
Lid geworden op: di 29 jul 2008, 9:45

Re: [A004] Delft - Schiedam

Bericht door jelger » ma 07 sep 2015, 14:04

Waarschijnlijk niet, maar strikt genomen mist er nog een spatie... :roll:

Kern van het ruimte probleem is een verkeerde combinatie van plaatsnamen per regel. En die volgorde heeft waarschijnlijk weer te maken met A20 oost en A20 west.

Gebruikersavatar
Naturist
expressweg
Berichten: 3508
Lid geworden op: zo 16 jan 2011, 15:48
Locatie: Meijerij, omgeving 's-Hertogenbosch

Re: [A004] Delft - Schiedam

Bericht door Naturist » ma 07 sep 2015, 22:13

^^Moesten we in dit geval niet waarschuwen voor een doelendiscussie? :p
Ik verlang naar de tijd dat de Nederlandse regering deed wat het hoort te doen: Vooruit zien.
Wat daarbij hoort is toekomstvast en redundant bouwen. 

N ° de membre 40

Gebruikersavatar
Wouter N14
Moderator
Berichten: 21944
Lid geworden op: vr 08 jul 2005, 12:56
Locatie: Roosendaal

Re: [A004] Delft - Schiedam

Bericht door Wouter N14 » do 24 sep 2015, 9:25

Er is een particulier Facebook-initatief gestart om de weg eerder open te krijgen :rofl2:
http://www.omroepwest.nl/nieuws/2942818 ... t-december
Het mooiste overkomt je, het minste is bedacht. Freek de Jonge

Rein
2x4 autosnelweg
Berichten: 10219
Lid geworden op: zo 10 jun 2007, 10:18
Locatie: Haarlemmermeer

Re: [A004] Delft - Schiedam

Bericht door Rein » do 24 sep 2015, 9:50

Tja, die paar maanden moeten we toch nog wel kunnen wachten lijkt me. Het is nog 12 weken (en 1 dag) tot de kerstvakantie, dus dat zijn nog 61 werkdagen. Dat is toch best te overzien?

NB: ik ga hierbij dus uit van openstelling in het weekend dat de kerstvakantie begint. Ik heb verder geen idee of het ook dat weekend gaat worden.

Gebruikersavatar
Mark
Forumbeheerder
Berichten: 10245
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 21:11
Locatie: Spijkenisse

Re: [A004] Delft - Schiedam

Bericht door Mark » do 24 sep 2015, 10:12

Een genoemde datum is 18 december.

Rein
2x4 autosnelweg
Berichten: 10219
Lid geworden op: zo 10 jun 2007, 10:18
Locatie: Haarlemmermeer

Re: [A004] Delft - Schiedam

Bericht door Rein » do 24 sep 2015, 10:27

^^ dat is dus precies die 61 werkdagen (of als de weg in de ochtend al wordt opengegooid nog maar 60).

Gebruikersavatar
Mark
Forumbeheerder
Berichten: 10245
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 21:11
Locatie: Spijkenisse

Re: [A004] Delft - Schiedam

Bericht door Mark » wo 30 sep 2015, 11:46

28 november komt er waarschijnlijk nog iets van een open dag (of misschien zelfs de opening? :p).
Rijkswaterstaat nieuwsbrief schreef:Zaterdag 28 november
Uiteraard gaat de weg niet open voordat u, als betrokkene bij de aanleg van de weg, nog een keer op het asfalt heeft mogen staan. Noteer alvast zaterdag 28 november in uw agenda. Nadere invulling van die dag volgt.

Piles
autoweg
Berichten: 1312
Lid geworden op: vr 04 sep 2015, 16:02

Re: [A004] Delft - Schiedam

Bericht door Piles » vr 02 okt 2015, 10:02

Op de A10-West is laatst Rotterdam op de borden gezet (richting A4). Volgens mij stond er eerst Den Haag, toch?
Heb me een week afgevraagd wat en waarom het veranderd is... maar heeft ongetwijfeld met de komende opening van de A4 te maken.

Rein
2x4 autosnelweg
Berichten: 10219
Lid geworden op: zo 10 jun 2007, 10:18
Locatie: Haarlemmermeer

Re: [A004] Delft - Schiedam

Bericht door Rein » vr 02 okt 2015, 10:14

^^ Nee dat heeft met de consistente bewegwijzering van netwerkdoelen te maken. Voorheen stond rond Amsterdam vooral Den Haag op het bord (en na KP Badhoevedorp ook Rotterdam). Vanwege de netwerkdoelensystematiek waarbij Rotterdam als netwerkdoel is aangewezen, wordt nu primair Rotterdam bewegwijzerd en pas later ook Den Haag (als hoofddoel). Deze omzetting is een jaar geleden bijvoorbeeld ook al op de A10 Zuid doorgevoerd.

Piles
autoweg
Berichten: 1312
Lid geworden op: vr 04 sep 2015, 16:02

Re: [A004] Delft - Schiedam

Bericht door Piles » vr 02 okt 2015, 10:20

^^
Ah, ok :top:
De aanpassing op de A2 bij Holendrecht (Eindhoven ipv Maastricht) valt in dezelfde categorie bijvoorbeeld?

boe!
2x5 autosnelweg
Berichten: 18267
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 20:02
Locatie: Leusden

Re: [A004] Delft - Schiedam

Bericht door boe! » vr 02 okt 2015, 10:52

^^ Ja, Eindhoven is het netwerkdoel geworden.

Dweep
stadsweg
Berichten: 490
Lid geworden op: di 01 jul 2008, 20:19
Locatie: Ridderkerk-Rijsoord

Re: [A004] Delft - Schiedam

Bericht door Dweep » vr 02 okt 2015, 11:59

Uiteraard moest Rotterdam hoofddoel boven Den Haag worden, want welk verkeer gaat naast met het openbaar vervoer reizende ambtenaren, naar de hofstad? :rofl2:
toet toet ;-) (onnodig teoeteren kost te veel)

Gebruikersavatar
Willem
2x4 autosnelweg
Berichten: 10948
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:46
Locatie: Delft

Re: [A004] Delft - Schiedam

Bericht door Willem » vr 02 okt 2015, 15:14

^^ Diplomaten, Willem-Alexander...... ;)

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22897
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: [A004] Delft - Schiedam

Bericht door harry » vr 02 okt 2015, 15:53

:offtopic:
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Gebruikersavatar
Victor
autoweg
Berichten: 1484
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 21:39
Locatie: Oosterhout

Re: [A004] Delft - Schiedam

Bericht door Victor » za 03 okt 2015, 20:50

^^ Grapje tussendoor moet kunnen :)

Gebruikersavatar
Mark
Forumbeheerder
Berichten: 10245
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 21:11
Locatie: Spijkenisse

Re: [A004] Delft - Schiedam

Bericht door Mark » zo 04 okt 2015, 22:06

Vandaag weer eens een kijkje wezen nemen bij de A4 Midden Delfland nu de opening van het wegvak met rasse schreden nadert. Op een paar kleine dingen na is de weg klaar, grootschalige werkzaamheden vinden niet meer plaats aan de weg zelf. Naast het tracé wordt nog hier en daar nog gewerkt aan zaken als dienst- en fietspaden, landschapsontwikkeling etc. Ook zullen uiteraard nog de bouwketen aan de Woudweg weg moeten na afronding evenals wat zandhopen. In dit verslag 28 foto's van het overgrote deel van het (zichtbare) tracé uitgezonderd het onbereikbare Kethelplein.

Afbeelding
De fotolocaties op kaart.
SPOILER: TOON

Afbeelding
A4 Delft Schiedam by Mark van der Meer, on Flickr
01 - Woudweg. De welbekende blik richting het noorden. Het asfalt zit erin, de signalering en bewegwijzering hangt net zoals al het overige meubilair. Hier en daar staat nog wat werkmaterieel (een generator, een Dixi etc.). Achtereenvolgens is het eco-aquaduct Zweth, viaduct Oostveenseweg en viaduct Zuidkade zichtbaar. Wat we zien is trouwens wel een wereld van verschil met januari 2015. En kan je je nog voorstellen dat dit bijna exact 3 jaar geleden een zandbak was?

Afbeelding
A4 Delft Schiedam by Mark van der Meer, on Flickr
02 - Woudweg. In dit topic kwam ooit een vraag voorbij over nooduitgangen. Onder het dak is een trappenhuis en met een stalen bruggetje bereik je het dienstpad. Verder zal er nog wel wat apparatuur in staan.

Afbeelding
IMG_EOS550D_47844 by Mark van der Meer, on Flickr
03 - Woudweg / naamloos fietspad. Naast de tunnelbak is zowel een fietspad als een dienstpad aangelegd. Dat fietspad heeft zover ik weet nog geen naam maar het verbind (of gaat) de 4 kunstwerken in het Midden Delfland met elkaar verbinden. Dit is het uitzicht over de A4 een stukje van de Woudweg vandaag richting het eco-aquaduct Zweth. Die achterkant van de borden mogen ze wat mij betreft in een wat mattere kleur schilderen, het schittert enorm. Het valt zelfs op een afstandje nog het meest op in het landschap!

Afbeelding
IMG_EOS550D_47848 by Mark van der Meer, on Flickr
04 - Eco-aquaduct Zweth. Het kunstwerk bestaat grofweg uit twee delen: stuk wild grasland en het riviertje de Zweth.

Afbeelding
A4 Delft Schiedam by Mark van der Meer, on Flickr
05 - Eco-aquaduct Zweth. Het kunstwerk herbergt vooral het water van de Zweth. Op termijn wordt het mogelijk er doorheen te lopen via een kleine vlonderbrug. Diep zal het niet zijn, het zal mij verbazen als het tot 1 meter gaat.

Afbeelding
IMG_EOS550D_47855 by Mark van der Meer, on Flickr
06 - Eco-aquaduct Zweth. Tegen de zon inschieten is altijd al als vloeken in de kerk maar met dit jaargetijde helemaal. Desondanks hebben we zo een beeld richting het zuiden, de Ketheltunnel. Het landschap is hier nog wat rommelig door die zandhopen, bouwketen en hekken. Op de achtergrond in het heiige weer is Schiedam te zien.

Afbeelding
IMG_EOS550D_47858 by Mark van der Meer, on Flickr
07 - Eco-aquaduct Zweth. De Zweth gezien in de richting van het spoor en de A13. Ik moet toegeven, het landschap is zelfs voor simpel poldergebied best aardig.

Afbeelding
IMG_EOS550D_47865 by Mark van der Meer, on Flickr
08 - Woudweg. Het viaduct in de Woudweg. Zoals altijd op een mooie dag is het druk met fietsers en wandelaars in dit gebied. Vrijwel iedereen stopte hier wel even om te kijken naar de nieuwe snelweg. Als je staat de fotograferen dan hoor je links en rechts nog wel eens wat. De opmerkingen over de nieuwe weg zijn merendeel van de tijd positief.

Afbeelding
IMG_EOS550D_47867 by Mark van der Meer, on Flickr
09 - Woudweg. Blik op de Ketheltunnel vanaf maaiveld niveau.

Afbeelding
IMG_EOS550D_47873 by Mark van der Meer, on Flickr
10 - Woudweg. De Ketheltunnel. De slagbomen moeten nog gemonteerd worden. De vier rijstroken vanuit de tunnel zien er best imposant uit zo nog.

Afbeelding
IMG_EOS550D_47880 by Mark van der Meer, on Flickr
11 - Woudweg. De ruimtereservering is over het gehele tracé goed zichtbaar. De bewegwijzering is bij de meeste op het forum inmiddels wel bekend.

Afbeelding
IMG_EOS550D_47884 by Mark van der Meer, on Flickr
12 - Oostveenseweg. We verplaatsen ons wat richting het noorden naar de Oostveenseweg. Het fietspad is nagenoeg klaar. De A4 ligt hier wat hoger en daarom is er een dijkje tegen de keerwanden aangelegd. De signalering prikt er net boven uit.

Afbeelding
IMG_EOS550D_47888 by Mark van der Meer, on Flickr
13 - Oostveenseweg. Ook op het diepste punt van het tracé pikzwart vers en fris asfalt wat een fel contrast vormt met de rest van de omgeving. Op wat bouwmateriaal na is ook hier de snelweg nagenoeg gereed. Let ook op hoe het portaal links een stukje is verlengd voor een bewakingscamera.

Afbeelding
IMG_EOS550D_47890 by Mark van der Meer, on Flickr
14 - Oostveenseweg. Omdat het toch gratis is gooien we er nog een teleshot tegenaan ;). Tussen de Oostveenseweg en de Zuidkade maakt de snelweg een kleine slinger. Enne, let eens op de lantaarnpalen in de verte (!).

Afbeelding
IMG_EOS550D_47893 by Mark van der Meer, on Flickr
15 - Oostveenseweg. Het was vandaag ontzettend druk op de A4. Gelukkig werkte de automatische incident detectie.

Afbeelding
IMG_EOS550D_47894 by Mark van der Meer, on Flickr
16 - Oostveenseweg. Tja, wat valt er nog te schrijven. Open die hap, wil eroverheen rijden ;).

AfbeeldingIMG_EOS550D_47895 by Mark van der Meer, on Flickr
17 - Oostveenseweg. Doorkijkje richting het noorden. Rechts zijn de eerste woningen van Delft alweer zichtbaar. Elke keer als ik hier ga fotograferen komt het rare besef dat het zo'n korte afstand is maar zolang heeft moeten duren.

Afbeelding
IMG_EOS550D_47897 by Mark van der Meer, on Flickr
18 - Oostveenseweg. Iets wat veel terugkomt (net zoals in A15 MaVa trouwens) is water. Er is veel ruimte gekomen voor nieuwe waterlopen met dit project. Als weggebruiker zal je daar voor de rest weinig van merken. Ook is hier een nooduitgang te vinden. (En gelukkig dreef er wat sluierbewolking binnen, dat maakt het zonlicht wat diffuser.)

Afbeelding
IMG_EOS550D_47899 by Mark van der Meer, on Flickr
19 - Zuidkade. We gaan weer een stukje noordelijker, naar het fietsviaduct in de Zuidkade. Rechts in beeld is een vooraankondiging voor afrit 14. Hier is nog aardig doorgewerkt de afgelopen tijd want hier zat nog een gapend gat paar maanden terug.

AfbeeldingIMG_EOS550D_47904 by Mark van der Meer, on Flickr
20 - Zuidkade. De A4 richting Den Haag waarbij we ook aansluiting 14 naderen. Hier is wat opvallends aan de hand. Vaag te zien links op de foto is de toerit vanaf de N470 naar de A4 richting Rotterdam. Op de toerit is al een TDI geplaatst. Blijkbaar verwacht men richting het zuiden al zodanig veel verkeer dat toeritdosering nodig wordt geacht. Ook had ik in mijn vorige verslag de vraag gesteld waar dat lap asfalt aan weerszijden voor was (in het midden van de foto ongeveer). Dat is nu ook duidelijk, gewoon een uitrit voor de dienstweg.

Afbeelding
IMG_EOS550D_47906 by Mark van der Meer, on Flickr
21 - Zuidkade. Met het maken van deze foto's op de Zuidkade had ik best geluk zoals bij foto 23 zal blijken. Vlak na de uitvoeger, voor het viaduct in de N470 houdt de derde rijstrook op. Ik ben benieuwd hoelang het zal duren voordat de gehele route 2x3. Goed te zien is dat de verlichting hier trapgewijs zakt. Ten zuiden van het viaduct is het op het lage niveau.

Afbeelding
IMG_EOS550D_47908 by Mark van der Meer, on Flickr
22 - Zuidkade. Blik richting het zuiden langs de bocht. Hier is wederom goed te zien dat de weg nagenoeg wegvalt in het landschap. Qua inpassing had het haast niet beter gekund denk ik (op een volledige tunnel na dan).

Afbeelding
IMG_EOS550D_47909 by Mark van der Meer, on Flickr
23 - Zuidkade. Bij foto 21 schreef ik dat ik geluk had en hier zie je waarom. Om onduidelijke redenen heeft men hier gekozen voor grote hoge hekken. Daarvoor staan nog bouwhekken maar ik had het geluk dat er een "lek" was (lees: er was een gigantisch gat) waardoor ik dicht tegen het gaas kon fotograferen.

Afbeelding
IMG_EOS550D_47914 by Mark van der Meer, on Flickr
24 - Zuidkade. Ach, waarom niet nog maar een teleshot? De A4 klimt hier uit de tunnelbak met de uitvoeger naar de N470 aangegeven met een leuk compact bordje. Goed zichtbaar ook zijn de nieuwste generatie hoogspanningsmasten van de landelijke netbeheerder Tennet, onderdeel van de landelijke 380 kV ring. Ook een soort snelweg, maar dan voor elektriciteit.

Afbeelding
IMG_EOS550D_47915 by Mark van der Meer, on Flickr
25 - Zuidkade. De eerder genoemde TDI is hier goed zichtbaar. De ruimtereservering ook.

AfbeeldingIMG_EOS550D_47918 by Mark van der Meer, on Flickr
26 - N470. Nog een plaatje van het viaduct in de N470. Een tijdje geleden is hier wat nieuw asfalt gedraaid waarop de uit- en invoegers zijn aangebracht en dergelijke.

Afbeelding
IMG_EOS550D_47925 by Mark van der Meer, on Flickr
27 - N470. Wazige blik richting het zuiden. De toegang tot het werkterrein wordt actief gecontroleerd door bewaakte posten. Rechts is net de TDI zichtbaar.

Afbeelding
IMG_EOS550D_47929 by Mark van der Meer, on Flickr
28 - N470. Afsluitend plaatje.
De volgende update zal vermoedelijk rond 28 november komen.
Laatst gewijzigd door waldo79 op ma 05 okt 2015, 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Vanwege de omvang in een spoiler opgenomen

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76529
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [A004] Delft - Schiedam

Bericht door Chris » zo 04 okt 2015, 22:15

Prachtige update! :top:

Je ziet de versmalling van de tunnelbak ter hoogte van het eco-aquaduct Zweth. 2x4 rijstroken met vluchtstrook lijkt ten noorden daarvan niet te passen.

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8666
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [A004] Delft - Schiedam

Bericht door keokiracer » zo 04 okt 2015, 22:16

Erg mooie update Mark :top:
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Hoofdmoderator
Berichten: 18067
Lid geworden op: do 21 sep 2006, 16:02

Re: [A004] Delft - Schiedam

Bericht door Snelwegfreak » zo 04 okt 2015, 22:24

Prachtige foto-update Mark! Ook ik kan niet wachten tot de weg open is :top:
Enne gojje mins blieft altied leave.

Gebruikersavatar
Wouter N14
Moderator
Berichten: 21944
Lid geworden op: vr 08 jul 2005, 12:56
Locatie: Roosendaal

Re: [A004] Delft - Schiedam

Bericht door Wouter N14 » zo 04 okt 2015, 22:34

Mooi, erg mooi! Die wegdekreflectoren hadden we nog niet gezien toch?

Er is overigens nog wel het nodige te stellen met de grondwaterproblematiek. Er is door het waterschap een vergunning verleend aan RWS voor een bepaalde hoeveelheid grondwater dat bemaald mag worden, maar daar zitten ze ver boven. Vooralsnog wordt dit gedoogd, maar de gemeente maakt hier wel een groot punt van. Hopelijk gaat dit niet tot juridische consequenties leiden...
Het mooiste overkomt je, het minste is bedacht. Freek de Jonge

Plaats reactie